הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
רועי קייס:

ההצהרה המורחבת של דובר צה"ל בנוגע לחזית הצפונית עם שלל נתונים ותיעודים על הפעילות הישראלית נגד חיזבאללה נועדה בעיקר לאוזניו של איש אחד בדאחיה, חסן נסראללה, לקראת אפשרות של הרחבת המערכה

אמיר בוחבוט;

‏לא הבנתי מה עושה עכשיו דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בשידור חי?!? מסכם את הלחימה נגד חיזבאללה? מה המסר?
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
איתי בלומנטל: הרמטכ"ל האמריקני שוחח עם הרמטכ"ל הלוי זמן קצר לפני המתקפה של ארה"ב בסוריה ועיראק. במערכת הביטחון נערכים לאפשרות שהמליציות השיעיות ינקמו בבעלי בריתה של ארה"ב - גם בישראל.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו בדברים נוקבים על המצב: "אני לא יודע איך להגיד ומה להגיד לעשות. כי מצד אחד לעשות היסטריה זה גם לא טוב, אבל מצד שני המצב מאוד חמור, שונאי ישראל מתוכננים מאוד, לפי מה ששמעתי יש להם נשק שמגיע לכל מקום בארץ.המצב נורא מאוד בימים אלו אבל נראה שלא עושים שום דבר". (קולדצקי)
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק עג

א מִזְמוֹר לְאָסָף אַךְ טוֹב לְיִשְׂרָאֵל אֱלֹהִים לְבָרֵי לֵבָב:ב וַאֲנִי כִּמְעַט (נטוי) נָטָיוּ רַגְלָי כְּאַיִן (שפכה) שֻׁפְּכוּ אֲשֻׁרָי:ג כִּי קִנֵּאתִי בַּהוֹלְלִים שְׁלוֹם רְשָׁעִים אֶרְאֶה:ד כִּי אֵין חַרְצֻבּוֹת לְמוֹתָם וּבָרִיא אוּלָם:ה בַּעֲמַל אֱנוֹשׁ אֵינֵמוֹ וְעִם אָדָם לֹא יְנֻגָּעוּ:ו לָכֵן עֲנָקַתְמוֹ גַאֲוָה יַעֲטָף שִׁית חָמָס לָמוֹ:ז יָצָא מֵחֵלֶב עֵינֵמוֹ עָבְרוּ מַשְׂכִּיּוֹת לֵבָב:ח יָמִיקוּ וִידַבְּרוּ בְרָע עֹשֶׁק מִמָּרוֹם יְדַבֵּרוּ:ט שַׁתּוּ בַשָּׁמַיִם פִּיהֶם וּלְשׁוֹנָם תִּהֲלַךְ בָּאָרֶץ:י לָכֵן (ישיב) יָשׁוּב עַמּוֹ הֲלֹם וּמֵי מָלֵא יִמָּצוּ לָמוֹ:יא וְאָמְרוּ אֵיכָה יָדַע אֵל וְיֵשׁ דֵּעָה בְעֶלְיוֹן:יב הִנֵּה אֵלֶּה רְשָׁעִים וְשַׁלְוֵי עוֹלָם הִשְׂגּוּ חָיִל:יג אַךְ רִיק זִכִּיתִי לְבָבִי וָאֶרְחַץ בְּנִקָּיוֹן כַּפָּי:יד וָאֱהִי נָגוּעַ כָּל הַיּוֹם וְתוֹכַחְתִּי לַבְּקָרִים:טו אִם אָמַרְתִּי אֲסַפְּרָה כְמוֹ הִנֵּה דוֹר בָּנֶיךָ בָגָדְתִּי:טז וָאֲחַשְּׁבָה לָדַעַת זֹאת עָמָל (היא) הוּא בְעֵינָי:יז עַד אָבוֹא אֶל מִקְדְּשֵׁי אֵל אָבִינָה לְאַחֲרִיתָם:יח אַךְ בַּחֲלָקוֹת תָּשִׁית לָמוֹ הִפַּלְתָּם לְמַשּׁוּאוֹת:יט אֵיךְ הָיוּ לְשַׁמָּה כְרָגַע סָפוּ תַמּוּ מִן בַּלָּהוֹת:כ כַּחֲלוֹם מֵהָקִיץ אֲדֹנָי בָּעִיר צַלְמָם תִּבְזֶה:כא כִּי יִתְחַמֵּץ לְבָבִי וְכִלְיוֹתַי אֶשְׁתּוֹנָן:כב וַאֲנִי בַעַר וְלֹא אֵדָע בְּהֵמוֹת הָיִיתִי עִמָּךְ:כג וַאֲנִי תָמִיד עִמָּךְ אָחַזְתָּ בְּיַד יְמִינִי:כד בַּעֲצָתְךָ תַנְחֵנִי וְאַחַר כָּבוֹד תִּקָּחֵנִי:כה מִי לִי בַשָּׁמָיִם וְעִמְּךָ לֹא חָפַצְתִּי בָאָרֶץ:כו כָּלָה שְׁאֵרִי וּלְבָבִי צוּר לְבָבִי וְחֶלְקִי אֱלֹהִים לְעוֹלָם:כז כִּי הִנֵּה רְחֵקֶיךָ יֹאבֵדוּ הִצְמַתָּה כָּל זוֹנֶה מִמֶּךָּ:כח וַאֲנִי קִרֲבַת אֱלֹהִים לִי טוֹב שַׁתִּי בַּאדֹנָי יְהוִֹה מַחְסִי לְסַפֵּר כָּל מַלְאֲכוֹתֶיךָ:
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דובר צהל: צה״ל גובה מחיזבאללה מחיר הולך וגדל ושולל את יכולותיו בדרום לבנון.
⁃ במקום אוגדה אחת בשגרה, פרסנו שלוש אוגדות לאורך הגבול, ובהן עשרות אלפי לוחמים וכוחות צה"ל בסדיר ובמילואים - ביבשה, באוויר ובים.
⁃ תקפנו יותר ממאה חמישים חוליות מחבלים וחיסלנו יותר ממאתיים מחבלים ומפקדים.
⁃ מתחילת המלחמה תקפנו יותר משלושת אלפים וארבע מאות מטרות של חיזבאללה בכל רחבי דרום לבנון.
⁃ בדומה לחמאס, גם חיזבאללה מיקם את תשתיות הטרור שלו בלב אוכלוסייה אזרחית. נדע לתקוף בכל בית שמשמש את חיזבאללה כתשתית טרור.
⁃ עד כה תקפנו יותר מארבעים מפקדות מאוישות בפעילים.
⁃ לפני כחודש חיסלנו חוליית פעילי "תיק הגולן" - שלוחתה של חיזבאללה בסוריה.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמיחי שטיין: הקונגרס יצביע השבוע על מתן חבילת סיוע לישראל בסכום של 17.6 מיליארד דולר. זה כבר נמצא על השולחן הרבה זמן. הבעיה: בסנאט יש רוב דמוקרטי, ושם מתנגדים לכל חבילת סיוע רק לישראל בלי לאשר חבילת סיוע לאוקראינה.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
תומאס הנד, אביה של אמילי בת ה-9 שנחטפה ושוחררה: ''הבנתי שהיא עלולה להיפגע מאש כוחותינו, זה היה מחיר שהייתי מסכים לו – כל עוד נחסל את חמאס''

אמילי הנד בת ה-9 ששוחררה מעזה לאחר 50 ימים בשבי חמאס, מנסה להסתגל לחיים החדשים שלה. בריאיון בחדשות השבת שפורסם הערב (שבת) בכאן 11, היא ואביה תומאס מספרים על ההתמודדות עם הטראומה, ועל הדאגה לחטופים שנשארו מאחור. "היא במצב טוב, משתקמת ומחלימה - שאר האנשים שסביבה שבורים עכשיו", סיפר תומאס.
אבא של אמילי כמעט איבד תקווה שתשוחרר מהשבי. "חשבנו שהיא איננה לעד. זה נס, פשוט נס - אבל זה לווה בהרבה רגשות אשם ביחס לשאר החטופים. צריך פשוט להמשיך הלאה. אנחנו מתפללים שגם הם יצאו משם, אני יודע שזה קשה, אבל השיחרור של אמילי זו ההוכחה שזה יכול לקרות".

תומאס סיפר על מילות הקוד שאמילי נתנה למילים ועל הסיוטים שהיא חולמת בלילות. "היה לה חלום חוזר שבו הייתה בורחת מחמאס ורצה לבארי", בהתחלה צפיתי בה ישנה ואם הייתה מעקמת את פניה הייתי יודע שהיא חולמת חלום רע ומעיר אותה. "ייקח לה עוד הרבה זמן להתגבר".

רגשות האשם על כך שבתו נלקחה בשבי נעלמו ברגע שהתאחד עם בתו, סיפר תומאס: "היא אמרה לי 'חשבתי שאתה מת, שאתה חטוף'. זה מה שהיא ראתה בדרך החוצה לקיבוץ. כי היא ראתה חברי קיבוץ מתים, ונלקחים לעזה. יש לה מילות קוד לטרוריסטים. זיתים זה מחבלים. כל מאכל שהיא לא אוהבת היא מקודדת את המילה".

אמילי ואביה תומאס התראיינו לתוכנית של העיתונאי האמריקני המוכר פירס מורגן לפני חודש, שם סיפר אביה על השיקום שעוברת אמילי לאחר שחרורה מהשבי: "אני מעיר אותה כשהיא באמצע סיוט". לדבריו, חל שיפור במצבה. עוצמת הדיבור של אמילי שבה לרמה רגילה, היא אוכלת "כמו סוס", והיא ישנה היטב. על הרגע שבו נאמר לו שבתו חטופה בעזה, ולא מתה, סיפר תומאס היה כמו "חבטה בבטן על ידי מתאגרף מקצועי". לאחר שסיפר לאמילי על כך שאימה החורגת נרצחה, היא התייפחה והתכנסה לתוך עצמה, מתחת לשמיכה, ולא נתנה לאביה לנחם אותה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה