הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת...

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ערוצים לבנוניים: מטוסי קרב ישראלים תקפו בשעה האחרונה בג’בין ובטירחרפא.
(כתב ערוץ אלמנאר הלבנוני: חסין אלאחמד, לשעבר ראש עיריית הוואזני בדרום לבנון, נפצע מירי של צה”ל ברגלו בשעה שרעה את צאנו…)
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
מועצה אזורית גליל עליון: "בעקבות אזעקות על ירי רקטות, שנשמעו מוקדם יותר במטולה, קריית שמונה ומרגליות, מעדכנים שזוהו נפילות ופגיעות נ"ט בשטחים פתוחים באזור מטולה. לא דווח על נזק או נפגעים". ברוך השם.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אונר"א:
הקפאת המימון שלנו מטעם 16 מדינות ייאלץ אותנו להפסיק את פעילותינו לחלוטין בסוף חודש פברואר, הנוכחי.
ספרד, בלגיה וסקוטלנד שלא הקפיאו את המימון הן מהתומכות הקטנות של הארגון ואינן יכולות לכסות על הגירעון.
החלטת הפסקת המימון של אונר”א כמוה כמכת מוות לפליטים שכל כך זקוקים לסיוע.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דובר צה"ל בערבית סגן-אלוף אביחי אדרעי פנה לתושבים המתגוררים ממערב לעיר עזה, בשכונות א-נסר, שייח' רדואן, מחנה שאטי, רימאל, א-סברה, שייח' עג'לין ותל אל-הווא, וקרא להם להתפנות מהאזור באופן מיידי.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
רועי קייס: סוכנות רויטרס בדיווח משמעותי: משמרות המהפכה של איראן צמצמו באופן משמעותי את הפריסה בסוריה בעקבות התקיפות הישראליות האחרונות שהביאו למותם של שישה יועצים איראנים. קצינים בכירים שבו מסוריה לאיראן

על פי דיווח ברויטרס - למרות צמצום הנוכחות הנרחב, איראן נערכת להמשיך לפעול בסוריה באמצעות הפעלה מרחוק של ארגון חיזבאללה. המקורות לכתבה מסרו כי לפי שעה לא ניכר שינוי בפעילות בסוריה בעקבות החזרת הקצינים הבכירים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳ויינט׳: יותר מ-500 בתים ומבנים נפגעו מירי חיזבאללה מאז פרצה המלחמה. מרבית הבתים נפגעו באורח קל יחסית, עקב פגיעות הדף ורסיסים, אך חלקם נחרבו באופן חסר תקנה. כך עולה מנתונים שנאספו בימים האחרונים בידי הרשויות ומס רכוש עבור מנהלת "אופק צפוני" של משרד הביטחון.

עוד מ׳ויינט׳: בשבוע האחרון חלה עלייה בשימוש של חיזבאללה בטילים "כבדים" כמו בורקאן ופלק 1. אחד הנפגעים מכך הוא היישוב שלומי בגליל המערבי, שם ניזוקו בשבת האחרונה מעל 50 בתים מטיל בורקאן שנורה לעבר מוצב סמוך. "טילי הבורקאן הופכים תדירים יותר ואנחנו בסכנה ממשית", אמר ראש המועצה גבי נעמן.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ח״כ אביגדור ליברמן, הגיע הבוקר יחד עם חברי סיעת ׳ישראל ביתנו׳ למעבר כרם שלום, ״פשוט בלתי מוסרי. לא יכול להיות שההומניטריות היא רק לצד אחד, כאשר לצד שלנו אין שום סיוע הומניטרי. ממשלת ישראל נכשלה בהגנה על אזרחי ישראל, ועכשיו בטיפול בחטופים. אני קורא לסגור את כל המעברים לאלתר, להפסיק עם כל המשחקים האלו. חייבים לדאוג קודם כל לאנשינו, לא למפלצות האדם מחמאס״.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אריאל כהנא: לשכת נתניהו הודיעה לפני זמן קצר לאנשי יו״ר האופוזיציה לפיד כי הפגישה בין השניים תידחה. הם היו אמורים להיפגש היום על רקע המגעים לעסקת שחרור חטופים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דו"צ: מטוס קרב של צה״ל תקף לפני זמן קצר מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בטיר חרפא • מוקדם יותר במהלך היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל למרחבים מטולה וקריית שמונה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בית משפט השלום בבאר שבע הורה על שחרורם של ארבעה מוחים שנעצרו אתמול במחאה במעבר כרם שלום כנגד הכנסת משאיות הסיוע לעזה • המשטרה דרשה הרחקה מהמקום ל-28 ימים, אולם גם לכך ביהמ"ש סירב
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום במרכז השיקום האורטופדי במרכז הרפואי שיבא תל השומר ונפגש עם אזרחים ולוחמי צה״ל שנפצעו באירועי ה-7 באוקטובר וכן בלחימה ברצועת עזה
"אני רואה את הכוח שלכם ואני רואה גם שאתם תומכים אחד בשני. אתם הגיבורים שלנו. רק שתהיו חזקים, ותדעו לכם שכל העם עומד מאחוריכם״ אמר נתניהו ללוחמים.
ראש הממשלה הוסיף ואמר כי נפילת חבריהם לנשק לא הייתה לשווא, וכי המלחמה תימשך עד לניצחון המוחלט על חמאס.
לראש הממשלה התלוו ר׳ הסגל צחי ברוורמן, המשנה למנהל שיבא פרופ׳ ארנון אפק ומנהל מח׳ שיקום אורטופדי ד״ר אורן ברזל.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נשיא ארה"ב ביידן נושא נאום בקפיטול ומתייחס למלחמה בעזה: אנחנו עובדים יום ולילה כדי להצליח להביא את החטופים, לסיים את המשבר ההומניטרי וכדי להביא שלום ולהתקדם לעבר פתרון שתי המדינות.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
סולימן מסוואדה: דובר משרד החוץ הקטרי ל-CNN: ״אנחנו פועלים להביא להפסקת אש מורחבת, בתקווה שהיא תוביל אח״כ לסיום המלחמה״. על הביקורת שהם לא מפעילים מספיק לחץ על חמאס: ״מנוף הלחץ היחיד שיש לנו כרגע על חמאס הוא עצם התיווך שלנו. העברת הכסף לעזה נגמרה מזמן וזה נעשה בתיאום מלא עם הישראלים״.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מוחמד מג׳אדלה: מנסור עבאס נפגש עם שגריר ארה״ב בישראל ג׳ק לו: ״האזרחים הערבים הם הגשר האמיתי לשלום בין ישראל לפלסטינים, וצריך לפעול בכל הכלים האפשריים לעצירת המצלמה והחזרת החטופים״
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳וואלה׳: ‏מבקר המדינה מאיץ את בדיקת מחדל 7 באוקטובר, ושיגר מכתב למנכ"ל משרד רה"מ בו ביקש לקבל מידע על אירועים שקדמו לאסון. מכתב דומה קיבל ראש המל"ל, כשבשב"כ כבר העבירו מחשבים ומסמכים. בתוך כך, על רקע הביקורת ההדדית, המבקר ייפגש בקרוב עם הרמטכ"ל
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה