איך נוסעים למירון?

avi media

משתמש מקצוען
הנה שעות ההדלקות לפי מסמך שהופץ בקהילה מסוימת, איני לוקח אחריות על אמינותה, לכאורה היא בסדר.
 

קבצים מצורפים

  • ההדלקות.jpg
    ההדלקות.jpg
    KB 41.1 · צפיות: 16

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
שי מפות של המתחמים השונים?
 

מרכזי

משתמש רשום
נכתב ע"י מרכזי;n4894964:
עזבו כבר את הויכוחים בנושאים השייכים נטו לקריאות והחלטות גדולי ישראל!
ולא נטו לרבני ורבניות הצבא והמשטרה שנזכרו לשמור שבת עכשיו...

תכל'ס לנושא האשכול:
מישהו יודע להביא מחירים לטובת כולם?
כמה עולה כרטיס היום מבני ברק למירון עם הופמן או דרכי נועם?
כמה עולה מירושלים למירון עם הופמן?

והאם כלל יש להם מספיק אוטובוסים?? הבנתי מהלחץ של הרגע האחרון שלא כזה בטוח

??
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל

אשר הלפריןט"ו אייר תשע"ד 15:42פרוייקט מיוחד: כמה תשלמו על נסיעה למירון?

רגע לפני שאתם עולים מירונה, אתר 'לדעת' בדק עבורכם את עלויות כרטיסי הנסיעה למירון מהערים החרדיות. מהנתונים עולה כי מביתר עילית תשלמו את המחיר הכי יקר ומאלעד תיסעו הכי בזול. ויש גם טיסה עם מסוק לאלו שמוכנים לשלם מאות דולרים לחוויה.

יומיים לפני ל"ג בעומר ורבים כבר רוכשים כרטיסים בנקודות המכירה ברחבי הארץ לעלות מירונה, אתר לדעת החליט לעשות בשבילכם את הבדיקה מאיזה עיר הכי זול לנסוע למירון, ומהיכן הכי יקר. וכן, יש גם מי שיכול לפרגן לעצמו לנוע מעל כולם באוויר, באמצעות מסוק.

לאלו היוצאים מירושלים, בהזמנה מראש דרך 'נתיב אקספרס' ובשיתוף חברת אגד, המחירים הם: 71.40 ש"ח לנוסע. לאזרח ותיק המחיר יעמוד על 42 שקלים, ואילו ילד עד גיל 10 ישלם הלוך ושוב סכום של 67.20 ש"ח.

חברה פרטית 'מהדרין' גם היא מספקת שירות נסיעות מירושלים, כשמדובר באוטובוסים שייצאו מרחבת 'שומרי אמונים'. התשלום עבור נסיעה עומד על 85 שקלים, אך אין צורך בהרשמה מראש.

הנוסעים מירושלים עם החברה הוותיקה 'הופמן ובניו' ישלמו ביום שישי 90 ש"ח, וביום ראשון 95 ש"ח.

החברה המתחרה 'דרך החיים' מבקשת 89 ש"ח לכרטיס, ביום ראשון יעלה יותר.

מבני ברק חברת אגד ונתיב אקספרס מעמידים אוטובוסים לטובת הציבור. במחיר של 63.80 ניתן לקנות כרטיס למבוגר. אזרח ותיק ישלם 37.700 ש"ח, ואולם ילד ישלם כמבוגר.

מהעיר ביתר עילית יש צורך בהזמנה מראש באמצעות חברת 'נתיבות חסד'. המחיר לכרטיס עומד על 85 שקלים, ולאחר סבסוד 65 שקלים. מספר הכרטיסים המסובסדים הינו מצומצם.

באלעד המחיר עומד על 45 ש"ח לכרטיס מסובסד דרך עיריית אלעד, ואילו מחיר רגיל עומד על 65 ש"ח.

מהעיר בית שמש אין בשורה של ממש לאלו החפצים לעלות מירונה. סבסוד לא יהיה שם, והמחיר עומד על 67.20 ש"ח באמצעות חברת 'נתיב אקספרס'.

ובחיפה הצפונית, גם שם המחיר לא מהזולים, ולמרות שתושבי אלעד ישלמו מחיר זול יותר. עבור הלוך ושוב כרטיס בחיפה יהיה 53.20 ש"ח, ולצד אחד 31.50 ש"ח, כשמדובר בהזמנה מראש של הכרטיסים.

לתושבי אשדוד המחיר לא נורא, יחסית לעובדה שמגיעים מהדרום. להלוך ושוב מחיר יעמוד על 74.80 ש"ח, ואילו לצד אחד בלבד 44 שקלים.

כדאי לשים לב כי חברת 'נתיב אקספרס' סימנה במספרים מיוחדים את קווי הנסיעה למירון. הקו לירושלים מסומן כקו 333. הקו לבני ברק כ-1111. הקו לאשדוד כ-888, הקו לחיפה כ-777.

לטובת אלו שמחליטים שלא לנסוע בתחבורה הציבורית, כאן המקום לציין כי השאטלים אינם בחינם, ועלות הנסיעה בהם עומדת על 20 שקלים מהחניון ועד לפתח היישוב במירון.

ויש כמובן את אנשי העשירון העליון, שיכולים להרשות לעצמם להסתכל עלינו מלמעלה. להם התענוג יעלה 690 דולר עבור טיסה במסוק לצד אחד. או הלוך ושוב בתמורה לפרידה מ-890 דולרים, כשהחברה מבטייחה נחיתה בסמיכות למקומות השאטלים.
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל
[h=3]למי שבאמת מתעניין בנסיעה במסוק פרטי מהביית עד הציון וחזרה
המחירים לל"ג בעומר הם כ-1500 דולר לנוסע הלוך ושוב + המתנה
[/h] ניתן להירשם באתר טל חופש או ליצור איתי קשר ואני כבר יסדר לו טיסה תמורת 10% נוספים עמלה
מומלץ :cool:
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
...
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
נכתב ע"י avi media;n4895029:
הנה שעות ההדלקות לפי מסמך שהופץ בקהילה מסוימת, איני לוקח אחריות על אמינותה, לכאורה היא בסדר.

זה אותו מסמך שכבר הועלה לכאן בתחילת השבוע
רק שהחליפו את שם המתחם "גנדי" למתחם "שובו בנים"...
:)
 

כי טוב

משתמש רשום
גדולי ישראל לא יצאו בקריאה לדחות את ההדלקות וכדו', מפני שחילול השבת שנעשה ע''י המשטרה אינו מוכרח ונעשה על דעתם בלבד. ואין לנו לחשוש ו'הלעיטהו לר...' הרעיון לדחות צץ ע''י כאלו שפושטים טלפייהם ואומרים 'ראו טהור אנכי'.

הציבור החרדי והחסידי הוכיח שהינו יודע לשמור על סדר ובטיחות גם בכוחות עצמו. קחו את האירועים הענקיים בחתונות אדמורי''ם כמו בעלז וויז'ניץ יש סדרנים מאנ''ש שדואגים לסדר ולבטיחות טוב יותר מהשוטרים הנבערים שאינם מכירים את הציבור ודוחפים את הקרחת המצולקת שלהם (איכס) בין ציבור קדוש וטהור שבא להתפלל ולשמוח. למעט מהלוויית הרב וואזנר זצ''ל לא קרו מקרים חמורים באירועים בכזה סדר גודל.

ברוב האירועים רואים איך הציבור מחונך ויודע איך להתנהג, מי שבכושר להידחף נדחף, ומי שלא עומד במעגל הרחוק יותר. בחתונות אדמורי''ם יודעים להכין מתחם מוגן לזקני הקהילה, מתחם לילדים, וכו', גם ההפרדה נשמרת מצויין. חלק גדול מהמהומה והבלגן נגרם בעקיפין או ביודעין ע''י השוטרים בעצמם.
 

פרופסור

משתמש צעיר
המחירים כאן לא נכונים
להלן המחירים שבדקתי בעצמי באתר אגד
ירושלים ואשדוד - 60 ש"ח
בני ברק 54.40 ש"ח

 

nothing

משתמש פעיל
המחירים שהובאו הם משנת תשע"ד, כפי שכתוב שם למעלה...
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל
נכתב ע"י כי טוב;n4895266:
הציבור החרדי הוכיח שהינו יודע לשמור על סדר ובטיחות גם בכוחות עצמו. קחו את האירועים הענקיים בחתונות אדמורי''ם כמו בעלז וויז'ניץ יש סדרנים מאנ''ש שדואגים לסדר ולבטיחות טוב יותר מהשוטרים הנבערים שאינם מכירים את הציבור ודוחפים את הקרחת המצולקת שלהם (איכס) בין ציבור קדוש וטהור שבא להתפלל ולשמוח. למעט מהלוויית הרב וואזנר זצ''ל לא קרו מקרים חמורים באירועים בכזה סדר גודל.

ברוב האירועים רואים איך הציבור מחונך ויודע איך להתנהג, מי שבכושר להידחף נדחף, ומי שלא עומד במעגל הרחוק יותר. בחתונות אדמורי''ם יודעים להכין מתחם מוגן לזקני הקהילה, מתחם לילדים, וכו', גם ההפרדה נשמרת מצויין. חלק גדול מהמהומה והבלגן נגרם בעקיפין או ביודעין ע''י השוטרים בעצמם.

פשוט כל בר דעת שמעיז לחשוב יודע את זה וזה הביזיון הכי גדול למשטרת ישראל בפרט ולכל המהלך הציוני בכלל ולכן הם משקיעים מיליונים כל שנה להפחיד את הציבור מלעלות ולהתערב משעות שוודאי לא צריך אותם וכתבות ענק על ה"סיבות לכאוס הגדול
נס שיש מקום שפוי כמו פורום פרוג בשביל לכתוב בקול מה שכולם יודעים


ומי שלא מאמין שיבוא לראות במירון בשבת הקרובה ויראה איך שבדיוק כשיוצאת שבת לפי הלוח (רוב הציבור בציון עדיין באמצע סעודה שלישית הציבור מבחוץ לוקח לו לפחות עשרים דקות להגיע (בהתחשב בעובדה שכל ההר חסום )
כמות האנשים עוד לא גודלת בכלל אבל נוצר כאוס מטורף ובלגן איום שאין כדוגמתו מהרגע שהשוטרים מגיעים לציון ועד שהם עוזבים בשני בבוקר



 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
מסכימה עם כל מילה ביחס לכאוס שיוצרים השוטרים עצמם.
לפני כמה שנים חטפתי מכות איומות משוטרת מג"ב על כך ש"העזתי" לבקש שיתנו לילדה בת 8 שנסעה איתי קצת אויר לנשום.
אח"כ הבנתי ששפר גורלי כי על גיסתי התנפלו שוטרי יס"מ בלי מה ובלי למה.

במילים פשוטות- לממסד יש עניין לחסל את האירוע הזה של ההילולא במירון!
איך? כל הדרכים כשרות. היכונו לפשלות אדירות, תחבורה תקועה (שוטר אחד קטן באמצע הכביש שחוסם מאות אוטובוסים)
שאטלים שלא מגיעים, ילדי חאלק'ה בוכים ומותשים בשמש הקופחת,
היו נכונים!

תכל'ס, מישהו יודע כמה עולים כרטיסים מבני ברק בחברות הפרטיות?
 

avi media

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יוני מקרוני;n4895198:
לטובת אלו שמחליטים שלא לנסוע בתחבורה הציבורית, כאן המקום לציין כי השאטלים אינם בחינם, ועלות הנסיעה בהם עומדת על 20 שקלים מהחניון ועד לפתח היישוב במירון.
לכל צד ?
מה זה הגניבה זו ????
עושים הכל כדי שלא נגיע !!
מגבילים אוטובוסים , חוסמים את המכוניות, מפקיעים מחירים..

להמחשה לרמת המשכל והשרות של " משטרת ישראל" אספר
בבין הזמנים האחרון בחול המועד פסח יצאנו לירושלים עם רכב , כמובן המטרה לכותל...
בשנים עברו בשעות הערב בד"כ מצאנו גישה סמוך לכותל או חניון של חנה וסע. העיקר לא ללכת רגלי עם ילדים ברובע במוסלמי..
התקשרתי למשטרה לברר היכן ניתן לחנות התשובה נא להתקשר למחוז פלוני ( שי ?) ביקשתי מספר והתקשרתי יש צליל חיוג והמתנה המון זמן, בסוף הקו נופל והשיחה מתנתקת, מאז כל ניסיון התקשרות למספר מגיע ישר לניתוק ללא צליל חיוג. זה היה מוזר, לקחתי מכשיר נוסף וראה זה פלא יש צליל חיוג ! ממתין עד לניתוק, ואז זהו גם ממכשיר זה לא ניתן להתקשר יותר. מכשיר נוסף זה חוזר על עצמו !! חסוי מתנתק ישר . זאת אומרת נוספתי אוטמאטית לרשימת החסומים ???
זה לא ניגמר התקשרתי ל 110 והסברתי להם, אבל הם לא יודעים כלום לגבי ירושלים, היא אומרת לי אני יודעת שמעתי על זה פשוט הקו עמוס שם ולכן מתנתק !! אמרתי לה חצי יום אני מתקשר ואפילו פעם אחת לא הצלחתי לתפוס משהו זה בגלל עומס ???
החלטתי להתמודד לבד הגעתי עם הרכב עד למחסום ושאלתי את השוטרים להיכן מותר לי להגיע כדי לחנות, הם מצביעים לי לשם וזורקים אותי סתם לאן שהוא..
חצי שעה של סיבובים נכנסתי לאזור עם ערבים השוטרים שהיו שם לא ידעו לומר לי היכן לחנות הם רק ידעו לומר שעוד רגע יעיפו אותי משם...
בלית ברירה חניתי בחניון קרתא והלכנו ברגל עם עגלה של תאומים..
בחזור כבר ראיתי איך הרכבים נכנסים באין מפריע..

הטיפשות והאטימות של משטרת ישראל צצה לי בכל הזדמנות בין כשפתחתי תיק במשטרה בנושא של פיקוח נפש שניסגר מיד מחוסר ראיות ובין כשנסעתי לקבר רחל ואמרו לי לבוא בדיוק בשעות היחידות שהמתחם סגור , וכן בעבר כשבררתי על חניון במירון בל"ג בעומר קשקשו שטויות.
מההלוויה של מרן הרב עובדיה יוסף ומעצרת ההמונים למדתי לקח חשוב אחד, מה שהמשטרה אומרת ( לציבור החרדי בלבד ) צריך לעשות הפוך !
כשאמרו שכביש 1 חסום ופקוק וכביש 433 זורם נסעתי דוקא דרך כביש 1 והגעתי תוך פחות משעה. וחברי שיצאו ביחד איתי והאמינו למשטרה נתקעו בפקק שהמשטרה בעצמה עשתה והגיעו כמה שעות אחרי !!
והחכם לומ מהנסיון של השני.
בכל מקרה כולנו עולים בעז"ה בל"נ , אף אחד לא ירתיע אותנו, סעו בזהירות, תביאו הרבה שתייה, ולא ללבוש בגדים חמים. כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק.
"עולו והתכנשו להילולא דבר יוחאי"
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
לתשומת לב,
הכתבה של לדעת למעלה, זו כתבה של שנת תשע"ד שמישהו חדש כאן העתיק והביא...

במציאות,
לא שמעתי אף פעם שגובים כסף על השימוש בשאטלים
 

פרופסור

משתמש צעיר
התכוונו למפות של הציון, והסביבה, על כל מתחמיו
זה שהבאתם זה מפה של תח"צ.
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מהיום בבוקר...

מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל החליטה היום (שלישי) לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע במשרדה שלא לשנות את התוכנית המקורית להקצות את הסעות התלמידים בתחבורה הציבורית לטובת אירועי ל"ג בעומר במירון, על אף הודעת משרד החינוך לדחות את חופשת התלמידים. זאת, במטרה למנוע סיכון למאות אלפי המשתתפים בהילולת הרשב"י.

החלטת טרנר-אייל התקבלה גם בשל העובדה כי המשטרה הודיעה למשרד התחבורה כי הארכת שעות הפעילות של קווי התחבורה הציבורית הפועלים למירון אינה ניתנת לביצוע בהיבט המבצעי.

בעקבות הערכת מצב שהתקיימה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית התברר כי השנה צפוי גידול משמעותי במספר המשתתפים באירועי ל"ג בעומר במירון והתחזית היא כי השנה יחול גידול של 10% עד 20%, לעומת השנה הקודמת. ולכן הוחלט להמשיך בהערכות כפי שנקבעה בתוכנית המקורית של הרשות.

קרן טרנר-אייל ציינה כי למשרד התחבורה לא נותרה ברירה אלא לבטל את הסעות התלמידים, במטרה למנוע סיכון בטיחותי ממשי של עשרות אלפי משתתפי החגיגות במירון שהיו עלולים להיפגע מהעומסים הצפויים בקווי האוטובוסים למירון.

יצוין כי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית החלה להיערך למבצע ההיסעים הענק למירון עוד לפני כחצי שנה. במסגרת זאת, גויסו ליום ל"ג בעומר כל הסעות התלמידים בתחבורה הציבורית שכן ביום זה כבכל שנה אמורים התלמידים להיות בחופשה.

החלטת משרד החינוך לדחות את חופשת החג מיום ראשון (ל"ג בעומר) ליום שני התקבלה בהפתעה ועלולה לגרום לכאוס תחבורתי ולסיכון מיותר לאלפי המשתתפים שיישארו ללא הסעות. ולכן הוחלט להיצמד לתוכנית המקורית של הרשות הארצית הכוללת שימוש בהסעות תלמידים המופעלות על ידי חברות אגד ודן.

קווי התלמידים הם קווים הפועלים במסגרת מערך התחבורה הציבורית. מסלול נסיעתם עובר בקרבת בתי ספר ומוסדות חינוך בשעות הבוקר ואחה"צ ומשרת תלמידים תמורת דמי נסיעה.

מעבר לזה לגבי מה שדיברו על המשטרה שהיא מיותרת ...נראה לי קצת היסחפות.אלא אם כן מי שאומר את.זה יצליח לארגן סדרנים מתוכינו ושלא תהיינה תקלות.
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל
נכתב ע"י הלל;n4895745:
לתשומת לב,
הכתבה של לדעת למעלה, זו כתבה של שנת תשע"ד שמישהו חדש כאן העתיק והביא...
במציאות,
לא שמעתי אף פעם שגובים כסף על השימוש בשאטלים


אז ככה האמת שסתם העתקתי כתבה מאתר לדעת כי חשבתי שזה יעזור
בסוף התברר שזה לא מעודכן ואני מתנצל מכולם ובפרט מהוותיקים
אך למיטב זיכרוני לפני שנתיים הגעתי עם רכב פרטי אמרו לי שיש חנייות רק בצפת או בכרמיאל והאוטובובים מצפת עלו כסף (לא חוזר אם 10 ש"ח או 20 )
כשהיה חנייה בפרוד ובעין זיתים השאטלים לא עלו כסף אבל נגמרו מקומות החנייה ממש בתחילת הערב עד הבוקר

והטריק שלי מוגש חנם לחברי פרוג
בשנה שעברה (ובעז"ה גם השנה) ארגנתי אוטובוס פרטי לכולל שלם ליסוע למרון
וכשהגענו הנהג טען שהוא שכור מאגד והוריד נוסעים בפתח המושב
מרוב הבלגאן לא בדקו ונתנו לנו להיכנס בחזור הוא עמד שוב בתחנת הורדה בתחתית המושב וכביכול בטעות פתח את הדלתות וכולנו עלינו עד שבאו שוטרים לצעוק כבר היינו בדרך חזרה
ה' יעזור וגם השנה נסתדר על הצד היותר טוב



 

פרופסור

משתמש צעיר
נכתב ע"י יוני מקרוני;n4896667:
אז ככה האמת שסתם העתקתי כתבה מאתר לדעת כי חשבתי שזה יעזור
בסוף התברר שזה לא מעודכן ואני מתנצל מכולם ובפרט מהוותיקים
אך למיטב זיכרוני לפני שנתיים הגעתי עם רכב פרטי אמרו לי שיש חנייות רק בצפת או בכרמיאל והאוטובובים מצפת עלו כסף (לא חוזר אם 10 ש"ח או 20 )
כשהיה חנייה בפרוד ובעין זיתים השאטלים לא עלו כסף אבל נגמרו מקומות החנייה ממש בתחילת הערב עד הבוקר

והטריק שלי מוגש חנם לחברי פרוג
בשנה שעברה (ובעז"ה גם השנה) ארגנתי אוטובוס פרטי לכולל שלם ליסוע למרון
וכשהגענו הנהג טען שהוא שכור מאגד והוריד נוסעים בפתח המושב
מרוב הבלגאן לא בדקו ונתנו לנו להיכנס בחזור הוא עמד שוב בתחנת הורדה בתחתית המושב וכביכול בטעות פתח את הדלתות וכולנו עלינו עד שבאו שוטרים לצעוק כבר היינו בדרך חזרה
ה' יעזור וגם השנה נסתדר על הצד היותר טוב

השאטלים מצפת אכן עולים כסף

אגב, תעדכן אותנו בסוף האם הטריק הצליח גם השנה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה