יח"צ 5 דרכים לבנות נאמנות עם לקוחות

kiryatech

משתמש רשום
אמון הוא היבט בעל ערך בכל מערכת יחסים ובמיוחד אצל עסקים ולקוחותיהם. רוב האנשים בוחרים לעשות עסקים רק עם סוכנויות פרסום שלדעתם הן אותנטיות, הנה 5 דרכים לבנות בהצלחה נאמנות למותגים.
imgonline-com-ua-compressed-WQ0ov1UGb1Ly8N.jpg


1. הכר את הקהל שלך
אחת הדרכים הטובות ביותר לזכות באמון של מישהו היא להראות לו שאתה מבין את החוויות שלו ומי הוא. זה גם יעזור לך לתקשר עם הקהל שלך ביתר קלות. תדע כיצד להתאים אישית מסרים במיוחד עבור הלקחות שלך, מה שיגדיל את הסיכוי שהם יחזרו לעסק שלך. הנה כמה רעיונות כיצד להכיר את הקהל שלך:

  • קרא ביקורות : התעדכן בביקורות שלך. זה יכול לתת לך תובנות לגבי מה אנשים חושבים על המוצרים שלך ולאפשר לך לראות אם כבר יש לך לקוחות נאמנים או אין.
  • עקוב אחר תגובות במדיה החברתית : הקדשת זמן לקרוא ולהשיב לתגובות במדיה החברתית.
  • שאלות ישירות: למה לא פשוט לשאול את הקהל שלך ישירות? שאל שאלות על תחומי העניין שלהם. איסוף התובנות הללו יהווה משאב רב ערך ליצירת תוכן.
  • ניתוח דרך האינטרנט: שימוש בכלים אנליטיים, כגון Google Analytics, יכול להפוך רעיונות לעובדות ע"י הצגת נתונים סטטיסטיים מסוימים כמו היכן הם נמצאים.
לחקור את הקהל שלך לוקח זמן ומאמץ אבל זה שווה את זה. הכרת קהל ניעד עוזר ליצור טון וקול למותג שלך, ומקל עליך ליצור תוכן שהקהל שלך יכול להתייחס אליו.

2. שמור על עקביות עם התוכן שלך

כשזה מגיע ליצירת תוכן , בין אם זה פוסט, פודקאסט, סרטון או כל פורמט אחר שאתה מתמקד בו, היו עקביים. עמידה בלוח זמנים קבועה לפוסטים שלך תעזור לך להשיג אמינות מול הלקוחות שלך ותגרום פחות בלבול.

לגרם ללקוחות שלך לצפות למידע שלך בימים מסוימים ולחייב אותך באחריות לפרסם באופן עקבי.. הצגת התוכן שלך בזמן הנכון עם הקהל הנכון תשפר את המוניטין של המותג שלך.מה שעלול לגרום ללקוחות נאמנים רבים.

3. צור קשר עם הקהל שלך
תקשורת חשובה כשמכירים את הקהל שלך, וחשוב לא פחות להמשיך לעסוק בו לאחר מכן. העובדה שאנשים מגיבים על התוכן שלך היא סימן טוב לכך שאתה מגדיל את בסיס הלקוחות שלך. זה גם מראה ללקוחות חדשים שאנשים קוראים את התוכן שלך באופן פעיל ועוסקים בו.

עידוד דיאלוג ותגובה להערות יכול להיות דחיפה עצומה לאסטרטגיית השיווק שלך. אחד היתרונות הגדולים ביותר בניהול שיחה דו כיוונית עם הלקוחות שלך הוא הקשר המתמשך שאתה יכול ליצור איתם.

4. השתמש באתר שלך

אם האתר שלך עושה רושם ראשוני טוב, סביר להניח שהצופים בו יתחילו בבנית האמון עם העסק שלך. הנה כמה דרכים שבהן תוכל להשתמש באתר שלך כדי ליצור רושם ראשוני טוב:

  • עקביות במסר שלך: כפי שדיברנו קודם, אתה רוצה להפוך את כל התוכן שלך לעקבי, כולל מה שמופיע באתר שלך. כאשר למותג שלך יש קול, ודא שהוא מופיע בכל הפלטפורמות. לתת לתוכן שלך להתרחק מהנחיות המותג שלך יכול להוביל לחוסר אמון, מכיוון שאנשים יחושו שינוי באישיות.
    • עדכן את התוכן שלך : אתה רוצה להקפיד לפרסם תוכן חדש באופן קבוע כדי להראות שאכפת לך מהעסק שלך. זה יכול לעזור לך להגדיל את התנועה באתר שלך, מה שבהכרח מגדיל את העסקים. זה גם מראה שיש לך אנשים אמיתיים שעובדים באתר שלך, וזו עוד סיבה מצוינת לבטוח בעסק. עדכונים נוספים באתר האינטרנט שלך יכולים גם לעזור לשפר את דירוג החיפוש שלך. אם תדבר על המוצר והשירותים שלך לעתים קרובות, האתר שלך יתחיל להופיע כשאנשים יחפשו את השירותים האלה. ויהיו לך הבונוס הנוסף של הישארות מעודכנת בטכנולוגיות האינטרנט העדכניות ביותר.
    • הקל על יצירת קשר : יצירת מספר דרכים ללקוח ליצור איתך קשר דרך האתר שלך. הקלה באמצעות צ'אט, שיחה או אימייל תציג את האתר שלך כאמין, מכיוון שהוא מראה שהעסק שלך לא נרתע מפניות. חשוב גם להציג את פרטי הקשר שלך בצורה בולטת.
    • נגישות : נגישות מתייחסת בדרך כלל לאופן שבו האתר שלך מעוצב ומתפקד עבור אנשים עם מוגבלויות.דוגמה אחת כיצד להפוך את האתר שלך לנגיש יותר היא להימנע מתווים. זה לא רק יהפוך את הטקסט שלך לקל יותר לקריאה, אלא גם קל יותר להקראה באמצעות VoiceOver וכלים מסייעים אחרים.
    • תלמדו במקום למכור : לא הרבה אנשים נשארים באתר שמכביד עם תוכן פרסומי. בכל פעם שאתה מנסה למכור להם, אתה מתפשר על האמון שלהם. אנשים בדרך כלל עייפים מפרסומות ולמדו להתעלם מהן כשהם רואים או שומעים מודעה. עם זאת, עם תוכן חינוכי, הקהל שלך יסתמך עליך כדי ללמוד על נושאים מסוימים. אתה יכול להראות שאתה שווה את תשומת הלב שלהם על ידי יצירת תוכן מועיל ושימושי.
    • הראה את האישיות שלך : זה עוזר ליצור קשרים רגשיים עם הקהל שלך. הראה שאכפת לך על ידי תגובה. היו שקופים והבטיחו שהתקשורת שלכם איתם היא דו-סטרי ברור. להיות עצמך יעזור ללקוחות להתייחס לעסק שלך, מה שיוביל למערכת יחסים אמינה יותר. אתה יכול גם להתאים אישית את האתר שלך על ידי הוספת ביוגרפיה שמציגה את האישיות של הצוות שלך או אפילו להוסיף תמונה שלך ושל הצוות שלך בדף אודותינו.
5. תהיה אמיתי

כפי שהוזכר מקודם, יצירת קשרים רגשיים יכולה לבסס נאמנות עם הלקוחות. להיות אמיתי ושקוף יעזור ליצור את הקשרים האלה.

אל תפחד להיפתח ולשתף את הסיפור שלך כפי שהוא קשור לעסק שלך. תראו את הערך הייחודי שאתם מביאים לשולחן.

אל תבטיח הבטחות שאינך יכול לקיים, והיה ישר בנוגע לתמחור. חלק מלהיות אמיתי הוא לשים את עצמך בעמדה של אדם אחר. כשאתה לקוח בעצמך, אתה מחפש עסקים שישרים במידע ובאיכות המוצר שלהם. חברות אמיתיות מתכוונות למה שהן אומרות, ורוב האנשים יוכלו לחוש זאת. זה מראה לצרכנים שאם אתה מתחייב, אתה מקיים אותה.

במילים פשוטות, להיות אמיתי פירושו להישאר נאמן למי שאתה. דע מה החברה שלך מייצגת, היה בטוח במסר שלך ותראה שאכפת לך מהקהל שלך. אותנטיות מציתה את הקשר האנושי, וזה חשוב בתקופה שבה רוב הצרכנים סקפטיים לגבי עסקים.

האם אתה צריך עזרה בהבנת איך להתחיל לבנות נאמנות לעסק עם הקהל שלך? צוות מומחי שיווק בפייסבוק לעסקים של קרית טק יכול לעזור! אנו מציעים שיחת ייעוץ חינם של 30 דקות ללא התחייבות עם המנכ"ל שלנו ניקיטה סטוג! צור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה