הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק...

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה”ל:

צה”ל ושב”כ תקפו מרכז פיקוד ושליטה של ארגון הטרור חמאס במתחם אונר״א במרכז הרצועה ממנו הוכוונו בשבועות האחרונים מספר פעולות טרור לעבר כוחות צה״ל במסדרון ואל עבר סיוע הומניטרי

בהובלת אוגדת עזה ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן ושב״כ, צה”ל תקף מרכז פיקוד ושליטה מרכזי של חמאס שמוקם במתחם אונר״א במרכז הרצועה. התקיפה תוכננה ובוצעה בקפידה תוך שימוש בחימוש מדויק והימנעות ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים.

המפקדה שהותקפה שימשה כתשתית טרור מרכזית, ממנה תוכננו בשבועות האחרונים מספר פעולות טרור לעבר כוחות צה״ל במסדרון מרכז הרצועה.
בהכוונת מפקדה זו הועברו אמצעי לחימה למחבלים וכן אספקה לפעילי טרור במנהרות תת קרקעיות.

ארגון הטרור חמאס מנצל באופן שיטתי מוסדות בין לאומיים ואוכלוסייה אזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל.
[בתקיפה זו נהרגו ע"פ הפלסטיניים 6 מחבלים, כולם שוטרי חמאס ואלו שמותיהם: אלה שמות חמישה מהם: מחמוד מודר, עבד א-רחמן דרדסאוי, אבראהים שחאדה, חסין קוידר ויאסר דיב.]
אבו עלי.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


מצורפים שמות החללים:
-סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין (Ruben Marc Mordechai Assouline), בן 19, מרעננה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בעוטף עזה.
-סמ"ר עידו טסטה (Ido Testa), בן 19, מירושלים, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בעוטף עזה.
-סמ״ר טל שביט (Tal Shavit), בן 21, מכפר גלעדי, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בעוטף עזה.
מצורפת הודעת דובר צה"ל בנושא שמותיהם של שלושה חללי צה״ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם: https://idfanc.activetrail.biz/ANC0505202487589
מצורף קישור לאתר צה"ל, בו מפורסמים ומתעדכנים פרטיהם ותמונותיהם של החללים:
https://www.idf.il/59780
בנוסף, בקרב בו נפלו סמ״ר ראובן מרק אסולין, סמ״ר עידו טסטה וסמ״ר טל שביט ז״ל נפצעו באורח קשה שני לוחמים בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, ולוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי.
הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.



 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
השיחות בין ישראל לחמאס הגיעו למבוי סתום על רקע סירובו של ארגון חמאס לשחרר חטופים ישראלים, בתמורה לשחרור מחבלים פלסטינים אם ההסכם לא יכלול סיום מוחלט של הלחימה. ה'וול סטריט ג'ורנל' מדווח כי ארגון הטרור חמאס חזר בו מכמה דברים שסוכמו בעבר, כמו מספר החטופים שישוחררו. חמאס עדיין לא נתן תשובה סופית או הצעה נגדית.

עוד דווח, כי חמאס דורש הפסקת אש ארוכת טווח וערבויות מארה"ב כי הפסקת האש תכובד על ידי ישראל, כך אמרו גורמים מצריים. גורמים בחמאס הביעו דאגה שההצעה הישראלית האחרונה עדיין מעורפלת מדי ונותנת לישראל מקום להתחיל מחדש את הלחימה לאחר שחרור החטופים.

ראש הממשלה נתניהו אמר היום כי ישראל מוכנה לעצור את הלחימה כדי להביא עסקה לשחרור חטופים, אך לא תסכים לסיים את המלחמה.


על רקע הדיווחים הללו גורם רשמי המעורה בפרטי המשא ומתן, אמר לרויטרס מוקדם יותר היום כי ראש ה-CIA ויליאם ברנס יגיע לקטאר, בעקבות חשש על המשך הדיונים על עסקת חטופים אפשרית מחשש שהשיחות קרובות לקריסה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יואב זיתון עם פרטים נוספים על התקרית הקשה | מטח משולב ומדורג של 14 רקטות ופצמ"רים ששוגרו ממחסות עקורים ליד מעבר רפיח. פגיעות ישירות בשני בסיסים, אמיתי וסופה, ועל בית ריק בקיבוץ כרם שלום. לצבא הייתה התרעה לירי בשל המיקום החשוף של שטח ההיערכות מול רפיח + אזעקת צבע אדום. בצה"ל מתחקרים את התנהלות הכוחות אך אומרים כי נוכחותם הייתה מצומצמת במכוון, ברמת כמה עשרות לוחמים לשמירה על הטנקים והציוד.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דוברות סורוקה: בשעות הצהריים פונו למלר״ד סורוקה 10 פצועים מאירוע ירי הפצמ"רים בכרם שלום. 3 מתוכם במצב קשה, שניים במצב בינוני. לאחר יצוב ראשוני של מצבם בחדר הטראומה, הועברו לחדרי ניתוח. 5 פצועים נוספים במצב קל.
ענבר גוטר, דוברת סורוקה
 

אבי 15

משתמש פעיל
הותר לפרסום - 3 מהלוחמים שנפגעו במטח היום מרפיח לכרם שלום - נהרגו, פרטים נוספים:

1. מטח משולב ומדורג של 14 רקטות ופצמ"רים ששוגרו ממחסות עקורים ליד מעבר רפיח. פגיעות ישירות בשני בסיסים, אמיתי וסופה, ועל בית ריק בקיבוץ כרם שלום
3. לצבא הייתה התרעה לירי בשל המיקום החשוף של שטח ההיערכות מול רפיח + אזעקת צבע אדום. בצה"ל מתחקרים את התנהלות הכוחות אך אומרים כי נוכחותם הייתה מצומצמת במכוון, ברמת כמה עשרות לוחמים לשמירה על הטנקים והציוד
4. בתגובה חיל האוויר תקף יעדי חמאס ברפיח בהם חמ"לים ואת המשגרים המשומשים
5. בסופ"ש היה ירי רקטי נוסף לכרם שלום ממנו נפגע אדם באורח קל
6. הכוח שנפגע מהנח"ל ומגבעתי תחת צק"ח 401 של אוגדה 162 עם ניסיון של חצי שנת לחימה בעזה. סה"כ 2 זירות קשות ונפרדות
7. כיפת ברזל לא יירטה אף רקטה - בחיל האוויר מתחקרים
יואב זיתון
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הפרטים המלאים של האירוע בכרם שלום שכעת מותרים לפרסום:

14 פצמ״רים שוגרו מרפיח לעבר מוצבי צה״ל ונקודות הכינוס באזור כרם שלום.
שניים מהפצמ״רים גרמו לפגיעות הקטלניות בלוחמים - במחנה אמיתי, הסמוך לקיבוץ כרם שלום. הלוחמים שנפגעו היו במשימת אבטחה - שמירה על הציוד של הכוחות, ציוד שהוכן לקראת הכניסה המתוכננת לרפיח.
לא מדובר בשטח כינוס של לוחמים, אלא בכוחות אבטחה שהוצבו במרחב.

צה״ל מתחקר את האירוע ובודק שתי סוגיות עיקריות:

1. מדוע לא שוגרו כלל מיירטים לעבר הפצמ״רים, שאף אחד מהם לא יורט.
2. ⁠צה״ל נערך לאפשרות שחמאס ינסה לבצע ירי למרחב הזה, והייתה הבנה שחמאס רואה את היערכות הכוחות לקראת רפיח. לכן גם הייתה היערכות בהתאם: מספר החיילים במקום צומצם למינימום הנדרש, והוצבו מיגוניות במקום. ולכן יידרש לבדוק איך בכל זאת, למרות ההיערכות - בכל זאת יש היקף כה גבוה של נפגעים באירוע.

בנוסף לשתי הנפילות שפגעו בלוחמים, היו גם נפילות נוספות:

אחת נוספת במחנה אמיתי שגרמה לנפילת עמוד חשמל, בית בקיבוץ כרם שלום שספג פגיעה ישירה ונגרם לו נזק רב, ועוד נפילה במוצב סופה שגרמה נזק ללא נפגעים.

דורון קדוש
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הודעת עיריית רעננה:

בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב בעוטף עזה, של בן העיר, סמל ראובן מרק מורדכי אסולין בן 19, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי.

העיר רעננה משתתפת בכאבה של המשפחה שעלתה ארצה מצרפת לעיר לפני עשר שנים.

הלווייתו של סמל ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, תתקיים מחר, יום ב', בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר רעננה. שעת ההלוויה ופרטים מדויקים יימסרו עם היוודע המידע.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה:

"קהילת רעננה שבורה וכואבת על נפילתו בקרב של בן העיר, בוגר תיכון אוסטרובסקי. בימים קשים אלו, כולנו מחבקים את משפחתו של ראובן ז"ל, וכואבים את כאבה".

יהי זכרו ברוך.
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פביאן וענונו, דודתו של הלוחם ראובן (מארק מורדכי) אסולין ז"ל, שנפל היום בתקרית בכרם שלום: "חששנו, אבל ראובן רצה להיות לוחם, לעשות שירות משמעותי, תמיד אמר לנו 'החברים מחכים לי'. ראובן לא דיבר הרבה על הלחימה, הוא לא רצה להדאיג את המשפחה. במילה אחת ראובן היה מלאך"
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
‏לוחמים ששהו במרחב בו נחתו פצצות המרגמה סמוך לכרם שלום ל׳חדשות 14׳ - ״לא הייתה התרעת צבע אדום במקום שהיינו, הנפילות הגיעו משום מקום - 2 דקות לפני הנפילות יצאה מהאזור פלוגה, היה נס גדול״.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

פרק קמב א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה