הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה...

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
היום, יום ראשון, תתקיים הלוויתו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד בשעה 16:00 במערת המכפלה. החל מהשעה 15:30 יצאו שאטלים משכונת החרסינה דרך שכונת לב הקריה למערת המכפלה. ירידת רכבים תתאפשר בהתאם למקום בחניונים. ככל ויתמלאו החניונים הסמוכים למערת המכפלה תיחסם הירידה העצמית למערת המכפלה ויופעלו שאטלים מהחניון הסמוך לביהכ"נ 'חזון דוד' להלוויה.
ההספדים ומסע הלוויה ישודרו בערוץ היוטיוב של המועצה ובדף הפיסבוק הרשמי של המועצה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
צה"ל הטיל על מאות קצינים באמ"ן לבצע משמרות של שמירה על מחבלי הנוחבה במתקני המעצר הזמניים שצה"ל הקים בשדה תימן, ענתות ועופר.
דורון קדוש
דורון קדוש:

שני פרסומים הבוקר בגלי צה״ל על המחסור החמור במקומות כליאה בישראל:

ביומן הבוקר אצל אפי טריגר הבאנו את נתוני השב״כ, שמראים ירידה חדה של כמעט 50% בהיקף המעצרים של פעילי טרור ומבוקשים על פני החודשים האחרונים:
באפריל נעצרו 262 פעילי טרור (ביו״ש, ירושלים ושטח ישראל)
במרץ - 298
בפברואר - 300
בינואר - 467

הנתונים מראים את ההשלכות של משבר מקומות הכליאה: מערכת הביטחון מצמצמת מעצרים של מבוקשים, מבצעת רק מעצרים דחופים, והתוצאה היא - פחות פעילי טרור מוצאים את עצמם מאחורי סורג ובריח.
מנגד, יש עלייה בהיקפי הטרור:
אפריל - 33 פיגועים משמעותיים
מרץ - 32
פברואר - 25
ינואר - 19

אצל ספי ויניר פרסמנו כי צה״ל הטיל על מאות קצינים באמ״ן לבצע משמרות של שמירה על מחבלי הנוחבה במתקני המעצר הזמניים שצה״ל הקים (בשדה תימן, ענתות ועופר).
קצינים מכלל מערכי אמ״ן - כולל החיוניים והקריטיים ביותר במלחמה - נדרשים לעזוב את תפקידם לשבוע שלם כדי לשמור בכלא.
מדובר על קצינים מחטיבת המחקר, מיחידה 8200, ממערך המבצעים המיוחדים ומערכים נוספים.
במקום שיביאו את המודיעין הקריטי על החטופים, יאתרו את המטרה הבאה של חזבאללה או יסכלו את הפיגוע הבא - זה מה שאמ״ן נדרש לעסוק בו בעת הזו. הקצינים שתוטל עליהם המשימה - מדרגת סג״ם עד סרן.
גורמים באמ״ן מותחים ביקורת על אגף המבצעים שהטיל עליהם את המשימה, על כך שהוא לוקח קצינים בתפקידים חיוניים במהלך מלחמה ומפריע להם לבצע את משימתם, במקום לגייס לטובת השמירה על המחבלים אנשי מילואים או חיילים מיחידות חיוניות פחות. באמ״ן פועלים לבטל את ההחלטה התמוהה.

תגובת דובר צה״ל:
האחריות לכליאת עצורים ביטחוניים היא של שב״ס. לאור ההיקף הרב של עצורים ומחסור במקומות בשב״ס, בוצעו תהליכי ארגון כדי לתמוך את הצורך המבצעי.
כלל המפקדות הצה״ליות נדרשות לאייש משימות אבטחה שונות וביניהם גם אגף המודיעין. אין פגיעה בפעילות המבצעית ביחידות.
 

האופקימי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בכיר בחמאס לרשת CBS האמריקאית על המו"מ בקהיר: לא הושגה התקדמות בסבב השיחות ביום שבת. ביום א' (היום) ייערך סבב נוסף. ע"פ מקורות של רשת אלערביה חמאס ביקשה פרק זמן נוסף כדי לבחון חלק מהסעיפים לפני שתתן את תשובתה הסופית להצעה. (אבו עלי)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
פרסום ראשון: לקראת ישיבת הממשלה שתתקיים הבוקר בירושלים קוראות המשפחות השכולות מפורום הגבורה לרה"מ נתניהו לאפשר להם להיכנס לישיבת הממשלה. "נבקש מהשרים להסתכל לנו בעיניים ולהתחייב - לא ניכנע לחמאס, הלחימה תימשך"

חזקי ברוך
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ניסיון פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, במהלך בידוק ביטחוני מחבלת ניסתה להוציא סכין ולדקור לוחמי מג"ב, הלוחמים עצרו את המחבלת. אין נפגעים לכוחותינו.
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
השר שלמה קרעי:

הגעתי להפגנה של פורום תקווה ופורום גבורה מחוץ לישיבת הממשלה ואמרתי להם שלא יהיה מתווה כניעה!
ראש הממשלה התחייב וכולנו מחוייבים לחסל את החמאס ולהשיג את כל מטרות המלחמה.
המשימה הקדושה של השבת החטופים הביתה תוכל להתבצע רק על ידי לחץ צבאי עוצמתי כולל כניסה לרפיח והשמדת גדודי החמאס.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
תא"ל בינדר ביקש שייעשה תחקיר לפני שהוא נכנס לתפקיד, כי גם הוא הבין את הרוח המנשבת מחוץ לקריה (אף שיצא ממנה רק פעם אחת הביתה מאז תחילת המלחמה). הרמטכ"ל ושר הביטחון התעקשו מצידם על מינויו, אבל בינדר לא התעקש מספיק שיוצג תחקיר וכך הפך למוקד הביקורת ולדרישה די מוצדקת של משפחות שכולות לאפשר את מינויו רק לאחר שיתברר שאינו אחראי לכך שהצבא לא היה ערוך כראוי למלחמה וגם לא הגיע בזמן לעוטף.(יוסי יהושוע)
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
ראש הסגל של ראש הממשלה, צחי ברוורמן נחסם ע"י משפחות השכולות ומפגינים מחוץ למשרד ראש הממשלה.

חזקי ברוך
מוטי קסטל: הכניסה הראשית למשרד רה״מ נחסמה. ההורים השכולים מפורום גבורה דורשים משרי הממשלה לרדת מהרכבים ולשוחח עמם.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
"מדינת ישראל כבר מכניסה 28,000 פלסטינים לעבודה בישראל"
מבדיקה שערכו בהתאחדות קבלני השיפוצים עולה כי בעקבות המצב הקשה של השיפוצניקים ומצוקת כח האדם: 2 מתוך 10 קבלני שיפוצים מעסיקים שב"חים - פלסטינים ללא היתר כניסה לישראל
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
פרסום ראשון: לקראת ישיבת הממשלה שתתקיים הבוקר בירושלים קוראות המשפחות השכולות מפורום הגבורה לרה"מ נתניהו לאפשר להם להיכנס לישיבת הממשלה. "נבקש מהשרים להסתכל לנו בעיניים ולהתחייב - לא ניכנע לחמאס, הלחימה תימשך"

חזקי ברוך
משפחות שכולות מפורום הגבורה יצאו בדקות האחרונות לצעידה ממאהל הגבורה לעבר משרד רוה"מ לקראת ישיבת הממשלה השבועית מוקדם יותר הבוקר פנו המשפחות ללשכת נתניהו וביקשו לאפשר את כניסת המשפחות לפגישה על מנת להשמיע את קריאתם להמשיך את המלחמה. משבקשתם לא נענתה, החלו המשפחות לצעוד לעבר הלשכה במטרה לפגוש בעצמם את השרים שמגיעים לישיבה ויבקשו מהם לצאת ולשמוע את דרישתם.
איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, אמר בטרם הצעדה כי "אנחנו ממשיכים בלחצים, מממשיכים בדרישות שלנו, ואנחנו פה בשביל לפקח שראש הממשלה יעמוד בהתחייבות שלו, כפי שניתנה לנו. הדרך לניצחון המוחלט עובר ברפיח, ואנו ההורים השכולים לא נשב ולא ננוח עד שנראה שצבא ההגנה לישראל הגיע לניצחון מוחלט". גרשון סריצקי, אביו של יונתן הי"ד שנפל ב-7.10 הוסיף, "ניצחון לא יבוא מעצמו. עשינו 80% מהדרך, ולא ניתן למסמס את הניצחון ברגעים האחרונים".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
משרד הביטחון רוכש מערכות לטנקי המרכבה ונגמ”שי הנמר והאיתן ‘כחול לבן’
מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה״ר) מדווח היום (א') כי חתם על עסקה רב שנתית עם קבוצת אימקו הישראלית בהיקף של כ- 376 מיליון ש״ח.
במסגרת ההסכם, תספק קבוצת אימקו ב-4 השנים הקרובות מערכות ותתי מערכות עבור רכבי הקרב המשוריינים של צה"ל, ביניהם טנק המרכבה ונגמ"שי הנמר ואיתן.
אימקו תספק למנהלת המרכבה והרק"מ (מנת"ק) במשרד הביטחון ערכות חשמל הכוללות, בין היתר, מערכות ניהול וידאו מתקדמות, מערכת ניהול מתח ורתמות. ייצור ואספקת המערכות יבוצע על ידי החטיבה הביטחונית של אימקו המאגדת תחתיה פעילות של שלוש חברות בת של הקבוצה: ניר אור, אימקו פרוייקטים, ו-ADTI בארה"ב.
מדובר בעסקה הגדולה ביותר שחתם משרד הביטחון עם קבוצת אימקו הישראלית, שתביא להתייעלות של עשרות מיליוני ש״ח כתוצאה מהיקפה.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מרן הגרמ"ה הירש לאדמו"ר מזוויהעל: "עד ל"ג בעומר, תיתכן הצלחה גדולה, שינוי גדול. אפילו בדרך הטבע – כשתהיה הפסקת אש משני הצדדים ואז יהיה (הילולת) ל"ג בעומר".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  13  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה