הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק...

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יו"ר בית הנבחרים מייק גונסון ומנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיץ מקונל במכתב לביידן: "מודאגים מהדיווחים על עיכוב הסיוע לישראל ודורשים הבהרות בעניין"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
חמאס בהודעה מטעם חבר הלשכה שלו עיזת רישק: ישראל לא רצינית בלהגיע להסכם. נתניהו ממציא תירוצים כדי להתחמק מהמו״מ. חמאס עומדת על עמדתה שנמסרה למתווכות.
סולימאן מסוודה
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

ביידן ל- CNN: אם ישראל תפלוש לרפיח, לא נספק לה פצצות למטוסים ופגזי ארטילריה​




נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר בראיון לרשת CNN כי אם ישראל תפלוש לעיר רפיח ארה"ב תפסיק לספק לה פגזי ארטילריה, פצצות למטוסים ואמצעי לחימה התקפיים נוספים. זו הפעם הראשונה בה הנשיא ביידן או כל גורם אחר בממשל האמריקני אמר בפומבי כי מבצע קרקעי של צה"ל ברפיח יביא לעצירת אספקת הנשק ההתקפי לישראל. עם זאת, הדגיש ביידן שארה"ב תמשיך לספק לישראל נשק הגנתי: "ֿלא נסוגים מהמחוייבות שלנו לביטחון ישראל"
ברק רביד
 
נערך לאחרונה ב:

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
המיליארדר ביל אקמן תוקף את הנשיא ביידן: ''אני לא יודע איך מישהו שאכפת לו מישראל או מהעם היהודי יכול להצביע עבור ביידן בגלל מעשיו כאן״


המיליארדר ביל אקמן, שהוביל את המאבק באנטישמיות בקמפוסים בארה״ב תוקף בחריפות את הנשיא ביידן על עצירת משלוח הנשק לישראל ואומר ״אני לא יודע איך מישהו שאכפת לו מישראל או מהעם היהודי יכול להצביע עבור ביידן בגלל מעשיו כאן״.
‏על ידי מניעת נשק מישראל בעיצומו של משא ומתן בני ערובה שלו עם חמאס, ביידן שלח אות ברור לחמאס שהממשל מטה את הכף במשא ומתן לטובת חמאס. זה הוריד לחץ מהחמאס, והוביל אותו לצמצם את הצעתו לישראל, ובסופו של דבר הרג את העסקה.

‏עכשיו, למה שבידן ינטוש בעל ברית חשוב בזמן שהוא ניהל משא ומתן על החזרת בני ערובה כולל חמישה אמריקאים או יותר?

‏התשובה היא כמובן פוליטית. ביידן נמצא בסיכון לאבד את ההצבעה המוסלמית במישיגן ובמדינות מפתח אחרות, והוא ממנף את ישראל כדי לקדם את עצמו עם הבוחרים הללו.

‏במילים אחרות, ביידן מנסה לגייס קולות על ידי פגיעה ביכולת של בעל ברית להביס קבוצת טרור שחותרת להשמדה מוחלטת של ישראל והעם היהודי.

‏אני לא יודע איך מישהו שאכפת לו מישראל או מהעם היהודי יכול להצביע עבור ביידן בגלל מעשיו כאן.

‏גם אם לא אכפת לך מיהודים או מישראל, תחשוב על הנזק שזה גורם ליחסים שלנו עם בעלי ברית ברחבי העולם. ביידן הבהיר בצורה ברורה שהוא מוכן לפגוע ביכולת של אחת מבעלי בריתנו המרכזיים להילחם באויב כדי לזכות בקולות נוספים בבית.

‏נשיא שאכפת לו מהמוניטין שלו ושל ארצנו לעולם לא יתנהג כך. לכן אני יכול רק להסיק שהחלטות מדיניות הרות אסון אלו מתקבלות על ידי אחרים בממשל מכיוון שלנשיא אין עוד את היכולת או שיקול הדעת לקבל אותן בעצמו.

‏האם אנחנו באמת רוצים עוד ארבע שנים מזה?
אריאל כהנא
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

“שישה חודשי עבודות שירות בעזה”: זה החוק שמקודם בארה”ב נגד תומכי החמאס

ארה”ב מתמודדת בשבועות האחרונים עם גל עולה של הפגנות אנטישמיות ברחבי הקמפוסים במדינה. המפגינים נוהגים לעיתים באלימות קשה נגד יהודים וקוראים קריאות בעד החמאס. כעת מנסים בקונגרס לקדם חקיקה יעילה למיגור התופעה.
הצעת חוק חדשה שהועלתה היום בבית הנבחרים קובעת כי כל סטודנט שיורשע בהתפרעות ותמיכה בחמאס בקמפוסים בארה”ב, ישלח לשישה חודשי עבודות שירות בעזה.
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

“אתה מאותת לחמאס להמשיך ללחוץ”! הסנאטור הרפובליקני תקף את לויד אוסטין​

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם הביע היום ביקורת קשה על מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. בנאום בסנאט אמר גרהאם לאוסטין: “אתה לא חושב שההחלטה לעכב משלוחי נשק, תאותת לחמאס וחיזבאללה להמשיך ללחוץ? ישראל הותקפה בשבוע האחרון ע”י איראן וחיזבאללה ואתה רוצה להגיד להם (לישראל) איך להילחם ובמה הם יכולים ולא יכולים להשתמש?!”

הסנאטור תומך ישראל הוסיף ותקף: “אויבי ישראל רוצים להרוג את כל היהודים ואתה מונע מהם נשק? זה הירושימה על סטרואידים”.

את הדברים אמר גרהאם לאחר ששר ההגנה האמריקני לויד אוסטין אישר כי ממשל ביידן מעכב משלוחי נשק לישראל בניגוד להחלטת הקונגרס.

הממשל מעכב כבר מספר ימים את פרסום הדו”ח שיקבע האם ישראל עושה שימוש לא חוקי בנשק אמריקני במלחמה. עיכוב פרסום הדו”ח נועד גם הוא להפעיל לחץ על ישראל כדי שלא תרחיב את הפעולה לעיר רפיח עצמה.
 

2 3 שגר

משתמש פעיל
הערבים מדווחים על כניסת כוחות צה״ל בציר 8 לעבר זייתון בעיר עזה
בנוסף לזייתון - העזתים מדווחים על התקדמות כוחות קרקעים לאזור טל אל-הווא בעיר עזה, צפון הרצועה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שמועות חזקות מופצות בקרב הפלסטינים ביהודה ושומרון על הפתעה שחמאס מתכנן ב-15 בחודש דומה לטבח ה-7 באוקטובר. ייתכן שהכוונה לדברים שאמר היום זאהר אלגבארין, ראש הזרוע הצבאית של חמאס על הפתעה בשטחי יו"ש. מציע לראשי הישובים להיערך היטב , לתגבר כוחות ולגלות עירנות. יוני בן מנחם
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
תימן באיום ישיר לארה"ב אף אחד לא יכול לדמיין מה יקרה אם צנעא תנקוט בפעולות שמהן היא נמנעת מזה זמן אם ארה"ב תתגרה בנו עם הסלמה צבאית חדשה.

אבו צאלח
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
"סערת" משלוחי הנשק... סערה בכוס מים... ישראל מקבלת נשק כבר חודשים רבים לא רק מארה"ב. הדבר האחרון שארה"ב תרצה שיקרה זה לדחוק את ישראל לפינה... הם יודעים בדיוק מה יקרה.

אבו צאלח
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  41  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה