הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק...

א. ב

משתמש מקצוען
הצהרת דובר צה"ל היום
ערב טוב.

סמל מיכאל רוזל, סמל ראשון ראובן מרק מדרכי אסולין, סמל ראשון עידו טסטה וסמל ראשון טל שביט ז"ל. ארבעה לוחמי גבעתי ונח"ל נפלו אתמול בעת שביצעו משימת הגנה במרחב כרם שלום בסמוך לגבול עזה.
הם נפלו כתוצאה מפגיעה של פצמ"רים ששוגרו ממרחב מעבר רפיח – אנחנו מחזקים את המשפחות השכולות בשעתן הקשה ונמשיך ללוותן. זיכרונם של הנופלים הוא המצפן שלנו להמשיך ולהילחם בייחוד בימים אלו. הבוקר הודענו על תחילת פינוי אוכלוסיה במרחב שכונות מזרח רפיח והרחבת המתחם ההומניטרי במועסי ובח'אן יונס, זאת כחלק מההיערכות לפעולה קרקעית במרחב. בהמשך להנחיית הדרג המדיני.
במהלך היום, כלי טיס של חיל האוויר תקפו יותר מ-50 מטרות של טרור במרחב רפיח. אנחנו קוראים גם הערב לשוהים במרחבים ספציפיים אותם העברנו והגדרנו בכל הדרכים - גם ברדיו, גם בתקשורת וגם באינטרנט וגם בכרוזים – במזרח רפיח, לנוע לעבר האזור ההומניטרי המורחב במועסי וב'חאן יונס, שם יקבלו מענה הומניטירי מלא ושם יסופקו מים, מזון, ציוד רפואי ומחסות. בעקבות הירי אתמול ממרחב רפיח לעבר כרם שלום, מעבר כרם שלום נסגר מסיבות ביטחונית. ברגע שהמצב המבצעי ייאפשר, המעבר ייפתח בשנית.
בגבול הצפון ביממה האחרונה התבצעו חילופי אש, במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי בעומק לבנון ובשעות הצהריים השלמנו תקיפה של כ-20 מבנים צבאיים ותשתיות טרור של כוחות רדואן בדרום לבנון. במהלך היום, כטב"ם של ארגון הטרור חיזבאללה פגע סמוך למטולה.
ביהודה ושומרון כוחות צה"ל ושב"כ ומג"ב מבצעים בשבוע האחרון מבצע לסיכול טרור בטולכרם, במהלכו הכוחות משמידים מעבדות לייצור מטענים, מחרימים אמל"ח ועוצרים מחבלים. במהלך פעילות שבוצעה בשבוע שעבר, פעילות משמעותית לסיכול חוליית חמאס בטולכרם נפצע באורח קשה לוחם ימ"מ. בשעה זו עדיין נלחמים על חייו ואנחנו מאחלים לו מכאן החלמה מהירה ושלמה.
הערב, צאת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, היום הזה, אולי יותר מכל יום אחר בשנה, מסמל את הזכות והחובה שעומדות לעם היהודי ולמדינת ישראל להגן על עצמם. בערב זה אני מבקש לזכור את שורדי השואה שנחטפו ונרצחו ב-7 באוקטובר, ואת אלו ששרדו את המתקפה האכזרית - בהם גם שלמה מנצור בן ה-86, ששרד פראות בעיראק במהלך השואה ונחטף מביתו שבכיסופים ב-7 באוקטובר.
יחד איתו גם 131 חטופות וחטופים שעדיין מוחזקים באכזריות בשבי מחבלי חמאס. היום, זו החובה המוסרית שלנו לעשות ולפעול בכל דרך אפשרית על מנת להשיב אותם הביתה, מהר ככל הניתן.
שאלות ותשובות:
ש:
האם ההודעה של חמאס על העסקה משנה את התכניות לרפיח?
ת: אנחנו בוחנים כל תשובה וכל מענה באופן רציני ביותר וממצים כל אפשרות בנושא של המשא ומתן והשבת החטופים כמשימה מרכיזת לביתם מהר ככל הניתן. ובמקביל אנחנו ממשיכים לפעול באופן מבצעי ברצועת עזה ונמשיך לעשות זאת.
ש: מדוע היה דחוף כל כך למנות בשלב זה אלופים חדשים לתפקידים פחות דחופים כמו ראש אגף התקשוב וראש אכ"א, ולא להסתפק בזמן המלחמה רק במינויים הקריטיים כמו ראש אמ"ן ומפקד פקמ"ז?
ת: אנחנו נמצאים במלחמה, ותהליכי המינויים בצה"ל הם תהליכים שקופים, עניינים, סדורים. במקרה הזה, הם בוצעו באופן מלא בצורה הזו, בתיאום מלא עם שר הביטחון ואושרו באופן סדור. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולתכנן קדימה, זה התפקיד של צה"ל כצבא. בוודאי שהוא גם נמצא במלחמה, זו החובה שלנו, זו החובה של הרמטכ"ל שהוא מוביל את הצבא למלחמה לעסוק גם בסוגייה הזו.
ש: אני רוצה להמשיך להתייחס בנושא המינויים. בסבב המינויים האחרון שוב לא קודם תא"ל עופר וינטר, הוא בעצם ממשיך את הסבב הקודם וסבב המינויים בתקופת כוכבי. מה הסיבה ששני רמטכ"לים החליטו שלא לקדם אותו ובפרט עולה השאלה איך הקצינים שנכשלו ב-7.10 ממשיכים ואחד מהם גם מקודם ואילו וינטר שלא אחראי למחדל מוצא את עצמו בחוץ?
ת: עופר וינטר הוא קצין ערכי, מבצעי, אנחנו לא דנים בתקשורת ומול התקשורת על אנשים. הדברים האלו נעשים בין מפקדים לפקודים שלהם וכך ימשיכו לעשות בצה"ל
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
כבר למעלה משלוש שעות פעילי תנועת צו 9 חוסמים את משאיות הסיוע לחמאס בצומת לטרון בכביש 1. שוטרים מפנים באלימות קשה את הפעילים. נערה התעלפה ממכה של שוטר במקום, וצוותי מד"א הזעקו למקום :mad: .
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מאז החלה הפעולה ברפיח הותקפו על ידי חיל האוויר עשרות יעדים בשכונות המזרחיות של העיר. הפלסטינים מדווחים על עשרה הרוגים לפחות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מספר לא מבוטל של עצורים הלילה במחאה בכביש 1, מפגינים שופכים שמן על הכביש ומנקבים צמיגים של חלק ממשאיות הסיוע. מכתז עושה את דרכו כרגע מירושלים לאזור החסימה

לירן תמרי
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מספר לא מבוטל של עצורים הלילה במחאה בכביש 1, מפגינים שופכים שמן על הכביש ומנקבים צמיגים של חלק ממשאיות הסיוע. מכתז עושה את דרכו כרגע מירושלים לאזור החסימה

לירן תמרי
‏למרות המחאה והחסימה של הציר הכי מרכזי בישראל בדוברות המשטרה לא מדבררים את האירוע

לירן תמרי
 

מים אחרונים

משתמש פעיל
תנועת צו 9: ליל החסימות הגדול של הסיוע לחמאס

חסימת משאיות הסיוע לחמאס ממשיכה. השעה זו המשאיות נבלמו על ידי פעילי צו 9 וחסומות כעת בכביש 1 סמוך לצומת לטרון, זאת לאחר שנחסמו בצומת מעלה אדומים, מצפה יריחו ובגבעה הצרפתית מקודם יותר.

מתנועת צו 9 נמסר: "נמשיך לחסום לאורך הלילה את הסיוע שמגיע במתנה הישר לידיים של ארגון הטרור חמאס בזמן שהחטופים שלנו נאנקים בשבי. שום סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הותר לפרסום:
רס״ר (מיל׳) דן קמחג׳י זל עוצבת חצי האש (551) נפל בכח בניסן התשפד (06 במאי 2024) רס״ר (מיל׳) דן קמחג׳י (Dan Kamkagi), בן 31, מכפר האורנים, לוחם בגדוד סיור 6551, עוצבת חצי האש (551), נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ.
השניים נהרגו מפגיעת הכטב"מ אתמול במטולה
השם יקום דמם
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה