חרבות ברזל תאונת מסוק משמחת! המסוק של נשיא איראן עבר תאונה ונעלם

  • פותח הנושא nsh
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בום איראן: מסוק ועליו הנשיא היה מעורב ב"תקרית", כוחות חילוץ הוזעקו הטלוויזיה הממלכתית באיראן דיווחה כי כוחות חילוץ מנסים להגיע לאתר שבו אירעה "תקרית" שבה היה מעורב מסוק שבו היה הנשיא איברהים ראיסי.

פרטים נוספים: מדובר במסוק שהיה בשיירה האווירית של הנשיא ראיסי שהיה מעורב בתאונת אוויר, נכון לכרגע לא ידוע בבירור האם הנשיא היה עליו או לא.
 
הפיתרון
תזכורת אחרונה
האשכול הזה נועד לדיווחים תמונות רצברשת (בלבד! ללא בדיחות פרטיות.) וקבצים מהאירוע.
נמאס לי כבר לסנן את האשכול.
מעכשיו אני חוסם מהאשכול ללא אזהרה נוספת.

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
יור מפלגת נעם סגן השר חכ אבי מעוז על מותו של ראיסי: רק לפני פחות מחודש הוא איים כי אם ישראל תתקוף, לא יישאר ממנה דבר, וכעת הוא גרגר אבק בהיסטוריה. כן יאבדו כל אויביך ד.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
תהילים פרק ק - מזמור-לתודה א מִזְמוֹר לְתוֹדָה: הָרִיעוּ לַיהוָה, כָּל-הָאָרֶץ. ב עִבְדוּ אֶת-יְהוָה בְּשִׂמְחָה; בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה. ג דְּעוּ כִּי יְהוָה, הוּא אֱלֹהִים: הוּא-עָשָׂנוּ, ולא (וְלוֹ) אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו, בְּתוֹדָה--חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה; הוֹדוּ-לוֹ, בָּרְכוּ שְׁמוֹ. ה כִּי-טוֹב יְהוָה, לְעוֹלָם חַסְדּוֹ; וְעַד-דֹּר וָדֹר, אֱמוּנָתוֹ.
 

הנמצא

משתמש מקצוען
file.php

file.php
file.php
file.php
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
רשימת 9 ההרוגים בהתרסקות המסוק באיראן:
1. הנשיא האיראני, האייתולה א-סייד אבראהים ראיסי.
2. האייתולה א-סייד מחמד עלי אלהאשם, האמאם של העיר תבריז.
3. שר החוץ האיראני, ד"ר חסין אמיר עבד א-להיאן.
4. מושל מחוז אזרביגאן המזרחי, ד"ר מאלכ רחמתי.
5. הגנרל סייד מהדי מוסווי, אחראי אבטחת הנשיא.
6. הטייס.
7. עוזר הטייס.
8. איש צוות המסוק.
9. קצין מכוח "אנצאר אלמהדי".

#אבו עלי
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בחמאס מבכים אותו של ראיסי: "אנו מביעים את תחושות הכאב והצער בהזדהותנו המלאה עם הרפובליקה האסלאמית של איראן, בתאונה הכואבת והקשה הזו, שגבתה את חייהם של קבוצת המנהיגים האיראנים הטובים ביותר"
 

שלום שלוםם

משתמש פעיל
זירת החדשות: האלוף במיל עמוס ידלין, ראש אמ"ן לשעבר בגל"צ: "בסוף מי שמקבל את ההחלטות באיראן הוא המנהיג העליון, והוא נשאר איתנו. אני לא חושב שתהיה השפעה מיידית, לא בגבול הדרום ולא בגבול הצפון"
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית

שלום שלוםם

משתמש פעיל
301 העולם הערבי: התרסקות המסוק = התרסקות הריאל. התגובה הראשונה המורגשת באיראן להתרסקות המסוק הנשיאותי ולבשורה המשמחת על מותם של הנשיא האיראני ופמלייתו, היא קריסה חדה של שער הריאל האראני, שהצליח להתאושש ולהתחזק משיאי השפל של מעל 676 אלף ריאל לדולר ב 13 באפריל, ולאחר תקופת התאוששות מהוססת הגיע ב 17 במאי ל 569.5 אלף ריאל לדולר, ואתמול קרס ל 601 אלף ריאל לדולר. מעניין יהיה לראות את התנהגות שער המטבע האיראני, והאם המשטר ינסה שוב לדחוף דולרים לשוק כדי למתן את התרסקות המטבע האיראני.
 

קוראים לי #C

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
ההודעה על מותו וכן קליפ לזכרו
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה