במה שונה הקו הזה מקו 3?הפיתרון לכאורה להפעיל קבוע את קו 333
יש גם את קו 111 לחניון אצטדיון טדיהפיתרון לכאורה להפעיל קבוע את קו 333
למה שתיארת יש פתרון הרבה יותר פשוט - לשנות את זה שאפשר להוציא אוטובוסים בזמני עומס מהמקום לפי הצורך,בגלל הבעיה של המקום והכמות של האנשים שלא נגמרת הפכו את הקו לסיבובי, וזה יוצר בעיה שגם אם יש עומס חריג פתאם-האפשרות היחידה ע"פ חוק זה להוציא כעת אוטובוס מבנייני האומה שיגיע עוד שעה!!!,
הכל נכון, אבל לכאלה דברים צריך ביטוח, ואף אדם פרטי לא יעשה כזה דבר, זו סכנה.שימו לב שאין בכל מקום אחר בארץ מציאות כזו של קצת תחבורה לכמות גדולה מאוד של אנשים
אם מחפשים פתרון אני חושבת שיש דבר שיכול להועיל מאוד מאוד, חוץ מתפילה שזה הדבר הראשון כמובן.
שיבואו חברות פרטיות ויעשו קווים לבד
אפילו אדם עם אוטובוס או טנדר הסעה שיעבור בתחנות העיקריות שלוקחים לכותל
שיצעק או שישים מודעה על הרכב "לכותל 10 שקל"
כולם יבואו!!!! וכנ"ל גם בחזור!
אם זה טנדר של עשרים מקומות כל צד הוא ירוויח 200 שקל אוטובוס של 50 מקומות ירוויח 500 שקל
תחשבו הלוך חזור יקח לו בערך שעה וחצי מקסימום זה רווח יפה מאוד!!!!
נו מי לא רוצה להרוויח כסף??? תעשו את זה ותרוויחו טוב !
אני חושב שהאתגר הכי גדול הוא -למה שתיארת יש פתרון הרבה יותר פשוט - לשנות את זה שאפשר להוציא אוטובוסים בזמני עומס מהמקום לפי הצורך,
אבל הפתרון היותר הגיוני - הוא לעשות קו מעגלי (בדומה לקו 2 - רק יותר יעיל) - מככר זווהעיל לכותל - שיצא מזווהיעל ליד הרכבת שמאלה לשער שכם והלאה בדרך הרגילה, ובחזור - כמו קו 3 - ויש לו גם תחנה שאפשר ללכת ממנה רגלית לרכבת הקלה)
בגלל שהקו יהיה מעגלי וקצר יהיה אפשר לתגבר אותו בקלות יותר בזמני עומס - במקום לסובב אותו בכל העיר.
מסלול יותר קצר - לא נראה לי שאפשר בגלל שחלק מהכבישים חד סטריים.
נדמה לי שזה הפתרון הכי הגיוני וישים.
איפה?אני חושב שהאתגר הכי גדול הוא -
חניון אוטובוסים בקרבת הכותל שישמש גם כמסוף לקווים אחרים
למה שתיארת יש פתרון הרבה יותר פשוט - לשנות את זה שאפשר להוציא אוטובוסים בזמני עומס מהמקום לפי הצורך,
כתבתי שזה ע"פ החוק, וחוק קשה לשנות... יותר קל להוציא קווים חדשים כנאמר:האפשרות היחידה ע"פ חוק זה להוציא כעת אוטובוס מבנייני האומה שיגיע עוד שעה!!!,
אבל הפתרון היותר הגיוני - הוא לעשות קו מעגלי (בדומה לקו 2 - רק יותר יעיל) - מככר זווהעיל לכותל - שיצא מזווהיעל ליד הרכבת שמאלה לשער שכם והלאה בדרך הרגילה, ובחזור - כמו קו 3 - ויש לו גם תחנה שאפשר ללכת ממנה רגלית לרכבת הקלה)
בגלל שהקו יהיה מעגלי וקצר יהיה אפשר לתגבר אותו בקלות יותר בזמני עומס - במקום לסובב אותו בכל העיר.
גבעת התחמושת?איפה?
בסילואן או בהר הזיתיים? זה פשוט לא אפשרי...
חוץ מכל הטרוניות...
יש בעיה מובנית להוציא קווים מהמקום הזה...
לפעמים מגיעים 6 אוטובוסים יחד, וחציים יוצאים ריקים ולפעמים חצי שעה אין שום אוטובוס...
בגלל הבעיה של המקום והכמות של האנשים שלא נגמרת הפכו את הקו לסיבובי, וזה יוצר בעיה שגם אם יש עומס חריג פתאם-האפשרות היחידה ע"פ חוק זה להוציא כעת אוטובוס מבנייני האומה שיגיע עוד שעה!!!,
מה שצריך לעשות, לטווח הקצר באמת לנדנד לכל הגורמים החל מהטלפן האומלל של אגד וכלה במבקר המדינה, צריך לעשות מעשה ולשלוח מיילים לחברי עיריה, חברי כנסת, פקידים, פניות ציבור וכו' אבל....
זה לא יעזור כי כבר 30 שנה זה לא עוזר...
זה יעזור לטווח הרחוק-
כי את הבעיה שם א"א לפתור בהוספת תדירות בהסיבות שפורטו למעלה, אלא צריך שאגד או שסופרבוס או כל חברה אחרת שזוכה במכרז תוציא אוטובוסים מהשכונות, דהיינו-
שיצא אוטובוס לכותל מרמות, רמ"ש, נווה יעקב, רמת אשכול, גוש 80, שמואל הנביא, גאולה, בעלז, סורוצקין ,גב"ש וכו'...
האוטובוסים האלו לא יעצרו בשמואל הנביא אלא יצאו ישר לכביש 1 ומשם לכותל... (בעצם יש משהו דומה בחול המועד...)...
העניין הוא שזה פתרון רק לטווח הארוך כי משרד התחבורה מתעדף את הוספת הקווים לפי הפניות שמגיעות אליו, וצריך שהמונים יעשו את הפעולה הפשוטה לפתוח שניה בגוגל משרד התחבורה ולמלאות 3דק, טופס פשוט ולשלוח,
עכשיו זה זמן קריטי כי המשרד מוציא מכרזים חדשים בירושלים, וכדי שזה יכנס למכרזים החדשים צריך המון ר-ע-ש...
פתרון נוסף זה לעשות קווים מכל הארץ ישר לכותל, עד עכשיו לא נתנו לזה לקרות בגלל איזה בלעדיות שניתנה לאגד בשנות ה... אבל כעת זה אפשרי...
יש שם מסוף של קווים - אבל הוא מפוצץ ולא ידוע לי על עוד מקום.גבעת התחמושת?
בשנים הקרובות אמור להיפתח מסוף בינעירוני לציבור החרדי במחלף גולדה - כביש 9יש שם מסוף של קווים - אבל הוא מפוצץ ולא ידוע לי על עוד מקום.
הלוואי!פתרון נוסף זה לעשות קווים מכל הארץ ישר לכותל
אם אני מבין נכון הסיבה שהדבר לא מטופל לטווח הרחוק משום שיש תוכנית לרכבל וכשיש תוכנית לשינוי מהותי בטווח הארוך אין חשק לבנות פתרונות לטווח הקצרחוץ מכל הטרוניות...
יש בעיה מובנית להוציא קווים מהמקום הזה...
לפעמים מגיעים 6 אוטובוסים יחד, וחציים יוצאים ריקים ולפעמים חצי שעה אין שום אוטובוס...
בגלל הבעיה של המקום והכמות של האנשים שלא נגמרת הפכו את הקו לסיבובי, וזה יוצר בעיה שגם אם יש עומס חריג פתאם-האפשרות היחידה ע"פ חוק זה להוציא כעת אוטובוס מבנייני האומה שיגיע עוד שעה!!!,
מה שצריך לעשות, לטווח הקצר באמת לנדנד לכל הגורמים החל מהטלפן האומלל של אגד וכלה במבקר המדינה, צריך לעשות מעשה ולשלוח מיילים לחברי עיריה, חברי כנסת, פקידים, פניות ציבור וכו' אבל....
זה לא יעזור כי כבר 30 שנה זה לא עוזר...
זה יעזור לטווח הרחוק-
כי את הבעיה שם א"א לפתור בהוספת תדירות בהסיבות שפורטו למעלה, אלא צריך שאגד או שסופרבוס או כל חברה אחרת שזוכה במכרז תוציא אוטובוסים מהשכונות, דהיינו-
שיצא אוטובוס לכותל מרמות, רמ"ש, נווה יעקב, רמת אשכול, גוש 80, שמואל הנביא, גאולה, בעלז, סורוצקין ,גב"ש וכו'...
האוטובוסים האלו לא יעצרו בשמואל הנביא אלא יצאו ישר לכביש 1 ומשם לכותל... (בעצם יש משהו דומה בחול המועד...)...
העניין הוא שזה פתרון רק לטווח הארוך כי משרד התחבורה מתעדף את הוספת הקווים לפי הפניות שמגיעות אליו, וצריך שהמונים יעשו את הפעולה הפשוטה לפתוח שניה בגוגל משרד התחבורה ולמלאות 3דק, טופס פשוט ולשלוח,
עכשיו זה זמן קריטי כי המשרד מוציא מכרזים חדשים בירושלים, וכדי שזה יכנס למכרזים החדשים צריך המון ר-ע-ש...
פתרון נוסף זה לעשות קווים מכל הארץ ישר לכותל, עד עכשיו לא נתנו לזה לקרות בגלל איזה בלעדיות שניתנה לאגד בשנות ה... אבל כעת זה אפשרי...
כבר שלחתי כמה פניות לאגד,פניות לאגד, ועוד פניות.
בבקשה, כל מי שמתלונן באוזנינו, חבל לפרוק את התסכול רק בקבוצת תמיכה בפרוג.
תכתבו גם לאגד באתר שלהם.
ובמקביל, זה בהחלט רעיון לפנות לח"כים ולאישי ציבור.
אני באופן אישי כותבת לאגד תלונות באתר, כמעט בכל פעם כשאני נתקלת בבעיה.
תמיד אני נענית וכשקרו מקרים מחוצפים, כמו המתנה לא הגיונית לאוטובוס שהובטח שהוא בדרך באזור השעה, גם דרשתי פיצוי וקיבלתי (50 שקלים ברב קו. לא משהו. אבל בשביל העיקרון.)
לאחרונה הם כבר לא מפצים, כי המכתבים שלהם מסבירים שכל ירושלים כאוס וזה לא תלוי בהם...
לא מאמינה, כי ברור לי שמדלגים על אוטובוסים בשעות מסוימות ולא עומדים בעומס הנוסעים במיוחד בימים מיוחדים כמו ראש חודש, בין הזמנים, שלא לדבר על חגים ומוצאיהם.
תכלס
תכתבו אפילו מייל של שתי שורות בתלונה, עם יום ושעה.
אם אני מבין נכון הסיבה שהדבר לא מטופל לטווח הרחוק משום שיש תוכנית לרכבל וכשיש תוכנית לשינוי מהותי בטווח הארוך אין חשק לבנות פתרונות לטווח הקצר
אגב אאל"ט הרכבל אמור להיות בעייתי לכהנים
קו שיסע עד צומת בר אילן יתן מענה,אוטובוס מעגלי עם אפשרות תגבור מהירה זה בהחלט תוכנית לטווח קצר,
אבל תכל'ס גם בזה יש בעיה,
למשל קו שיסע עד זווהעיל - אם אינני טועה בכיכר הזו עוברים רק קו 3 ו55, ואולי קווים לביתר עילית.
קו 55 הוא לא פיתרון להרבה מהשכונות הרלווטיות - במיוחד שאין לאף אחד חשק לעבור דרך גאולה.
גבעת התחמשות יכול להיות פיתרון לשכונות כמו נווה יעקב פסגת זאב וכדו'
וגם לבר אילן וכדו'.
למודיעין עילית ולבני ברק.
צריכים לחשוב,
יותר נכון,
שהאנשים הנכונים יחשבו..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ד
א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי: