הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

גונן

משתמש מקצוען
בוושינגטון פוסט מדווחים: בממשל ביידן חוששים שנתניהו רואה בהסלמה בצפון דרך לשרוד פוליטית.
גנץ מגיב לפרסום בארה״ב לפיו נתניהו מעוניין במלחמה בצפון משיקולים אישיים: "אם לא יהיה פתרון מדיני בצפון. צה״ל יסיר את האיום. קבינט המלחמה מאוחד סביב העמדה הזו".
 

גונן

משתמש מקצוען
גנץ מגיב לפרסום בארה״ב לפיו נתניהו מעוניין במלחמה בצפון משיקולים אישיים: "אם לא יהיה פתרון מדיני בצפון. צה״ל יסיר את האיום. קבינט המלחמה מאוחד סביב העמדה הזו".
השר בני גנץ: ״‏המצב שבו תושבי גבול הצפון לא יכולים לשוב לבתיהם - מצריך פתרון דחוף. העולם צריך לזכור, מי שהחל בהסלמה הוא ארגון הטרור חיזבאללה. ישראל מעוניינת בפתרון מדיני. אם זה לא יקרה, מדינת ישראל וצה״ל יסירו את האיום. כל חברי קבינט המלחמה שותפים לעמדה הזו. השיקול היחיד הוא ביטחון ישראל. זוהי חובתה של כל מדינה לאזרחיה״.

יו״ר ש״ס אריה דרעי מגיב לציוץ של השר גנץ - ״‏בני, יישר כח. השיקול היחיד הוא ביטחון עם ישראל. בעזרת השם, יחד ננצח״.
 

צ'יק צ'אק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
  • הפלסטינים מדווחים על 3 הרוגים בסיכול ממוקד של רכב בעזה
  • הפלסטינים מדווחים על 3 הרוגים בתקיפת רכב בשעה האחרונה באזור מיראג' בקו התפר בין ח'אן יונס לרפיח בדרום הרצועה. ההרוגים בלתי מזוהים נכון לעכשיו.
המחוסלים בתקיפת הרכב סמוך לרפיח הם העיתונאים מוסטפא תוראיה וחמזה ואאל אל-דחדוח, בנו הבכור של העיתונאי - ואאל אל-דחדוח מנהל משרדי אלג'זירה בעזה.

 

צ'יק צ'אק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

  • הפלסטינים מדווחים על גל תקיפות בח'אן יונס; 50 חוסלו
  • בעזה מדווחים על תקיפות מסיביות בחאן יונס משעות הבוקר: 50 הרוגים בשעות האחרונות בתקיפות באזור. אחת התקיפות הייתה ממוקדת בדירת מגורים בשכונת אל-אמל. עדיין לא ברור מי היה יעד התקיפה שם.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בישראל גוברת ההערכה: המתקן האסטרטגי בצפון הותקף בטילי קורנט, ההערכה הזו נשענת בין היתר על תיעוד חיזבאללה, שבו ניתן לראות כי הטיל עף לכיוון המטרה בכינון ישיר ולא בירי תלול מסלול כפי שהיינו מצפים לראות בירי רקטי. מדובר ככל הנראה בטיל קורנט EM שהטווח שלו עד 10 ק"מ (ניר דבורי).
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הלחימה בעזה: לוחמי הנח"ל חשפו בדארג' תופאח מפעל לדיוק רקטות - הפיכתן מ"טיפשות", סטטיסטיות, לטילים מדוייקים, בדומה לפרויקט הדיוק של חיזבאללה, ע"י ערכות יעודיות. המפעל של חמאס הוסתר עמוק מתחת לאדמה, עם הדרכה איראנית - גם לייצור טילי שיוט.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נתניהו בממשלה: יש לנו מכת הדלפות ואני לא מוכן להמשיך כך, ולכן הנחיתי לקדם חוק שכל מי שיושב בקבינטים ובדיונים ביטחוניים כולל הדרג המדיני והמקצועי יעברו פוליגרף.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ירון אברהם:

ציטוטים מעניינים מישיבת הממשלה על תרחיש ייחוס של 7 באוקטובר - גם ביו"ש

השרה סטרוק: מדוע לוקחים נשקים מכיתות הכוננות ביו״ש? זה מסכן את התושבים

האלוף טולדנו: משחררים חלק מהמילואימניקים וחלקם שירתו ביו״ש, כשהם משתחררים הם מפקידים את הנשק. אז יש פחות נשקים בהגנה המרחבית ביוש. אין אפשרות להחזיק מילואים בלי הגבלה

השר בן גביר: חייבים לתאם שלא ירדו מספר הנשקים ביוש. אין סינכרון עם משרד הביטחון

רה״מ: זו סוגיה שמחייבת לתת מענים. חייב לחמש עוד אנשים

השר ברקת: אסור לחזור על ההשבעה באוקטובר. אנחנו חייבים לשנות תפיסה. תרחיש הייחוש אחרי השבת השחורה הוא כיבוש של יישובים ביו״ש. כמו שעשו לנו בעוטף עזה. אנחנו חייבים להערך אחרת לגמרי. יש תחושה שיש מי שנרדם בשמירה ותקוע בשישה באוקטובר

רה״מ: אנחנו חייבים להצטייד בכוח אווירי שיוכל להתערב במהירות באירוע

השר ברקת: אני מסכים. אנחנו חייבים להערך לתרחיש ייחוס של התקפה גדולה וכיבוש של יישוב ישראלי ביו״ש או בערים הסמוכים ולא לפיגוע בודד. במקביל להערך עם האמצעים שלא היו בשבעה באוקטובר כמו מסוקי קרב. אסור שהשבת השחורה תקרה לנו ביו״ש
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ספיר ליפקין

יו"ר המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם ספי א-דין: "זה היה טבעי והכרחי עבורנו להגיב על החיסול של אל-עארורי. זו תגובה ראשונית ויהיו תגובות נוספות, על האויב להמתין להן. התקיפה בבסיס מירון היא נגד חיל האוויר שתקף את הדאחיה - זהו מסר ישיר"
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
וול סטריט ג'ורנל: הרשות הפלסטינית תשלם קצבה לכל החיים למחבלים שפתחו במלחמה ב-7 באוקטובר ולבני משפחותיהם. אותה רשות פלסטינית שהנשיא ביידן רוצה שתנהל את עזה לאחר המלחמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה