המגלומן מכה שוב

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
רבות נכתב כבר על איש העסקים ממחנה יהודה. אם התרגלנו לתעב מגלומניה, הרי שבמקרה שלו הוא דווקא הביא לנו את זה בסימפטיה.
רמי לוי מכה שוב.
בניגוד משווע לעמיתיו המרופדים, הוא אינו נח על זרי הכורסה, והתענוג העילאי שלו לרדת לשטח ולהתחכך פנים אל פנים עם ציבור הקונים. ממש כמו במחנה יהודה, אבל בלי הבסטה.
קהל הלקוחות כבר מכירים את ההפתעות שתופסות אותם במהלך הקניה, עת הכרוז יוצא בהודעה דרמטית על מבצע כזה או אחר ל10 דקות וכו', אך להפתעה שכזו גם הם לא ציפו.
השבוע הוא קפץ לבקר בסניף המהדרין שלו בביתר עילית.
למרות שישנן 12 קופות התארך התור והשתרך הרבה מעבר לטורי המדפים. זו נקודת תורפה בכל מינימרקט מצוי. הלקוחות מאבדים סבלנות ומבטיחים לעצמם לא לחזור על הטעות הפאטאלית של הקניה המפוקפקת בבזבוז זמן משווע. זו גם הסיבה שרק שם מונחים בדיוק אותם מוצרים שלעולם לא נצטרך אותם, ואנחנו קונים אותם רק בגלל שכבר נמאס לנו לעמוד סתם כך בתור.
הערכת מצב מהירה הביאה להודעה הבאה: "לקוחות יקרים, ברגע זה אנו פותרים את בעיית העומס בקופות. כל הלקוחות שנמצאים בתור לקופות יכולים לקחת את המוצרים שרכשו, וללכת הביתה ללא תשלום".
למותר לציין כי התור שהפך ל"תור הזהב" אכן התנדף באחת.
אני משאיר לכם, עמיתיי, תקציבאים, פלנרים, מנהלי משרדי פרסום וכו', לחשבן בכלים מדעיים כמה הוא השקיע וכמה באזזז הוא קיבל. ובנתיים כשאתם תכתבו את המספרים במשרד הוא יתרגם אותם לכסף בבנק.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
לא ייאמן!

זה אמיתי?

אם כן, אני מעריץ אותו.
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
יואוווו! :eek:

ואני כבר כל כך שמחתי שהצלחתי לעקוף את כולם ולהיות בחוץ בזמן....
;)
 

חזון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אגב, שמעתי שאותו הסיפור התרחש
שבוע שעבר בירושלים(בגבעת שאול)!!
 

מיליארד

משתמש פעיל
D I G I T A L
אכן, קיימת מחלוקת. אברימי, אתה אומר מידיעה שזה קרה בביתר? אני גם שמעתי שזה היה בירושלים.
 

חזון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מיליארד;488520:
אכן, קיימת מחלוקת. אברימי, אתה אומר מידיעה שזה קרה בביתר? אני גם שמעתי שזה היה בירושלים.

גם וגם !!!
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
מי שרוצה להצליח ולגדול זו הדרך!
אני חושבת שהוא גבר עם המון רעיונות טובים לקידום העסקים שלו. הוא עוד יגיע רחוק.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
מגלומן?
ממש לא

יותר בכיוון של: ביזנסמן קריאייטיבי במיוחד
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
יפה, אך אליה וקוץ בה.

יש כאן 3 סוגי לקוחות
מורווח - "תור הזהב" כלשונך.
מופסדים - זה שהוסיף מוצר אחרון. וזה שרוקן ארנקו בקופה.
תחושת האכזבה שלהם יכולה להתנקם בו, לא כך?

לדעתי אם כבר להשתגע אז עדיף כך:
"כל הלקוחות שבקופה רשאים לצאת בלא תשלום, אותם אלו שבאמצע קניות יצאו ג"כ בלא תשלום. כמובן בלי להוסיף מוצרים, (ולא יקרה כלום אם יוסיפו ק"ג סוכר) ואלו ששילמו ועדיין בחנות יזוכו בקנייה הבאה על הסכום אותו שילמו"
באזז נקי מלקוחות מאוכזבים.
 

מיליארד

משתמש פעיל
D I G I T A L
בירושלים, (כך עפ"י הסיפור) זה היה בערב שבת 10 דק' לפני סגירת החנות. סגרו את החנות, לא הכניסו לקוחות, ושחררו את כל מי שהיה בפנים בלי תשלום.
 

לענ"ד

משתמש צעיר
סתם שאלה

מה הוא יעשה בספירת מלאי וכו' על מוצרים ש'פתאום נעלמו' מהחנות ולא נודע לאן ומתי
רמי מס הכנסה בעקבותיך
נו באמת! אל תבהל, תגיד שזה שייך לסעיף הוצאות הפרסום
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י n_eli;488619:
יפה, אך אליה וקוץ בה.

יש כאן 3 סוגי לקוחות
מורווח - "תור הזהב" כלשונך.
מופסדים - זה שהוסיף מוצר אחרון. וזה שרוקן ארנקו בקופה.
תחושת האכזבה שלהם יכולה להתנקם בו, לא כך?

לדעתי אם כבר להשתגע אז עדיף כך:
"כל הלקוחות שבקופה רשאים לצאת בלא תשלום, אותם אלו שבאמצע קניות יצאו ג"כ בלא תשלום. כמובן בלי להוסיף מוצרים, (ולא יקרה כלום אם יוסיפו ק"ג סוכר) ואלו ששילמו ועדיין בחנות יזוכו בקנייה הבאה על הסכום אותו שילמו"
באזז נקי מלקוחות מאוכזבים.
חולק עליך. מפעל הפיס מוכר מליוני כרטיסים ללקוחות מאוכזבים ורק בודדים ללקוחות שכבר זכו.
תחושת האכזבה תביא אותם לשהות במרכול כמה שיותר כי מי יודע מה יהיה הצעד הבא המפתיע.
ולהצעת השגעון שכתבת, היא לא ישימה מכמה סיבות: א. הוא לא יכול לרוקן את החנות לגמרי מלקוחות. ב. אי אפשר לוגיסטית להתארגן למאות אנשים ביציאה מהחנות ללא נפגעים. ג. נפתח עליו כאן אשכול גם ככה, אז לא חבל?
 

ח. לב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ברור שהלקוחות ששילמו יתאכזבו אבל הם ירוצו שוב בקניה הבאה דוקא לשם! כי אולי עכשיו זה שוב יקרה כשהם שם??? לא שווה לנסות?!...
 

רחל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בטח נורא קל לעקוף שם את התור
כולם מוותרים כי אולי פתאום ישחררו את כל הממתינים...;)
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
היום בין מנחה לערבית התבררו עוד כמה פרטים על הביקור, קבלו עוד סיפור אמיתי.
רמי לוי סיים את הסיור שלו בסניף, עלה על האוטו בדרך הביתה לירושלים. במעלה הרחוב הוא מזהה גברת עם סלי קניה שלא נקנו אצלו.
עכשיו תראו איך עושים סקר שוק, ובדיקת חדירת מותג נוסח מחניודה: "סליחה גברת, יש כאן סניף של רמי לוי?" הוא שואל דרך החלון.
- כן, זה בכיוון ההפוך למטה.
- "תגידי, איך המחירים שלו שם?
- סבירים.
- מה הפירוש סבירים? יש דברים שהוא לא זול בהם?
- כן, טיטולים למשל, קניתי עכשיו ב... במחיר יותר זול.
- אוקי, אני רמי לוי, ואני מזמין אותך להגיע לסופר שלנו לבדוק שוב את המחירים.
בו במקום הוא מפרסס את הרכב, יורד חזרה לסניף, ומנחית: "בימים הקרובים כל הטיטולים 28 ש"ח! גם אריזות ג'מבו!
בתום "ההרצה" של המחיר החדש, אתם תתמחרו את הטיטולים מחדש במחיר פחות מהמתחרים שלנו כאן אוקיי?"
יופי. זה סיפור אחד, ועכשיו לסיפור המעניין הבא:
אחד ממתפללי בית הכנסת שלנו עוסק בצרכי ציבור ועזרה לנזקקים. שמע שמדברים על רמי לוי, בא והוסיף משלו:
הצלחתי לסדר לעצמי פגישה איתו לפני חג הפסח. רציתי להתרימו ל"קמחא דפסחא".
הוא שומע אותי על מצב המשפחות וכו', ואז אומר לי ספק ברצינות ספק בצחוק: "אוקי, הבנתי, צריך לחלק לעניים ולקשי יום, עכשיו אתה תרצה לקמבן כאן בשביל כל החברים והקרובים אליך, תן לי להחליט מי יקבל ממני ועל פי איזה קריטריונים."
לאחר הרהור קל הוא יורה: אני מוציא עכשיו תדפיסי תנועות של הסניף כאן בביתר מהשנה האחרונה, כל מי שחזר לו צ'ק מחוסר כיסוי יקבל ממני תלושי קנייה לחג. אלה משפחות שאין להם, תודה שהסבת את תשומת לבי לענין, חג שמח!"
למותר לציין כי אכן כך היה.
 

מאירי5

משתמש רשום
נכתב ע"י אברימי;487896:
רבות נכתב כבר על איש העסקים ממחנה יהודה. אם התרגלנו לתעב מגלומניה, הרי שבמקרה שלו הוא דווקא הביא לנו את זה בסימפטיה.
רמי לוי מכה שוב.
בניגוד משווע לעמיתיו המרופדים, הוא אינו נח על זרי הכורסה, והתענוג העילאי שלו לרדת לשטח ולהתחכך פנים אל פנים עם ציבור הקונים. ממש כמו במחנה יהודה, אבל בלי הבסטה.

נכתב ע"י אברימי;489158:
עכשיו תראו איך עושים סקר שוק, ובדיקת חדירת מותג נוסח מחניודה: "סליחה גברת, יש כאן סניף של רמי לוי?" הוא שואל דרך החלון.
- כן, זה בכיוון ההפוך למטה.
- "תגידי, איך המחירים שלו שם?
- סבירים.
- מה הפירוש סבירים? יש דברים שהוא לא זול בהם?
- כן, טיטולים למשל, קניתי עכשיו ב... במחיר יותר זול.
- אוקי, אני רמי לוי, ואני מזמין אותך להגיע לסופר שלנו לבדוק שוב את המחירים.
בו במקום הוא מפרסס את הרכב, יורד חזרה לסניף, ומנחית: "בימים הקרובים כל הטיטולים 28 ש"ח! גם אריזות ג'מבו!
בתום "ההרצה" של המחיר החדש, אתם תתמחרו את הטיטולים מחדש במחיר פחות מהמתחרים שלנו כאן אוקיי?"
יופי. זה סיפור אחד, ועכשיו לסיפור המעניין הבא:
אחד ממתפללי בית הכנסת שלנו עוסק בצרכי ציבור ועזרה לנזקקים. שמע שמדברים על רמי לוי, בא והוסיף משלו:
הצלחתי לסדר לעצמי פגישה איתו לפני חג הפסח. רציתי להתרימו ל"קמחא דפסחא".
הוא שומע אותי על מצב המשפחות וכו', ואז אומר לי ספק ברצינות ספק בצחוק: "אוקי, הבנתי, צריך לחלק לעניים ולקשי יום, עכשיו אתה תרצה לקמבן כאן בשביל כל החברים והקרובים אליך, תן לי להחליט מי יקבל ממני ועל פי איזה קריטריונים."
לאחר הרהור קל הוא יורה: אני מוציא עכשיו תדפיסי תנועות של הסניף כאן בביתר מהשנה האחרונה, כל מי שחזר לו צ'ק מחוסר כיסוי יקבל ממני תלושי קנייה לחג. אלה משפחות שאין להם, תודה שהסבת את תשומת לבי לענין, חג שמח!"
למותר לציין כי אכן כך היה.
זו כבר תופעה של ממש, איך אדם פשוט בלי דיפלומות ובלי לימודי קריאייטיב מצליח שוב ושוב להכות חזק כל כך איפה שאף אחד לא חולם.
הוא גורם לאנשים להיצמד שוב ושוב לחנויות שלו כי אולי רמי לוי יבוא ויעשה משהו מגניב...
אני מוכרח להודות שהוא מפתיע מחדש כל פעם. יש לו ראש ישר מאוד.
נו, ילמדו את השיטות שלו ב"בצפר"? (או אולי גם בפרוג...)
 

מאירי5

משתמש רשום
עוד תובנה אחת,
בעצם את הכסף הגדול הוא עושה עלינו הצרכנים.
כי הלא זה עובד כך, הוא חייב למשוך קונים שיקנו מוצרים אצלו. אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, הוא חייב להרויח על המוצרים הללו, הוא לא יכול למכור הכי זול מכולם בהכל ועוד להרויח משהו מזה. תבדקו ותזכרו ברשת גלאט מרקט ז"ל שמכרה ביותר זול ממה שהיא קנתה, לזה יש רק תוצאה אחת, והיא פשיטת רגל.
אם הוא מוזיל מוצרים בצורה דרסטית כל כך, משחרר לקוחות עם עגלות עמוסות בלי לשלם, זה מוכרח איך שהוא להתכסות. וכאן לדעתי טמון הכלב. רשת רמי לוי בחישוב כללי לא חייב להיות שהיא זולה מכל רשת אחרת, וזה בגלל הטעמים שמניתי לעיל. ההצלחה הגדולה שלו זה בספינים האדירים שהוא יוצר, בבאזזז הענק שיש סביב השם שלו, שגורם לכולם למלאות עגלות עמוסות כי.... אוטוטווו קורה משהו ענק.
אבל לדעתי בהרבה מוצרים הוא יותר יקר מאחרים.
(ואני מוכן להתווכח איתו אישית.....:cool:)
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י מאירי5;489195:
עוד תובנה אחת,
בעצם את הכסף הגדול הוא עושה עלינו הצרכנים.
כי הלא זה עובד כך, הוא חייב למשוך קונים שיקנו מוצרים אצלו. אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, הוא חייב להרויח על המוצרים הללו, הוא לא יכול למכור הכי זול מכולם בהכל ועוד להרויח משהו מזה. תבדקו ותזכרו ברשת גלאט מרקט ז"ל שמכרה ביותר זול ממה שהיא קנתה, לזה יש רק תוצאה אחת, והיא פשיטת רגל.
אם הוא מוזיל מוצרים בצורה דרסטית כל כך, משחרר לקוחות עם עגלות עמוסות בלי לשלם, זה מוכרח איך שהוא להתכסות. וכאן לדעתי טמון הכלב. רשת רמי לוי בחישוב כללי לא חייב להיות שהיא זולה מכל רשת אחרת, וזה בגלל הטעמים שמניתי לעיל. ההצלחה הגדולה שלו זה בספינים האדירים שהוא יוצר, בבאזזז הענק שיש סביב השם שלו, שגורם לכולם למלאות עגלות עמוסות כי.... אוטוטווו קורה משהו ענק.
אבל לדעתי בהרבה מוצרים הוא יותר יקר מאחרים.
(ואני מוכן להתווכח איתו אישית.....:cool:)
הכל יכול להיות, אבל מה שברור שבסעיף ההוצאה על פרסום, מתחריו מוציאים פי אלפיים ממנו ומקבלים פחות באזז, וכאן טמון בדיוק הכלבלב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה