שלום וברכה
אני מחפש רעיון לתחום ספציפי אבל זה יכול לעזור לכל תחום
בעבודה זו כל פעם יש לי מסקנות אחרות
הבעיה היא שאני לא זוכר אותם משנה לשנה.
אין לי מקום מסודר ונוח לרשום אותם.
יש לכם רעיון למקום כזה?
חשבתי על ONOTE אבל אני חושש שזה לא יהיה לי זמין במחשבים במשרד מתחת לבית. מאחר שזה לא האופיס שלי, החשבון שלי.
קיצער תנו רעיונות.
אם יש לכם רעיונות בכללי איך להקל עלי את העבודה גם אשמח לשמוע.
שכוייעח
אני מחפש רעיון לתחום ספציפי אבל זה יכול לעזור לכל תחום
אני עובד כמזכיר בחיידר.
בסוף כל שליש אנחנו שולחים הביתה ציוני התנהגות
הדבר מורכב מאוד.
המלמד מובנה לו ביומן כל שבוע שתי סעיפים עליהם הילד יקבל ציון.
אני מזין אותם למחשב בטבלת אקסל לפי סדר השבועות. ואז מסנן לפי נושאים
מכין טבלת וורד מתאימה.
עושה מיזוג
ומכניס שדות וכו' וכו'.
בסוף כל שליש אנחנו שולחים הביתה ציוני התנהגות
הדבר מורכב מאוד.
המלמד מובנה לו ביומן כל שבוע שתי סעיפים עליהם הילד יקבל ציון.
אני מזין אותם למחשב בטבלת אקסל לפי סדר השבועות. ואז מסנן לפי נושאים
מכין טבלת וורד מתאימה.
עושה מיזוג
ומכניס שדות וכו' וכו'.
בעבודה זו כל פעם יש לי מסקנות אחרות
הבעיה היא שאני לא זוכר אותם משנה לשנה.
אין לי מקום מסודר ונוח לרשום אותם.
יש לכם רעיון למקום כזה?
חשבתי על ONOTE אבל אני חושש שזה לא יהיה לי זמין במחשבים במשרד מתחת לבית. מאחר שזה לא האופיס שלי, החשבון שלי.
קיצער תנו רעיונות.
אם יש לכם רעיונות בכללי איך להקל עלי את העבודה גם אשמח לשמוע.
שכוייעח