פוליטי עדכונים פוליטיים

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
אברהם פריינד: דרמה בממשלה: אין רוב להצבעה של בן גביר לקיצוץ במשרדים בשביל מתקני כליאה. שרי ש"ס, סמוטריץ וחלק משרי הליכוד השאירו פתקים נגד ההחלטה.
כבר תיקנו את זה..
חיכו שסמוטריץ יצא והצליחו להעביר את זה יפה
450 מליון (ושלא יהיה תירוצים למה לשחרר מחבלים מחוסר מקום)
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עימות בקבוצת הממשלה בעקבות פרסום “ישראל היום” כי היועמ”שית גלי בהרב־מיארה דרשה הבהרות מהשר בן גביר על הרעת תנאי מזון המחבלים בכלא: “מדוע מגישים להם נקניקיות פעמיים בשבוע?” ותהתה: “מדוע לא מגישים להם פירות?”.

השר משה ארבל הגיב לשר איתמר בן גביר בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה: “כדאי להביא יותר מכותרת ואת תגובת משרד המשפטים כפי שניתן לקריאה, האמת היא גם אופציה בעולם פופוליסטי שמעדיף כותרות”.

בן גביר השיב: “מבין שאתה עסוק בחנופה ליועמ”שית – אולי יום אחד ימנו אותך לשופט – אבל את האמת לא ניתן להסתיר. שאלות הזויות, אג’נדה הזויה ויועמ”שית שמרשה לעצמה להתערב במדיניות המשרד שלי”.

ארבל ענה: “בוקר טוב גם לכבודו”

השר וסרלאוף: “בחנפנות לא מגיעים לבית המשפט העליון. צריך טיפה יותר להתאמץ”.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
סקר שערך מכון 'לזר מחקרים' עבור העיתון 'מעריב' מעלה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מצמצם משמעותית את הפער מהשר בני גנץ בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה.

42% מהמשיבים אמרו כי גנץ הוא המתאים ביותר מבין השניים להיות ראש ממשלה לעומת 37% שתמכו בנתניהו . 21% השיבו - 'לא יודע'.

המחנה הממלכתי ממשיכה להיחלש באיטיות בעוד הליכוד רושם עלייה קלה בנתוני הסקר.

לו היו הבחירות נערכות כיום היתה מפלגת המחנה הממלכתי זוכה ב-31 מנדטים, הליכוד ב-21, יש עתיד ב-13 וישראל ביתנו ב-12.

ש"ס קיבלה בסקר 9 מנדטים, עוצמה יהודית 9, יהדות התורה 7, חד"ש-תע"ל 5, רע"מ 5, מפלגת הציונות הדתית 4 ומרצ 4.

מפלגת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער אינה עוברת, על פי הנתונים, את אחוז החסימה.

גוש הקואליציה מונה 50 מנדטים לעומת 60 מנדטים לגוש האופוזיציה (הכולל את המחנה הממלכתי החברה בממשלה). המפלגות הערביות מקבלות 10 מנדטים.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
סקר שפורסם הערב (ראשון) בחדשות 13 מעלה כי לו היו הבחירות נערכות כיום מפלגת הציונות הדתית היתה משיגה 7 מנדטים.

המחנה הממלכתי זוכה ב-30 מנדטים, הליכוד ב-20, יש עתיד ב-15, ישראל ביתנו ב-11, עוצמה יהודית ב-9, ש"ס ב-8 ויהדות התורה ב-7.

חד"ש-תע"ל מקבלת 5 מנדטים, רע"מ 4 ומפלגת העבודה 4.

מפלגת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה בסקר זה.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
קרית יערים: דיונים על הקמת בית ספר והתקדמות במו"מ הקואליציוני


בית הספר החדש: כמה מנשות הקריה סירבו להצעה לשמש כמנהלת בית הספר החדש לאור השיח האמוציונלי סביב הנושא, ככל הנראה אחת מבנותיו של רב המקום תשמש כמנהלת בתקופה הראשונה.


עדכון מהמו"מ הקואלציוני: לאחר שניסיון פיצול מפלגת שץ ע"י רביץ נכשל, ובצל החשש של רבני הקריה מ'חוק הרבנות החדש' והכח שהוא מקנה לשר הדתות, רביץ קיבל הוראה לשבת עם סיעת ש"ס וש"ץ למו"מ רציני להרכבת הקואלציה, הצדדים ישבו כבר פעמיים וככל הנראה בקרוב יגיעו להסכמות.
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
עמית סגל : האזנתי במלאו לראיון של אורית סטרוק בגל"צ
1 : העורך שהוציא את הכותרת עשה עבודה רשלנית איומה או גרוע מכך הכפשה בזדון.
2 : פוליטיקאים שגינו את מה שאמרה או שלא הבינו והתגלו כשטחיים או שהבינו והתגלו כשקרנים.
יש ויכוח נוקב על עסקת חטופים רואי שיבסס על עובדות ולא על השחרה והכפשות.
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
לאחר הפרסום של רשימת שיבוצים של פוליטיקאים בבתי העלמין הצבאי משפחות השכולות קורות להם להימנע מלהגיע כדי למנוע עימותים עם משפחות שכולות ולתת לבני משפחות שכולות לנאום במקומם.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שיבוץ השרים והח"כים החרדים בטקסי יום הזיכרון: ארבל - צפת, בוסו - פתח תקווה (ליד הבית), בן צור - הר הזיתים, גולדקנופף - דימונה, יעקב מרגי - באר שבע, פרוש - אילת, אבוטבול - נס ציונה, טסלר - עפולה, מקלב - בית ג'אן.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ח"כ משה קינלי טור־פז (יש עתיד) פנה היום לחשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג, בדרישה להוציא לפועל את הסנקציות שאיים להטיל על רשתות החינוך החרדיות בשל התנהלותן.


רוטנברג הודיע כי אם לא יגיעו להסכמה לגבי תיקון הליקויים מול החשכ"ל, משרד האוצר ומשרד החינוך עד 1 במאי — יפעיל נגדן סנקציות הכוללות ניתוק ממערכת השכר של המדינה, הוצאת החשבים המלווים ברשתות, והפסקת העברת התקציב אליהן באופן ישיר. ח"כ טור־פז כתב במכתבו כי מאחר שהליקויים לא תוקנו, על החשכ"ל להוציא את הסנקציות לפועל. ליאור דטל.
 

JLJ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אבי בלום ב׳משפחה׳: רה״מ נתניהו זועם על בן גביר ולא פחות מכך על סמוטריץ' שמהנקודה הכי נמוכה בסקרים, יצא ואיים פומבית. למרות האיומים, נתניהו העניק אור ירוק עקרוני - במטרה לסגור עסקה שתסכן מיידית את שלמות ממשלתו.

עוד מאבי בלום ב׳משפחה׳: נתניהו אינו שוגה באשליות ומבין שיפסיד בכל מערכת בחירות שתתקיים בעת הזאת, אבל הסקרים בימים האחרונים שנותנים לו ולגנץ את אותה קידומת של 20 מנדטים פלוס, מסמנים לנתניהו שהוא עושה את הצעדים הנכונים ומצליח להחזיר הביתה חלק ממצביעי ׳הליכוד׳ שחצו את הקווים.

כל רגע
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
הפרשן הצבאי יוסי יהושוע מותח ביקורת על שורת המינויים בצה"ל שפורסמה הערב (חמישי) וטוען כי שר הביטחון והרמטכ"ל "מצפצפים על כולנו".

תחילה התייחס יהושוע למינויו של שלומי בינדר לתפקיד ראש אמ"ן במקומו של האלוף אהרון חליווה. "אי אפשר למנות את תא"ל שלומי בינדר לראש אמ"ן, התפקיד הכי חשוב בצבא, בלי להציג לציבור תחקיר שמנקה אותו מאחריות להיערכות המקדימה ולעובדה שצה"ל פשוט לא היה בשבעה באוקטובר. זו התנהגות מנותקת של הרמטכ"ל ושר הביטחון".

גם מינויו של תא"ל דדו בר-כליפא לראש אכ"א נראה לו תמוה. "מה לדדו ולאכ"א? למה לבזבז אותו שם? מתי ראש אכא קודם לאלוף פיקוד? למה הוא לא בפיקוד מרחבי או בעורף? אם כך יסגר אז לקחים לא באמת הופקו. אגב זה לא מינוי דחוף למה הרצי צריך להחליף ראש אכ"א ולעצב את המטכ"ל לרמטכ"ל הבא? השניים מצפצפים על כולנו ואין מי שיעצור את זה".

יהושוע טען כי גם מינוי תא"ל אבי בלוט למפקד פיקוד מרכז נובע מחשיבה מוטעית. "בלוט קצין מצטיין שעד לאחרונה כיהן כמפקד אוגדת יהודה ושומרון והוביל את הלחימה בטרור. האם הוא ראוי להתמנות לאלוף? בודאי. האם לפיקוד המרכז? פחות".

"את כל תפקידיו עשה באותו פיקוד: מח"ט חברון, ומאו"ג איוש. הוא לא מכיר את פיקוד הצפון והדרום וכך לא בונים אלוף בכיר במטכ"ל. עושים בדיוק אותה טעות שנעשתה עם האלוף ניצן אלון", סיכם.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
שלום ירושלמי: נתניהו החליט להתמודד בבחירות הבאות על ראשות הממשלה. נתניהו לא היה נחרץ בעניין הזה מאז שפרצה המלחמה, אבל עכשיו שומעים ממנו אמירות ברורות על הצורך הדרמטי להמשיך ולהוביל את המדינה גם אחרי הבחירות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה