UX ביקורת על אתר לפני ביצוע שינויים + בונוס!

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
שלום וברכה, אני עובד ב"מסעדה היהודית" ולפני תקופה הקמנו אתר למשלוחים של אוכל מוכן לשבת מבית המסעדה היהודית במהלך התקופה האחרונה קיבלתי מכמה אנשים כל מיני הערות לגבי עיצוב ואפיון האתר על כך שיש בו הרבה דברים שנדרשים לתקן מבחינת חווית משתמש על כן אני פונה בבקשה לכל חברי הפורום אשמח מאוד אם תוכלו להיכנס ללינק של המסעדה בכתובת: https://www.jewish-restaurant.co.il/
ולתת לי כל ביקורת אפשרית בכל תחום שהוא על מנת לשפר את הנראות/חווית המשתמש של האתר. במהלך השבוע הקרוב אני מתכנן לשבת על כל התיקונים שיעלו עם חברת הבניה של האתר על מנת להטמיע את השינויים שיתקבלו. יש לציין שמכיון שע"פ נתוני גוגל אנליטיקיס רוב המשתמשים באתר גולשים דרך מובייל בעיקר מה שחשוב לי זה בדיקה של האתר במצב רנספונסיבי למצב מובייל.
בונוס: בין כל אלה שישיקעו מאמץ ויתנו ביקורת מועילה ומקצועית אשתדל בלנ"ד לערוך הגרלה על כרטיס גיפט קארד למסעדה!
אשמח לתגובות או בשירשור כאן או במייל minachw@גימייל.קום

תודה מראש לכל המסייעים!

האמת שמשמח לראות כזה אשכול שמגיע דווקא מצד של הלקוח ולא מאיש מקצוע בתחום (כמובן שגם הלקוח מקצועי, אבל בתחומו : ) )
כי במיוחד בימים אלו שכל הזמן צצים אתרי מכירות חדשים,
ולנו לא נותר אלא לחפש את האייקון הזה:
face-palm_1f926.png
וזה נראה שברגע האמת שחברה/עסק וכדו׳ בונה אתר מכירות אז כבר יש הבנה שלא מספיק להרים אתר ולהסתפק בזה,
בלי לתת דגש על אפיון שכולל מחקר מתחרים וקהל יעד וגם אגב להתייחס לאופטמיזציה מנתוני הרכישות באתר (בשלב הבא שהאתר כבר פעיל).
כלומר לא כל אתרי המכירות דומים זה לזה, (לא מספיק לשים תוסף מכירות ובזה להגיש ללקוח)
כל תחום יש לו אפיון משלו,
ואת זה מגלה בסופו של יום הגולש שאמור לרכוש ונוטש מהר מאד את העגלה או אפילו לא ממלא אותה כי הוא נטש קודם.
ובמקביל מגלה את זה בעל האתר..
@minach תודה שהעלית את נושא חווית המשתמש מהצד שלכם.

חייבת לציין שכתבתי הערה זו לא בהתייחסות ספציפית לאתר שהעלה פותח האשכול אלא באופן כללי.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תודה @❤יעל על התיוג
עברתי ברפרוף, אשכול מעניין :)

יש כאן הערות על עיצוב, ונראה שיש צורך גם באפיון וקצת מיקרו קופי.
אולי אוכל מאוחר יותר להתעמק ולכתוב כמה נקודות.
@minach כדאי למיין את ההערות שכתבו כאן בחלוקה לכמה קטגוריות:
אפיון ומבנה, פעולות טכניות, עיצוב, מיקרו קופי.


בינתיים, התעללתי קצת בצאט באתר
גרם לי לצחוק (ונראה לי שנמאס לו/שברתי אותו ;):p)


צאט המסעדה היהודית.JPG
צאט 2.JPG
צאט 3.JPG
צאט 4.JPG
צאט 5.JPG
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא קראתי את כל התגובות מעלי.
ההערות שלי:
בגדול האתר עמוס בעין, אוביקטים גדולים ומסורבלים.
שתי נקודות שממש שמתי לב אליהן:
1. מה הטעם בחלוקה לקטגוריות - מנות ראשונות, עיקריות וכו' - בסופו של דבר הכל מגיע שם לאותו עמוד.
2. בעמ' הזה https://www.jewish-restaurant.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=category&cs=5106&langpage=heb וזה קיים בעוד עמודים - אני בוחרת לדוג' מנות עיקריות, והעמוד נשאר באותו מקום, ואין לי מושג שהרשימה למטה השתנתה אכן ל'עיקריות'
צריך עוגן שיקח אותי לשם שאני בוחרת מנה כלשהי, וכך ישימו לב שאכן הבחירה שלי בוצעה.
יפה שקלטת גם אני רשמתי את זה למעלה! לדעתי מאד חשוב עד קריטי כי מי שיתחיל את ההזמנה פשוט יעצור ויעבור לחנות אחרת ממש כך!
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
תקלות שניתן לשנות,אפשר גם ע''י משהו פרטי ולא דרך חברה אני מאמינה שלא תתאכזבו אם תעשו את הצעד הזה
בכל אופן כמובן קודם עדיף לכם להסביר בקצרה מה בדיוק הבעיות ואם לא זורם אז..או שתשלחו להם את האשכול הזה מתנה! :D :D :D
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@EPaP, את גזעית...
את יודעת מה זה מזכיר לי? בהנגאאוט של גוגל יש אפשרות לרשום כל מיני קודים, שחלק מהם נותנים תוצאות הזויות. אחד הקודים האלו מזכיר לגמרי את הבוט של המסעדה היהודית עם האמירות הקלוציות שלו.
2018-09-05.png
 

minach

משתמש פעיל
צילום מקצועי
מה שיש בינתיים, זה הדבר הכי לא ידידותי שיש. סורי, נקודה לחובת החברה שבנתה.
יתכן שלזמנו זה היה נכון, להיום - זה לא נכון.
ויש פה מאפיינים תותחים ובוני אתרים מעולים ממש! אין צורך להוציא את הכסף מהציבור שלנו לציבור אחר.
אני באמצע להכין רשימת בעיות/שינויים/הערות לחברה המפתחת ע"מ לקבל הצעת מחיר לתיקונים הנ"ל, במידה והסכום הנדרש מהחברה יהיה גבוה, אשקול לפתח אתר חדש (למרות כל הצער שבדבר...) בכל מקרה אשמח אם תוכלי להיות יותר ספציפית בנקודות שהפריעו לך ולמה התכוונת "מה שהיה נכון לזמנו לא נכון להיום"?

כ"כ אם יש מישהי/ו שמתמחה באפיון אתרי מכירות ובבניית אתר מכירות מורכבים אשמח שיפנה אליי במייל minachw@גימייל.קום
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לדעתי הגזימו אם זה שזה כ''כ נורא לדעתי כמה שיפוצים מרכזיים וחשובים יועילו מאד וזה יהיה אחלה!
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הסיפור הוא שכדי לשפץ, צריך לעשות מהפכה באתר הקיים כרגע.
שמת לב שהוא כתוב בקוד פשוט למדי ולא בוורדפרס?
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מי שרוצה מצויינות ומשהו מעודכן צריך ללכת על הוורדפרס ברור! לכי תדעי איזה נזקים כספיים יהיה לו ברגע שהוא יבקש מהחברה כל מיני שינויים משמעותיים אולי שהוא יעשה שינוי לאתר אצלך ירושלמית מה את אומרת?? :D
 

חיה קפ.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
לא קראתי את כל התגובות אבל הכללי האתר הזה יפה .
מה שיכולה להיות ביקורת זה העומס יותר מדי מלא וצפוף.
בהצלחה
 

minach

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אז ככה,
תודה לכולם על הערות והארות... אני מאוד מעריך את השתתפותכם. אני באמצע לערוך אותם ולהגיש אותם לחברת הפיתוח ע"מ להטמיע את השינויים.
כמו שאמרתי ביצעתי הגרלה ע"י מספר אקראי בין כל המשיבים והמעירים על כרטיס גיפט קארד של "המסעדה היהודית" והזוכה היא: @א-ירושלמית ברכות לזוכה.
מכיון שאין לי אפשרות להודעות פרטיות אשמח אם תוכלי ליצור קשר במייל minachw@גימייל.קום ע"מ שאוכל להעביר לך את הכרטיס.

שוב... תודה לכולם!
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
שכנעתם אותי לנסות להזמין באתר, וככה היה נראה מסע המשתמש שלי:

כניסה לאתר - התמונות בהחלט מגרות ומעוררות תיאבון,

אופס, כבר קוראים לי להחליט אם אני מזמין בירושלים או במרכז ? עוד לא סגור בכלל מה והאם אני רוצה להזמין... איך קפצתם לשלב האחרון ?

ממממממ... נלך על מנות ראשונות, מה ? אין קישור?

טוב, ננסה את 'המתחם הקולינרי' (למעלה בתפריט)

אחחחח.... טעות ! נפלתי לדף מידע, אין ברירה, נלך על 'תפריט גורמה בני ברק'

תפריט גורמה בני ברק, נשמע טוב, בטח מחכה לי כאן איזה ווקומרס יפה ומעורר תיאבון
...פלופ ! PDF ! מה ? אי אפשר להזמין דרך האתר ?
העכבר כבר רץ ל back... חזרה לדף הבית, 'מנות ראשונות - הזמינו במרכז'
מממ... סוף סוף הגעתי למקום, כמעט, רואים רק תפריט, רגע, בחרתי מנות ראשונות - למה שוב תפריט ?
גלילה קטנה למטה חושפת בפני את המנות הראשונות,
מממ... יש כבוד לטעם ! רק - איך נכנסו לי הצמחוניים לכל הצלחות, אפשר בבקשה להסתפק באייקון ?

הו ! נפתח לי פופאפ של הזמנה בצד, 'המשך הזמנה' זה סמל של מנעול או סל קניות ?
בחר עיר, 'לעיר אחרת - בתיאום טלפוני 0 ש"ח' חינם ? זה מצוין !
גולל בשביל הסקרנות, אחחח... האתר מתרפרש בלי סוף
טוב, סיימנו להיום


המסקנות שלי:

א. אפשר להוסיף בתפריט אייקון 'זמין בסניף בני ברק' ו-'זמין בסניף מרכז' (בין כה אפשר להזמין מבני ברק לירושלים ולהיפך)
ב. לא ברור כפל התפריטים (PDF ובאתר), אפשר להציג את ה-PDF בתור 'לצפייה בתפריט המלא' או: 'להורדה של התפריט'
ג. העמוד של 'המתחם הקולינרי' ראוי היה לו להתאחד עם רעהו הקרוב אליו 'אודות', ולא תאמינו: עמוד 'אודות' פותח במילים:
'המסעדה היהודית', הינה מתחם קולינרי
...
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה