גשם הלייקים שתפס אותי לא מוכן,
באשכול שפתחתי במוצ"ש,
הפתיע אפילו אותי.
טוב, זה לא הכי הרבה לייקים שקיבלתי בחיימ'שלי,
אבל בשביל אשכול בפורום קופי - זה שיטפון.
וכמו שהבטחתי: הנה האתגר הראשון!
*
נכנס אלינו למשרד, לפגישת אפיון, לקוח בשם 'מנהל פורום קופי'.
הוא מספר על פורום עם פוטנציאל אדיר, שיכול לתרום המון תועלת לכל מי שמתעסק בתחום האסטרטגיה, הפרסום והשיווק.
"אבל משום מה, ואין לי מושג משום מה", הוא משתף, בעודו לוגם מהאספרסו הקצר שהכנתי לו (אין לי מכונה, זה סתם בשביל הצבע), "הציבור פשוט לא קונה את המוצר!"
ישבנו איתו פגישה ארוכה, במהלכה ניסינו לענות על מספר שאלות מרכזיות:
1. מה הערך המוסף של המוצר?
2. מה ההבטחה שלו לפרסומאים מתחילים? ולפרסומאים מתקדמים?
3. מה ההתנגדויות של קהל היעד?
4. ואיך מפצחים את ההתנגדויות הנ"ל?
בסיום הפגישה, התבקשתי להכין מכל הבריף המסודר - תוכנית אסטרטגית לחדירה לקהל היעד, לסחוף אותו פנימה אל תוך הפורום, וכמובן ליצור מוצר שיווקי אחד, מודעה, סרטון וכדומה (רק אחד, אין כסף ליותר), שיבטא את כל המסקנות - בצורה חדה.
אה, ועוד משהו:
בגלל שקהל היעד הוא מהפלפליון העליון, המוצר השיווקי חייב להיות הומוריסטי וקליל.
האתגר?
1. לשתף אותנו בבריף שלכם
2. להפתיע אותנו עם תהליך חדירה יוצא משגרה
3. לעשות לנו כיף עם מוצר שיווקי אחד...
מוזמנים להעלות את תשובותיכם להנ"ל. האתגר יהיה פתוח למשך 21 יום.
המנצח יקבל את שרביט ההנהגה - עד לאתגר הבא...
ו...חבריא, אנא ואנא - הרבו במחמאות ופידבק למצטרפים לאתגר, בכל זאת, לא פשוט לצאת מקיבעון של שנים...
שוטו!!!!!
באשכול שפתחתי במוצ"ש,
הפתיע אפילו אותי.
טוב, זה לא הכי הרבה לייקים שקיבלתי בחיימ'שלי,
אבל בשביל אשכול בפורום קופי - זה שיטפון.
וכמו שהבטחתי: הנה האתגר הראשון!
*
נכנס אלינו למשרד, לפגישת אפיון, לקוח בשם 'מנהל פורום קופי'.
הוא מספר על פורום עם פוטנציאל אדיר, שיכול לתרום המון תועלת לכל מי שמתעסק בתחום האסטרטגיה, הפרסום והשיווק.
"אבל משום מה, ואין לי מושג משום מה", הוא משתף, בעודו לוגם מהאספרסו הקצר שהכנתי לו (אין לי מכונה, זה סתם בשביל הצבע), "הציבור פשוט לא קונה את המוצר!"
ישבנו איתו פגישה ארוכה, במהלכה ניסינו לענות על מספר שאלות מרכזיות:
1. מה הערך המוסף של המוצר?
2. מה ההבטחה שלו לפרסומאים מתחילים? ולפרסומאים מתקדמים?
3. מה ההתנגדויות של קהל היעד?
4. ואיך מפצחים את ההתנגדויות הנ"ל?
בסיום הפגישה, התבקשתי להכין מכל הבריף המסודר - תוכנית אסטרטגית לחדירה לקהל היעד, לסחוף אותו פנימה אל תוך הפורום, וכמובן ליצור מוצר שיווקי אחד, מודעה, סרטון וכדומה (רק אחד, אין כסף ליותר), שיבטא את כל המסקנות - בצורה חדה.
אה, ועוד משהו:
בגלל שקהל היעד הוא מהפלפליון העליון, המוצר השיווקי חייב להיות הומוריסטי וקליל.
האתגר?
1. לשתף אותנו בבריף שלכם
2. להפתיע אותנו עם תהליך חדירה יוצא משגרה
3. לעשות לנו כיף עם מוצר שיווקי אחד...
מוזמנים להעלות את תשובותיכם להנ"ל. האתגר יהיה פתוח למשך 21 יום.
המנצח יקבל את שרביט ההנהגה - עד לאתגר הבא...
ו...חבריא, אנא ואנא - הרבו במחמאות ופידבק למצטרפים לאתגר, בכל זאת, לא פשוט לצאת מקיבעון של שנים...
שוטו!!!!!
נערך לאחרונה ב: