לימוד אנימציה

ayala bimuy

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
דבר ראשון בימוי - לראות את התמונה הכוללת אפילו אם מדובר רק בצורות בלבד
שנית לראות דברים של אנשים אחרים
ושלישית אימון אימון אימון
והכי חשוב לא להתייאש גם אם בהתחלה לא יוצא כמו שרוצים
אם מדובר בהנפשת דמויות -ללמוד טיפה משחק -ולהסתכל המון על תנועות של אנשים
וגם הייתי מאד ממליצה ללמוד יחד אם זה איך לצלם וידאו -לקחת שיעורים ממי שכבר למדה כדי לדעת מבחינת פרספקטיבה
מקווה שהקפתי את הנושא
 

ayala bimuy

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לגבי הגרפיקה ממליצה על לימוד עריכת וידאו כולל אפטר ופרימייר
אז אנימציה היא יצירת עולם חדש לגמרי ממש כצו ציור אבל בתלת מימד
תנסי לדמיין שאת נכנסת לתוך עולם ריק לגמרי ובעצם את יוצרת אותו
אז ברור שדיוק חשוב אבל יותר חשוב הראש הגדול
ובדרך כלל עדיף לפני שמתחילים ליצור לצייר קודם כל על דף בערך את המראה
אבל צריך להבין שהעולם האנימציה מורכב ממספר דברים וכל אחד מתמקצע בתחום שלי
אז אם יש את התחום של האפקטים לדוג עשן רקעים וכדומה
יש את תחום המידול וזה עולם מאד מורכב כי לזה צריך בהחלט דיוק
ויש את תחום ההנפשה שלזה צריך יותר את תחום המשחק כי בלי זה מאד קשה להבין אילו הבעות פנים אילו תנועות לעשות באילו הפרשי זמן
אם את צריכה עוד פרטים את יכולה לפנות למייל ayalayarkoni10 שטודל גימייל נקודה קום
 

shpitz

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
באופן כללי לכל מקצועות התקשורת החזותית
חשוב מאד חוש עיצובי ואסטטי מפותח.
זו בעצם אומנות שהחומרים שלה ממוחשבים...
צריך הרבה סבלנות, להבין שחוץ מלימוד התוכנה
יש כאן רכישת מיומנות חדשה וזה תהליך שלוקח זמן
וכמובן הרבה מעוף ויצירתיות.
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
את רוצה לדעת נושאים שלומדים באנימציה? בדרכ לומדים בקורסים להשתמש התוכנה. זה לא לימוד הנפשה. לימוד ההנפשה זה התחום הכי יוקרתי והכי קשה

כותבת כאן מה צריך להקיף בלימודי הנפשה (בתלת, הסיליבוס היחידי הפתוח שמצאתי בעברית זה מחוחק לסמסטרים מהקל לכבד. מי שזה לא סינית בפרט סמסטר 3 ואילך תגידו. לי זה סינית ולכן רוצה ללמוד במקום מסודר), מה מקום מקצועי נותן ולמה לדעתי בלי אפשרי ללמוד הנפשה לבד (תוכנה אפשר ללמוד לבד אבל הנפשה זה מאד קשה

סמסטר1
הכרה של מושגי יסוד ותרגול של: תזמון,ספייסינג, האצה,האטה ושאר העקרונות תרגול כדורים במשקלים שונים – הבנה של יצירת אשליית משקל משכנעת תרגול כדור עם אופי, במסלול מכשולים – הבנה של יצירת אופי והנפשה של אובייקטים תרגול כדור עם זנב – חפיפה של תנועה ושבירה הדרגתית של מפרקים, אנימציית מטוטלת תרגול זרוע מכנית – הבנה של שבירה נכונה של המפרקים, ויצירת תנועה מורכבת תרגול קפסולה – מבוא ליצירת סיפור קצר, דמות בעלת אופי ייחודי. מבוא לאנימציה מבוססת פוזות חזקות ומעברים ביניהן עבודה עם ריג, הכרת טכניקת עבודה שכבתית לעומת פוזה לפוזה וטכניקות ליטוש בגרף אדיטור

סמסטר2

מבוא למכניקה של הגוף – הקשר והנתק בין איברי הגוף השונים לימודי פוזות חזקות – סילואט,ליין אוף אקשן, שיווי משקל לימוד מעמיק של תנועה – מעבר משקל מרגל לרגל, הליכה, קפיצה תנועות שונות של איברים – רגליים,זרועות, ראש, צוואר, פלג גוף עליון ותחתון מרכז כובד הגוף – איך אנחנו מזהים אותו ומשתמשים בו להנפשה עקרונות ה FK/IK והמעבר ביניהם עקרונות ההליכה והליכה עם אופי עבודה עם ריג – דמות עם שתי רגליים תרגול קפיצה במקום – הבנה של שלבי עבודה מסודרים, פוזות חזקות, מעברים בין פוזות, ספליין וליטוש סופי הכולל הנפשת זנב תרגול הליכה גנרית – הליכה במקום, המרכה להליכה במרחב תרגול שמיטת זרוע – הבנה של משקל, שבירת המפרקים השונים ושיטות עבודה

סמסטר 3

יישום מעבר איברים FK / IK שפת גוף ככלי להנפשת דמות העברת מרכז הכובד ושימוש בו להרמת משקל משכנעת שימוש בפוזות מתוחות ומכווצות ליצירת דחיפה ומשיכה משכנעת הנפשת הרמה, דחיפה או משיכה של משקל כבד באופן משכנע הנפשה והבנה של תנועה פיזית מורכבת במרחב העברת האנרגיה של הגוף ופיזיקה של הגוף מבוא למשחק בפנטומימה ויצירת סיפור פשוט תרגול הליכה או ריצה של דמות – שלבי ההליכה והריצה השונים, מעבר המשקל, קשר האיברים השונים תרגול כניסה ויציאה של דמות מתוך פריים תוך כדי אינטראקציה עם אובייקט – שלבי ההליכה והריצה השונים, מעבר המשקל, קשר בין האיברים השונים

סמסטר 4

מבוא למשחק ושפת הגוף ככלי לתקשורת לא מילולית לימוד והבנה של הבעות הפנים, חלקי הפנים השונים והקשרים ביניהם לימוד ויישום של עקרונות הדיבור – ליפ סינק לימוד של סגנונות אנימציה שונים ויישומם בתרגילים אישיים מיקרו הבעות ושימושן באנימציה שיטות עבודה שונות – פוזה לפוזה מול עבודה בשכבות והשילוב ביניהן תרגול משחק של שינוי רגש ללא מילים – שימוש בשפת הגוף בלבד תרגול דיאלוג של דמות אחת – עבודה של צילום וידאו רפרנס, תרגום הרפרנס לפוזות חזקות, מעברים בין הפוזות, ספליין וליטוש סופי

סמסטר 5

ניתוח והבנה מעמיקים של דיאלוג ניתוח ויישום סאבטקסט – יצירת החלטות משחק מעניינות לימוד שפת גוף מעניקה ושימושה לאנימציה דיאלוג בין שתי דמויות שפה קולנועית ועקרונות הסינמטוגרפיה לימוד נקודת פוקוס – כיוון עין הצופה קצב וטקסטורה של תנועה – יצירת אנימציה מעניינת ומקורית ולא העתקה של וידאו רפרנס תרגול דיאלוג קלוז אפ – עבודה של צילום וידאו רפרנס, תרגום הרפרנס לפוזות חזקות, מעברים בין הפוזות, ספליין וליטוש סופי

עד כאן. מובן ? חחח זה מה שמלמדים, זה תכנית לימודים ברמה להנפשה וזה טיפה בים. בארץ התחום לא מפותח וזה אומר שהלימודים לא ברמה וגם אין ככ סטודיואים או מקומות עבודה בזה גם במגזר הלא דתי לעת עתה. בחו"ל לומדים 4 או 5 שנים והרבה יותר נושאים וגם תתוכנות עצמן ואז מגיעים לביצועים של סטודיואים גדולים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה