הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
קלמן ליבסקינד ב'מעריב': פעילות המטה של רונן צור משרתת את האינטרסים של יחיא סינואר. צור הסביר למשפחות חטופים שהמטה מתנגד להכרעה צבאית ולמיטוט חמאס עכשיו הן סינואר והן צור מבינים שהדרך לעיסקה עוברת דרך הפעלת לחץ על ממשלת ישראל שתעצור את הלחימה. את המחיר כולנו עלולים לשלם.

עוד מליבסקינד ב'מעריב': לא סנוואר הוא האיש הרע בקמפיין של רונן צור, גם לא קטאר או מצרים שלא יוצאות מגדרן, אפילו לא הצלב האדום, שלא ראה את החטופים שלנו עד היום, אלא בנימין נתניהו. ואנחנו, בעיתונות הישראלית, למרבה הבושה והכלימה, משתפים עם שניהם פעולה.

עוד מליבסקינד ב'מעריב': רונן צור יודע שלחץ ישיר על ממשלת ישראל בדרישה שזו תפסיק את המלחמה, עלול לפגוע באהדה למשפחות ולמטה. הפתרון: צריך ללחוץ על ארה"ב, כדי שהיא זו שתלחץ על ממשלת ישראל. צור הסביר כי כך בורחים מהצורך לאבד סולידריות כאן, כי זה לא אנחנו לוחצים על ממשלת ישראל, אלא אחרים עושים את זה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יוסי יהושע: בצמרת הצבא סבורים כי רק פירוק מוחלט של הזרוע הצבאית של חמאס יחזיר את הביטחון לתושבי הנגב המערבי, ולא פחות מכך - חסן נסראללה והבוסים שלו באיראן יבינו מהן יכולותיה של ישראל. לכן, אומרים במטכ"ל, עצירה מוחלטת לא אופציה. הצבא ונתניהו מתואמים בנושא הזה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יוסי יהושוע ב׳ידיעות׳: בצה״ל יש הערכה מדויקת איפה בחאן יונס נמצא כרגע סינוואר. ההיערכות היא לעוד חודשים ארוכים של לחימה, כרגע האתגר הוא מיטוט מתחמי הענק התת קרקעיים שנחשפו.
כ-8000 מחבלי חמאס כבר חוסלו ברצועה. בתוך ה-8000 רוב מפקדי הפלוגות של חמאס. בצה״ל נחושים להביא גם את סופו של יחיא סינוואר. בכירים בצה״ל אומרים ״סינוואר לא יכול להישאר בעזה בשום מצב או תרחיש, הוא חייב לסיים את דרכו במלחמה הזאת״.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
קיבוץ ניר עוז מודיע באבל כבד על הרצחו של גדי חגי. גדי היה בן 73. חבר קיבוץ ניר עוז. אב ל-4, סבא ל-7. נגן כלי נשיפה מחונן מגיל 3. הוא נחטף לעזה יחד עם אשתו ג׳ודי ווינשטיין, בת 70, שעדיין מוחזקת פצועה בשבי. גופתו של גדי עדיין מוחזקת בשבי בעזה.
 

רבקושששש

משתמש פעיל
‏לוחמים ומפקדים בגזרת הצפון בביקורת קשה: ״מרגישים ברווזים במטווח, רצף האירועים גובר כאן - מלחמה לכל דבר, ובדרגים הגבוהים חושבים שהכל בסדר״.

נציין שהאירוע בצפון הארץ הוא לא חטיפה או חדירת מחבלים כמו שרץ ברשתות...

(הלל ביטון רוזן)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
תקיפת רכב ע"י כטב"מ במרכז העיר רפיח 3 מחוסלים
תקיפת חוליה באל-בורייג' 2 מחוסלים
אבו עלי: הפלסטינים מפרסמים את שמות ההרוגים בתקיפת הג'יפ ברפיח:1. עלאא' אלאטרש 2. יחיא אלאטרש 3. חסן אלאטרש (אסיר משוחרר - כנראה היעד-א"ע). 4. אבראהים אלאטרש 5. ילדה שטרם זוהתה.
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
׳גל״צ׳: ההטעיה של צה״ל שהביאה לחיסול עשרות מחבלים: לוחמי חטיבת המילואים יפתח שנערכו למארב מתוכנן של חמאס, ביצעו ירי להטעיה שהוביל לבריחת עשרות מחבלים לתוך מבנה ששימש כמפקדת חמאס. הכוחות הכווינו מטוס קרב - שתקף את המבנה וחיסל עשרות מחבלים.
**
השר גלנט בהערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון - ״יחיא סינוואר שומע כעת את הטרקטורים של צה״ל מעליו, את פצצות חיל האוויר ואת הפעולה של צה״ל. הוא יפגוש גם את קני הרובים שלנו בקרוב״.
 

מזל קשת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
חדשות השבת:

כטבמ אירני שוגר לעבר ספינה עם קשרים ישראליים סמוך להודו

עשרות מחבלי חמאס חוסלו במפקדה אחרי תרגיל הונאה


+-+-+-+-+-

ההתנקשות בערב שבת בעזה - צה"ל ושב"כ: חיסלנו באמצעות מטוס קרב את חסן אטרש, אחראי על סחר, ייצור והצטיידות באמצעי לחימה של הזרוע הצבאית של חמאס.
בנוסף לקח חלק בהברחת אמצעי לחימה ממדינות שונות לרצועת עזה. בתקופה האחרונה היה מעורב בהברחת אמצעי לחימה גם ליהודה ושומרון.

+-+-+-+-

הודעה משותפת לדובר צה״ל ודוברות שב״כ:

בהמשך לחיסול אתמול ברפיח, צה״ל ושב״כ חיסלו באמצעות מטוס קרב את חסן אטרש, אחראי על סחר, ייצור והצטיידות באמצעי לחימה של הזרוע הצבאית של חמאס.
בנוסף לקח חלק בהברחת אמצעי לחימה ממדינות שונות לרצועת עזה. בתקופה האחרונה היה מעורב בהברחת אמצעי לחימה גם ליהודה ושומרון.

+-+-+-+-
הותר לפרסום: סמל עמית הוד זיו הי"ד בן 19, מראש העין, לוחם בגדוד 71, עוצבת ׳הברק׳ (188), נפל אמש במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ כתוצאה מהשיגורים שביצע חיזבאללה משטח לבנון לעבר מרחב שתולה.

+-+-+-+
בחיזבאללה מעדכנים שנסראללה צפוי לנאום ביום רביעי הבא הבא (03.01) במסגרת אירוע יום השנה לחיסול חברו הקרוב, קאסם סולימאני
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ:ג הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב יְהוָה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים:ד כִּי יַעֲקֹב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ:ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי גָדוֹל יְהוָה וַאֲדֹנֵינוּ מִכָּל אֱלֹהִים:ו כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהוֹמוֹת:ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו:ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה:ט שָׁלַח אֹתוֹת וּמֹפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעֹה וּבְכָל עֲבָדָיו:י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים:יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכֹל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן:יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ:יג יְהוָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְהוָה זִכְרְךָ לְדֹר וָדֹר:יד כִּי יָדִין יְהוָה עַמּוֹ וְעַל עֲבָדָיו יִתְנֶחָם:טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:טז פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ רוּחַ בְּפִיהֶם:יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת יְהוָה בֵּית אַהֲרֹן בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת יְהוָה יִרְאֵי יְהוָה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כא בָּרוּךְ יְהוָה מִצִּיּוֹן שֹׁכֵן יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

השירים שאהבנו • אתגר 20

לוח מודעות

למעלה