תח"צ התעללות פקחי אגד

מצב
הנושא נעול.

ניהול 1

משתמש מקצוען
הערת אגב:
אחת הטענות הצודקות שעולות באשכול כלפי הפקח היא: רוצה לתת דו"ח? תן! אבל אל תצעק ואל תזלזל.

אותו דבר אני מפנה כלפי כמה ניקים כאן: רוצים להתווכח, התווכחו! אבל אל תזלזלו. מה זה מוסיף לכם הצורה הזו של ההתנשאות והזלזול? אפשר לנהל שיח אינטלגנטי ומכובד, ולא אמוציונלי ורווי עקיצות.

בבית אפשר לדבר איך שרוצים.
בבמה כזו של פורום מול אלפי צופים - צריך להיזהר שבעתיים.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

אופקים 1

משתמש פעיל
אחת הסיבות לפעילות האגרסיבית לכאורה של הפקחים באוטובוסים, יכולה להיות מוסברת במידע שעלה במהלך הדיון, ולפיו לצד משכורת קבועות, הפקחים מרוויחים כסף על דו"חות שהם מחלקים. מידע אשר הרתיח את ח״כ יצחק פנדרוס, יו״ר הוועדה, אשר הבהיר כי יש לבטל את הנוהל הזה.
הפעילות האגרסיבית של הפקחים היא תוצאה של ניהול איזון לקוי.
לחברות אין עניין אמיתי שמספר הנוסעים יעלה
החברות מחוייבות לבדוק לפחות שליש מהנוסעים אחרת יקנסו.
לבדוק שליש מהנוסעים עולה כסף.
ההכנסות מהקנסות הולכות ברובן לחברות התח"צ, למרות שלכאו' משרד התחבורה סופג את עיקר הנזק ולא החברות.
החברות מצאו שיטה לממן את הגיבנת הזאת שהמשרד הטיל עליהם באמצעות תמרוץ פקחים.
ביטול של התמריצים יצמצם במעט את התופעה, עדיין פקחים ידרשו למכסות ולא יפוטרו, כי הקנסות הן המקור הכספי למימון התפעול של הפקחים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מתחילת החודש הקודם נכנס נוהל חדש, ואסור לעלות לאוטובוס יותר פקחים מדלתות (באוטובוס עם 3 דלתות יכולים לעלות עד 3 פקחים)
וכאן מתחילה חקירה, מה הדין אם אחת הדלתות לא עובדת??
אתה בטוח? היום ראיתי 5 פקחים בגאולה עלו על אוטובוסים עם 2/3 דלתות
 

avi++

משתמש מקצוען
אתה בטוח? היום ראיתי 5 פקחים בגאולה עלו על אוטובוסים עם 2/3 דלתות
עבריינים
 

zkzbhe

משתמש פעיל
רק בשביל לעדכן, אני לא מתכוון לפתוח דיון נקרני בנושא, וסביר להניח שהיעילות של השוק הפרטי תעשה את המחיר לטוב יותר, ואז הוא יעלה רק ב40 אחוז ולא ב70 אחוז.

(ואגב, זה הגיוני, היכן שאני גר יש קוים פרטיים ישירים לכמה נקודות ענין בחלק מהשנה, והמחיר באמת גבוה בכ50 אחוז
מהקו הציבורי המקביל, ויש הרבה ששוה להם לשלם מכל מיני סיבות).

ועדיין, כדאי להפסיק ליילל כאילו החרדים (שהם אחוזים אדירים מהמשתמשים בתח"צ, הרבה מעבר לחלקם בציבור) עושים טובה למישהו שהם נוסעים בה.
 

avi++

משתמש מקצוען
עושים טובה למישהו שהם נוסעים בה.
עושים טובה, אדירה, לך תמצא את הדו''ח שמראה איזה נזק נגרם בשנת 2023 למשק כתוצאה מהפקקים כאן במדינה, ועכשיו, תאר לך שכל החרדים היו יוצאים עם רכבים ולא עם אוטובוסים
 

avi++

משתמש מקצוען
(ואגב, זה הגיוני, היכן שאני גר יש קוים פרטיים ישירים לכמה נקודות ענין בחלק מהשנה, והמחיר באמת גבוה בכ50 אחוז
מהקו הציבורי המקביל, ויש הרבה ששוה להם לשלם מכל מיני סיבות).
זה כי מישהו צריך להרוויח בסופו של דבר, זה לא בהתנדבות, מה שא''כ תחב''צ
 

צחית

משתמש מקצוען
אחת הסיבות לפעילות האגרסיבית לכאורה של הפקחים באוטובוסים, יכולה להיות מוסברת במידע שעלה במהלך הדיון, ולפיו לצד משכורת קבועות, הפקחים מרוויחים כסף על דו"חות שהם מחלקים. מידע אשר הרתיח את ח״כ יצחק פנדרוס, יו״ר הוועדה, אשר הבהיר כי יש לבטל את הנוהל הזה.
ולבנתיים לא ביטל
רק דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
 

אננס מצוי

משתמש רשום
למה בחברת סופרבוס הפקחים יותר נחמדים הולכים לעזור לך לתקף ובאגד זה קיצוני לצד השיני רק מיתנפלים עליך גם עם שילמת??!!
חברה שלי פעם נסעה במטרונית בחיפה וראתה פקח שעזר לנוסעת לשלם
ושאלה אותו למה כשנסעתי באוטובוס הפקחים רק חפשו אותי ונתנו הרבה דוחות ואתם לא?
הוא אמר לה האוטובוס שהיית בו הוא של אגד? והתשובה כמובון היתה חיובית.
הפקח ענה כי "באגד הפקחים מקבלים אחוזים לפי דוחות אבל בשאר החברות לא ולכן אנחנו יותר גמישים אבל באגד זה המשכורת..."
וזה התשובה ואולי גם הפתרון להעביר חוק שא"א לתת אחוזים על דוחות באוטובוסים.
 

אופקים 1

משתמש פעיל
עושים טובה, אדירה, לך תמצא את הדו''ח שמראה איזה נזק נגרם בשנת 2023 למשק כתוצאה מהפקקים כאן במדינה, ועכשיו, תאר לך שכל החרדים היו יוצאים עם רכבים ולא עם אוטובוסים
ותסתכל בנוהל פר"ת איך הם מחשבים את הנזק.
מדובר בבדיחה אקדמאית.
הם מחשבים כמה אדם היה רוצה לשלם בשביל לחסוך לעצמו את הפקקים, ולפי זה מחשבים את כל חישוביהם המלומדים.
וכיון שלשיטתם אדם מוכן לשלם הרבה כדי לחסוך זמן אזי לפקקים יש עלות גדולה למשק.
אבל גם הם מסכימים שאם לא יהיו פקקים, התוצר לא יעלה באופן משמעותי.
כך שניתן לחלוק על המחשבה הזאת שאתה עושה טובה אדירה בכך שאת נוסע בתח"צ.
גם לתח"צ יש קיבולת, ובגלל שאוטובוס הוא כלי יותר גדול מרכב פרטי, וגם מקבילים אותו מראש למסלולים ונקודות איסוף ופיזור מוגדרות, הקיבולת שלו קטנה מזאת של רכבים פרטיים, כך שלחשוב שכולם יכולים לעבור לתח"צ, או אפילו רוב האנשים יכולים לעבור לתח"צ זאת מחשבה שלהערכתי איננה ראלית.
 

רמי מדיה

משתמש רשום
חברה שלי פעם נסעה במטרונית בחיפה וראתה פקח שעזר לנוסעת לשלם
ושאלה אותו למה כשנסעתי באוטובוס הפקחים רק חפשו אותי ונתנו הרבה דוחות ואתם לא?
הוא אמר לה האוטובוס שהיית בו הוא של אגד? והתשובה כמובון היתה חיובית.
הפקח ענה כי "באגד הפקחים מקבלים אחוזים לפי דוחות אבל בשאר החברות לא ולכן אנחנו יותר גמישים אבל באגד זה המשכורת..."
וזה התשובה ואולי גם הפתרון להעביר חוק שא"א לתת אחוזים על דוחות באוטובוסים.
אולי הפקחים באגד עברו את הטעם הטוב.
אבל אני מאד מבין את זה שנותנים להם מוטיבציה למצוא עבריינים
הרי זה כל המטרה בפקחים שאנשים יפחדו לא לשלם,
כי אם פקח שיראה שלא שילמתי רק יאמר לי לך לתקף
לא ייווצר הרתעה לתקף, כי מקסימום יתפסו אותי ויאמרו לי לתקף.
כך שצריך למצוא את המינון שיגרום לאנשים לפחד לא לשלם
ומאידך לא לחפש בכח מי אולי לא התכוון לשלם.
 

גרפידיאל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
"באגד הפקחים מקבלים אחוזים לפי דוחות אבל בשאר החברות לא ולכן אנחנו יותר גמישים אבל באגד זה המשכורת..."
אם זה נכון,
יצא המרצע מן השק!
עודף מוטיבציה ליפול על אנשים חלשים זקנים וקשישים שלא תיקפו בדיוק לפי הקצב של הפקח.
לא מבין איך אין על זה ביקורת ממשרד התחבורה.

ולכל המצקצקים כאן על אלה שלא משלמים, לא לבלבל ולא על זה הדיון,
התעללות שאנשים עוברים
הפקחים מתנפלים על אנשים תמימים שלא הספיקו, שטעו, ילדים שאין להם אחריות הנדרשת לעדכן הורים שנגמר, זקנים שלא אוחזים שהתחיל חודש חדש וצריך לחדש כבר, ואין אין ויתורים צורחים את הנשמה ומביישים.
מי שלא מבין על מה מדובר
או שהוא לא נוסע באגד ירושלים
או שנסע פעם אחד ונפל על אוטובוס בלי פקח.

ההתנהגות מוציאה משיווי משקל את כל נוסעי האוטובוס (ששילמו)
כשרואים את העוול שנעשה לאחרים ואין פוצה פה ומצפצף
וכן! אני עוד לא חטפתי דו"ח מימי! וזה מתסכל לראות את העוול כל יום מחדש.


לקינוח סיפור טרי מהצהריים, חיכתי בתחנה עם 3 בריוני אגד,
האוטובוס נעצר ואלה אצים רצים ועולים לדלתות,
בחור ישיבה יורד מהאוטובוס ואז הפקח יורד בחזרה מהאוטובס וצעק לבחור שיתן לו את הרב קו,
הבחור מתנגד! למה שיתן אני באוטובס? היית בא קודם! היית מקבל!,
ביינתים האוטבוס לא יכול להתקדם כי הפקחים שנשארו על האוטובס לא נותנים לסגור דלת כדי לחכות לחבר, עד שלא היה להם ברירה אלא לרדת לעזור לבריון למטה להשתלט על הבחור ושחררו את האוטובוס לדרכו,
2 שאלות בדבר:
-האם שייך לעכב אוטובוס על זה שהפקח מתווכח למטה?
-האם שייך להכריח בחור לתת רב קו כשהוא מחוץ לאוטובוס.
דבר אחד טוב יצא מזה שכל האוטובס ניצל מהם

מי שרוצה עוד סיפורים שפשוט יסע איתם יום יום
 
נערך לאחרונה ב:

avi++

משתמש מקצוען
ותסתכל בנוהל פר"ת איך הם מחשבים את הנזק.
מדובר בבדיחה אקדמאית.
הם מחשבים כמה אדם היה רוצה לשלם בשביל לחסוך לעצמו את הפקקים, ולפי זה מחשבים את כל חישוביהם המלומדים.
חיפשתי, לא מצאתי, כנראה הסינון
מה שכן מצאתי זה כתבה מ''וואלה'', שם הם דווקא מחשבנים את זה אחרת, לפי המשכורת של העובד שאיחר בגלל הפקקים (וזה רק בהלוך לעבודה)
גם לתח"צ יש קיבולת, ובגלל שאוטובוס הוא כלי יותר גדול מרכב פרטי, וגם מקבילים אותו מראש למסלולים ונקודות איסוף ופיזור מוגדרות, הקיבולת שלו קטנה מזאת של רכבים פרטיים, כך שלחשוב שכולם יכולים לעבור לתח"צ, או אפילו רוב האנשים יכולים לעבור לתח"צ זאת מחשבה שלהערכתי איננה ראלית.
כל העניין של התחבורה הוא כמו הביצה והתרנגולת, יש פקקים, אז אנשים כבר נוסעים ברכב, ואז יש יותר פקקים, אז יותר אנשים נוסעים ברכבים, וככה זה גודל בקצב אקספוננציאלי (כבר הספקתי לשכוח מהמילה הזו), אבל ברגע שיהיה פחות פקקים, ממילא יותר אנשים יסעו באוטובוס, ממילא יוסיפו נסיעות/מסלולים/נת''צים
אבל גם הם מסכימים שאם לא יהיו פקקים, התוצר לא יעלה באופן משמעותי.
זה לא רק התוצר, זה גם הלחץ, התאונות, הזיהום אוויר וכו' וכו'
 

פ.נ

משתמש מקצוען
אולי הפקחים באגד עברו את הטעם הטוב.
אבל אני מאד מבין את זה שנותנים להם מוטיבציה למצוא עבריינים
הרי זה כל המטרה בפקחים שאנשים יפחדו לא לשלם,
כי אם פקח שיראה שלא שילמתי רק יאמר לי לך לתקף
לא ייווצר הרתעה לתקף, כי מקסימום יתפסו אותי ויאמרו לי לתקף.
כך שצריך למצוא את המינון שיגרום לאנשים לפחד לא לשלם
ומאידך לא לחפש בכח מי אולי לא התכוון לשלם.
נותנים לה מוטבציה אבל אני חושבת שבכל אופן הצורה שהם מתנהגים זה שערוריה שחייבים לטפל בזה
אין בעיה מי שלא שילם וכו שיקבל דוח אבל לא בהיתנפלות ויותר מזה הם סתם מתנפלים על אנשים שכן תיקפו
וכן צריך להבין שקורה מקרים שלא תיקפו כי יש סיבה מוצדקת(המכשירים לא עבדו וכו)
לי היה מקרה לפני כמה שנים שעלתי לאוטובוס ופקח עלה איתי והתיישבתי ותיקפתי אותו פקחראה שתיקפתי והתחיל לאיים עלי למה תיקפתי רק עכשיו וכו
לקח לי את הרב קו לנהג והיה סיפור שלם
זה דבר מאוד אופיני לפקחים של אגד והתופעה הזאת רק הולכת ומתרחבת וחייבים לעשות סוף לכל הסיפור הזה!!!!
 
אני עליתי ברב שפע ואחרי 2 תחנות תיקפתי כי עלו שני פקחים [רציתי לתקף בסוף הנסיעה כדי להרוויח את המעבר]
הוא ראה שתיקפתי ובכל זאת נתן לי דו''ח ע''ס 100 ש''ח כי לא שילמתי מיד כשעליתי
ערערתי לאגד וביטלו לי את הדו''ח
לעולם אבל לעולם לא משנה באיזה דו''ח חניה/ מהירות נסיעה וכדו' אל תמהרו לשלם תנסו לערער זה עוזר
 
ועוד משהו קטן בכל פעם שעולה פקח אל תתנו לו ביד את הרב קו כי אז גם לברוח לא תוכלו, למה יש לו את כל הפרטים שלכם ברב בקו מה שעושים זה פשוט מחזיקים ביד ומצמידים למכשיר התיקוף ואם לא שילמת וכדו' אין לו את הפרטים שלך ובמקרה שבא לך לברוח אתה פשוט יורד בתחנה הבאה ושיעשה איתך תחרות........
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
סובסידיות בתחבורה בשנת 2022 מתוך דו"ח שנתי של משרד התחבורה לשנים 2022-2023

מקור
 

קבצים מצורפים

  • סובסידיות תחבורה 2022.pdf
    KB 286.3 · צפיות: 17
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה