חרבות ברזל תיעוד מהמלחמה

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לבקשת רבים, אנו מבקשים שלא להעלות תמונות וסרטונים מהמלחמה באשכולות האחרים.

האשכול נועד להעלאת קבצי סטילס אודיו ווידאו,
לא לתגובות שרשרת, עדכונים ודיונים, בשביל זה יש מקומות אחרים.

כמה כללים מחייבים לפני השתתפות באשכול:
  • אין להעלות תמונות שאין העין סובלת.
  • אין להעלות תמונות נשים.
  • אין להעלות תמונות הנוגדות את הצנזורה.
  • אין להעלות תכנים של האויב המכילים "לוחמה פסיכולוגית", כמו סרטונים ותמונות של החמאס וכדו'.
  • תמונות מרובות יש להכניס לספוילר, ולכתוב מפורש אם זה לא לבעלי לב חלש.
  • תמונות מחבלים יש להעלות בספוילר בלבד!
  • אין להספים את האשכול עם הודעות "אפשר בזיפ" "חסום" "אפשר בקובץ" וכדו'.

    הודעה בניגוד לכללים אלו, תגרום לחסימה מיידית מהאשכול.

הוספנו אפשרות דירוג:
  • דירוג חיובי - להודעה מיוחדת, ששווה לנעוץ אותה גבוה.
  • דירוג שלילי - להודעה כפולה או שנוגדת את כללי הפורום.
    אין להשתמש בדירוג השלילי כדי להביע רגשות כלפי הודעה קשה ככל שתהיה כל עוד היא עומדת בחוקי האשכול.

בתקווה לבשורות טובות!
 

etidan

משתמש מקצוען

חזר שלוש פעמים לחלץ חברים מהתופת ושילם בחייו​

סיפורו של גיבור שהציל כמה נפשות ושילם בחייו: בן בנימין שמעוני הי"ד, בן 31 מאשקלון הצליח לברוח מהמסיבה ברעים. הוא נכנס לרכב שלו, אסף בדרך 4 אנשים שלא הכיר ונמלט מהתופת. הוא הגיע לבאר שבע, הוריד את הנוסעים והתקשר לאחיו.

בעולם נורמלי, כאן היה אמור להסתיים הסיפור שלו. אדם רגיל היה חוזר הביתה, מחבק את המשפחה שלו, שותה משהו ומודה על נס ההצלה שלו. אבל שום דבר כאן לא נורמלי, ובן בנימין שמעוני לא היה אדם רגיל.

למרות הפצרותיו של אחיו, הוא החליט לחזור למסיבה ולחלץ את החברים שנשארו מאחור. הוא נכנס אל איזור האש, חילץ 8 אנשים נוספים והביא אותם אל חוף מבטחים. עכשיו הוא בטח אמר לעצמו "זהו בן עשית מספיק, הצלת 12 נפשות, לך הביתה", לא?
לא. כי בן בנימין שמעוני לא היה אדם רגיל.

אדם רגיל בורח מתופת, לא חוזר אליה בקור רוח, אדם רגיל מונע מיצר ההישרדות שלו, לא של חבריו. אדם רגיל מפחד. בן בנימין שמעוני לא פחד והוא לא היה אדם רגיל.

הוא אדם שחזר בשנית אל התופת כי אולי הפעם ימצא את חבריו. הוא אדם שאהבת האדם והטוב שבו גבר על הפחד הכי בסיסי של אדם רגיל. פחד המוות. הוא אדם שהביט למוות בעיניים וניצח. פעמיים. בפעם השלישית, אחרי שאסף 3 אנשים נוספים הוא נתקל במחבלים ונרצח. בפעם השלישית המוות ניצח. כי בעולם הזה, שבו שום דבר לא נורמלי, המוות מנצח גם אנשים לא רגילים.

בן בנימין שמעוני לא היה אדם רגיל. הוא היה מלאך שחי בינינו. הוא היה גיבור ואהוב.
dab162f236b613b33ec2.jpg
 

etidan

משתמש מקצוען

הרסיס חדר את דלת הבית ונתקע במקרר • צפו​

נפילת הרקטה אתמול בעיר נתיבות גרמה להרס רב, משפחה ששהתה בחדר הממ"ד בביתה ניצלה כאשר רסיס חדר את דלת ביתם ונתקע במקרר מה שהיה עלול לגרום לפגיעה קשה אם אחד מבני הבית היו שוהים בסביבה זו בשעת הנפילה • צפו​

צפה בקובץ המצורף videos6536ac05012e1file_12015.mp4
 

קבצים מצורפים

  • videos6536ac05012e1file_12015.zip
    8.3 MB · צפיות: 57

etidan

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • 89e331d78077862e3a8cacf0068de3e0 (1).zip
    12.2 MB · צפיות: 100

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים

בחזבאללה עדכנו את הקולאז’ – כעת 26 הרוגים.​

המנופפים לשלום בשורה העליונה...​

שני ההרוגים הסונים מ”פלוגות ההתנגדות הלבנונית” לא זכו להכנס לקולאז’. סונים סוג ב’ בעיני חזבאללה. זה קולאז’ לשיעים בלבד.

hePicture51333.jpg
 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
משלחת מיוחדת של שלוחי חב"ד ורבני הקהילות מארה"ב הגיעו לביקר-עידוד כנציגיהם של עשרות ומאות אלפי יהודי ארה"ב, עם שידור ישיר ממעמדי התפילה והתמיכה ההדדית לקהילותיהם, לצד מפגשים את משפחות הנרצחים הי"ד והחטופים הי"ו, באחד המפגשים שמעו מהמשפחה "פעם ראשונה שפוגשים רב..", במעמד בכותל הדהדו את המסר כי ארה"ק המקום הבטוח בעולם
65367e89d8568_1698070153_news_main_gallery.jpeg
65367e8b421f4_1698070155_news_images_gallery.jpeg

65367e890d315_1698070153_news_images_gallery.jpeg

65367e890d315_1698070153_news_images_gallery.jpeg

65367e8c18b63_1698070156_news_images_gallery.jpeg
65367e890d315_1698070153_news_images_gallery.jpeg
65369c93ec5a1_1698077843_news_main_gallery.jpeg
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הצהרות משותפות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי בפתח הערכת המצב בקריה בתל אביב, ההצהרות באות בעקבות דיווח הבוקר שישנן חילוקי דעות קשים בצמרת בין הדרג המדיני לדרג הצבאי.
 

קבצים מצורפים

  • VID-20231023-WA0232.mp4
    4.4 MB

אחד החכמים

משתמש מקצוען

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי

קאי היה רק בן 9 ימים כשהמחבלים פרצו והציתו את ביתו. הוא היה נעול בממ"ד יחד עם משפחתו במשך 6 שעות, כשהבית סביבם בוער. בשביל להציל את חייו, הוריו הניחו אותו על אדן החלון, למרות הסכנה הגדולה, ובזכות כך הוא ניצל​

קאי, בנם של אוריאל ואיימי מקיבוץ נירים, היה רק בן 9 ימים ביום שבו מחבלים פרצו לביתו. לאחר מאבק, המחבלים הציתו את הבית, אך הוריו של קאי דאגו שיהיה לו מספיק אוויר בשביל לנשום. הם הניחו אותו על אדן החלון, למרות הסיכון הגדול ממחבלים שמסתובבים בקיבוץ, ובזכות כך הוא ניצל.
איימי סיפרה לחדשות 12: "אימא שלי שהייתה אתנו תפסה את קאי והוא התחיל לבכות. היא שמה אצבע בתוך הפה שלו כדי שיהיה כמה שיותר בשקט. אני ואוריאל החזקנו את ידית הדלת למעלה, המחבלים נלחמו אתנו. כשהם לא הצליחו להיכנס, הם החליטו לגרור דברים מאחורי הדלת ולהצית את ביתנו. התחלנו לראות אור כתום של להבות, עשן סמיך ושחור, העשן עדיין הצליח להיכנס".

אוריאל כתב בקבוצת הוואטסאפ של הקיבוץ שהבית שלהם עולה באש והם נעולים בממ"ד. "בבקשה תצילו אותנו", הוא כתב, מתחנן לעזרה. במשך 6 שעות הם הסתתרו בממ"ד בזמן שהחדר כולו הפך לשחור. בכל פעם שהם שמעו שיש קצת שקט, הם השכיבו את קאי על אדן החלון בשביל לאפשר לו לנשום.
אוריאל, אביו של קאי, אמר שההחלטה לא הייתה פשוטה, אך הכרחית: "זו הייתה אחת ההחלטות הכי קשות שיכולנו לקבל. מצד אחד, אם אתה משאיר אותו בתוך החדר הוא כנראה ישאף כמות קטלנית של עשן, וזה יכול להיות נוראי. ומצד שני, אם אני שם אותו על אדן החלון המחבלים עדיין מסתובבים, עדיין שומעים פיצוצים, עדיין יש צבע אדום וטילים. עלו המחשבות הכי גרועות", סיפר אוריאל והוסיף : "הוא הוציא קצף מהפה והיה לו פיח על העיניים ועל האף וכל החדר שחור, וכולם נמצאים במצב הזה כבר שעות, עושים החלטות קשות. באותו הרגע זה היה נראה כמו הדבר הנכון לעשות, לשים אותו על אדן החלון ושינשום".

לאחר 6 שעות ארוכות, בין חיים למוות בתוך בית בוער, הגיע החילוץ. "זה היה הרגע שבכינו, בכיתי כמו שלא בכיתי מגיל 6", אמר אוריאל. המשפחה פונתה מביתם ההרוס לבית מלון באילת ללא שום ציוד. איימי עדיין סובלת משיעול קשה ואוריאל נפגע בעיניו, אבל קאי הקטן במצב טוב.



קאי בן 9 ימים

קאי על אדן החלון
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה