דיון זוצ שמקבל הון עצמי - למה לא להפקיד לטווח ארוך במקום לקנות דירה?

ח.ג.ג'.

משתמש צעיר
אין צורך בסימולציות כמה הם ירויחו פה וכמה פה. אני מדברת על ראש שקט יותר ועל מחויבות קשיחה שנמנעת באופציה השניה.
כתבת יפה, אבל הרשי לי לחלוק על המשפט הזה.
יש צורך בסימולציות, כי ראש שקט גם הוא אחד היתרונות שצריך לשקול מול מחיר. בדיוק כמו הראש השקט של מי שיש לו דירה משלו ולא צריך לחשוש ממעברי דירה. בסופו של דבר צריך לעשות גם תכנון ארוך טווח, ולהיערך לפרישה / חתונות ילדים / מה שנחשב אצל כל אחד הכרחי, ולפעמים זה מצריך להילחץ קצת בשלבים מוקדמים יותר.
מה שאני כן מסכימה איתו לגמרי זה ששורת הרווח היא לא הדבר היחיד שצריך להתסכל עליו, אלא קודם כל חשוב דווקא להסתכל על הסיכון. ופה אני לא מדברת על סיכון במובן של שונות הרווח, כלומר הסיכוי שהרווח יהיה פחות ממה שמצפים לו, אלא על הסיכון להגיע למצב שבו ההכנסות לא מספיקות לכסות את ההוצאות. אם הסיכון גדול מדי, לא משנה כמה הרווח פנטסטי.
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה