קריפטו הביטקוין יורד! האם תרכשו?

הביטקוין יורד! האם תרכשו?

  • כן.

    הצבעות: 84 21.3%
  • אם תהיה ירידה משמעותית נוספת, כן.

    הצבעות: 127 32.2%
  • לא, מסיבות אישיות.

    הצבעות: 20 5.1%
  • אני לא רואה לנכון לרכוש ביטקוין.

    הצבעות: 163 41.4%

  • סה"כ מצביעים
    394
  • הוסף לסימניות
  • #81
האמון הבלתי מסויג בממשלות, מתבטא באמון במטבע שלהן. הקריפטו בכלל והביטקוין בפרט אינם מהווים אלטרנטיבה למטבע - כי הם לא מטבע. אי אפשר לקנות בהם כמעט שום דבר (חוץ ממטבעות קריפטוגרפיים אחרים). מערכת הבלוקצ'יין איטית מכדי לתמוך בכלכלה שמבוססת על מטבעות קריפטוגרפים.

ביטקוין הוא אולי נכס, ואולי גם זה לא, כי הוא לא מניב כלום. זה הכי קרוב להשקעה בזהב, סתם מתכת שאין מה לעשות אתה וכולם חושבים שהיא שווה הרבה כסף. אך בשונה מביטקוין היא אינה מושפעת מציוצים של אילון מאסק, מהייפ תקשורתי מאסיבי, ומכת של מאמינים שילכו אחריו באש ובמים.
עדיין לא מספיק מבינה בתחום
אבל לא מסכימה עם ההשוואה לזהב
לא צריך להאמין בערך האמיתי של המטבע בשביל להשקיע במסחר קצר טווח ולצאת עם קופה קטנה בגלל מה שאתה מכנה ציוצים של אילון מאסק
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
עדיין לא מספיק מבינה בתחום
אבל לא מסכימה עם ההשוואה לזהב
לא צריך להאמין בערך האמיתי של המטבע בשביל להשקיע במסחר קצר טווח ולצאת עם קופה קטנה בגלל מה שאתה מכנה ציוצים של אילון מאסק
כמובן.
חצי מהשוק חושב כך, ועולם הקריפטו מלא בספקולנטים שרוצים לעשות קופה על ההייפ העצום הזה ששווה כמעט מאתיים מיליארד דולר.
הבעיה נוצרת כשאנשים רגילים קונים את הלוקש, תרתי משמע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
האמון הבלתי מסויג בממשלות, מתבטא באמון במטבע שלהן. הקריפטו בכלל והביטקוין בפרט אינם מהווים אלטרנטיבה למטבע - כי הם לא מטבע. אי אפשר לקנות בהם כמעט שום דבר (חוץ ממטבעות קריפטוגרפיים אחרים). מערכת הבלוקצ'יין איטית מכדי לתמוך בכלכלה שמבוססת על מטבעות קריפטוגרפים.

ביטקוין הוא אולי נכס, ואולי גם זה לא, כי הוא לא מניב כלום. זה הכי קרוב להשקעה בזהב, סתם מתכת שאין מה לעשות אתה וכולם חושבים שהיא שווה הרבה כסף. אך בשונה מביטקוין היא אינה מושפעת מציוצים של אילון מאסק, מהייפ תקשורתי מאסיבי, ומכת של מאמינים שילכו אחריו באש ובמים.
אם כבר טרחת להגיב באשכול, כדאי שתלמד קצת לעומק על התחום הענק הזה בצורה ניטרלית ותבין את הכח של הביט ואיזה ערך מטורף הוא נותן לעולם, יותר מזהב במובנים מסויימים.
כנ"ל גם על החידושים בתחום שאמנם לא ביט אבל לא ירחק היום ועסקאות קריפטו יתבצעו במהירות שיא.

בתגובות מעין אלו קצת קשה לדעת מה איך להגיב ומאיפה להתחיל.
אז במשפט אחת, אפילו דבר אחד לא נכון מכל מה שכתבת.
החל מהממשלות וכלה בכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אם כבר טרחת להגיב באשכול, כדאי שתלמד קצת לעומק על התחום הענק הזה בצורה ניטרלית ותבין את הכח של הביט ואיזה ערך מטורף הוא נותן לעולם, יותר מזהב במובנים מסויימים.
כנ"ל גם על החידושים בתחום שאמנם לא ביט אבל לא ירחק היום ועסקאות קריפטו יתבצעו במהירות שיא.

בתגובות מעין אלו קצת קשה לדעת מה איך להגיב ומאיפה להתחיל.
אז במשפט אחת, אפילו דבר אחד לא נכון מכל מה שכתבת.
החל מהממשלות וכלה בכת.

קראתי את מאמר היסוד של הביטקוין מאת סאטושי נאקאמוטו, ואני חושב שהבנתי אותו.
עברתי על בלוג הקריפטו של אלטשולר שחם.
חפרתי את האתר של איגוד הביטקוין הישראלי.
ראיתי גם את מאמר ההתפכחות של הסולידית.

ומנגד:
מאמר של דלית קן-דרור פלדמן ואור דונקלמן.
סדרת כתבות של ויקי אוסלנדר בכלכליסט.
המאמר שקר הקריפטו של נעם רותם.
מאמר של דורית רון ועדי שמיר (אחד ממייסדי הRSA מישהו שמבין משהו בקריפטוגרפיה) (אנגלית).
כתבה של עומר מואב על בעיית הדפלציה שתתעורר אם הביטקוין אכן יהפוך למטבע.


כרגע לא השתכנעתי שהקריפטו באמת מביא בשורה לעולם, אבל נשמע שאתה מכיר את התחום היטב, אשמח אם תכוון אותי לחומר נוסף ואיכותי בתחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
כרגע לא השתכנעתי שהקריפטו באמת מביא בשורה לעולם, אבל נשמע שאתה מכיר את התחום היטב, אשמח אם תכוון אותי לחומר נוסף ואיכותי בתחום.
גם אני לא השתכנעתי.
חסידי הביטקוין סוברים שהקריפטו חשוב לביטחון פיננסי של תושבי מדינות עולם שלישי.
יש טיעונים לכאן ולכאן.
אני מצטרף למתנגדים להשקעה בביטקוין. מקסימום יתגלה שטעיתי.
אני לא חייב להיות המשקיע הטוב בעולם, אני נזהר לא להיות משקיע גרוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
קראתי את מאמר היסוד של הביטקוין מאת סאטושי נאקאמוטו, ואני חושב שהבנתי אותו.
עברתי על בלוג הקריפטו של אלטשולר שחם.
חפרתי את האתר של איגוד הביטקוין הישראלי.
ראיתי גם את מאמר ההתפכחות של הסולידית.

ומנגד:
מאמר של דלית קן-דרור פלדמן ואור דונקלמן.
סדרת כתבות של ויקי אוסלנדר בכלכליסט.
המאמר שקר הקריפטו של נעם רותם.
מאמר של דורית רון ועדי שמיר (אחד ממייסדי הRSA מישהו שמבין משהו בקריפטוגרפיה) (אנגלית).
כתבה של עומר מואב על בעיית הדפלציה שתתעורר אם הביטקוין אכן יהפוך למטבע.


כרגע לא השתכנעתי שהקריפטו באמת מביא בשורה לעולם, אבל נשמע שאתה מכיר את התחום היטב, אשמח אם תכוון אותי לחומר נוסף ואיכותי בתחום.

יש המון דעות וחששות חלקם גם צודקות בנושא, הוא אכן מאוד תזוזתי וכ"ו וכ"ו
התייחסתי נקודתית לגבי התגובה שלך,
רצת ללמוד נושאים טכניים אבל תקפת בכלל את המהות.

למעט ההתפכחות של הסולידית, כולם טכניים לכאן או לכאן איך כמה, פחות למה.
וגם בסולידית זה דיי דרך אגב.

הבשורה המרכזית היא נכס נייטרלי זמין למכירה בינלאומית בכל רגע נתון וללא פרוצדורות מורכבות.
התועלת ע"ג הזהב היא שהמכירה יכולה להתבצע ללא פגישה בין הצדדים ומכירה בקצה העולם השני, אין צורך לשמור עליו פיזית, לשנע, או לחשוש משוד.

בלי היכנס לדוגמאות ספציפיות אבל בזמן השואה אנשים המירו את הכסף ונכסים שלהם לזהב ואז התמודדו עם נשיאה פיזית או הטמנה, השתמשו בחלקו לשם שוחד וסיכנו את עצמם כדי לשמר את זה.
כאן כל זה נחסך.

אנחנו לא שם, אבל זה מבטא את הרעיון של העניין,
ולכן, זה כר נרחב שכל מי שחיי ככה, החל מארגוני טרור עובר בפשיעה וכלה בפרנואידים.
זה כח מטורף, נתח שוק עצום, ונוסחה שהוכיחה את עצמה.

זה על רגל אחת, (היטיב להסביר את הנושא דניאל שלו בספרו ביטקוין והעתיד הכלכלי שלך).

לגבי השקעה שכל אחד יעשה את השיקולים שלו, אבל אף אחד לא יכול לקחת לביטקוין את מה שהוא טוב בזה ולזה הוא נוצר.

בהצלוחעס
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #88
האמון הבלתי מסויג בממשלות, מתבטא באמון במטבע שלהן.
לא מאמין שיש כלכלן שנותן אמון בממשלת ארה"ב בהדפסת דולרים חופשית..
אלא מה, זה הרע במיעוטו לדעת המצדדים בהם.

זה לא שנותנים אמון כמו שאין הרבה מה לעשות ואנשים סומכים על 'יהיה בסדר' המוכר עד שמשהו קורה.

הקריפטו בכלל והביטקוין בפרט אינם מהווים אלטרנטיבה למטבע - כי הם לא מטבע. אי אפשר לקנות בהם כמעט שום דבר (חוץ ממטבעות קריפטוגרפיים אחרים).
שוב, מבלי להיכנס לענייני המהירות והבעיות שקיימים וכל יום יש התקדמויות מטורפות בתחום.

אבל לא בהכרח צריך להיות מטבע כדי לקנות משהו, מספיק שאתה יכול לקנות עם זה מטבע מקומי ואז לקנות.
גם הכרטיס אשראי שלך לא מטבע, אבל הוא מספק לך נזילות.

אנחנו עדיין לא שם, אבל סביר להניח שזה יהיה בדיוק כמו כרטיס אשראי בעתיד.

ביטקוין הוא אולי נכס, ואולי גם זה לא, כי הוא לא מניב כלום. זה הכי קרוב להשקעה בזהב
כאמור, הוא מניב בטחון ועוד תועלת מעשיות, שתוכל להבין בספר הנ"ל.

השקעה בזהב, סתם מתכת שאין מה לעשות אתה וכולם חושבים שהיא שווה הרבה כסף.
מאמין שנפלט לך.
לא באמת התכוונת, אחרת תראה את התגובות שלי כהעשרת הציבור, לא מיועד לך.

אך בשונה מביטקוין היא אינה מושפעת מציוצים של אילון מאסק
בלבלת בין קריפטו בכללי, או שיטקוין רשמי ליתר דיוק, לבין ביטקוין.

מהייפ תקשורתי מאסיבי
שלילי לביטקוין בדר"כ, ואעפ"כ.

מכת של מאמינים שילכו אחריו באש ובמים
מי שמבין את התועלת ואת ההיצע המוגבל מנגד, הוא לא מאמין, הוא יודע. אז ברור שישקיע בו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני יותר ויותר משתכנע שזה דבר אטרקטיבי מאוד להשקעה ארוכת טווח
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
כן נקודה לגבי השקעה, ככל הביטקוין יגדל קשה יהיה לו יותר להיות תזוזתי כ"כ..
זה בדיוק הסיבה למה זה הזמן כן להשקיע עכשיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
אנחנו עדיין לא שם, אבל סביר להניח שזה יהיה בדיוק כמו כרטיס אשראי בעתיד.
איך הגעת לזה?
כיום אסור בישראל לעשות עסקאות גדולות במזומן.
למה נראה לך שיאפשרו עסקאות גדולות בקריפטו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
איך הגעת לזה?
כיום אסור בישראל לעשות עסקאות גדולות במזומן.
למה נראה לך שיאפשרו עסקאות גדולות בקריפטו?
קודם כל, הכוונה היתה מבחינה טכנולוגית, זה היה התייחסות לגבי זה שאי אפשר לקנות בו כלום.

(לעצם השאלה שלך, יש מדינות שיש כבר כרטיס אשראי שמחובר לבורסת הקריפטו והרכישות פשוט מחוייבות משם..

כשיש לך כרטיס אשראי נניח של ויזה שמחייב את החשבון קריפטו שלך המדינה לא יכולה להגביל את זה.
היא יכולה להגביל את הבנק לעבוד עם ויזה.. היא גם יכולה למנוע שיווק כרטיס כזה בארץ, אבל כ"כ הרבה כאן יש להם אזרחות כפולה ולהשתמש בכרטיס מחו"ל כ"כ נפוץ כאן.. אבל זה נושא לדיון אחר.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
כשיש לך כרטיס אשראי נניח של ויזה שמחייב את החשבון קריפטו שלך המדינה לא יכולה להגביל את זה.
המדינה יכולה להגביל והיא תגביל. אחרת אנשים ירויחו בקריפטו ולא ישלמו מיסים וזה הסוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
רק מציין שיותר ויותר אנליסטים בוול סטריט מדברים בשבועות האחרונים שהביטקוין הולך לעלות במאות אחוזים!!! בשנים הקרובות.
לא נכנס לענין האם הביטקוין חשוב או לא חשוב אבל רק מציין שהעובדה שהמון אנשים שעמדו מהצד עד היום הולכים ומשקיעים בביטקוין בגלל שהם מפחדים שהם ישארו מחוץ למשחק (כלשון האנליסטים) ועוד המון משקיעים כבר מצרפים את זה לחלק מהתיק השקעות שלהם אז הביקוש הזה לבד כבר מספיק לגרום לביטקוין לזנק.
גם העובדה שחודש הבא התמורה לכורים נחתכת ב50% ג"כ מורידה את ההיצע ומעלה את הביקוש.
לא בא להמליץ לאף אחד ושכל אחד יעשה את השיעורי בית שלו.
גילוי נאות אני משקיע כבר המון זמן ב coin, gbtc, clsk, ו bitx.
מתכנן לקנות מחר עוד בגלל הירידה.
וחשוב להדגיש שאני לא מתכנן למכור בשנים הקרובות ומי שכן מתכנן לסחור בנ"ל באופן יומי לדעתי עושה טעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
שאלה, לסבורים שהביטקוין יכבוש, זה יעלה באלפי אחוזים?
דוגמא, אדם שיניח היום אלף שקל כמה זה יהיה שהביטקוין יכבוש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
שאלה, לסבורים שהביטקוין יכבוש, זה יעלה באלפי אחוזים?
דוגמא, אדם שיניח היום אלף שקל כמה זה יהיה שהביטקוין יכבוש?
128,872.94

סתם. אף אחד לא יודע, כמובן
אבל יש השערות שתוך 10 שנים זה יהיה מיליוני או עשרות מיליוני דולרים.
כמובן זה יכול לא לקרות. אבל זה לא השערות בלי שום בסיס.
וכן, אנשים לא רוצים להחמיץ.
אני רציתי לקנות כשזה היה באזור איזה 3,000 דולר. ולא קניתי בגלל לחץ משפחתי. שאמרו שאני רוצה לשרוף כסף.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #97
שאלה, לסבורים שהביטקוין יכבוש, זה יעלה באלפי אחוזים?
דוגמא, אדם שיניח היום אלף שקל כמה זה יהיה שהביטקוין יכבוש?
אם אני לא טועה האופטימים ביותר משערים שיגיע ל1,500,000 $ ב2030.
לפ"ז אם יצדקו אז אם תשקיע 1000 ש"ח אז עוד 6 שנים יהיו לך 21 אלף.(בעז"ה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אם בא לי לשחק עם רזרבה מסויימת (כמה אלש"ח בודדים)
איזה etf מתוך הרשימה הזאת ממליצים כאן ה"עולם"-

בלאקרוק - IBIT, דמי ניהול 0.25% (0.12% לשנה הראשונה).
ואלקירי - BRRR, דמי ניהול 0.39% (פטור לשלושה חודשים).
פידליטי - FBTC, דמי ניהול 0.25% (פטור עד יוני 2024).
פרנקלין טמפלטון - EZBC, דמי ניהול 0.29%.
גרייסקייל - GBTC, דמי ניהול 1.5%.
האשדקס - DEFI, דמי ניהול 0.90%.
ואן אק - HODL, דמי ניהול 0.25%.
ביטוויז - BITB, דמי ניהול 0.20% (פטור לשישה חודשים).
ארק 21Shares - ARKB, דמי ניהול 0.21% (פטור לשישה חודשים).
ויזדום טרי - BTCW, דמי ניהול 0.30% (פטור לשישה חודשים).
אינווסקו-גלקסי - BTCO, דמי ניהול 0.39% (פטור לשישה חודשים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
אם בא לי לשחק עם רזרבה מסויימת (כמה אלש"ח בודדים)
איזה etf מתוך הרשימה הזאת ממליצים כאן ה"עולם"-

בלאקרוק - IBIT, דמי ניהול 0.25% (0.12% לשנה הראשונה).
ואלקירי - BRRR, דמי ניהול 0.39% (פטור לשלושה חודשים).
פידליטי - FBTC, דמי ניהול 0.25% (פטור עד יוני 2024).
פרנקלין טמפלטון - EZBC, דמי ניהול 0.29%.
גרייסקייל - GBTC, דמי ניהול 1.5%.
האשדקס - DEFI, דמי ניהול 0.90%.
ואן אק - HODL, דמי ניהול 0.25%.
ביטוויז - BITB, דמי ניהול 0.20% (פטור לשישה חודשים).
ארק 21Shares - ARKB, דמי ניהול 0.21% (פטור לשישה חודשים).
ויזדום טרי - BTCW, דמי ניהול 0.30% (פטור לשישה חודשים).
אינווסקו-גלקסי - BTCO, דמי ניהול 0.39% (פטור לשישה חודשים).
אני מושקע ב gbtc אבל קניתי לפני כחצי שנה וזה היה מהיותר מפורסמים (למרות הדמי ניהול הגבוהים) וב"ה מורווח די יפה.
על ibit שמעתי הרבה ממליצים וגם על arkb.
 
אם בא לי לשחק עם רזרבה מסויימת (כמה אלש"ח בודדים)
איזה etf מתוך הרשימה הזאת ממליצים כאן ה"עולם"-

בלאקרוק - IBIT, דמי ניהול 0.25% (0.12% לשנה הראשונה).
ואלקירי - BRRR, דמי ניהול 0.39% (פטור לשלושה חודשים).
פידליטי - FBTC, דמי ניהול 0.25% (פטור עד יוני 2024).
פרנקלין טמפלטון - EZBC, דמי ניהול 0.29%.
גרייסקייל - GBTC, דמי ניהול 1.5%.
האשדקס - DEFI, דמי ניהול 0.90%.
ואן אק - HODL, דמי ניהול 0.25%.
ביטוויז - BITB, דמי ניהול 0.20% (פטור לשישה חודשים).
ארק 21Shares - ARKB, דמי ניהול 0.21% (פטור לשישה חודשים).
ויזדום טרי - BTCW, דמי ניהול 0.30% (פטור לשישה חודשים).
אינווסקו-גלקסי - BTCO, דמי ניהול 0.39% (פטור לשישה חודשים).
Ibit
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

פוסטים חדשים שאולי לא קראת....

סיכום אירועים: איראן בלהבות - מהמחאות ועד לסף עימות עולמי

הרקע וההתפרצות (סוף דצמבר 2025):

המחאות החלו ב-28 בדצמבר 2025 בטהראן, על רקע משבר כלכלי חריף וצניחה חדה בערך הריאל. מה שהחל כזעקת סוחרים ואזרחים על יוקר המחיה, הפך במהירות לגל הפגנות חסר תקדים ב-187 ערים הקורא להפלת המשטר.


הטבח והחשכת המידע (ינואר 2026):
  • דיכוי אלים: המשטר האיראני הגיב באכזריות יוצאת דופן. לפי נתוני ארגון זכויות האדם HRANA, נכון ל-23 בינואר, מספר ההרוגים המאומת עומד על למעלה מ-5,000 בני אדם, בהם 4,716 מפגינים ועשרות ילדים.
    יש דיווחים לא מאומתים מצד האופוזיציה האיראנית על מעל 60,000 הרוגים!

  • מעצרים המוניים: למעלה מ-26,500 בני אדם נעצרו, וקיים חשש כבד להוצאות להורג המוניות בבתי הכלא.

  • חסימת אינטרנט: החל מה-8 בינואר הוטל מצור דיגיטלי כמעט מוחלט על המדינה כדי למנוע זליגת תיעודים מהטבח.

המעורבות האמריקנית - "הארמדה של טראמפ":
הנשיא טראמפ, שחזר והזהיר את טהראן מפני המשך הטבח, הכריז ב-22 בינואר כי "ארמדה" אמריקנית (צי ספינות מלחמה, כולל נושאת המטוסים אברהם לינקולן) עושה את דרכה למפרץ הפרסי. טראמפ הבהיר כי ארה"ב בוחנת אפשרויות תקיפה ישירות נגד מטרות שלטוניות אם לא ייפסק הדיכוי. ולאחר הדלפות על ממדי הטבח, הכריז "העזרה בדרך".


הזווית הישראלית והאזורית:
  • כוננות שיא: ישראל נמצאת בדריכות עליונה מחשש שהסלמה אמריקנית תוביל לתגובה איראנית ישירה או באמצעות שלוחיה (פרוקסי).

  • איומי נתניהו: ראש הממשלה נתניהו הזהיר כי אם איראן תבצע "טעות" ותתקוף את ישראל, היא תפגוש עוצמה שטרם הכירה.

  • איומי טהראן: המשטר האיראני הודיע כי במקרה של תקיפה, בסיסים אמריקניים ויעדים בישראל יהיו "מטרות לגיטימיות".

באשכול זה נמשיך לעדכן סביב השעון בכל התפתחות, דיווחים מהשטח ופרשנויות ביטחוניות.
שלום,
החלטתי להכנס לשוק ההון, מתוך הבנה שזהו אפיק שיכול להניב רווחים גדולים בעזרת ה'.
כמובן שלהכנס לנושא כה רחב וגדול- עם אפס ידע (זה בגדול מה שיש לי...)- לא מומלץ.
אני מחפשת קורס מקיף ואיכותי שלאחריו אני אוכל לעוף קדימה עצמאית.
מחיפוש ברשת, נתקלתי במכללת דניאל דמארי,- שהוא, כך הבנתי מלמד את הנושא בצורה מעמיקה ויסודית.
אני לא אכתוב מחיר מדויק, אבל הם לוקחים בסביבות התשע אלף, ונותנים בתמורה מעטפת מאוד מושקעת, של כמעט 24/7 עם קבוצת ווצאפ צמודה שבה אפשר לשאול הכל ועונים ממש מהר, תיעוד ביומני מסחר- שהם עוברים עליו כל שבוע ומפדבקים אותי, בנוסף יש סקירה שבועית על כל מה שקורה בשוק מדניאל עצמו בה הוא מפרט על כל מה שכנראה הולך לקרות והמהלכים שהוא עצמו הולך לעשות.
וגם- פתיחת חשבון דמו- ולווי צמוד עליו, ורק אחרי שהם רואים שאני יודעת להתנהל איתו מעולה, הם עושים בדיקה ומשחררים אותי לפתיחת חשבון אמיתי.
וגם- הם מדגישים שהליווי שלהם הוא לכל החיים.
שאלתי היא-
שווה?
האם יש קורסים אחרים שנותנים מענה דומה בפחות מחיר?
זה מחיר הגיוני בשוק?

אשמח לכל מידע.
תודה רבה!!!
אחרי ההצלחה הגדולה של האשכול הקודם והמון לקוחות מרוצות מגולשי פרוג —
החלטנו שוב לפנק את הקהילה הנהדרת כאן לקראת פסח עם הגרלה מיוחדת! 🎉

ב־פיט פירסט תמצאי סטייל נדיר וייחודי לנשים ולילדים —
קלאסיקות ארופאיות לצד טרנדים עדכניים, בעיצוב מוקפד שמשלב
לוק מושלם ונוחות של וואו 👠👟

העונה הלכנו על הקונספט
refresh your self
renew your look
כולנו רוצות גם בפסח הזה להתפרש ולהתחדש על אף ולמרות המצב...
אז בואי תעשי את זה לעצמך ולחברה שלך ב-ח-י-נ-ם
🌸 לקראת פסח – יש לך הזדמנות לזכות בזוג נעליים במתנה – וגם לפנק חברה!


והכי חשוב: אין צורך בסיבות מצערות – פשוט פנקי חברה שמגיעה לה 💖
זה הזמן לשמח ולהפיץ חיוך, במיוחד בתקופה הזאת 🌷

איך משתתפים בהגרלה?
✔️1:
לחצי כאן והירשמי לרשימת התפוצה
✔️ 2: בחרי חברה שאת רוצה לפנק
✔️ 3: בחרי בקטלוג נעל לעצמך והעלי לשירשור תמונה

ספרי לנו כאן בשרשור מי זו החברה המיוחדת ושתיכן תיכנסנה להגרלה.
קישור לקטלוג
אולי תהיו הזוכות המאושרות בזוג נעליים מושלם לחג... ✨
1773338622362.png
1773338635860.png
1773338652547.png
1773338662969.png
1773338682224.png
1773338747855.png
1773338772427.png
1773338788660.png
✨ שימי לב! בחנויות שלנו מחכה לך מבחר עשיר ומגוון — הקטלוג כאן הוא רק חלקי... אז בואי לגלות את הכל מקרוב!


📍 פיט פירסט ירושלים – קניון רב שפע, קומה ב׳ | ☎️ 02-6500445
📍 פיט פירסט בית שמש – לב הרמה, נהר הירדן 1 | ☎️ 02-9996768
✉️ להזמנות במייל: ff029996768@gmail.com
  • תודה
Reactions: שלום! אני יעל.1 //
171 תגובות

אולי מעניין אותך גם...

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כג

אמִזְמוֹר לְדָוִד יי רֹעִי לֹא אֶחְסָר:בבִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי:גנַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ:דגַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:התַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה:ואַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יי לְאֹרֶךְ יָמִים:
נקרא  13  פעמים
למעלה