עולם הישיבות תיעודים ממרן רה"י הגר"ד לנדו שליט"א

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
באשכול זה יובאו ידיעות ותמונות מביתו של מרן רה"י שליט"א.



תיעוד מיוחד: שולחן פירות ט"ו בשבט במטבח הצנוע של רשכבה"ג מרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א עם פירות שבעת המינים - צימוקים, רימונים ויין כמנהג ישראל כפי שנפסק במגן אברהם על השולחן ערוך.

ט''ו בשבט אצל רשכבה''ג מרן שליט'א.jpg
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
רבן של ישראל מרן הגר”ד לנדו: “ממה שידוע לי המצב נורא קשה, גם בדרום וגם בצפון”.

״אני לא יודע איך להגיד ומה להגיד לעשות. כי מצד אחד לעשות היסטריה זה גם לא טוב, אבל מצד שני המצב מאוד חמור. אנחנו מוקפים אוייבים, יש סכנה גדולה בדרום, אבל יש סכנה גדולה מהצפון, אי אפשר לדעת מה יעשו, צריך להתפלל על זה, להרבות בתפילה, צריך שהרבנים יגידו בכל מקום איך לעשות את התפילות״.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מרן הגר"ד לנדו שליט"א בפלפולא דאורייתא עם ראש ישיבת ארחות תורה הגאון הגדול רבי ברוך דב דיסקין שליט"א במהלך סיום שנערך במעונו ע"י תלמידי ישיבת ארחות תורה.

1707354089555.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ישראל כהן: הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק נושא דברים בכנס הלכתי בענייני טהרת כהנים בהשתתפות גדולי הרבנים הכהנים מכל הארץ בבית רבן של ישראל מרן הגר״ד לנדו.

1707954757860.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הערב במעונו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו עלו להתייעצות ראש ישיבת פונוביז' הגרח"פ ברמן וראב"ד בני ברק הגרש"צ רוזנבלט

1709240213366.png
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המלחמה הקשה בארץ הקודש: גדולי הדור ובראשם רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו קוראים לקיים מחר ערב ראש חודש מוקדם יום תפילה עולמי ואמירת פרקי תהילים בכל מוסדות התורה, החינוך ובתי הכנסת כדי לזעוק לאבא שבשמים ולעורר רחמי שמים מרובים על כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה. (ישראל כהן).
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו, עלה הערב למעונו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו, להתייעצות בענייני השעה:

1710187637192.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הגאון רבי שלמה אגלנדר ראש ישיבת בית שמעיה נכנס כעת להתייעצות ממושכת אצל רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו הנוגעת לגזירה שניחתה על עולם הישיבות אמש בפסיקת בג"ץ
1711841712937.png
 

efrarush

משתמש מקצוען

מרן הגר"ד לנדו בפנייה נרגשת לעם ישראל: "הניחו לנו"​

לאור החלטת בג"ץ להפסיק את התקציבים לעולם התורה, כינס ועד הישיבות בארץ ישראל לכינוס חירום דרמטי בבני ברק. מרן הגר"ד לנדו שליט"א נשא את הנאום המרכזי ופנה לציבור הכללי: "אנא, אחים אנחנו הניחו לנו ללמוד תורה. כל מי שחיי בארץ ישראל – חב את חייו ללומדי התורה"
לכתבה המלאה מתוך קול חי
צפה בקובץ המצורף 408637966558ac97b75cac620b714b42.mp4
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה