הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק...

שלומי מרום

משתמש מקצוען
מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש: “קורא לממשלת ישראל להפסיק כל הסלמה ולחזור לשולחן המשא ומתן”
לדבריו, הוא מודאג מסגירת מעברי הגבול ארז וכרם שלום ומהפעולה הישראלית ברפיח.
המזכ"ל האנטישמי הוסיף כי "מבצע מלא ברפיח יגרום לקטסטרופה אנושית ויסכל את המאמצים לתמוך בעזתים שבתנאים קשים"
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
בכיר מצרי: "מצרים מזהירה מפני החמרה במצב ההומניטרי בעזה - כתוצאה מהפעולות של ישראל ועושה כל מאמץ כדי להגיע לרגיעה כוללת ולבלום את המצב ברצועה. קהיר מארחת פגישות בהשתתפות משלחות של קטאר, ארה"ב וחמאס להשלמת השיחות".
 

שלומי מרום

משתמש מקצוען
השר סמוטריץ׳: הוצאת המשלחת לקהיר היא טעות ונפילה למלכודת המניפולטיבית שטומן לנו חמאס יחד עם קטאר ומצרים. זו העת ללחוץ עוד ועוד על צווארו של סינוואר ושל החמאס עד להשמדתם. לדבר רק באש. אסור להיכנע ללחץ הבינלאומי ואסור לעצור עד הניצחון והכנעת האויב. זו מלחמת העצמאות שלנו ואנחנו חייבים לנצח בה.
עוד מסמוטריץ: כדי להבטיח שזה קורה ונוכל לנתק את צינורות החמצן של חמאס עלינו לפעול היום לפי 3 אבני דרך שיביאו להשבת הביטחון לתושבי הדרום. 1. כיבוש מלא של העיר ומרחב רפיח. 2. השמדת כל התת קרקע ברפיח והסביבה. 3. החזקה מלאה בציר פילדלפי ובמעבר רפיח. מיד אחר כך נמשיך לדיר אל בלאח ונוצירת במחנות המרכז ונשלים את פירוק גדודי החמאס שנשארו שם.
 

שלומי מרום

משתמש מקצוען

"מצרים היא נזק, קטאר אויב, ארה"ב - הנזק הכי חמור"​

סגן הרמטכ"ל לשעבר אלוף (מיל') עוזי דיין קרא לערוך את המו"מ לעסקת החטופים מול חמאס בלבד: "מצרים היא נזק, קטאר אויב, ארה"ב - הנזק הכי חמור"​

בחדרי חרדים:

אתמול (שני) החלו כוחות צה"ל בפעולה ברפיח, זאת על רקע תשובת חמאס במשא ומתן לעסקת שחרור חטופים. סגן הרמטכ"ל לשעבר אלוף (מיל') עוזי דיין שוחח עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב־103fm והביע את דעתו באשר למתרחש.

"מצבנו הוטב בצורה ברורה מתמול שלשום, ולא רק שהוא הוטב, אלא הוא הרבה יותר בידינו", טען. "גם בתחום הביטחוני וגם בסוגיית המשא ומתן. לדעתי אנחנו צריכים לאיים בהמשך המהלך הצבאי ולקיים. אנחנו צריכים לכתר את רפיח ככל האפשר ולבודד אותה מדברים שאנו מעוניינים בהם. הכניסה ממזרח לכיוון מערב נכונה, גם כי היא ישר לאורך הגבול המצרי, וגם כי היא מגיעה למעבר רפיח. אנחנו משיגים ארבע משימות במהלך הזה: חיסול שאריות כוחו של חמאס, בסופו של דבר אין לחמאס אין סוף כוחות, נכון שזה לא בהכרח מחסל כל טרוריסט עד הסוף. הנהגת חמאס, רובה ברפיח. כל הידוק של העניבה על צווארם הוא דבר חשוב. ניתוק חמאס ממצרים, נקודה חשובה ביותר. עצם המהלך עושה לחץ לשחרור חטופים, מה שחמאס אומר, שבניגוד לחלק מהעמדות שהוצגו עד היום לא ברור מה עמדתו, מתחכם. ולכן הלחץ הזה חשוב ודחוף, ונראה לאן הוא יוביל".



"כשאתה נכנס לשטח, אתה לא יכול להגיד לצבא לעצור"

עוד הוסיף: "צריך לנצל הזדמנות מסוימת. אי אפשר להאמין לחמאס, הוא השטן, אך עכשיו צריך לנהל משא ומתן כמה שיותר ישיר עם השטן. ככל שיש בחדר או ליד החדר צד שלישי - חיסרון מבחינתנו. מצרים זה נזק, קטאר היא אויב, ארה"ב - הנזק הכי חמור. באשר לאיומים האפשריים האמריקניים, התשובה צריכה להיות המהירות שלנו ולא לעצור. הדרך לעשות זאת, כשאתה נכנס לשטח, אתה לא יכול להגיד לצבא לעצור עכשיו. ככל שנעשה את זה יותר מהר, האמריקנים יעמדו בפני מצב נתון, שהניצחון הזה בידינו, ואז כל התנהגותם תהיה שונה".



"גרמניה 1945, זה צריך להיות המשטר שלנו ברצועת עזה", הבהיר אלוף (מיל') דיין. "לחמאס יש טרוריסטים מעטים שיישארו בחיים, ההנהגה מחוסלת או תפוסה, גופי הממשל מפוזרים, אנחנו שולטים במים, במזון, בחשמל וגם בחינוך. אני טוען שניתן לחסל את חמאס".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
וול סטריט גורנל: "ישראל חייבת להשתלט על רפיח" ברפיח נמצאים מנהיגי חמאס, ארבעה גדודי טרור ובני ערובה. באמעצות מעבר הגבול עם מצרים שולט חמאס בסיוע הנכנס ומבריח אספקה צבאית. זוהי העיר שתכריע את עתידו של ארגון הטרור. רק כאשר רפיח תהיה על סף נפילה, חמאס יהיה מוכן לשחרר את החטופים. רק לאחר שישראל הכריזה על הפינוי האזרחי מהעיר, מיהר חמאס להגיש הצעה נגדית לעסקה. אם ביידן רוצה הפסקת אש - הוא יתמוך בישראל ויגרום לחמאס להבין איך זה מרגיש לנהל משא ומתן עם הגב בקיר
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
*שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור:*
"סיירתי היום במרחב רפיח, פגשתי את המפקדים ואת הלוחמים שעוסקים בלחימה, ואני רוצה להזכיר לכולנו את הדברים באופן ברור - ממרחב רפיח יצאו הרוצחים שהלכו לסופה, לחולית, וניסו לפגוע ביתד, ביבול, בנווה ובמקומות נוספים. אנחנו פוגעים והורגים את מי שרצח את הילדים שלנו, את זה צריך לזכור היטב״.
״הוריתי אתמול לצה"ל להיכנס אל מרחב רפיח, לתפוס את המעבר ולבצע את משימותיו. הפעולה הזאת תימשך עד אשר נחסל את חמאס במרחב רפיח ובמרחב הרצועה כולה, או עד אשר יחזור החטוף הראשון״.
״אנחנו מוכנים לפשרות על מנת להביא חטופים, אבל אם לא תהיה את האפשרות הזאת נלך ונעמיק את הפעולה, זה יקרה בכל רחבי הרצועה - בדרומה, במרכזה ובצפונה. חמאס מבין רק כוח ולכן אנחנו נעצים את הפעולה שלנו, והלחץ הצבאי יביא לכך שאנחנו נגרום לריסוקו של ארגון החמאס״.
 
נערך לאחרונה ב:

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ברק רביד: ישראל מתוסכלת ומאוכזבת מההתנהלות האמריקנית במו״מ לעסקת חטופים. בכירים ישראלים טוענים כי ממשל ביידן ידע על ההצעה החדשה בנוגע לעסקת החטופים שמצרים וקטאר גיבשו עם חמאס בימים האחרונים, אולם לא עדכן את ישראל.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ראש הממשלה בנימין נתניהו:
קבינט המלחמה קבע פה אחד, הצעת החמאס רחוקה מאוד מהדרישות ההכרחיות של ישראל - לחץ צבאי על החמאס הוא תנאי הכרחי להשבת חטופינו.
הצעת החמאס אתמול נועדה לטרפד את כניסת כוחותינו לרפיח. זה לא קרה.
הנחיתי את דרגי העבודה שיצאו לקהיר: תמשיכו לעמוד בתוקף על התנאים שדרושים לשחרור חטופינו, תמשיכו לעמוד בתוקף על הדרישות החיוניות להבטחת ביטחון ישראל.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אמיר בוחבוט: איפה האלוף במיל' חמור הסבר שהסביר לנו באולפנים בפנים חמורות סבר על הסכנה הגדולה בכניסה לרפיח, אוגדה 62 בתוך שעות מהפקודה משתלטת על מעבר שדרכו 20 שנה נכנסו כלי משחית,
הדבר השני שמצריים הזהירו כ"כ הרבה מנהירה של עזתים למצריים והנה תא"ל איציק כהן מראה למצרים בתנועת מרפק קלה השתלטתי על המרחב.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה