בשעה טובה
כולם פה שמחים ומחכים לשמוע תוצאות..
בעבודה עם מידי לפעמים בהתחלה זה ממש קשה, אז אל תישבר
עם הסבלנות שלך אתה בנוי לזה
מקובל להגיד שלא, כי אם הקלטת עם האפקטים אתה לא יכול לבטל אותם
והרבה פעמים רוצים במיקס לשים אפקטים אחידים על כל הערוצים בפרוייקט שצריכים, כדי לתת תחושה שהכל מתרחש במרחב אחד
לענ"ד לפחות את הריוורב הארוך אם יש, או דילי ארוך כדאי לבטל, כל השאר אם זה משהו עדין אפשר להשאיר
כמובן שלכתחילה עדיף יבש לגמרי ושתתרגל כל הזמן לשים את האפקטים הנכונים בפרוייקט
באופן כללי בכל פרוייקט כדאי שיהיה:
ריוורב קצר, שנותן תחושה של חדר ולא חלל ענק, זה עוזר להדביק את כל הערוצים שמקבלים אותו - אחד לשני, כדאי לא להגזים איתו.
ריוורב ארוך, נותן תחושה של מרחב וחלל גדול, הרבה פעמים זה
סאונד שמחפשים, גם אותו לשים בעדינות ובמידה, שלא ימרח את הסאונד של הערוץ שמקבל אותו
דיליי ארוך, גם עוזר לתחושב מרחב וחלל גדול, ובעדינות כנ"ל
אתה יכול בראש כל פלאגין כזה לחפש בפריסטים כיוון שאתה אוהב מהמכשיר אפקטים
כדאי שיהיה בממוצע בשלושת רבעי עוצמה במד שאתה רואה בצד שמאל, הכי חשוב להקפיד שזה לא יגע בכלל בתקרה של העוצמה, כי את הדיסטורשן שזה עושה לפס קול שמוקלט קשה לטשטש אח''כ, ומצד שני ערוץ שהוקלט נמוך אפשר להגביר תמיד
החיסרון בלהקליט בעוצמה נמוכה מידי, שלפעמים כשמגביהים מקבלים כל מיני רעשי רקע שהיו בהקלטה, בעיקר רעשי חשמל אם יש