התייעצות נכות כללית ושר"מ - התייעצות כללית

אשמח לשמוע מהמומחים מה הפרוצדורה לקבלת קצבה לילד אלרגי תודה.
 
אשמח לשמוע מהמומחים מה הפרוצדורה לקבלת קצבה לילד אלרגי תודה.
אם יש אישור מרופא אלרגיות שלילד יש אלרגיה מסכנת חיים בהתאם לבדיקות שבוצעו, וכי הוא נדרש למזרק אפיפן
התביעה אמורה לעבור בקלי קלות בעז"ה, פשוט רק למלאות את טופס התביעה לצרף את המסמכים הרפואיים ולשלוח לביטו"ל
 
רק להדגיש את כל הנקודות הנ"ל:
א) אישור מרופא אלרגיה
ב) כתוב אלרגיה מסכנת חיים
ג) בהתאם לבדיקות שבוצעו
(ד) אם היו אירועים זה מוסיף אבל לא חייב)
ה) נדרש לאפיפן ומחזיק בו בקביעות
ו) למלאת טופס ולהגיש את החומר הנ"ל

אין צורך בשום עזרה תגישו לבד ובהצלחה
 
רק להדגיש את כל הנקודות הנ"ל:
א) אישור מרופא אלרגיה
ב) כתוב אלרגיה מסכנת חיים
ג) בהתאם לבדיקות שבוצעו
(ד) אם היו אירועים זה מוסיף אבל לא חייב)
ה) נדרש לאפיפן ומחזיק בו בקביעות

אין צורך בשום עזרה תגישו לבד ובהצלחה
אם הרופא אמר: בינתיים זה לא היה מסכן חיים אבל זה עלול להיות והביא מרשם לאפיפן.
זה מקרה שמאושר לקצבה?
לבקש מהרופא מכתב לביטו"ל?
 
אם הרופא אמר: בינתיים זה לא היה מסכן חיים אבל זה עלול להיות והביא מרשם לאפיפן.
זה מקרה שמאושר לקצבה?
לבקש מהרופא מכתב לביטו"ל?
השאלה לא מה אמר אלא מה כתב
ואם כתב עלול לסכן חיים והמלצה לאפיפן אמור להספיק
 
האמור לעיל לא מדויק.
קצבת נכות נקבעת לפי אי כושר
אך לפני שקובעים אי כושר צריך לעמוד בשני תנאי סף

1. נכות רפואית - בה צריכים להגיע לפחות ל 40% נכות רפואית (כאשר לפחות אחד מהסעיפים הוא 25%, אם לא צריך להגיע ל 60% נכות רפואית). הנכות הרפואית נקבעת על ידי ועדה רפואית.
2. שכר - מי שעובד בשכר הגבוה מ 60% מהשכר הממוצע במשק לא יכול להגיש בקשה לקצבת נכות (לעומת זאת אם כבר מקבל קצבה ויתחיל לעבוד בשכר גבוה יותר ימשיך לקבל קצבה).

אי כושר
לאחר שעמדתם בתנאי הסף של נכות רפואית הוועדה הרפואית קובעת לכם אי כושר
אם יש 75% אי כושר תקבלו קצבה מלאה
בין 60%-75% אי כושר תקבלו קצבה חלקית
ופחות מ 60% אי כושר לא תקבלו קצבה.

יודגש, כי במקרה והרופא קובע שאין לכם אי כושר או לחילופין אי כושר חלקי זה עובר גם לפקיד שיקום כאשר ההחלטה הסופית היא אצל פקיד התביעות של ביטוח לאומי.
לא הצלחתי להבין,
אם יש 40 % כמו שכתוב למעלה,
והשכר נמוך מהסכום ההוא,
זה לא מספיק בשביל לקבל קצבה?
מה הכוונה אי כושר?

ועוד שאלה,
אם המשכורת ירדה בחודשים האחרונים לשליש מהשכר,
זה יכול לגרום שהאחוזים שיתנו לא יהיו לצמיתות? (כתבתם על זה באשכול הזה או @נוצר חסד)
 
לא הצלחתי להבין,
אם יש 40 % כמו שכתוב למעלה,
והשכר נמוך מהסכום ההוא,
זה לא מספיק בשביל לקבל קצבה?
תשובה: עקרונית מספיק אבל בכפוף לשיקול הדעת הרפואי של הוועדה הרפואית שכותב חו"ד על כושר ההשתכרות
מה הכוונה אי כושר?
תשובה: אחוזי הנכות הרפואית הם תנאי סף, כאמור לעיל, על מנת לבחון דרגת אי כור השתכרות או במילים אחרות "נכות תפקודית", הקצבה לא ניתנת על הנכות הרפואית אלא בגין הפגיעה בכושר השתכרות כשזו נובעת מהלקות הרפואית
ועוד שאלה,
אם המשכורת ירדה בחודשים האחרונים לשליש מהשכר,
זה יכול לגרום שהאחוזים שיתנו לא יהיו לצמיתות? (כתבתם על זה באשכול הזה או @נוצר חסד)
תשובה: ההחלטה על נכות זמנית או צמיתה פעמים רבות תלויה ב"מסורת בלתי רשמית" או לפי נהלי המוסד הרשמיים, ופעמים רבות בגישה אינדיבידואלית של רופא הוועדה הספציפי ועוד ועוד, קשה לעצב כלל אצבע מובהק, יש ליקויים רבים בהם על פי שיעור הנכות הרפואית הקביעה כמעט אוטומטית והוועדה לא מתעניינת כל כך במידת ההשתכרות בפועל. יש ויש.
הערה: לא צריך ירידה של שליש מהשכר אלא של 60% במשך 3 חודשים [דמי מחלה לא נספר].
הערה חשובה נוספת.
במידה והנכות קיימת לכה"פ שנה רטרו, ובמועד תחולת הנכות לא היה שכר גבוה ולצורך דוגמא, בחצי שנה האחרונה חלה עלייה בשכר ניתן לדרוש להתייחס לזה על פי חוק לרון, ובמידה ופקידי המוסד מנסים להתעלם יש לדעת להעמידם על המקום..

@אילה ג
אני עונה בגוף ההודעה שלכם.
 
לא הצלחתי להבין,
אם יש 40 % כמו שכתוב למעלה,
והשכר נמוך מהסכום ההוא,
זה לא מספיק בשביל לקבל קצבה?
מה הכוונה אי כושר?

ועוד שאלה,
אם המשכורת ירדה בחודשים האחרונים לשליש מהשכר,
זה יכול לגרום שהאחוזים שיתנו לא יהיו לצמיתות? (כתבתם על זה באשכול הזה או @נוצר חסד)
40% נכות רפואית זה עוד לא אומר שיש זכאות
כי למעשה בלי אחוזי אי כושר אין מה לעשות עם הנכות הרפואית
לגבי ההבדל בין נכות רפואית ואי כושר כמדומני שהתייחסתי כאן באשכול עבר, וכן ניתן לקרוא על זה במדריך שלנו.

לגבי השאלה האם זה שהמשכורת ירדה כעת ישפיע על הנושא של צמיתות פחות סביר, כי בדרך כלל הרופאים בוועדה בכלל לא יודעים מה השכר שלכם.
 
הערה: לא צריך ירידה של שליש מהשכר אלא של 60% במשך 3 חודשים [דמי מחלה לא נספר].
@נוצר חסד אני כמובן מסכים לגמרי עם מה שכתבת רק נראה לי שיש כאן אי הבנה קטנה, ואני רוצה לחדד.
השואלת למיטב הבנתי דיברה על ירידה של שליש מהשכר הרגיל שלה
ואתה מדבר על זה שצריך שהשכר יהיה נמוך מ 60% מהשכר הממוצע במשק (בקיצור עד 7990 נכון ל 2025) ושדמי מחלה לא מחושבים לעניין זה.
 
תשובה: עקרונית מספיק אבל בכפוף לשיקול הדעת הרפואי של הוועדה הרפואית שכותב חו"ד על כושר ההשתכרות

תשובה: ההחלטה על נכות זמנית או צמיתה פעמים רבות תלויה ב"מסורת בלתי רשמית" או לפי נהלי המוסד הרשמיים, ופעמים רבות בגישה אינדיבידואלית של רופא הוועדה הספציפי ועוד ועוד, קשה לעצב כלל אצבע מובהק, יש ליקויים רבים בהם על פי שיעור הנכות הרפואית הקביעה כמעט אוטומטית והוועדה לא מתעניינת כל כך במידת ההשתכרות בפועל. יש ויש.
הערה: לא צריך ירידה של שליש מהשכר אלא של 60% במשך 3 חודשים [דמי מחלה לא נספר].
הערה חשובה נוספת.
במידה והנכות קיימת לכה"פ שנה רטרו, ובמועד תחולת הנכות לא היה שכר גבוה ולצורך דוגמא, בחצי שנה האחרונה חלה עלייה בשכר ניתן לדרוש להתייחס לזה על פי חוק לרון, ובמידה ופקידי המוסד מנסים להתעלם יש לדעת להעמידם על המקום..

@אילה ג
אני עונה בגוף ההודעה שלכם.
@נוצר חסד אני כמובן מסכים לגמרי עם מה שכתבת רק נראה לי שיש כאן אי הבנה קטנה, ואני רוצה לחדד.
השואלת למיטב הבנתי דיברה על ירידה של שליש מהשכר הרגיל שלה
ואתה מדבר על זה שצריך שהשכר יהיה נמוך מ 60% מהשכר הממוצע במשק (בקיצור עד 7990 נכון ל 2025) ושדמי מחלה לא מחושבים לעניין זה.
תודה רבה.
אני מנסה להבין, כי מישהו הסביר לנו משהו לגבי השכר ורוצה להבין מדויק.
אם לדוג' המשכורת בחודשים האחרונים 7,000 ש"ח (כמה החודשים אחורה הם בודקים?),
זה עובר את 2 תנאי הסף שכתבתם?
או שהם יאמרו שיש אפשרות להשתכר ולכן זה לא הגיוני הנכות?
 
לא לגמרי הצלחתי להבין את כל השאלות
בכל מקרה עם שכר של 7000 ש"ח אין כל מניעה חוקית לקבלת קצבת נכות
 
לא לגמרי הצלחתי להבין את כל השאלות
בכל מקרה עם שכר של 7000 ש"ח אין כל מניעה חוקית לקבלת קצבת נכות
מישהו הסביר לנו שאם מקבלים משכורת שמעל 4,000 בערך,
הם יאמרו שיש כושר השתכרות,
האם זה נכון?
או שלזה התכוונתם שזה אי כושר?
 
תודה רבה.
אני מנסה להבין, כי מישהו הסביר לנו משהו לגבי השכר ורוצה להבין מדויק.
אם לדוג' המשכורת בחודשים האחרונים 7,000 ש"ח (כמה החודשים אחורה הם בודקים?),
זה עובר את 2 תנאי הסף שכתבתם?
או שהם יאמרו שיש אפשרות להשתכר ולכן זה לא הגיוני הנכות?
תתקשרי אם זה שאלה שנוגעת אישית, נדמה לי שזה פחות רלוונטי לציבור הכניסה לפרטים אינדיבידואליים וגם יותר אפקטיבי
 
נערך לאחרונה ב:
מישהו הסביר לנו שאם מקבלים משכורת שמעל 4,000 בערך,
הם יאמרו שיש כושר השתכרות,
האם זה נכון?
או שלזה התכוונתם שזה אי כושר?
קשה לענות על השאלה

עקרונית אפשר לאשר קצבה אם מרוויחים פחות מהסכום בחוק (קצת פחות מ8000) אם: 1) מוכיחים נכות רפואית (שזה יותר קל לקבוע יחסית - על פי מסמכים). 2) אבדן כושר עבודה כללי לפי ההשכלה והיכולות הקודמות, של לפחות 60%.
אבל יתכן פעמים שיגידו שאם משתכרת 7000 ש”ח זה עצמו מוכיח על יכולת עבודה (אמנם אם זה לא עולה על פי רוב הם לא בודקים כמה מרוויחה בפועל אף שיכולים, אבל זה יכול לעלות בתוך הדברים)

אמנם לפעמים כמו שכתבו מחשיבים את האבדן כושר עבודה על פי עצם הנכות הרפואית כי מחשיבים שנכות כזו משמעה האוטומטי הוא אבדן כושר עבודה

מחמת כל האמור התשובה לא חד משמעית ודי אינדיבידואלית
 
נערך לאחרונה ב:
(כמה החודשים אחורה הם בודקים?),
ציטוט:

תנאי שני: הכנסות מעבודה​

אינך עובד או שהכנסתך כשכיר או כעצמאי נמוכה מ-7,990 ש"ח (החל ב- 01.01.2025).
שים לב, תנאי זה זה נבחן אם התקיים במשך 90 ימים רצופים במהלך 15 חודשים שקדמו למועד הגשת התביעה.
סוף ציטוט.

אני לא יודע מה קורה אם חלק מהחודשים היו יותר האם מתחשבים רק לפי האחרונים.

בנוסף לא הבנתי את משמעות המושגים בציטוט הבא:

תנאי רביעי: דרגת אי-כושר​

נקבע שעקב נכותך אינך מסוגל לעבוד או יכולתך להשתכר ירדה ב-50% לפחות, ונקבעה לך דרגת אי כושר באחד מהשיעורים האלה: 60%, 65%, 74% או 100%.
סוף ציטוט.

מה צריך 50% ומה ההבדל בין זה לאי כושר? @קל זכות @נוצר חסד
 
ציטוט:

תנאי שני: הכנסות מעבודה​

אינך עובד או שהכנסתך כשכיר או כעצמאי נמוכה מ-7,990 ש"ח (החל ב- 01.01.2025).
שים לב, תנאי זה זה נבחן אם התקיים במשך 90 ימים רצופים במהלך 15 חודשים שקדמו למועד הגשת התביעה.
סוף ציטוט.

אני לא יודע מה קורה אם חלק מהחודשים היו יותר האם מתחשבים רק לפי האחרונים.

בנוסף לא הבנתי את משמעות המושגים בציטוט הבא:

תנאי רביעי: דרגת אי-כושר​

נקבע שעקב נכותך אינך מסוגל לעבוד או יכולתך להשתכר ירדה ב-50% לפחות, ונקבעה לך דרגת אי כושר באחד מהשיעורים האלה: 60%, 65%, 74% או 100%.
סוף ציטוט.

מה צריך 50% ומה ההבדל בין זה לאי כושר? @קל זכות @נוצר חסד
היינו הך.
ביאור: ישנם 4 דרגות באיבוד כושר השתכרות, 60/65/74/100

אני מבין ששיש פה אלמנט מטעה, כאשר הדרגה המינימלית היא 60% בפועל ואילו לשון החוק מגדיר זכאות לקצבה למי שאיבד יותר מ 50% מכושר עבודתו [ודרגת 50 % לא קיימת]
 
היינו הך.
ביאור: ישנם 4 דרגות באיבוד כושר השתכרות, 60/65/74/100

אני מבין ששיש פה אלמנט מטעה, כאשר הדרגה המינימלית היא 60% בפועל ואילו לשון החוק מגדיר זכאות לקצבה למי שאיבד יותר מ 50% מכושר עבודתו [ודרגת 50 % לא קיימת]
מוזר...
 
אז מה זה בדיוק אי כושר?
כפי שכתבתי זה החלטה של ביטוח לאומי על סמך המצב הרפואי ועל סמך ההתרשמות האישית שלהם עם האדם ולפי השכלתו וסוג העבודה שמתאימה לו לדעתם ובהתחשב בעבודתו הקודמת, האם מזה אבד כושר העבודה ובאיזה רמה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

פוסטים חדשים שאולי לא קראת....

סיכום אירועים: איראן בלהבות - מהמחאות ועד לסף עימות עולמי

הרקע וההתפרצות (סוף דצמבר 2025):

המחאות החלו ב-28 בדצמבר 2025 בטהראן, על רקע משבר כלכלי חריף וצניחה חדה בערך הריאל. מה שהחל כזעקת סוחרים ואזרחים על יוקר המחיה, הפך במהירות לגל הפגנות חסר תקדים ב-187 ערים הקורא להפלת המשטר.


הטבח והחשכת המידע (ינואר 2026):
  • דיכוי אלים: המשטר האיראני הגיב באכזריות יוצאת דופן. לפי נתוני ארגון זכויות האדם HRANA, נכון ל-23 בינואר, מספר ההרוגים המאומת עומד על למעלה מ-5,000 בני אדם, בהם 4,716 מפגינים ועשרות ילדים.
    יש דיווחים לא מאומתים מצד האופוזיציה האיראנית על מעל 60,000 הרוגים!

  • מעצרים המוניים: למעלה מ-26,500 בני אדם נעצרו, וקיים חשש כבד להוצאות להורג המוניות בבתי הכלא.

  • חסימת אינטרנט: החל מה-8 בינואר הוטל מצור דיגיטלי כמעט מוחלט על המדינה כדי למנוע זליגת תיעודים מהטבח.

המעורבות האמריקנית - "הארמדה של טראמפ":
הנשיא טראמפ, שחזר והזהיר את טהראן מפני המשך הטבח, הכריז ב-22 בינואר כי "ארמדה" אמריקנית (צי ספינות מלחמה, כולל נושאת המטוסים אברהם לינקולן) עושה את דרכה למפרץ הפרסי. טראמפ הבהיר כי ארה"ב בוחנת אפשרויות תקיפה ישירות נגד מטרות שלטוניות אם לא ייפסק הדיכוי. ולאחר הדלפות על ממדי הטבח, הכריז "העזרה בדרך".


הזווית הישראלית והאזורית:
  • כוננות שיא: ישראל נמצאת בדריכות עליונה מחשש שהסלמה אמריקנית תוביל לתגובה איראנית ישירה או באמצעות שלוחיה (פרוקסי).

  • איומי נתניהו: ראש הממשלה נתניהו הזהיר כי אם איראן תבצע "טעות" ותתקוף את ישראל, היא תפגוש עוצמה שטרם הכירה.

  • איומי טהראן: המשטר האיראני הודיע כי במקרה של תקיפה, בסיסים אמריקניים ויעדים בישראל יהיו "מטרות לגיטימיות".

באשכול זה נמשיך לעדכן סביב השעון בכל התפתחות, דיווחים מהשטח ופרשנויות ביטחוניות.
שלום,
החלטתי להכנס לשוק ההון, מתוך הבנה שזהו אפיק שיכול להניב רווחים גדולים בעזרת ה'.
כמובן שלהכנס לנושא כה רחב וגדול- עם אפס ידע (זה בגדול מה שיש לי...)- לא מומלץ.
אני מחפשת קורס מקיף ואיכותי שלאחריו אני אוכל לעוף קדימה עצמאית.
מחיפוש ברשת, נתקלתי במכללת דניאל דמארי,- שהוא, כך הבנתי מלמד את הנושא בצורה מעמיקה ויסודית.
אני לא אכתוב מחיר מדויק, אבל הם לוקחים בסביבות התשע אלף, ונותנים בתמורה מעטפת מאוד מושקעת, של כמעט 24/7 עם קבוצת ווצאפ צמודה שבה אפשר לשאול הכל ועונים ממש מהר, תיעוד ביומני מסחר- שהם עוברים עליו כל שבוע ומפדבקים אותי, בנוסף יש סקירה שבועית על כל מה שקורה בשוק מדניאל עצמו בה הוא מפרט על כל מה שכנראה הולך לקרות והמהלכים שהוא עצמו הולך לעשות.
וגם- פתיחת חשבון דמו- ולווי צמוד עליו, ורק אחרי שהם רואים שאני יודעת להתנהל איתו מעולה, הם עושים בדיקה ומשחררים אותי לפתיחת חשבון אמיתי.
וגם- הם מדגישים שהליווי שלהם הוא לכל החיים.
שאלתי היא-
שווה?
האם יש קורסים אחרים שנותנים מענה דומה בפחות מחיר?
זה מחיר הגיוני בשוק?

אשמח לכל מידע.
תודה רבה!!!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

שחקני הכדורגל שקיבלו קצבת נכות על בסיס מסמכים מזויפים ידרשו להחזיר מיליונים

פרשת הונאת הכדורגלנים: קצבאות הנכות שלהם יבוטלו​


הביטוח הלאומי הודיע כי 49 כדורגלנים, בהם שחקנים בליגת העל, יעמדו בפני ועדה רפואית חוזרת בעקבות חקירת החשדות לנכויות פיקטיביות. מי שיימצא שזייף את הנכות – ישלם מיליונים בחזרה​


49 שחקני כדורגל, בהם שחקנים בליגת העל, שנחקרו בחשד בפרשת ההונאה על נכויות פיקטיביות יעמדו בפני ועדה רפואית חוזרת וקצבאות הנכות שנקבעו להם יבוטלו. כך הודיע היום המוסד לביטוח לאומי.
בביטוח הלאומי הדגישו כי כל מי שיימצא שלקח כספים שלא כדין ייאלץ להחזיר את הכספים, סכומים המוערכים במיליוני שקלים.
בחודש מאי הפכה החקירה לגלויה על ידי חוקרי הביטוח הלאומי והיחידה לפשעים במרחב ציון במשטרה, שבה נעצרו שחקני כדורגל מליגת העל וליגות נוספות ואף עורכי דין. כעת עולה כי גם שופטי כדורגל ומבקרי שופטים נחקרו ואף הודו במיוחס להם.
3 מנהלי קבוצות נחקרו: הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים והפועל חיפה – חלק מהכספים ששילם הביטוח הלאומי הועברו ישירות לקבוצה שהתחייבה להשיב את הכספים שנלקחו שלא כדין.
בקבוצה אחרת, גם היא בליגת העל – נמצא כי היא מעסיקה "רופא" שנכשל כמה פעמים בבחינות ההסמכה של משרד הבריאות והתחזה לרופא בקבוצה והנפיק אישורים רפואיים לשחקנים על מנת שיגישו אותם לביטוח הלאומי. חוקרי הביטוח הלאומי ויל"פ ציון מצאו שהוא עשה שימוש בחותמות של רופאים אחרים מוסמכים.
במסגרת החקירות הוטחו בפני שחקני הכדורגל התכתבויות שלהם עם עורך דין המצביעות על מודעות של חלקם לקשר השוחד בין עורך עורך הדין שמייצג אותם לבין הרופא.
באחת ההתכתבויות כתב עורך הדין לשחקן משפט כמו: "אם לא החרדים והערבים, אנחנו נפיל את הביטוח הלאומי" והשחקן השיב לו: "צודק".
בהתכתבות אחרת כתב עורך הדין: "עד שלא יהיו לו (לשחקן) שלושה בתים שביטוח לאומי שילם עליהם, אני לא עוצר. בעזרת השם, גם אצלך".
הורים לילדים המקבלים קצבת ילד נכה, הילד חוגג 18 במזל טוב?
שימו לב! המעבר לקצבת מבוגר היא האתגר האמיתי בביטוח הלאומי! קבלו את המדריך המעשי איך לא לאבד את הקצבה.


שלום לכולם כאן עוה״ד שרונה תגר :)
בעקבות ההצלחה של מיזם "חודש הזכויות" בשיתוף מערכת פרוג – החלטנו החודש להכין לכם מדריך מעשי קצר העוסק במעבר מקצבת ילד נכה לקצבת מבוגר.

ממה צריך להיזהר?, אילו מסמכים צריך להכין? מתי כדאי לגשת לוועדה? ועוד ועוד.

כעו״ד המתמחה בתביעות ביטוח לאומי למעלה מעשרים שנה, אני לצערי מודעת לעובדה שמשפחות רבות מאבדות את הקצבה לה הם זכאים כאשר הילד מגיע לגיל 18 , מתוך חוסר מודעות לשוני בבחינת הנכות בין גיל הילדות לגיל הבגרות.

התוצאה היא שמשפחות רבות, שגם ככה קשה להן, מפסידות עזרה כלכלית קריטית שמגיעה להן על פי חוק! במקרים רבים ההפסד משמעותי משום שבקטגוריית המבוגרים מדובר בסכומים הרבה יותר גבוהים שיכולים להגיע לאלפי שקלים לחודש.

הורים רבים בטוחים שאם הילד קיבל קצבת ילד נכה לאורך השנים- המעבר לקצבת נכות כללית היא אוטומטית והאמת היא שזה לא ממש כך. בגיל 18 החוקים משתנים לא מסתכלים רק על האבחנה, אלא על היכולות של הילד שלכם לעבוד ולהשתכר.

הזהרו!! אל תגיעו לוועדה בידיים ריקות: ודאו שיש לכם מסמכים עדכניים שמאשררים אבחנה וטיפול תרופתי וכוללים התייחסות ספציפית להשפעה על התפקוד.

חשוב מאוד!!
הוועדה בודקת החל מגיל 18 את כושר ההשתכרות. יש להראות איך הנכות משפיעה על היכולת להחזיק עבודה, להבין סיטואציות חברתיות, לעמוד בזמנים, לקבל הוראות, לעבוד בצוות, וכו.


ידע שווה המון, במקרה הזה הוא שווה כסף. המון כסף.

המטרה שלי היא לעשות סדר ולתת מענה אמיתי ומקצועי.
אני מזמינה אתכם לשאול ולהתייעץ איתי כאן בשרשור על כל מקרה ולברר סוגיות בנושא המעבר מקצבת ילד נכה לקצבת מבוגר בביטוח הלאומי.
אני וצוות המשרד שלי נשתדל לענות בהקדם ובמקצועיות כדי לתת לכם את התשובות הכי מדויקות. כדי שלא תלכו את המסע הזה לבד.

מעדיפים לשאול ולהתייעץ בצורה ישירה ודיסקרטית?

שלחו לי הודעה פרטית ל
וואטסאפ , אפשר גם להתקשר לנייד: 058-7314000
ואפשר גם לשלוח: לשלוח: למייל

לשימושכם :
כדי שלא תפספסו חידושים בחוק ובתקנות שיכולים לזכות או להגדיל את הקצבה שלכם, אני ממליצה להירשם לרשימת העדכונים שלי. זה לוקח דקה ויכול להשתלם לכם מאוד בעתיד.
להרשמה: לחצו כאן

1770698368153.png
בס"ד

הורים לילד נכה – אתם בטוחים שאתם מקבלים מקסימום קצבה? המדריך המלא לזכאות בביטוח הלאומי
שלום לכולם כאן עוה״ד שרונה תגר :)

בעקבות ההצלחה של מיזם "חודש הזכויות" בשיתוף מערכת פרוג – אנחנו ממשיכים להביא לכם מידע שימושי והפעם איך אפשר להביא את קצבת ילד נכה למקסימום.

כעו״ד המתמחה בתביעות ביטוח לאומי למעלה מעשרים שנה, אני לצערי מודעת לעובדה שמשפחות רבות לא מקבלות את המקסימום. אצל רוב ההורים קיים חוסר מודעות לכל מה שמסתתר בתקנות ילד נכה, שהן עולם ומלואו, ולשינויים התכופים בתקנות ובפרשנות הפסיקה של בתי הדין.

גם כאן התוצאה היא שמשפחות רבות מפסידות עזרה כלכלית קריטית שמגיעה להן על פי חוק! במקרים רבים מדובר בסכומים הרבה יותר גבוהים שיכולים להגיע לאלפי שקלים לחודש.

אז כמו שכבר אמרנו ידע שווה המון, במקרה הזה הוא שווה כסף. המון כסף.

המטרה שלי היא לעשות סדר ולתת מענה אמיתי ומקצועי.

אני מזמינה אתכם לשאול ולהתייעץ איתי כאן בשרשור על כל מקרה ולברר סוגיות בנושאים של קבלת והגדלת קצבת ילד נכה בביטוח הלאומי.

אני וצוות המשרד שלי נשתדל לענות בהקדם ובמקצועיות כדי לתת לכם את התשובות הכי מדויקות. כדי שלא תלכו את המסע הזה לבד.

מעדיפים לשאול ולהתייעץ בצורה ישירה ודיסקרטית?
שלחו לי הודעה פרטית ל
וואטסאפ , אפשר גם להתקשר לנייד: 058-7314000
ואפשר גם לשלוח: לשלוח: למייל

לשימושכם :
כדי שלא תפספסו חידושים בחוק ובתקנות שיכולים לזכות או להגדיל את הקצבה שלכם, אני ממליצה להירשם לרשימת העדכונים שלי. זה לוקח דקה ויכול להשתלם לכם מאוד בעתיד.
להרשמה: לחצו כאן
מידע המופיע במאמר/עמוד זה אינו מהווה ייעוץ משפטי/רפואי ו/או תחליף לייעוץ משפטי/רפואי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא, וכן אינו מהווה טיפול משפטי/רפואי ו/או תחליף לטיפול משפטי/רפואי מקצועי או אחר.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כג

אמִזְמוֹר לְדָוִד יי רֹעִי לֹא אֶחְסָר:בבִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי:גנַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ:דגַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:התַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה:ואַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יי לְאֹרֶךְ יָמִים:
נקרא  13  פעמים
למעלה