הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ינון מגל: היום לפני 20 שנה הציג שרון את תכנית ההתנתקות בכנס הרצליה: "מטרתה להפחית ככל הניתן את הטרור. "צעדים אלו יגבירו את הבטחון. "ההכרה הזו, שלא נהיה בעזה ושאין לנו כבר עכשיו מה לחפש שם, לא מפלגת את העם ולא קורעת אותו, כמו שטוען המיעוט שמתנגד, אלא ההפך הגמור. ההתנתקות מעזה מאחדת את העם"
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
  • בגלל החותים: אחד מתאגידי הנפט הגדולים בעולם הודיע – "משהים את ההובלה בים האדום"
  • ברקע תקיפות החות'ים, הפועלים בשליחות איראן, "בריטיש פטרוליום" (BP), התאגיד השלישי בגודלו בעולם בתחום הנפט, הגז הטבעי והפטרוכימיה, הודיע על השהיית ההובלה בים האדום.
 

מנסה להיות אני

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
הצהרה של צבא תימן בקרוב
דובר צבא תימן

כוחות חיל הים של צבא תימן ביצעו מבצע צבאי איכותי נגד שתי ספינות הקשורות לישות הציונית. הראשונה הייתה ספינת "הברבור אטלנטי", עמוסת נפט, והשנייה הייתה " ספינת MSC Clara, נושאת מכולות. הם כוונו על ידי שני מטוסי ים.

תהליך הכוונת שתי הספינות הגיע לאחר שצוותיהן סירבו להיענות לקריאות כוחות חיל הים התימני.

צבא תימן חוזר על הבטחתו לכל הספינות הפונות לכל הנמלים ברחבי העולם, מלבד נמלי ישראל, כי לא יפגע בהן וכי עליהן להשאיר את מכשיר ההיכרויות פתוח.

גם כוחות המזוינים התימנים שבים ומדגישים כי הם לא יהססו למקד כל ספינה שתפר את האמור בהצהרותיו הקודמות.

הצבא התימני מאשר כי הם ממשיכים למנוע מכל הספינות הפונות לנמלי ישראל מכל לאום לנווט בים הערבי ובים האדום עד שיביאו את המזון והתרופות להם זקוקים אחינו האיתנים ברצועת עזה.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
דובר צה"ל

אוגדה 252 הכריעה את גדוד בית חאנון בצפון הרצועה​


לוחמי האוגדה השמידו את תשתיות הטרור, את מנהרות תת-הקרקע המשמעותיות במרחב, וחיסלו מחבלים רבים.
בשבועות האחרונים לחמו לוחמי המילואים של אוגדה 252 במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה.
כוחות החי״ר, השריון, ההנדסה והאש של האוגדה הכריעו את גדוד בית חאנון תוך השתלטות על מרכזי פיקוד ושליטה ועל מוצבי טרור של חמאס, ביניהם בתי ספר ומבני ציבור בהם אותרו פירי מנהרות ואמצעי לחימה רבים.
כוחות האוגדה חיסלו מחבלים רבים, השמידו מצבורי אמצעי לחימה, עמדות שיגור טילים לעבר ישראל ומפקדות תת קרקעיות ששימשו את ארגון הטרור.
התשתיות התת קרקעיות של חמאס במרחב בית חאנון ניזוקו משמעותית, הפירים טופלו ואיתם תוואיי מנהור מרכזיים.
במסגרת הפעילות חשפו כוחות חטיבת 'הראל' (10) בשיתוף פעולה עם כוחות מיוחדים את תוואי מנהרות הטרור המרכזי של גדוד בית חנון אשר מוקם בלב המרכז העירוני של בית חאנון בין בניין העירייה, מסגד, מגרש הכדורגל וגן הילדים.
באותו המרחב נחשף גם מתחם אימוני לחימה של חמאס שכלל אמצעי אימון ירי בלייזר.
במהלך פעילות במקום, זיהו כוחות תא התקיפה של חטיבת 'הראל' (10) יציאת שני מחבלים מפיר מנהרה וחבירה לשני מחבלים נוספים שנעו במהירות באמצעות כלי רכב לעבר כוחותינו. תא התקיפה של החטיבה סגר מעגל מהיר והכווין כלי טיס של חיל האוויר שחיסלו את חוליית המחבלים.
עם סיום משימת אוגדה 252 בבית חאנון, הועברה האחריות בגזרה לכוחות בפיקוד אוגדת עזה.
 
נערך לאחרונה ב:

גונן

משתמש מקצוען
יניר קוזין בפרסום ראשון: היועמ״שית גלי בהרב מיארה תשתתף מחר בדיון מיוחד של ועדת החוקה, שתדון בדרכים בהן מערכת המשפט תשפוט את הרוצחים של חמאס שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. בדיון ישתתף גם שר המשפטים יריב לוין.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
כרגע עדיין בשבי 130 אנשים. 110 גברים (77 אזרחים - 4 מתוכם בדואים, 11 חיילים, 1 שוטר יס"מ, 11 זרים), 18 נשים (13 אזרחיות, 5 חיילות), 2 ילדים - ילדי משפחת ביבס.
מתוך אלו שעדיין חטופים הוכרז על מותם של 20 חטופים (15 אזרחים, 4 חיילים 1 זר). בנוסף לטענת חמאס, שירי ביבס ו-2 ילדיה אינם בין החיים, טענה זו לא אומתה.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
טל לב רם ('מעריב', 103fm): "רואים את חמאס משנה את דפוס הפעולה בלחימת גרילה. יותר מחבלים מתאבדים, היו נסיונות של מכוניות תופת והם מנסים למצוא את צה"ל בשוליים. עזה היא אתגר מורכב, לצה"ל יש הישגים, אבל כשמסתכלים על התמונה הרחבה עד לפירוק היכולות הצבאיות - זה עוד ארוך"
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
חנן גרינווד: ‏מחקירה ראשונית בשטח עולה: המחבלים פתחו באש לעבר הרכב ופגעו החלון האחורי ובאישה. הגבר, שנהג ברכב, פתח באש דרך השמשה הקדמית, והבריח את המחבלים
 

גונן

משתמש מקצוען
בפגישה המורחבת עם מזכיר ההגנה אוסטין משתתפים מהצד הישראלי: אריה דרעי, יואב גלנט, בני גנץ, גדי אייזנקוט, צחי הנגבי, צחי ברוורמן, יוסי פוקס, הרמטכ״ל, המזכיר הצבאי של רה״מ והיועץ המדיני.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה