שלום וברכה
אתמול גיליתי בור בחשבון, משכו ממנו קרוב ל 20,000, בדיקה קצרה באתר העלתה שהיו כמה משיכות מזומן בכספומט.
בפועל לא משכתי שקל בימים האחרונים, אשתי ניסתה למשוך אתמול והיה כתוב לה שא"א כי היא הגיעה לתקרה המקסימלית של משיכה ביום.
שלחתי אתמול פניה לבנק, הבוקר הגיעה תשובה מנומנמת עם שאלה האם הכרטיס דרכו נמשך הכסף נמצא אצלנו, התשובה היא כן אבל הגיוני שהפקיד שקיבל את הפניה יעשה משהו כדי לסגור את הפרצה?
בעיני אותו פקיד זה לא היה מובן מאליו ולכן הוא לא עשה כלום, בינתיים הבוקר עשו לנו עוד משיכה.
תכלס התקשרתי לבנק, המתנתי את כל זמן ההמתנה הארוך מהרגיל, ענתה לי פקידה נמרצת, שהשתתפה מאוד בצערי, פתחה פניה שתטופל עד סוף החודש.... [אולי ינכו לי שליש על התנהגות טובה?]
ביטלתי את הכרטיס דרכו נמשך הכסף וביקשתי ממנה שתזרז עד כמה שניתן את הטיפול, אני צריך את הכסף.
מישהו מכיר?
נתקל בכזה מקרה?
מה אפשר לעשות?
אתמול גיליתי בור בחשבון, משכו ממנו קרוב ל 20,000, בדיקה קצרה באתר העלתה שהיו כמה משיכות מזומן בכספומט.
בפועל לא משכתי שקל בימים האחרונים, אשתי ניסתה למשוך אתמול והיה כתוב לה שא"א כי היא הגיעה לתקרה המקסימלית של משיכה ביום.
שלחתי אתמול פניה לבנק, הבוקר הגיעה תשובה מנומנמת עם שאלה האם הכרטיס דרכו נמשך הכסף נמצא אצלנו, התשובה היא כן אבל הגיוני שהפקיד שקיבל את הפניה יעשה משהו כדי לסגור את הפרצה?
בעיני אותו פקיד זה לא היה מובן מאליו ולכן הוא לא עשה כלום, בינתיים הבוקר עשו לנו עוד משיכה.
תכלס התקשרתי לבנק, המתנתי את כל זמן ההמתנה הארוך מהרגיל, ענתה לי פקידה נמרצת, שהשתתפה מאוד בצערי, פתחה פניה שתטופל עד סוף החודש.... [אולי ינכו לי שליש על התנהגות טובה?]
ביטלתי את הכרטיס דרכו נמשך הכסף וביקשתי ממנה שתזרז עד כמה שניתן את הטיפול, אני צריך את הכסף.
מישהו מכיר?
נתקל בכזה מקרה?
מה אפשר לעשות?