הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

כאן 11: גלנט פנה לנתניהו באופן חריג - וביקש לאשר את העסקה: ''חייבים ברמה המוסרית, במיוחד אתה ואני''.​



פרסמנו בכאן 11
בישיבת קבינט המלחמה שבה אושר המתווה המצרי, אמר שר הביטחון גלנט דברים נוקבים בעד העסקה, מול המשתתפים, תוך כדי שהוא מסתכל על ראש הממשלה: ״זאת עסקה טובה. אנחנו חייבים ברמה המוסרית והערכית להחזיר את החטופים. במיוחד אתה ואני, ראש הממשלה ושר הביטחון בזמן ה-7 באוקטובר. אני לא מדבר בחוץ כדי לא להעלות את המחיר, אבל את העסקה הזאת צריך לאשר. זאת ההזדמנות שלנו להחזיר אותם הביתה״.

במתווה תמכו כל חברי קבינט המלחמה, כולל ראשי מערכת הביטחון. כפי שפרסמנו בכאן חדשות, נתניהו הביע הסתייגות, אך בסופו של דבר המתווה אושר.

בישיבת הקבינט המורחב שנערכה אחרי ישיבת קבינט המלחמה, החליט נתניהו וראשי מערכת הביטחון לא להציג אותו לשרים מחשש להדלפות.

מקורות המעורים במו״מ אומרים כי חמאס הביעו מסר חיובי בתחילת המו״מ ונכונות שלא תהיה התחייבות להפסקת המלחמה עוד בשלב הראשון של העסקה. אבל, לפי אותם גורמים, קרו שני דברים מקבילים שגרמו לחמאס להקשיח עמדות: הראשון, ישראל הסכימה במתווה הנוכחי לדברים שסירבה להם לפני חודשיים. השני: התבטאויות של ראש הממשלה ושרים בקבינט כמו בן גביר וסמוטריץ׳ שעם עסקה או בלי עסקה - צה״ל יכבוש את רפיח
 
נערך לאחרונה ב:

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
גורם מצרי בכיר בכיר: יש התקדמות גדולה בהסכמות בין הצדדים



מקור מצרי בכיר: יש התקדמות גדולה בהסכמות בין הצדדים. משלחת חמאס תשוב לקהיר ב-48 השעות הקרובות כדי להגיש תשובה סופית להצעה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
על שולחן קבינט המלחמה נדונה היום לא רק פעולה ברפיח, אלא גם פעולה נרחבת יותר, ביעדים נוספים. יש גורמים שדוחפים לעבר פעולה בכל רצועת עזה, כולל ניקוי האזורים שצה"ל יצא מהם ומחבלי חמאס החלו לחזור אליהם. ההבנה בישראל היא שהסיכוי לעסקה נמוך, וייתכן בהחלט שגם התקרית הקשה בכרם שלום תשפיע על עיתוי והיקף הפעולה הצבאית. כרגע נראה שישראל לקראת מבצע צבאי, ואולי אף בדרך לחידוש הלחימה בקנה מידה משמעותי ונרחב. תמיר מורג, חדשות 14
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל:
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים מרכבא, א-טייבה, כפר כילא ואל עדייסא שבדרום לבנון. בנוסף, הבוקר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי במרחב מיס אל ג’בל שבדרום לבנון.

צה”ל תקף בירי ארטילרי להסרת איום במרחב שבעא שבדרום לבנון.

בשעות האחרונות זוהו כ-40 שיגורים שחצו לעבר שטח מדינת ישראל, חלקם יורטו, אין נפגעים. צה”ל תקף את מקורות הירי.
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
מקור ישראל בתגובה לדיווח שארצות הברית הקפיאה משלוחי נשק לישראל : גם בימים אלו משלוחי נשק זורמים לישראל אז יכול להיות שיש עיכוב במשלוח מסוים אבל לא ידוע על הקפאה מכוונת של משלוחי נשק.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
סגן הרמטכ"ל לשעבר בצבא האמריקני גק קין לסקיי ניוז האוסטרלי: "ליחיא סינוואר יש 15-20 חטופים שמגנים עליו ועל משפחתו. ישראל צודקת לחלוטין בהפעלת לחץ צבאי על חמאס כדי לכפות את שחרור החטופים
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
רשת ב׳: הודעה רשמית של חמאס: ״סבב השיחות הנוכחי הסתיים, משלחת חמאס תעזוב הערב את קהיר להתייעצות עם הנהגת הארגון. חמאס מסר למתווכים את תשובת הארגון וניהלה איתם שיחות עמוקות ורציניות״.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בכיר חמאס לערוץ א-שרק הסעודי: "לא פרשנו מהמשא ומתן ולא אמרנו לא להצעה המצרית. המתנו למשלחת הישראלית בקהיר במשך יומיים והיא לא הגיעה. אנחנו מחויבים להגיע להסכם ומוכנים לחזור לשולחן המשא ומתן, כאשר הצד השני יביע את נכונותו"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מקורות סורים מדווחים כי איאד א-צאלח, בכיר בחזבאללה האחראי על גיוס מתנדבים ללחימה באזור חסכה, בצפון מזרח סוריה, נהרג כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו. הרכב התפוצץ ברחוב אלקצאה בעיר חסכה בתוך מתחם ביטחוני הנתון לשליטת כוחות אסד.
אבו עלי
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בס"ד
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס המרכזי ביד ושם: ״גם אם נצטרך לעמוד לבד מול כל העולם, נמשיך להילחם ולהכות באויבנו״
נתניהו מזכיר בנאום את האפשרות להוצאת צווי מעצר על ידי בית הדין הפלילי בהאג עוד מנתניהו; אני אומר לקהילה הבינלאומית , שום החלטה לא תימנע מאיתנו להגן על עצמנו.
אנחנו מחויבים לשחרור החטופים. ליבנו איתם. ימים גורליים עוד לפנינו, אנחנו נאבקים בחזית כפולה
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מאות קצינים וחיילים במילואים שלחו הערב מכתב לראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי בדרישה לכיבוש מיידי של רפיח וציר פילדלפי ופירוק תשתיות חמאס. במכתב כתבו הקצינים והחיילים ממחאת המילואימניקים כי "בשעה היסטורית זו אנו מקווים כי תובילו אותנו לסיום בניצחון של המערכה הארוכה הזו מתוך עוצמה לאומית ולא מתוך חולשה, חרף כל הלחצים מבית ומחוץ" (ישראל היום)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  13  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה