תח"צ בני ברקים? חשבתם פעם איך להגיע בתח"צ מגן ורשא למרכז רימונים?

איכא

משתמש חדש
אם שמתם לב, אין שום דרך!!! להגיע באוטובוס אחד מאיזור גן ורשא בב"ב לאיזור מרכז רימונים ומגדלי שקל, ולא רק...
נתחיל מהתחלה: במצב הנוכחי מי שמעונין להגיע מרח' ר"ע לרח' השומר - איזור השלושה וההמשך לכיוון ז'בוטינסקי אין לו שום דרך נורמלית לעשות זאת בתח"צ, (פרט לקטע ברח' ר"ע מרחוב חזו"א וכמו שנפרט), מאחר שכל הקוים שעוברים בר"ע וממשיכים עד השומר לוקחים ימינה בהשומר (קוים: 18, 146 ו- 28 ו-160 החל מרח' ירושלים), ואין אפילו קו אחד שלוקח שמאלה !!!! הדרך היחידה כיום היא להחליף אוטובוס בר"ע ליד חזו"א לקו 4 או 140 או 9 בלבד!!, וזה דבר שלא נסבל כלל בשביל כזה מרחק קטן להמתין כפול ל-2 אוטובוסים וכידוע כבר הקושי הגדול שבזה בפרט בעונת הקיץ ואין צורך להאריך בזה.
הלאה: גם למעונינים להגיע מהכיוון ההפוך (כלומר: לקחת את ר"ע עד הסוף לכיוון ז' בוטינסקי ולפנות ימינה עד השומר) אין כזו אפשרות בתח"צ כי הקוים
היחידים שפונים ימינה מר"ע לז'בוטינסקי הם 2 ו- 3 ושתיהם יחד פונים לאבוחצירא ולא ממשיכים בז'בוטינסקי עד השומר, כך ששוב האפשרות הקיימת היא להחליף קו בז'בוטינסקי, וזה שוב דבר בלתי נסבל כלל!!!
חשוב להדגיש: כל מי שאינו בקי בנסיעה בתח"צ בבני ברק יאמר לכם מיידית (לאחר בדיקה בפלטפורמות השונות) שניתן ליסוע בנוח בקו 2 שמגיע מתחילת ר"ע ובסוף מסיים במרכז רימונים! אבל די בנסיעה אחת בקו זה את הדרך האמורה (כ- 42 דק' מנסיון) להבין שזה לא פיתרון בלשון המעטה.....
כמו כן יציעו לכם את קו 92, שאולי בשעות הבוקר המוקדמות זה אופציה למי שיש לו כח וסבלנות להיסחב בכל חזו"א עזרא והשומר לחינם.. ודי למבין... (כך גם היה כשפניתי ללשכה של הר' מקלב והעוזר שלו שהיה די נחמד הציע לי את האפשרות הזו כמובן בלי להכיר מקרוב)

תכלס' אני ועוד הרבה מאוד אנשים מתייגעים לשווא בדרכים בעוד שהפיתרון פשוט ביותר והוא הסטה או הוספה של קו חדש שיסע את רבי עקיבא ויקח שמאלה בהשומר ובצד הנגדי יסע את ר"ע ויקח ימינה בז'בוטינסקי וימשיך עד השומר, והכי טוב שיהיה איזה קו סיבובי לרחובות ר"ע השומר ז' בוטינסקי, שמשום מה אין תחבורה נוחה באיזור, דבר שיועיל מאוד לכל תושבי העיר הנצרכים בקביעות או לפעמים להגיע מאיזור מרכזי כמו ר"ע לאיזור מרכזי כמו מרכז רימונים ומגדלי שקל ושיכון ה' וגם לתושבי פרדס כץ המתגוררים בסמיכות לציר ז' בוטניסקי !!!
למעשה: מי שהחזיק מעמד עד עכשיו מוזמן לפנות בהקדם לגורמים הרלוונטיים כמו שאפרט:
לפניות לסגן שרת התחבורה <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
לשכה: 026663333



עריית בני ברק מחלקת תחבורה

אורלנצ'יק צפורה

035776301/3
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

ולכל מי שיכול לעזור
בהצלחה !!!
 

איכא

משתמש חדש
כל התחבורה הפנים עירונית צריכה ריסטרט מאוד רציני, צריך לבטל את הכל ולבנות את מערך הקוים הפנימיים מאפס
זה נכון אבל זה דבר שיקח זמן אז בינתיים למה לא לעשות שינוי קטן שמביא איתו פיתרון מיידי להרבה מאוד אנשים
 

חוח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתושבת שיכון ה' לשעבר, וכיום עדיין גרה באיזור מרכז רימונים, מכירה את העניין היטב. זה ממש ממש מרגיז.
מי שמציע את קו 2 שיקח איתו יחד את מי שמציע את קו 8 ולרדת בתחנת רמב''ם-ירושלים, וייסעו שניהם יחדיו.
 

כלנית לבנה

משתמש חדש
כתושבת שיכון ה' לשעבר, וכיום עדיין גרה באיזור מרכז רימונים, מכירה את העניין היטב. זה ממש ממש מרגיז.
מי שמציע את קו 2 שיקח איתו יחד את מי שמציע את קו 8 ולרדת בתחנת רמב''ם-ירושלים, וייסעו שניהם יחדיו.
דווקא בקו 8 אני נוסעת הרבה פעמים
אני עולה ברמב"ם מימון ומגיע למרכז רימונים ממש במהירות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה