איך אפשר להגשים חלומות מבלי להגדיל את ההכנסות, עם אותן משכורות ובאותם תנאים? לא תאמינו כשתגלו מה שהיישומון הזה יודע לעשות לחשבון הבנק שלכם, לחלומות שלכם, לחיים שלכם ולחיי בני משפחתכם. זה לא קסם. זה רייזאפ


במחקרים רבים שנערכו בקרב קהילות וחוגים שונים בציבור החרדי עלתה תמונה די אחידה. רוב המשפחות החרדיות חולמות על אותם דברים, מתבססות על אותם ערכים ושואפות להגשים את אותם חלומות לא רק בהיבט הרוחני.

הורים למשפחה חרדית ממוצעת, יחלמו לחתן ילדים בכבוד ולתת להם יכולת לעמוד על הרגליים. הם ישאפו לתת לילדים את החינוך הטוב ביותר ויהפכו את העולם כדי לדאוג לבריאותם. החלום החרדי לא כולל בריכה בגינה אבל כולל דאגה להורים מזדקנים. המשפחה החרדית תשמח מאוד לשפר את תנאי הדיור שלה ואולי גם לצאת עם הילדים לחופשה משפחתית.

חלומות זה דבר נחמד אך הם עולים כסף. לעיתים הרבה מאוד כסף. מה שמותיר משפחות רבות עם חובות או "גלגולים" ורשימות המתנה בגמ"חים לפני כל חתונה ואחרי כל חג ושמחה.

מאידך, בציבור החרדי קשה למצוא אנשים שלא יודעים כמה הם מוציאים מידי חודש על קניות בסופר. מחקרים מוכיחים שהחרדי הממוצע מחושב הרבה יותר מהישראלי הממוצע. אבל גם הוא כמו כל אדם אחר, לא תמיד מסוגל לעקוב אחרי כל ההוצאות הקטנות שמשלמים במזומן או מעבירים באשראי מבלי להתייחס אליהן. ומתברר שמדובר בכסף גדול. לא גדול. גדול מאוד!

רוצים לדעת כמה כסף פנוי יש לכם בכל חודש? לחצו כאן>>

פיתוח ישראלי חדש ופורץ דרך שעושה שימוש בחכמת ההמונים ובבינה מלאכותית, כבר מצליח לחסוך לאלפי משתמשים אלפי שקלים בכל חודש, עתה הוא מגיע גם לציבור החרדי עם כל ההתאמות הנדרשות ובעיקר, עם יעד ערכי – לשנות תפיסות עולם שגויות ולהוכיח שהמשפחה החרדית יכולה להישאר מיד שנה עם הכנסה פנויה של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים.

תכירו את רייזאפ, יישומון שנבנה במיוחד כדי לשמור לכם יותר כסף בכיסים. תמר אברמסון, מנהלת הפעילות של רייזאפ בישראל, מסבירה: רייזאפ לומדת את המשתמש ומהר מאוד משקפת לו את המציאות באופן שמאפשר לו לחסוך מידי חודש אלפי שקלים. ממוצע החיסכון של משתמש רייזאפ עומד על 2,473 שקלים בחודש! יש כבר אלפי משתמשים מרוצים שלא מפסיקים לשלוח לנו תגובות והמלצות, וזה משמח אותנו מאוד משום שאנחנו רואים בעיניים איך החיים של הרבה משתמשים עוברים שינוי לטובה כשיש להם כסף לחתן מבלי להיכנס לחובות".

גם משתמשים חרדים "חסכניים" שמסתפקים במועט, כמו שאומרים, הופתעו לקרוא את ההמלצות של רייזאפ ועוד יותר את החיסכון שהוא מביא עמו. "היישומון מתחבר לחשבון הבנק וכרטיסי האשראי ומנפק המלצות ששוות הון. מדובר בחיסכון שנתי של עשרות אלפי שקלים בממוצע", אומרת אברמסון ומבהירה כי המידע ביישומון חסוי ואינו גלוי לעיני אף אדם, אף לא לעיני מפתחי היישומון.

אברמסון אומרת שהרעיון שביסוד רייזאפ הוא להשאיר כמה שיותר כסף פנוי בכיסי משתמשיו. עיתוי הכניסה של רייזאפ לציבור החרדי, אידיאלי למדי. רגע אחרי ההוצאות הכבדות של חג הפסח. עם הכניסה לשוק החרדי מודיעה רייזאפ על מבצע מוגבל בזמן: חודש ניסיון במתנה. מחיר המנוי עומד על 45 שקלים בחודש (אך שווה עשרות מונים יותר).

רוצים מנוי לחודש חינם ברייזאפ? לחצו כאן>>