חרבות ברזל פוליטיקה בעת מלחמה

גונן

משתמש מקצוען
חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) אמר בוועדה למשפחות החטופים: "קברתי חברים, אין לכן מנדט על הכאב".

יאיר לפיד: ״מה שעשה היום אלמוג כהן, שתקף את משפחות החטופים, יזכר לדיראון עולם. הוא צריך להתבייש בעצמו״.

ח״כ אלמוג כהן מגיב ללפיד: ״חבל שפוליטיקאי כמוך, שמעבר לכך שאינו יודע איך מחזיקים נשק - מנסה לנצל בציניות את המצב ע״מ לנסות להוציא רווח פוליטי. אל תטיף לי מוסר״.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר לבני משפחות החטופים במהלך הדיון על חוק עונש מוות למחבלים: "הסיכוי להחזיר את בני משפחותיכם מעזה גבוה יותר עם ייגזר עונש מוות למחבלים, עונש מוות הוא מוסרי ונכון, הוא ירתיע את החמאס. יש לי אחריות לחטופים וגם לכלל עם ישראל".

במהלך הדיון בכנסת נעמד השר בן גביר לחבק חלק מנציגי משפחות החטופים שביקשו ממנו שיעצור את קידום החוק. אחד מהם ביקש ממנו: "אל תחבק אותי".
 

גונן

משתמש מקצוען
יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין על המהומה סביב דיון הצעת חוק המוות למחבלים: ״יש דרכים לדון על חוקים, יש דרכים לחוקק חוקים. הכנסת היא אינה במה למופעים – ודאי שלא בעת הזו. כולנו פועלים תחת האקסיומה שלא מתעסקים בפוליטיקה, אז ודאי שלא מתעסקים בפופוליזם״.
 

חיי יצחק

משתמש מקצוען
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אוהב ומחבק את משפחות החטופים וחייבים לומר את האמת: הקונספציה שהובילה אותנו לאסון, שכללה תשלום מזומן לחמאס ומדיניות הכלה - וכבר התפוצצה לנו בפרצוף - ממשיכה גם כעת. כמו שהתמרון הקרקעי חשוב להגברת הלחץ על חמאס להשיב את החטופים, כך גם חקיקת גזר דין מוות למחבליו. במזרח התיכון לא ממצמצים - מכים באויב בכל הכלים ומורידים אותו על הברכיים".
 

גונן

משתמש מקצוען
יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בישיבת הסיעה כעת: "אני קורא לכל יושבי הבניין הזה די לפוליטיקה, יהיה לזה זמן אחרי זה. לא מחליפים ראש ממשלה בתקופה כזאת".

עוד מיו״ר ש״ס אריה דרעי בישיבת הסיעה: ״פעלתי מהתחלה שבני גנץ, גדי אייזנקוט וגדעון סער ייכנסו לממשלה ואני מברך אותם על כך, וכעת כולם צריכים להירתם. אני קורא לכולם - לפיד, ליברמן, ואחרים, זה הזמן להיכנס מתחת לאלונקה - ללא תנאים. את כל הפוליטיקה נעשה אחר כך. יש לנו משימה גדולה לפנינו ואנחנו חייבים אחדות״.
 
נערך לאחרונה ב:

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נשיא ארגנטינה הנבחר הודיע, שמתכנן לבוא למסע בישראל.
מדובר בתומך ישראל מושבע
הוא נהג לנופף בעצרות הבחירות שלו בדגלי ישראל
והוא אפי' אמר שהוא שוקל להתגייר...

למדינת ארגנטינה הייתה בעבר קשרים אנפים עם איראן וציר הרשע
וגם במערכה הזאת הם גינו לא פעם את ישראל
ולכן זה משמעותי מאוד.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אריה דרעי עונה ליאיר לפיד:
כל מי שמתעסק בפוליטיקה או עושה שיקולים פוליטיים גורם עוול אדיר לעם ישראל ופוגע בחיילים שלנו, פוגע בכוח הניצחון.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ': חייבים להרחיב את קבינט המלחמה, חייבים לצרף אנשים שדרשו את מיטוט חמאס וכיבוש הרצועה.
 

----------

משתמש מקצוען
‏המו"מ להסדר עם חמאס להשבת החטופים מהרצועה - השר ⁦ יואב קיש ב׳גל״צ׳ ⁩ ⁩: ״אסור לתמוך בעסקה שתגרום לנו לעצור את המאמץ המלחמתי, חמאס ינסה לתת לנו כמה שפחות חטופים ולייצר מציאות בה לא נוכל להמשיך ללחוץ עליו״.
 

----------

משתמש מקצוען
עמית סגל: כזה לא היה ביהדות התורה: השר גולדקנופף מארח חיילים בלשכתו.
יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף לחיילים הבוקר בלשכתו: ״עם ישראל לאורך הדורות נפל, התנער וקם. גם הפעם הזו, מתוך האפילה, בזכותכם נקום ובעז״ה ננצח. כולנו אסירי תודה וחבים לכם חובה גדולה״
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
אנה ברסקי: סקר פנימי מעניין שנותן תשובה לשאלה: מדוע סיכויי הפוטש בליכוד כרגע קלושים ואי אימון קונסטרוקטיבי לא באמת נראה באופק.
70% מכלל מתפקדי הליכוד תומכים בבנימין נתניהו .
כך שכל חבר סיעת הליכוד יחשוב פעמיים האם הוא מעוניין להסתכן בפריימריז הבאים.
 

----------

משתמש מקצוען
יו״ר ש”ס אריה דרעי בפגישה עם שגריר ארה״ב בישראל מר ג׳ק לו. דרעי דן עם
השגריר על מצב המלחמה והשינויים הצפויים באיזור בעקבות כך, והודה לו על
התייצבותה המובהקת של ארה״ב לצדה של ישראל.
 

----------

משתמש מקצוען
סקר 'דיירקט פולס' ב'ערוץ 14': 49% אומרים שאין שינוי בעמדתם הפוליטית בעק' טבח ה-7 באוקטובר. 44% עם עמדות שנוטות כיום יותר לימין. 8% נוטות לשמאל. (ס)
עוד בסקר 'דיירקט פולס': 81% לא מאמינים שיש סיכוי להליך שלום בעתיד עם הפלסטינים. 10% כן מאמינים. 9% לא יודעים. (ס)
 

גונן

משתמש מקצוען
׳ערוץ 14׳: בעקבות עיכובים של האוצר - ההצבעה על התקציב צפויה להידחות משלישי לרביעי. ככה״נ תתקיימנה הצבעות גם בחנוכה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה