ניהול תקציב הוצאות 2026

  • הוסף לסימניות
  • #23
  • הוסף לסימניות
  • #24
יועצים כלכליים אוהבים לומר שממצוע הוצאות לנפש הוא 2000 ש"ח לא כולל דיור.
במידה ורק בן משפחה אחד מפרנס (וממילא רמת החיים נמוכה יותר) זה יורד ל1000 - 1500 ש"ח לנפש
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
שואלת שוב, אם יש מישהו שיכול לשתף בגדול בנתונים עדכניים שלו.
תודה
יש לי כמה חברים שחודש תשרי עלה להם מ8000 עד13000,
ואצלי עלה לי רק 6000, זה באמת לא יאומן אבל בדקתי שאלתי
אותם, וסיפרתי להם מה שקורה אצלי והם לא האמינו, וכולנו עם
אותם צרכים פחות או יותר, וראיתי את זה שחור על גבי לבן !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
יש לי כמה חברים שחודש תשרי עלה להם מ8000 עד13000,
ואצלי עלה לי רק 6000, זה באמת לא יאומן אבל בדקתי שאלתי
אותם, וסיפרתי להם מה שקורה אצלי והם לא האמינו, וכולנו עם
אותם צרכים פחות או יותר, וראיתי את זה שחור על גבי לבן !!
סורי על השאלה, אבל אולי פשוט התארחת כל השבתות והחגים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יועצים כלכליים אוהבים לומר שממצוע הוצאות לנפש הוא 2000 ש"ח לא כולל דיור.
במידה ורק בן משפחה אחד מפרנס (וממילא רמת החיים נמוכה יותר) זה יורד ל1000 - 1500 ש"ח לנפש
יועץ טוב זה אחד שיגיד לך מה אמור להיות לפי הנתונים שלך ולא מספר קשיח כי זה לא יכול להיות נכון
אגב הנתונים הם
שמשפחה ממוצעת(לא חרדית) מכניסה 16K נטו
ומשפחה ממוצעת עם 2 ילדים
ו50 אחוז מהאנשים בחובות
אז איך 2000 בחודש????
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יש לי כמה חברים שחודש תשרי עלה להם מ8000 עד13000,
ואצלי עלה לי רק 6000, זה באמת לא יאומן אבל בדקתי שאלתי
אותם, וסיפרתי להם מה שקורה אצלי והם לא האמינו, וכולנו עם
אותם צרכים פחות או יותר, וראיתי את זה שחור על גבי לבן !!
ואני רוצה להוסיף שאני בכלל לא קמצן.
רק מה שבא לי אני קונה אבל עם חשבון שזה ההבדל הגדול
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הוצאות חודשיות לנפש זה לא כולל רכב?? בדכ דלק שזה החודשי העיקרי זה באשראי

אז אתם אומרים שאם אני חיה ב2000 לנפש אני סבבה? יכולה להרגיש שלא מבזבזת מדי הרבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יועץ טוב זה אחד שיגיד לך מה אמור להיות לפי הנתונים שלך ולא מספר קשיח כי זה לא יכול להיות נכון
אגב הנתונים הם
שמשפחה ממוצעת(לא חרדית) מכניסה 16K נטו
ומשפחה ממוצעת עם 2 ילדים
ו50 אחוז מהאנשים בחובות
אז איך 2000 בחודש????
קודם כל הם לא אמרו את זה כעצה, חשוב להרבה אנשים לדעת האם הם בנורמה או בזבזנים (כמו פות"ש) וע"ז הם מביאים דוגמא. לא מדובר כאן על התויה לפעולה
לגבי המקרה שכתבת - זה משפחה לא חרדית כמו שציינת, אני דיברתי על נורמת חיים חרדית.
2000 ש"ח לנפש למשפחה חרדית זה הרבה. תבדוק הכנסות של אברכים.
ואגב שמעתי מאחד מהם שמחיר קניות בסופר לשבוע לנפש עומד על ממוצע של 140 ש"ח (אאל"ט, לא לוקח אחריות כלל וכלל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
קודם כל הם לא אמרו את זה כעצה, חשוב להרבה אנשים לדעת האם הם בנורמה או בזבזנים (כמו פות"ש) וע"ז הם מביאים דוגמא. לא מדובר כאן על התויה לפעולה
לגבי המקרה שכתבת - זה משפחה לא חרדית כמו שציינת, אני דיברתי על נורמת חיים חרדית.
2000 ש"ח לנפש למשפחה חרדית זה הרבה. תבדוק הכנסות של אברכים.
ואגב שמעתי מאחד מהם שמחיר קניות בסופר לשבוע לנפש עומד על ממוצע של 140 ש"ח (אאל"ט, לא לוקח אחריות כלל וכלל)
ביינתים הגעתי למסקנה שאנחנו מאוד בזבזנים...😒
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
קודם כל הם לא אמרו את זה כעצה, חשוב להרבה אנשים לדעת האם הם בנורמה או בזבזנים (כמו פות"ש) וע"ז הם מביאים דוגמא. לא מדובר כאן על התויה לפעולה
לגבי המקרה שכתבת - זה משפחה לא חרדית כמו שציינת, אני דיברתי על נורמת חיים חרדית.
2000 ש"ח לנפש למשפחה חרדית זה הרבה. תבדוק הכנסות של אברכים.
ואגב שמעתי מאחד מהם שמחיר קניות בסופר לשבוע לנפש עומד על ממוצע של 140 ש"ח (אאל"ט, לא לוקח אחריות כלל וכלל)

ביינתים הגעתי למסקנה שאנחנו מאוד בזבזנים...😒
אז כמה זה נורמלי לחיות לנפש?
לדעתי זה לא ממש חשבון פר נפש כי אם יש 2 ילדים בני 4 או ילד 1 זה לא ממש ישנה את הכמות שנבשל ונקנה..
להחזיק בית למשפחה עולה כסף!
השאלה כמה זה נורמלי?
ולדעתי גם במשפחות אברכים יש כמה רמות אם אנחנו לא מדברים על הרמה הנמוכה לחיות בצמצום (140 קניות בסופר לשבוע זה לדעתי צמצום) אז כמה זה נורמלי??
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אז כמה זה נורמלי לחיות לנפש?
לדעתי זה לא ממש חשבון פר נפש כי אם יש 2 ילדים בני 4 או ילד 1 זה לא ממש ישנה את הכמות שנבשל ונקנה..
להחזיק בית למשפחה עולה כסף!
השאלה כמה זה נורמלי?
ולדעתי גם במשפחות אברכים יש כמה רמות אם אנחנו לא מדברים על הרמה הנמוכה לחיות בצמצום (140 קניות בסופר לשבוע זה לדעתי צמצום) אז כמה זה נורמלי??
מסכימה איתך,
יש רמת חיים שלא קשורה לכמות הנפשות אלא פשוט רמת חיים גבוהה או נמוכה .
נניח משפחה בלי רכב / רכב אחד / שני רכבים

או משפחה שיוצאת פעם בשנה למסעדה / פעם בחודש / שתי פעמים בחודש

ברור שגם במשפחות החרדיות יש מי שחי ברמת חיים גבוהה ויש מי שחי ברמת חיים יותר נמוכה מבחירה או חיסכון עם אלף סיבות אחרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אז כמה זה נורמלי לחיות לנפש?
לדעתי זה לא ממש חשבון פר נפש כי אם יש 2 ילדים בני 4 או ילד 1 זה לא ממש ישנה את הכמות שנבשל ונקנה..
להחזיק בית למשפחה עולה כסף!
השאלה כמה זה נורמלי?
ולדעתי גם במשפחות אברכים יש כמה רמות אם אנחנו לא מדברים על הרמה הנמוכה לחיות בצמצום (140 קניות בסופר לשבוע זה לדעתי צמצום) אז כמה זה נורמלי??
אני לחלוטין התחברתי לסכומים שכתבתי לעיל
יש לי אפשרות לחיות ברמת חיים גבוהה יותר, אבל בכל אופן החלטתי לחסוך ולהשקיע לעתיד.
לא מרגיש שאני חי בצימצום.
עשיתי שיקול פשוט שרמת חיים גבוהה עכשיו - תפגע בי בעתיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
הכי חשוב זה להיות מודעים ב100 אחוז להוצאות שלנו!!
ולא לרמות אותנו בכל מיני תירוצים שכולם מגיעים מעצלות
אחרי שמודעים אפשר לבחור רמת חיים לפני זה סתם החלטות על בסיס עצלות נטו לפחות כך זה היה מהניסיון שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מסכימה איתך,
יש רמת חיים שלא קשורה לכמות הנפשות אלא פשוט רמת חיים גבוהה או נמוכה .
נניח משפחה בלי רכב / רכב אחד / שני רכבים

או משפחה שיוצאת פעם בשנה למסעדה / פעם בחודש / שתי פעמים בחודש

ברור שגם במשפחות החרדיות יש מי שחי ברמת חיים גבוהה ויש מי שחי ברמת חיים יותר נמוכה מבחירה או חיסכון עם אלף סיבות אחרות
אז כמה זה נורמלי למשפחה עם כמה ילדים קטנים וחיים ברמה אמצעית ?
לא יוצאת למסעדות אבל כן קונה בסופר בשפע בלי לחשבן את מחיר הירקות השבוע.. , כן חיה עם רכב ,קונה בגדים כשצריך אבל לא בהיסטריה
2000 לנפש?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

פוסטים חדשים שאולי לא קראת....

שלום,
החלטתי להכנס לשוק ההון, מתוך הבנה שזהו אפיק שיכול להניב רווחים גדולים בעזרת ה'.
כמובן שלהכנס לנושא כה רחב וגדול- עם אפס ידע (זה בגדול מה שיש לי...)- לא מומלץ.
אני מחפשת קורס מקיף ואיכותי שלאחריו אני אוכל לעוף קדימה עצמאית.
מחיפוש ברשת, נתקלתי במכללת דניאל דמארי,- שהוא, כך הבנתי מלמד את הנושא בצורה מעמיקה ויסודית.
אני לא אכתוב מחיר מדויק, אבל הם לוקחים בסביבות התשע אלף, ונותנים בתמורה מעטפת מאוד מושקעת, של כמעט 24/7 עם קבוצת ווצאפ צמודה שבה אפשר לשאול הכל ועונים ממש מהר, תיעוד ביומני מסחר- שהם עוברים עליו כל שבוע ומפדבקים אותי, בנוסף יש סקירה שבועית על כל מה שקורה בשוק מדניאל עצמו בה הוא מפרט על כל מה שכנראה הולך לקרות והמהלכים שהוא עצמו הולך לעשות.
וגם- פתיחת חשבון דמו- ולווי צמוד עליו, ורק אחרי שהם רואים שאני יודעת להתנהל איתו מעולה, הם עושים בדיקה ומשחררים אותי לפתיחת חשבון אמיתי.
וגם- הם מדגישים שהליווי שלהם הוא לכל החיים.
שאלתי היא-
שווה?
האם יש קורסים אחרים שנותנים מענה דומה בפחות מחיר?
זה מחיר הגיוני בשוק?

אשמח לכל מידע.
תודה רבה!!!
0 תגובות
פרק המשך לזה

לפני שעה קלה היא כמעט סגרה עליי.

התהלכתי במסדרון הארוך בבית בצעדים רכים על הבהונות. המינימליסטיות נחוצה כדי לצמצם נוכחות, ולבלום רעשי הליכה מסגירי הימצאות במרחב.

אך סף העצבים הגבוה חידד את כושר השמיעה שלה; היא שמעה צלילי בוהן אילמים כרעש משאית בנזין משנות השמונים.

היא כמו נשפכה בשצף מהחדר הוורוד. בתנועה זוויתית חדה היא צמצמה פערי מרחק מולי. הסמרטוט שבידה כבר הטה עצמו לכיווני לקראת גזר הדין – כמו מתמסר למסירה הצפויה.

מבע פניה שידר ללא אומר: "נגמרה לך הקייטנה, מותק".

אך לא אלמן ישראל. יבבת אזעקה נשמעה לפתע וחילצה את נפשי מיבבת הגבר המנקה.

טרקנו את דלת הממ"ד, ורעשי פיצוץ החלו להישמע מקרוב.

"תגן עליו בגופך!" היא פקדה עליי.

אני, כפקוד טוב, זינקתי על נתי שלנו בן הארבע.

"לא עליו, על הסמרטוט!" התרעמה, "עם מה אתה חושב שתנקה אם יקרה משהו?".

אדי האקונומיקה עשו את שלהם: חרכו אזורים תפקודיים נחוצים במוחה.

"אם יקרה משהו, הניקוי לפסח עובר לטיפול צוותי פיקוד העורף", באתי לשמש קול להיגיון הבריא, אך בלמתי ברגע האחרון. זה עשוי להיות מסוכן. מוח מאודה באקונומיקה לא מגיב טוב לסרקזם.

ואז נשמע בווום איום ונורא. הלך הבית. אין מקרר, אין תנור ואין כיסאות עץ לנקות.

יייישששש. את הנזק כבר נכסה בעזרת מס רכוש; בינתיים, בפסח הקרוב, ניפול על השוויגער.

השנה, סוף-סוף, אזכה לגשת לפסח כבן מלך ממש.

בדרכי החוצה מהדירה הרצוצה, הגשתי את הסמרטוט הלח לאיש פיקוד העורף. אולי ימצא בו תועלת.

"אווו, כמה טוב שבאתם!" צהלה השוויגער לקראתנו.

"בדיוק השנה לא היה לי כוח לנקות לפסח, חיכיתי לנס והוא הגיע". היא מיקדה מבט אליי, "את כבר בטח גם מותשת", העניקה פטור גורף לבתה, מתעלמת מניגוד העניינים המובנה.

"אתה באת לי כמו מלאך משמיים", שמעתי אותה במעורפל רגע לפני התמוטטות עצבים, "אני רק מקווה שהבאת איתך סמרטוט מהבית. גם את זה לא היה לי כוח לקנות".

אולי מעניין אותך גם...

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כג

אמִזְמוֹר לְדָוִד יי רֹעִי לֹא אֶחְסָר:בבִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי:גנַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ:דגַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:התַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה:ואַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יי לְאֹרֶךְ יָמִים:
נקרא  12  פעמים
למעלה