בס"ד


כשאני מביט לאחור, על שלוש עשרה השנים הארוכות שחוויתי את אותה חיכיה – כך כינינו אשתי ואני את הציפיה הארוכה והמפותלת לילד - אני לא יודע להחליט מה כאב יותר.

הדריכות ההיא, הנואשת, מייסרת הכליות ומהפכת הלב או התחושה הברורה ההיא, של דשדוש לא מוצלח אחרי כולם: כאילו נכשלת במשהו שכולם מצליחים בו, ולכולם הוא מגיע כל כך בפשטות,

ורק לך לא.

רק אתה. אתם – זוג רגיל ומוצלח לכל דבר - כמו מפגרים מאחור.

שלש עשרה שנה! חברים שלי על סף חגיגת בר מצוות לבכוריהם, בעוד אני ורעייתי מהלכים זה לצד זו ריקים ועגומים מסחיבתו של אותו גוש כאב גדול ועגול ומליון הבעיות שנוצרו בינינו.

כי כשאין לכם כזוג משהו שאתם כל כך מייחלים לו, מתחילות הבעיות ביניכם גם לו הייתם זוג יונים על גג ארמון. הקשר הטוב ביותר מתרופף. מיום ליום אין שיח. החסך מאפיל על האחווה האהבה השלום והרעות. רק לראות את רעייתך נשברת כל חודש מחדש מהאכזבה, מתנפצת לאלף רסיסים קטנים. רק זה גורם לעכירות כל אווירה.

היינו זוג צעיר ונאה עם משרות טובות ובית יפה אבל לא היה חיוך אצלינו בבית.

ואז... בדיוק כשהמצב היה כבר מייאש, נכנסו לתמונה בוני עולם.

חבל שלא הכרנו אותם קודם, אני לא יכול בכלל להתחיל להסביר את גודל העזרה שלהם מאז נכנסו לחיינו ועד הרגע הזה. הרגע המאושר בו אנחנו חובקים תינוק מתוק ומקסים.

מאז בוני עולם, השתנה הכל.

הם החלו ללוות אותנו בכל התחומים – החל מתמיכה מנפשית וזוגית, וכלה בעיקרם של דברים- ליווי הלכתי, רפואי, כל זה דרך עזרה כספית כשנזקקנו ועוד ועוד אין לי בכלל יכולת למצות הכל.

אבל אכתוב את העיקר - העיקר הוא התחושה המרגיעה, המופלאה, שמישהו שם אתכם. בשבילכם. עשרים וארבע שעות. מלא נכונות ואהדה ובעיקר ניסיון, ניסיון של ליווי אלפי זוגות במצבנו.

הייתי רוצה לפרסם את זה פה ובכל מקום. כדי שכולם יידעו שבזכות אנשים טובים ואכפתיים כל כך, אנחנו היום מחייכים. גם.

אני ממליץ מלב מלא וגדוש תרמו לבוני עולם המיוחדים האלו את החי רוטל שלכם .
בתרומת החי רוטל שלכם לבוני עולם, תזכו לסגולה הידועה ולכל הישועות
ובוני עולם יזכו לעזור לעוד זוג כמונו שציפה שנים לחבוק ילד משלו
לתרומה לחצו כאן>>>>>

ואם גם אתם נשואים מספר שנים וזקוקים לעזרה או הכוונה? או אפילו אם יש לכם כבר משפחה ברוכה ועדין יש לכם שאלה כלשהי בתחום,
לחצו כאן>>>