שלום וברכה, אני עובד ב"מסעדה היהודית" ולפני תקופה הקמנו אתר למשלוחים של אוכל מוכן לשבת מבית המסעדה היהודית במהלך התקופה האחרונה קיבלתי מכמה אנשים כל מיני הערות לגבי עיצוב ואפיון האתר על כך שיש בו הרבה דברים שנדרשים לתקן מבחינת חווית משתמש על כן אני פונה בבקשה לכל חברי הפורום אשמח מאוד אם תוכלו להיכנס ללינק של המסעדה בכתובת: https://www.jewish-restaurant.co.il/
ולתת לי כל ביקורת אפשרית בכל תחום שהוא על מנת לשפר את הנראות/חווית המשתמש של האתר. במהלך השבוע הקרוב אני מתכנן לשבת על כל התיקונים שיעלו עם חברת הבניה של האתר על מנת להטמיע את השינויים שיתקבלו. יש לציין שמכיון שע"פ נתוני גוגל אנליטיקיס רוב המשתמשים באתר גולשים דרך מובייל בעיקר מה שחשוב לי זה בדיקה של האתר במצב רנספונסיבי למצב מובייל.
בונוס: בין כל אלה שישיקעו מאמץ ויתנו ביקורת מועילה ומקצועית אשתדל בלנ"ד לערוך הגרלה על כרטיס גיפט קארד למסעדה!
אשמח לתגובות או בשירשור כאן או במייל minachw@גימייל.קום
תודה מראש לכל המסייעים!
האמת שמשמח לראות כזה אשכול שמגיע דווקא מצד של הלקוח ולא מאיש מקצוע בתחום (כמובן שגם הלקוח מקצועי, אבל בתחומו : ) )
כי במיוחד בימים אלו שכל הזמן צצים אתרי מכירות חדשים,
ולנו לא נותר אלא לחפש את האייקון הזה:
וזה נראה שברגע האמת שחברה/עסק וכדו׳ בונה אתר מכירות אז כבר יש הבנה שלא מספיק להרים אתר ולהסתפק בזה,
בלי לתת דגש על אפיון שכולל מחקר מתחרים וקהל יעד וגם אגב להתייחס לאופטמיזציה מנתוני הרכישות באתר (בשלב הבא שהאתר כבר פעיל).
כלומר לא כל אתרי המכירות דומים זה לזה, (לא מספיק לשים תוסף מכירות ובזה להגיש ללקוח)
כל תחום יש לו אפיון משלו,
ואת זה מגלה בסופו של יום הגולש שאמור לרכוש ונוטש מהר מאד את העגלה או אפילו לא ממלא אותה כי הוא נטש קודם.
ובמקביל מגלה את זה בעל האתר..
@minach תודה שהעלית את נושא חווית המשתמש מהצד שלכם.
חייבת לציין שכתבתי הערה זו לא בהתייחסות ספציפית לאתר שהעלה פותח האשכול אלא באופן כללי.