תגובה אחרונה ע"י בונפיס

  1. ב

    עריכה למצגת/קליפ בר מצווה -דחוף ובתשלום מלא!

    קיבלתי מס' הצעות בהודעות פרטיות. תודה לכולם!
  2. ב

    עריכה למצגת/קליפ בר מצווה -דחוף ובתשלום מלא!

    שלום, נתבקשתי לברר לגבי עריכת מצגת/קליפ עבור בר מצווה שתתקיים אי"ה בחג הסוכות הבעל"ט. הלקוח מוכן לשלם היטב אך ורק לאיש מקצוע איכותי. אשמח לקבל הצעות רלוונטיות בלבד אם אפשר בצירוף לינק לצפייה בתיק עבודות או עבודה לדוגמא. העבודה דחופה כמובן...! תודה, בונפיס
  3. ב

    איך קוקה קולה הגיעה למה שהיא

    הניתוח שהבאתי אופייני ומתאים לכל עסק באשר הוא. הפרופורציות כמובן משתנות, אך הבסיס הינו רלוונטי לכל עסק. אלא אם כן כמובן המצאת את הגלגל מחדש...
  4. ב

    איך קוקה קולה הגיעה למה שהיא

    השאלה מצוינת והתשובה ממש לא פשוטה, אך עניינית מלפפון ושאר החברים, לטעמי יש כאן כמה נושאים שונים ומגוונים שכל אחד מהם, הינו נושא מעניין בפני עצמו וניתן להשקיע עליו הרצאה של שעה לפחות, אני חושב שעל ידי ניתוח המותג 'קוקה קולה' אכן ניתן להבין את השאלה הגדולה שמלפפון שאלה כאן: 1. קוקה קולה...
  5. ב

    70% ו30% *בולטון פוטנציאל נגד קלמן V*

    באיחור אמנם, אבל.. נכנסתי רק כעת וראיתי את הדיון המעניין שהיה כאן והחלטתי להביע את דעתי. אז קודם כל גילוי נאות, אינני עוטה על כתפיי את אחד מהמותגים הנ"ל ולכן דעתי תהיה אובייקטיבית לחלוטין מבחינה מקצועית. אני חי ועובד בתחום הפרסום והייעוץ השיווקי כמעט 9 שנים. כל נושא ההלבשה החסידית (למיטב...
  6. ב

    זה מקורי... זה שלי... זה אינדיגו!

    ראיתי רק כעת את האשכול וחשבתי להוסיף אנקדוטה אישית. מיתגתי בעבר את החנות הוותיקה בתחום זה לה הענקתי את השם '925 - תכשיטים יפים'. אני זוכר שגם אז התלבטנו רבות לגבי שם שיפרש נכון את כל המגוון שהיה בחנות והחלטנו לתת את הדגש לתכשיטים שהיו העיקר בחנות - תכשיטי הכסף למיניהם. אני מאמין גדול בשמות...
  7. ב

    מה עדיף - רבוי טקסטים חשובים או לוותר ולהשאיר נקי?

    זה מאד תלוי בפורמט המתפרסם. מודעת פרסום חייבת להיות נקייה ככל האפשר בכדי שתתפוס את העין עם מסר אחד ברור ועם ויז'ואל חד וקולע. להבדיל ממודעה, פלייר/פרוספקט/פולדר וכדו' יכולים להכיל מידע רב. בהצלחה, בונפיס
  8. ב

    שם ליועצת עסקית

    אין ספק ששם קליט, הוא חובה לכל מי שמעוניין שיזכרו אותו. במקרה של יועצים למיניהם, כאחד שעוסק בזה בעצמי, אני יכול להמליץ על אחד משתי האפשרויות ההגיוניות: 1. לתת שם קליט + שם היועץ עצמו 2. "לקרוא לילד בשמו" (יעני על שם היועץ בלבד) במקרה הזה של יועצת עסקית, שתי האפשרויות רלוונטיות אך ישנה עדיפות...
  9. ב

    שגיאת כתיב למען הקריאות- האם מותר..?

    יקיריי, גם עבור קהל יעד דובר אנגלית, יש כאן רעיון של מילה ושם שהם שונים מצורת הכתיבה וההגייה הטבעית. זה כל הקאץ'! רבותי, הבנאלי דינו להתפוגג מן המוח ואילו השונה והבלתי שיגרתי ייזכר. תחשבו על זה
  10. ב

    שגיאת כתיב למען הקריאות- האם מותר..?

    שינוי מילה לצורך הגיה נכונה של השם, אין בה כל בעיה. ההיפך הוא הנכון. במקרים רבים זה דווקא מה שהופך את העסק לכל כך זכיר. צריך לציין כי במקרה הזה, הטעות הינה בכך שבאנגלית זה אכן נקרא כפי שזה נכתב suite ואילו בעברית זה הפך לסוויטה. בכולופן, זה מדליק לשנות מילה מקובלת בהתאם לצורך. חשוב רק לוודא...
  11. ב

    כשהפרסום הופך לחצי אמת...

    התשובה לטעמי פשוטה מאד. כשמגיע לקוח ואנחנו חשים שהוא מעוניין למכור חצי אמת/שקר, אסור לנו לעבוד איתו. נקודה. מה שכן, אם אנחנו לא מקצועיים מספיק לגבי תחומו ולא יכולים לקבוע בוודאות שהוא מבלף, אסור לנו לשפוט אותו לבד וראוי לבדוק את עצמנו בטרם נחליט. אך אם ברור לנו שהאיש איננו מקצועי ו/או מנסה...
  12. ב

    דחוף לי , יעוץ עיתונים- מקומונים בבני ברק

    אני ממליץ לך לקחת פרסום דווקא בעיתון 'בעוצמה' של ידידנו... משלוש סיבות: 1. מחיר טוב יותר 2. גמישות בדרך כלל למיקומים טובים יותר 3. אני שמח לבשר לכל החששנים למיניהם שמניסיוני עם כלל המקומונים ברחבי המגזר החרדי (ויש לי הרבה ניסיון, תוכלו לברר עלי :) ) דווקא בבני ברק, הקטנים יותר מפתיעים יותר. אגב...
  13. ב

    האם זה מקובל?

    מיכל ואריאלס היקרים, א. לא הצדקתי את התופעה. ב. הסברתי את משמעותה ואת הסיבות לקיומה. ג. אני אישית חוויתי את החוויה המאד לא מרנינה הזאת כפרסומאי שהיה שותף במשרד פרסום והרגשתי את הלקוחות בורחים לי מבין האצבעות גם כשהייתי אטרקטיבי אל מול משרדים אחרים. ד. המדיה החרדית הינה ביזיון אחד גדול בהתנהלותה...
  14. ב

    האם זה מקובל?

    ויזל, כפרסומאי תן לי להסביר לך משהו אכן משרדי הפרסום מרוויחים מה שנקרא "עמלת מדיה". העמלה איננה אמורה ליקר את המחיר בצורה קיצונית כפי שהדגימו כאן אחדים בצורה מוגזמת של 7000 ש"ח יקר יותר מאשר המחיר האמיתי. ישנו מושג שנקרא מחירי ברוטו ונטו. משרדי הפרסום לעולם ידברו על מחירי ברוטו שכוללים גם...
  15. ב

    צ'יק צ'ק - משהו מהיר קורה בעיר בני ברק

    אם זה כל כך מסקרן, גשי לחנות ותדעי

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  47  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה