מדיני אשכול דיווחים מדיניים

גונן

משתמש מקצוען
מיכאל שמש: מינוי פוליטי חדש במשרד החוץ. שר החוץ אלי כהן מקדם את מינוי ח״כ לשעבר, אברהם נגוסה מהליכוד לתפקיד שגריר ישראל באתיופיה. נגוסה הוא בן בריתו הפוליטי של השר דודי אמסלם שמעוניין מאוד במינוי.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
אחרי המשבר: זלנסקי ונתניהו ישלימו? תיתכן שיחה בימים הקרובים בין נשיא אוקראינה זלנסקי לבין רה"מ נתניהו, כך אומרים לכאן חדשות גורמים המעורים בפרטים. בנוסף, נבחנת האפשרות שהשניים ייפגשו בשולי עצרת האו"ם. לשכת רה"מ מעוניינת בפגישה שכזו.
לשכת רה״מ: רה״מ נתניהו שוחח כעת עם נשיא אוקראינה זלנסקי בנושא המתפללים באומן בראש השנה.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

זלנסקי לנתניהו: "יש לנו מקלטים רק ל-11,000 ישראלים"​

הנשיא זלנסקי רמז בהודעה לתקשורת בתום שיחתו עם ראש הממשלה נתניהו, שישראל תצטרך לעשות פעולות נוספות כדי לאפשר כניסת יותר יהודים לאומן. אומר שיש יכולת רק "ל11,000" להיכנס למקלטים​

נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי פרסם פרטים על שיחתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שוחחנו כיצד להבטיח שהתנועה ללא ויזה פועלת במלואה עבור אזרחים אוקראינים, וכן כיצד להבטיח את שלומם של יהודים חסידים בעלייה השנתית לרגל לאומן" כתב הנשיא בטוויטר.

הנשיא המשיך והבהיר: "אוקראינה תמיד קיבלה בחום את עולי הרגל ולקחה אחריות על שלומם. לאור האיום של טילים רוסיים ומל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה מגיעה עם סיכונים ביטחוניים גבוהים. למקלטים שלנו יש קיבולת של כ-11 אלף איש. נדרשת פעולה משותפת מהירה כדי להבטיח את שלומם של אנשים נוספים".

השניים דנו גם בדרכים של ישראל לתמוך באוקראינה "במאבק בתוקפנות הרוסית, כמו גם בשיתוף הפעולה הבינלאומי בין מדינותינו" כתב הנשיא.

עמיחי שטיין מ'כאן חדשות' מדווח עוד פרטים מהשיחה בין השניים כי נתניהו העריך בשיחה כי לאומן עשויים להגיע השנה כ-50,000 יהודים.

זלנסקי הדגיש כי נכון להיום, המקלטים באומן יכולים להכיל כ-11 אלף איש בלבד "ובהקשר של התוקפנות המלאה של רוסיה והאיום המתמיד של התקפות טילים רוסיים ומל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה תלווה בסיכונים ביטחוניים גבוהים. זהו אתגר ביטחוני שדורש תגובה דחופה משותפת".

בין היתר נידונה האפשרות לשלוח כוחות נוספים של משטרת ישראל לאתרי העלייה לרגל באומן.
 

גונן

משתמש מקצוען
׳ערוץ 13׳: ‏גורמים מדיניים: פחתו הסיכויים לפגישה בבית הלבן. ההערכות כרגע היא למפגש בין נתניהו לביידן בניו יורק, במהלך עצרת האו״ם, עם כוונה לקיים מפגש בהמשך השנה בבית הלבן.

עוד מ׳ערוץ 13׳: נאומו של נתניהו מתוכנן כעת לשישי, מה שאומר שהפמליה תשהה בניו-יורק גם במהלך סוף השבוע ותחזור שעות לפני יום כיפור.
 

גונן

משתמש מקצוען

נתניהו צפוי להיפגש עם אילון מאסק​

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש עם המיליארדר אילון מאסק במהלך ביקורו בארה"ב בעוד כשבוע, במהלכו הוא אף צפוי להיפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן​

שלו שינברג | מדיני11.9.2023 | 07:47
pltal.png


a3252b76bd0c8f39f425.jpg
אילון מאסק | צילום: מתוך ויקיפדיה
במסגרת ביקורו בארה"ב בשבוע הבא צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם המיליארדר, בעלי "טוויטר" ומנכ"ל טסלה אילון מאסק, כך פורסם ב"חדשות 12".
ביום ראשון מוצאי ראש השנה, ייצא ראש הממשלה בנימין נתניהו, לביקור בארה"ב, וישוב לישראל שעות ספורות לפני יום כיפור. ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לביקור בסאן פרנסיסקו לפני נסיעתו לניו יורק כדי לנאום בעצרת הכללית של האו"ם. על פי הלו"ז הנוכחי, נתניהו לא אמור להיפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית הלבן בוושינגטון, אלא בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.
ב"חדשות 12" אף דווח כי לשכת ראש הממשלה עשתה מאמץ להזיז את נאום נתניהו באו"ם לשעת מהדורות החדשות בישראל - אך לא הצליחו.
לפני שלושה חודשים ראש שוחח הממשלה בנימין נתניהו עם אילון מאסק. ראש הממשלה נתניהו אמר: "אנחנו בפתחו של עידן חדש לאנושות, עידן הבינה המלאכותית. הדברים משתנים בקצב מסחרר וישראל חייבת לגבש מדיניות לאומית בנושא הזה".

בחדרי חרדים
 

גונן

משתמש מקצוען

סופי: נתניהו לא יוזמן לבית הלבן; יפגש עם ביידן במטה האו"ם​

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוזמן לבית הלבן בשבוע הבא, כחלק מביקורו בארה"ב - ויפגש עם נשיא ארה"ב ביידן בשולי עצרת האו"ם​

שלו שינברג | מדיני11.9.2023 | 20:37
pltal.png


0344d6bf55fbf432f541.jpg
בנימין נתניהו וג'ו ביידן | צילום: לע"מ
עכשיו זה רשמי: ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוזמן לאכזבתו לבית הלבן לפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, והיא תיערך בשולי עצרת האו"ם בשבוע הבא, כך פורסם ב'חדשות 12'.
ביום ראשון מוצאי ראש השנה, ייצא ראש הממשלה בנימין נתניהו, לביקור בארה"ב, וישוב לישראל שעות ספורות לפני יום כיפור. ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לביקור בסאן פרנסיסקו לפני נסיעתו לניו יורק כדי לנאום בעצרת הכללית של האו"ם.
ראש הממשלה יעזוב את ישראל ביום ראשון הבא בערב מוצאי ראש השנה, וינחת בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ביום שני. לאחר שישהה ביום שני בחוף המערבי בקליפורניה, הוא יטוס לניו יורק, ויגיע לשם ביום שלישי.
נתניהו צפוי לנאום בפני העצרת הכללית של האו"ם ביום חמישי או שישי, ולהישאר בניו יורק במהלך השבת, נתניהו ינחת בסמוך ליום הכיפורים החל ביום ראשון בערב שבוע לאחר המראתו מישראל.
בחדרי חרדים
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מקורות לאתר עיתון "אל-קודס": ארה"ב העבירה לרשות הפלסטינית משוריינים וכלי נשק כדי לתמוך במנגנונים הפלסטיניים. לפי המקורות, הם הועברו לרשות דרך ירדן ובהסכמת ממשלת ישראל, ומטרתם לסייע ל"החלת החוק והסדר" בעימות מול החוליות החמושות הפלסטיניות בג'נין ובשכם (עומרי חיים)
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

הסכם יבוא חיטה משתי מדינות ערביות; אוזבקיסטן ואזרביג'ן יספקו חיטה לישראל​

הסכם חדש בין ישראל לשתי מדינות מוסלמיות, אוזבקיסטן ואזרבייג'ן – כך פורסם אמש (שני). ההסכמים יבטיחו את כל החיטה לה זקוקה המדינה, על רקע משבר החיטה העולמי בעקבות המלחמה באוקראינה.
ישראל חתמה על ברית אזורית חדשה וראשונה מסוגה לאספקת חיטה עם שתי מדינות מוסלמיות, אוזבקיסטן ואזרבייג'ן – כך פורסם אמש (שני). ההסכמים יבטיחו את כל החיטה לה זקוקה המדינה, על רקע משבר החיטה העולמי בעקבות המלחמה באוקראינה.

ישראל מייבאת כ 90% מכלל החיטה הנצרכת במדינה מחו"ל. כך שההסכם שהינו ראשון וייחודי מסוגו יתן פתרון לוודאות בתעשיית הדגן בארץ.

המלחמה באוקראינה ומשבר הסחורות בתקופת הקורונה, יצרו קושי גדול בייבוא הסחורות לישראל. הדבר הוביל לעליות מחירים גדולה של עשרות אחוזים, שהתגלגלה בסוף לכל הצרכנים.

התמורה שיקבלו המדינות שחתמו על ההסכם עם ישראל, תהיה טכנולוגיות מתקדמות בתחום החקלאות, שיסופקו דרך משרד החקלאות.

שר החקלאות, אבי דיכטר מסר בתגובה n12: "כחלק מהחזון שאנחנו מובילים במשרד החקלאות להבטחת ביטחון מזון בשגרה ובחירום, אנחנו מתקדמים היום עוד צעד משמעותי להבטחת תוצרת חקלאית שרובה אינה מיוצרת בארץ. בתקופה זו, של אי וודאות גלובלית – מדינות רבות מעוניינות לקדם איתנו, מתוך אינטרסים משותפים. נמשיך ליצור עוד שותפויות בין מדינת ישראל למדינות אחרות ובכך להבטיח את ביטחון המזון לאזרחי ישראל"

על פי נתוני האו"ם, עד שנת 2050 צפויים להיות בעולם כשני מיליארד אנשים שעלולים לסבול ממחסור באוכל, זאת בין היתר נוכח שינויי האקלים וירידת כמות החיטה בעולם אל מול המלחמה המתמשכת בין רוסיה לאוקראינה.

בישראל המקיימת קשרים דיפלומטיים טובים עם אוזבקיסטן ואזרבייג'ן, יוביל הסכם זה להוזלת מחירי התבואה.

נזכיר כי לאחר פתיחת שגרירות אזרבייג'ן בישראל, הגיע שר החקלאות האזרי לשעבר, אינם קארימוב, לביקור בישראל ונפגש עם השר אבי דיכטר לבחינת ייצוא טכנולוגיות ישראליות. בעבר, התקיימו שיתופי ידע ישראלי עם אזרבייג'ן בתחומי ניהול התעשייה החקלאית, חקלאות מים וחקלאות אורגנית.

בין אוזבקיסטן וישראל קיימים יחסים דיפלומטיים חמים ב-30 השנים האחרונות. ישראל מעוניינת לבחון את גידול החיטה באוזבקיסטן, בשל היותה המובילה בייצור חיטה באירו-אסיה. שיתופי פעולה קודמים בין ישראל ואוזבקיסטן עסקו בפתרונות לחקלאות באזורים צחיחים, שכן ישראל נחשבת למובילה בידע, בפתרונות ובמחקר שנעשה לייצור מזון בתנאים אקלימיים משתנים. שיתוף הידע נעשה, בין היתר, בכל הנוגע למים לחקלאות, שימור קרקע והגנת הצומח.
 

גונן

משתמש מקצוען
ישי כהן ב׳כיכר׳: שר הפנים והבריאות משה ארבל ינאם מחר בעצרת הכללית של האו״ם. מדובר בפעם הראשונה מקום המדינה ששר חרדי נואם בעצרת הכללית. ארבל ינאם בעברית. בשל ימי ׳עשרת ימי תשובה׳ ארבל יחזור לישראל כבר בשעות הבוקר של יום שישי.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

נשיא פרגוואי הודיע שיחזיר את השגרירות לירושלים​

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא פרגוואי שהודיע כי בכוונתו להחזיר את שגרירות פרגוואי לירושלים עד לסוף השנה. במקביל, ישראל תפתח מחדש את השגרירות בבירת פרגוואי​

בתום הפגישה בשולי עצרת האו"ם בניו יורק בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא פרגוואי סנטיאגו פניה הודיע נשיא פרגוואי כי בכוונתו להחזיר את שגרירות פרגוואי לירושלים עד לסוף השנה. במקביל, ישראל תפתח מחדש את השגרירות בבירת פרגוואי אסונסיון.

בחודש מאי האחרון סנטיאגו פניה ניצח בבחירות במדינה וקיבל שיחה מנתניהו שבירך אותו על ניצחונו בבחירות.
שני המנהיגים הביעו באותה שיחה את מחויבותם לחיזוק היחסים הבילטרליים בין ישראל ופרגוואי וציינו כי הדבר יקדם יוזמות כלכליות, צמיחה ושגשוג עבור שתי המדינות.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

דיווח: שרת החוץ של רומניה סירבה לפגוש את אלי כהן​

במשרד החוץ הכחישו את הדברים, ואמרו כי לא הוגשה בקשה מצד ישראל לפגישה בין השרים • "השר לא ביקש להיפגש עם שרת החוץ הרומנית באו"ם, ונשקלת אפשרות לקיים מפגש כזה בהמשך השנה"
שרת החוץ של רומניה, לומיניטה אודובסקו, סירבה לפגוש את שר החוץ אלי כהן בשולי עצרת האו"ם – כך אמר היום (שלישי) ל"הארץ" (אמיר תיבון) מקור בממשלת רומניה. לדברי המקור, ההצעה לקיים את הפגישה הגיעה מהצד הישראלי, אך היא לא יצאה לפועל "בגלל לוח הזמנים של השרה במהלך ביקורה בניו יורק".

עם זאת, לפי דיווח שלשום באתר החדשות הרומני G4 Media, הסיבה לסירוב היא פגישה שקיים שגריר ישראל ברומניה, בהנחיית כהן, עם מנהיגי מפלגת הימין הקיצוני AUR.
במשרד החוץ הכחישו את הדברים, ואמרו כי לא הוגשה בקשה מצד ישראל לפגישה בין השרים. "השר לא ביקש להיפגש עם שרת החוץ הרומנית באו"ם, ונשקלת אפשרות לקיים מפגש כזה בהמשך השנה", נמסר מטעם המשרד.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

ישראל ובריטניה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה מדעי-טכנולוגי​

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: ״ ההסכם יתרום לשיתופי פעולה מדעי וטכנולוגי ולחיזוק הקשרים בין מדענים ויזמים בתחומי האקדמיה וההייטק בשתי המדינות.״
נחתם הסכם לשיתוף פעולה מדעי-טכנולוגי בין שר החדשנות, הטכנולוגיה, אופיר אקוניס ושר החדשנות והטכנולוגיה של בריטניה,ג'ורג' פרימן, במסגרת ביקור של השר בלונדון.

ההסכם מחזק את שיתופי הפעולה המדעיים והטכנולוגיים בין המדינות, ומספק מסגרת חדשה לקידום ותמיכה של רעיונות ומחקרים מדעיים בתחומי עניין משותפים כפי שיסכימו עליהם הצדדים, וביניהם למשל: בינה מלאכותית, חלל אזרחי, קידום טכנולוגיות רפואיות, פיתוח תרופות ושינויי אקלים.

המחקרים המשותפים עתידים להניב תגליות ופיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך בשנים הבאות כשהדגש הוא על קידום תחומי העדיפות הלאומיים של ישראל אותו מוביל משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה; חתימת ההסכם בתחומים מעידה על הקשרים הקרובים בין המדינות.

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: ״אני שמח ונרגש לחתום היום על מזכר הבנות בילטרלי בין משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה הישראלי (MOST) והמחלקה לחדשנות וטכנולוגיה מדעית (DSIT) של בריטניה.

ההסכם החדש יתרום תרומה משמעותית ויעצים את שיתופי הפעולה המדעיים והטכנולוגיים בין שתי המדינות. ויחזק את הקשרים בין המדענים והיזמים בתחומי האקדמיה וההייטק בשתי המדינות.
יחסי ישראל ובריטניה הולכים ומתהדקים במהלך השנים האחרונות. שיתוף הפעולה החדש יזניק לא רק את הקהילות המדעיות שלנו, אלא גם את התרבות, הכלכלה והביטחון של שני עמינו.

התחזיות הקודרות והמרה השחורה לא תורמות מאומה למדע ולחדשנות הישראלית.
הסכמים בינ״ל מהסוג שחתמנו עליהם הבוקר בבריטניה תורמות ומחזקות את ישראל הן בדעת הקהל הבינ״ל והן בתחומים המקצועיים.״


במסגרת פעילות משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה לחיזוק הקשרים המדעיים של ישראל בעולם, פעילים למעלה מ-30 הסכמים לשיתופי פעולה מדעיים עם מדינות נוספות ובהן: איטליה, צרפת, גרמניה, סין, הודו, דרום קוריאה, יפן, בריטניה ורוסיה.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

נשיא טורקיה מבקש את קרבתה של ישראל​

נשיא טורקיה ארדואן על הפגישה עם ראש הממשלה נתניהו:
אמרתי לו, בואו, בקרו אותנו ראשונים ואח”כ אבקר אתכם בישראל. כך הסכמנו שיקרה.
נתחיל בקידוחי אנרגיה יחד עם ישראל ונקים במשותף קווי העברת אנרגיה (קו צינור גז למשל – א”ע) שיגיעו לא רק לטורקיה אלא גם לאירופה.
הבהרנו כי הקמת מנגנון משותף של שרי החוץ של שתי המדינות תועיל בהרחבת השת”פ בכל התחומים.

אבו עלי
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
שייך לכאן?!:unsure:

אריאל כהנא: תאריך היעד להכרזה האמריקנית על הפטור לישראלים מהנפקת אשרת כניסה לארה״ב:
26 בספטמבר, יום למחרת יום הכיפורים.

שרון עידן: הפטור מוויזה לארצות הברית צפוי להיות מאושר ב-28 בספטמבר, אך רק לבעלי דרכון ביומטרי, מה שצפוי ליצור משבר דרכונים חדש.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

ישראל תפתח שגרירות בקונגו, וזו תעביר את שלה לירושלים​

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו צ'יסקדי הכריזו: ישראל תפתח שגרירות בקינשאסה וקונגו תעביר את השגרירות שלה לירושלים • כך הודיעו המנהיגים בהצהרה משותפת הלילה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו צ'יסקדי הכריזו: ישראל תפתח שגרירות בקינשאסה וקונגו תעביר את השגרירות שלה לירושלים. כך הודיעו המנהיגים בהצהרה משותפת הלילה (שישי). השניים נפגשו במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק, ודנו בחיזוק שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי החקלאות, מסחר, ביטחון, סייבר ועוד.
נתניהו בהצהרהה:"היתה לנו עכשיו שיחה מאוד פורה עם נשיא קונגו, והסכמנו שישראל תפתח שגרירות בקינשאסה ושקונגו תעביר את השגרירות שלה מתל אביב לירושלים – אלה שתי הכרזות טובות ואני חושב שהן משקפות את הרצון המשותף שלנו לחזק את היחסים בינינו".

נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו פליקס צ'יסקדי: "אני מאשרר שהיו לנו שיחות מצוינות עם ראש ממשלת ישראל נתניהו. השיחות עסקו ביחסים המצוינים שלנו ובדרכים לחזק את היחסים האלה. שוחחנו גם על הדרך לקרב בין שתי המדינות באמצעות פיתוח עוד פרויקטים בהשקעות בביטחון, בהגנת הסייבר. כדי להגיש את זה, מדינת ישראל הסכימה לפתוח שגרירות בקינשאסה, ומן הצד השני, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו הסכימה להעביר את השגרירות שלה מתל אביב לירושלים. מי ייתן ואלוהים יברך את היחסים בין ישראל לרפובליקה הדמוקרטית של קונגו".
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
מקווה שזה קשור לפה...
נתניהו וזלנסקי נשיא אוקראינה -

צפה בקובץ המצורף 1465427

לאחר הפגישה של נתניהו עם זלנסקי: פוטין נוקם בישראל?​

רוסיה אישרה רשימה של מה שהיא מגדירה "מדינות ידידותיות וניטרליות" שהבנקים שלהן יכולים לסחור בשווקי המט"ח בבורסה הרוסית – ומדינת ישראל נמחקה מהרשימה הסופית, למרות שהופיעה בטיוטה • האם מדובר בנקמה של פוטין?
ישראל לא נכללת ברשימת המדינות שיכולות לסחור במט"ח בבורסה. כפי שדווח היום (שישי) בתוכנית בחצי היום השישי בכאן רשת ב, רוסיה אישרה רשימה של מה שהיא מגדירה "מדינות ידידותיות וניטרליות" שהבנקים שלהן יכולים לסחור בשווקי המט"ח בבורסה הרוסית.

הצעד מגיע כחלק מניסיונותיה של רוסיה להפחתת הלחץ על הרובל, עקב ירידת ערך המטבע והוצאת כספים מהמדינה. ברשימה הסופית של רוסיה יש 33 מדינות, אך ישראל אינה כלולה ברשימה – למרות שהופיע בטיוטה הראשונית שהופצה בחודש ספטמבר.

סגן ראש ממשלת רוסיה כתב בהודעה שפרסם: "הצעד נועד להגביר את היעילות בהעברה ישירה של מטבעות לאומיים למדינות ידידותיות וניטרליות".

אומנם אין שינוי של מוסקבה בהגדרת ישראל כמדינה ידידות של רוסיה, אך ייתכן שיש כאן איתות ראשון על שינוי כיוון, היות שהרשימה פורסמה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם זלנסקי.

אפשרי כי ישראל אינה מופיעה ברשימה בשל מיעוט הסחר ברובל מצד ישראל, ועל כן מדובר בסוגייה "טכנית". אך יש הטוענים כי מדובר באיתות רוסי, שמגיע לאחר מתקפה של פוטין על אוליגרכים רוסים שברחו לישראל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה