מדריך [פרק הסיום] המדריך לנוכל - כך תמשיך לשרוד גם שהכל קורס!

מצב
הנושא נעול.

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בס"ד, בעז"ה, בעזהשי"ת, בסייעתא דשמיא, אי"ה, בע"ה


בהמשך למדריך לנוכל א וב' - התבקשנו שלא לעשות חצי עבודה, ולתת את ההדרכה המדוקיית גם לרגעי המשבר.


1) 5:30 בבוקר. אתה במיטה בחלום קסום על התעודה שקיבלת אמש בדינר של ישיבת וולוזין. צלצול חד בפעמון הדלת קורע אותך משנתך. במפתן עומדים שוטרים עם צו חיפוש ומעצר מאת הרשות לניירות ערך. הלם. עם הפיז'מה!


עובד מדינה אידיוט אחד שזורק אבן למים מנסה להקריס פירמידה מפוארת שלימה ללא רחמים, ולא חומל על כל האברכים שפיתם ולחמם מושקעים במיזם ההונאה שלנו! הכל באקלים האנטי חרדי של 2024!


אבל אתה איש אופטימי עם חזון ו1000 נשמות, הכל יהיה בסדר. תנשום עמוק, וסע קדימה.


2) לאחר כמה שעות של חדר עם פשפשים ואסירים מפוקפקים, אתה מובל לשופט מנומנם שעולמו צר עליו כנמלה והוא בוגר הקליניקה לזכויות הנוכל של הקרן הישנה לישראל. עורך הדין שלך חרוץ ביותר, והנה, ואתה משוחרר בערבות אישית של מיליון שקלים - כסף קטן מהבוידעם בצימר ביבניאל.


כעת יש לך 2 אתגרים לפתור; האתגר הראשון הוא שכל העולם שמע על החקירה שלך וזה ביזי ביזיונות. והאתגר השני הוא - שאתה תחת מגבלות הרל"ע ואסור לך לגייס משקיעים.


אז בואו נתחיל עם זה שרק החרדים שנגישים לתקשורת פתוחה יותר "[גולשי האינטרנט"] יודעים על החקירה. העיתונות החרדית לא סיקרה מילה על הקריסה הגדולה, ולכן - אוקיינוס כחול - הכל פתוח!



תראה - אמנם בזמנים קשים האדם מגלה מי החברים האמיתיים של הכסף שלו ומי לא. פה תהיה מופתע לטובה - כל התקשורת החרדית חברים אמיתיים של הכסף שלך, ולכן, אם רק תשלם להם במזומן, הכל בסדר!


3) תרכוש עמוד ענק ובו מודעת דרושים תמימה:

הכותרת: "ממשיכים בחזון".


ל"מעושר השקעות" דרושה מזכירה (משרה 435A),

דרושים יועצי השקעות (משרה 987H),

דרוש יועץ משפטי עם תואר שני [ידע בדיינות - יתרון] (משרה 098K),

דרוש חשב כללי,

והפאנץ': "דרוש רב". אתה צריך רב לחברה. האברכים צריכים לדעת שאתה צמוד לדין תורה, לתורה הקדושה. כדי שזו לא תהיה הוצאה כבדה מדי - זה יהיה רב במשרה חלקית [גם 500 ש"ח לחודש עבור שיעור פרשת השבוע במשרד זה נחשב רב].


בחודש הבא תארגן יום עיון הלכתי במשרדי "מעושר השקעות". תביא רבנים חשובים, דיינים ישרים, תפריט עשיר - (באותה כשרות של "מעושר"), ושום מילה על השקעות! את התקדימים ההלכתיים שיצאו ביום העיון תפרסם בכל העיתונות החרדית.


4) אחרי חודשיים, הכל יהיה בסדר. מטבע הדברים בחקירה שנמשכת הרבה זמן השופט מסיר את המגבלות, והעיתונות החרדית תחזור לפרסם את ההונאות, "עם כל הכוח"!


אבל הכי חשוב: מבחינה ציבורית חרדית - אתה מותר לבוא בקהל, טהור ונקי כמו אתרוג בקופסא. הדינרים חוזרים.


5) האינטרנט. פה מדובר בזירה בעייתית. מי שמחפש את השם שלך בגוגל - כל הרפש עולה - אלף כתבות שליליות על מעושר בערוץ 12, 13, וכאן 11. פרובלמה. אבל אל דאגה - פלאי הטכנולוגיה לשירותך.


שלח הודעה מוקלטת בקבוצת הווטאספ של "מעושר": "צוות יקר ונמרץ, מחר כולם באים עם הבגד היפה - יום צילומים!"


תקום מוקדם (תשובת המשקל למעצר), תוציא את החליפה הכי יפה שלך, ותקליט לא פחות 20 פרקים של 3 דקות של טיפים להשקעות "כך תשקיעו בחכמה בהייטק" "כך תבחרו נכון את התרופה הנכונה להשקעה" [אם אתה לא יודע את הכללים - יש בסטימצקי את Lean Startup של אריק רייס, או תבקש מהבינה מלאכותית שתכתוב לך].


את כל הפרקים הללו אתה מעלה ליוטיוב עם תיוגים רבים כדי שגוגל יוכל "להכיל" אותם.


בנוסף אתה בונה פודקאסט מיוחד! פודקאסט ובו סיפור חייך, על הניסים ועל הנפלאות, על החיים ועל המוות [אל תחזור שוב על סיפור גניבת מהקיוסק ברמבלה בברצלונה - לא מתאים]. בכל פרק שעולה - מלא תיוגים. כדי לדלג על הקושי לשלם למנחם טוקר כסף כמראיין מוצלח תבקש מהאחראי על המטבח ב"מעושר השקעות" שיראיין אותך. בנוסף גם "פודקאסט הלכתי עם הרב של מעושר" (שבו הרב מסביר כמה חשוב הלכתית לסמוך עליך).


הלאה


אתה מקים לא פחות מ5 אתרים שונים. אחד עם שם החברה [מעושר השקעות]. אחד עם שמך הפרטי [יעקב בלום - האתר הרישמי]. אחד עם טוויסט [מעושר השקעות - סחר בינלאומי]. אחד עם דומיין באנגלית, אחד עם דומיין בעברית. בכל אחד תכנים אחרים ושונים - אבל כולם של החברה שלך.



כשהכל מוכן -


צא מהמשרד אל לובי המעלית. 4 קומות מעליך יושבת החברה המדהימה - "טושטוש דיגיטל". זו חברת בניית אתרים שהמומחיות שלה זה לרפא חולים, להעלים נוכלים, להתיר אסורים! מדהים! בכמה מאות אלפי שקלים [לצערך במזומן, הם מבינים את הלחץ ולא פראיירים] הם מטריפים את כל האתרים והסרטונים שבנית במערכת מסועפת של קישורים והעלאות ושיתופים משם לפה ומפה לשם - עד שכל מפלצת האתרים והסרטונים משתלטת על כל חיפוש גוגל של "מעושר השקעות" - וכך כל התוצאות השליליות על "מעושר השקעות" עוברות לעמוד 4 בחיפוש בגוגל, ובא לציון גואל ולשבי פשע ביעקב.


כעת - גם החרדים הטכנולוגיים כבר לא יידעו על הפרשה שהתרחשה.


6) עוברים כמה חודשים - והפרשה מתפוצצת שוב. והפעם התקשורת החרדית כבר מבינה שאתה עויבר-בטל ולא מפחדת להתקשר אליך ולשאול שאלות.


ובדיוק בשביל זה הכנו לך את מקבץ התשובות המושלם שיספק את כל השאלות הקיימות:


שאלה: ראינו שהפרקליטות חוקרת אותך על הונאת פונזי?

תשובה: "ראיתם מה קרה בפעם הקודמת? ראיתם שלא יצא כלום מהחקירות?, אתם תראו שגם כעת לא יהיה כלום!"


"ואתם יודעים שאילון מאסק, האיש הכי עשיר בעולם נחקר בSEC האמריקאי על כך שהוא הבטיח רכב אוטונומי בדרגה 5 והגיע רק לדרגה 3? מה לעשות, חברות טובות נחקרות - מה יש להיבהל!"


שאלה: בעיתון דה מרקר היה רשום שחוזרים לך צ'קים?

תשובה: אה, מהעיתון האנטישמי הזה אתם מצטטים? נו באמת! הם לא מסוגלים לראות בית השקעות חרדי שעומד בשורה אחת עם מגדל מנורה ומיטב אז הם נגדינו. אני מספיק זקן לזכור את הכותרת של סבר פלוצקר נגד לב לבייב בהסדר החוב שלו!


שאלה: אבל חזרו לך צ'קים!

תשובה: עזבו, זה עניין זמני. אף אחד לא יכול לנבאות ברבורים שחורים. זה נורמלי. אתם יודעים שגם בלקסטון עצרה חלוקת תשואות מקרן הנדל"ן שלה? וגם הפניקס P2P הקפיאה תשלומים למשקיעי הנדל"ן שלה?


אבל למה דווקא אצליך חזר?

תשובה: הכל בגלל המלחמה.


שאלה: מתי להערכתך נוכל לקבל את הכסף בחזרה?

תשובה: אני מעריך שבקרוב מאד. בגדול המלחמה עושה מאד טוב לתעשייה שלנו, כי יש לנו כמה חברות פורטפוליו בתחומי נשק [מטוס עתידני שיורה לייזרים, רחפן הומניטרי שמשתק אויב במקום להרוג אותו, ועוד].


שאלה ממשקיע מודאג: מה עם הכסף שלי? אני רוצה ללכת להוצאה לפועל!

תשובה: בעוד כמה שבועות אנחנו עושים אירוע משקיעים ענק בעיר דורות עלית תובב"א, ואז ייכנס כסף גדול שיוכל לכסות את הפונזי שלך. חבל שתעצור את הכל עם הוצאה לפועל.

7) זהו. עד כאן. סביר להניח שפה אתה כבר לא תשרוד, לכלא לא תיכנס כי אנ"ש עדינים שלא מתלוננים [וכל שנענש על ידו אין הקב"ה במחיצתו], וגם לא יהיה הסדר חוב כי אין מי שיארגן הכל. סע לוילה שלך בכרמיאל שרשומה על שם "לחמינו 406" שרשומה על שם הילד, תהנה כמה שנים משקי המזומנים שהצטברו לך בלי לעבוד. תעשן, בריכה, מנגלים, והכל בסדר.

5-10 שנים והכל יעבור, תחזור אל המדריך הראשון ותתחיל הכלל מהתחלה.

זהו. עד כאן פרקי הקורס המושלם לנוכלים. שמחתי לעזור. תזכור להיות מענטש, להודות לה' שזכית לעבוד בעבודה נקייה והוגנת, ותזכור שנוכל ראשי תיבות "נקי כפיים ובר לבב". שלך. אלי.
 
מצב
הנושא נעול.
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה