עיתונים - אני יודעת שזה נושא לעוס, ובכל זאת>>>

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
שואלת בעבור לקוחה:
האם בכדי לקבל תפוצה ארצית לפרסומת מספיק לפרסם בעיתון "חזק"
"כח הפרסום" ועוד מס' מקומנים,
או שהעיתונים האלו לא מספיק מגיעים לכל הישובים החרדיים?

האם עיתון "חזק" מגיע לכל השכונות החרדיות בירושלים?

בפרסום עבור מוצר לילדים -
האם המקומנים עדיפים או "יתד נאמן"?

אשמח לכל תגובה!
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
תלוי מאוד מי קהל היעד של הפרסומת.

אוכל לתת לך כדוגמא את עירנו-מודיעין עילית. רוב עלוני הפרסום חזק כמעט ולא נכנסים לבתים-אנשים משליכים אותם במרוכז לפח כיון שהם מכילים המון פרסום על מוסדות אקדמאיים ללימודי גברים ונשים וכו'...שנאסרו ע"י גדולי ישראל.
(לא נכנסת כאן לויכוח האם הם צודקים או לא וכו'...רק בתור ציון עובדה).
 

!music

משתמש צעיר
מנסיון אישי!
בהנחה שיש לכם די תקציב בשביל זה כי זה עולה הון (.....)
הכלי שדרכו ניתן להגיע להכי הרבה אנשים במגזר החרדי זה עיתון יתד נאמן של יום שלישי
(שעפ''י הנתונים מגיע ל-50% מהציבור החרדי...)
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל
אם זה משהוא שמתאים מבחינת התוכן
הכי הכי הכי חזק וזול זה הפרסומות במקוואות ובבתי כנסת כמו שעושים וועד הרבנים וקופת העיר
מניסיון
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
בביתר עילית המקומונים מנצחים בגדול את העיתונים (ולא משנה איזה, כולל יתד יום שלישי)
מנסיון לאחר כמה וכמה פירסומים.
 

!music

משתמש צעיר
ושוב פעם בפעם המי יודע כמה סקר T.G.I שהתפרסם היום מוכיח ש...

סקר TGI: 'יתד נאמן' יום ג' בעלייה מפתיעה ל- 50.1%. 'הפלס' יום ו' בירידה ל- 11% בלבד.
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
תודה על התגובות!
אשמח לדעת האם יש עוד מקומות שהמקומונים קובעים
ומשמעותיים יותר מיתד,
זה יתן לי אינדקציה אם משתלם לפרסם שם בסופו של דבר.
ושוב,
קהל היעד הוא ילדים/האמאות שלהם של הצבור החרדי.

ועוד משהו - האם יתד נחשב בתוך קהילות של חסידי גור
כגון חצור, ערד, קרית גת וכו'
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שאלה כוללנית מאד מאד
תלוי בקהל יעד בלבד!
דהיינו יש קהל יעד שמספיק לו כח הפרסום ואינו רואה את הפרסומות שתולה פרלמוטר ודומיו(בתי כנסיות ומקוואות)
ויש קהל יעד הפוך.
יש קהל יעד שיצפה בעיתון חזק, יש בקו עיתונות
וישנם קהלי יעד יסתכלו בעיתון יתד, המודיע, הפלס, המבשר וכו'.

יש לשים לב- הכנסתם ביתד- שרפתם את קוראי הפלס, הכנסתם בהפלס שרפתם את אנשי יתד.
הכנסתם בקו עיתונות לא נקרא בציבור הפרומר וכו' וכו'

וכל אחד עושה את השיקול היעד שיביא אליו את הלקוח הפוטנציאלי ששייך אליו.
יש לבדוק קהל יעד לפני ולפנים לא מספיק לכתוב ילדים צריך לדעת מגזרים וכו'
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שאלה כוללנית מאד מאד
תלוי בקהל יעד בלבד!
דהיינו יש קהל יעד שמספיק לו כח הפרסום ואינו רואה את הפרסומות שתולה פרלמוטר ודומיו(בתי כנסיות ומקוואות)
ויש קהל יעד הפוך.
יש קהל יעד שיצפה בעיתון חזק, יש בקו עיתונות
וישנם קהלי יעד יסתכלו בעיתון יתד, המודיע, הפלס, המבשר וכו'.

יש לשים לב- הכנסתם ביתד- שרפתם את קוראי הפלס, הכנסתם בהפלס שרפתם את אנשי יתד.
הכנסתם בקו עיתונות לא נקרא בציבור הפרומר וכו' וכו'

וכל אחד עושה את השיקול היעד שיביא אליו את הלקוח הפוטנציאלי ששייך אליו.
יש לבדוק קהל יעד לפני ולפנים לא מספיק לכתוב ילדים צריך לדעת מגזרים וכו'
 

מרכזי

משתמש רשום
תלוי כמה כסף אתם מתכוונים להשקיע בפרסום.

אם להשקיע הרבה - המקום הנכון לדעתי זה:
בעיתונים - 'יתד נאמן' (רק ביום שלישי), אין חולק שזה העיתון הכי מקובל בציבור החרדי לעומת החינמיים האחרים.
במקומונים - 'פרסום חזק', שזה גם יחסית מקובל ונעים לפתוח ומגיע לרוב הארץ.

ואם להשקיע פחות כסף:
בעיתונים- לא יודע אם יש מושג כזה קצת כסף...
במקומונים - אפשרי או ב'מציאון במייל' שזה מגיע לכל הארץ בתפוצת המייל, ומחירי הפרסום שם ממש זולים.
או במקומונים רגילים - לקחת כמה ריבועים קטנים שניתן לסגור במחירים טובים, במקום לקחת עמוד שלם שאז זה עולה המון..
 

israelintop

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
אז מניסיון

גל ביתר בביתר
לעניין בירושלים
כח הפרסום בבני ברק
מודיעין עילית אין לי מושג.

לפרסם פחות מעמוד ביתד זה לא שווה - זה פשוט נעלם.
לפרסם עמוד - זה לא רווחי.

(חוץ מזה שלעניין וגל ביתר נותנים עיצוב גרפי חינם והמחיר כ500 ש"ח למודעה)


היחידים שעדיין מפרסמים ביתד בעמודים זה או עמותות (כיום למעלה מ65 אחוז מהעמודים ביום ג' בדוק!) שאצלם כל שקל שנכנס זה רווח ואם נכנס 10000 ש"ח כיסית מודעה (בשונה ממוצר - שאתה מרוויח 2 שקל על כל עשר שעתה צריך למכור ב50000 ש"ח כדי לכסות). או חברות גדולות שבולטון או פרנקל משגע להם את המוח שחייבים להשים בשביל 'מיתוג' והאינטרס שלו זה כדי לקבל את ה25% עמלה שהוא לוקח.

התזה שמקובלת כיום - שמאבק הפלס פשוט העיר דובים מרבצם, ונתן לחברות לעשות חושבים האם בכלל כדאי לפרסם. רובם קלטו שאנשים עוברים בנקים וקופות חולים עדיין בלי הפרסום בעיתונים שהמחיר שלהם לא פורפצינאלי ביחס לתוצאה.

ובוא נאתגר אותכם -
מי קנה פחות 'קליק' או צרך פחות שמפו 'דאב' בגלל שינילוור נעלמה מהשטח?
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י israelintop;2485729:
אז מניסיון

גל ביתר בביתר
לעניין בירושלים
כח הפרסום בבני ברק
מודיעין עילית אין לי מושג.

לפרסם פחות מעמוד ביתד זה לא שווה - זה פשוט נעלם.
לפרסם עמוד - זה לא רווחי.

(חוץ מזה שלעניין וגל ביתר נותנים עיצוב גרפי חינם והמחיר כ500 ש"ח למודעה)


היחידים שעדיין מפרסמים ביתד בעמודים זה או עמותות (כיום למעלה מ65 אחוז מהעמודים ביום ג' בדוק!) שאצלם כל שקל שנכנס זה רווח ואם נכנס 10000 ש"ח כיסית מודעה (בשונה ממוצר - שאתה מרוויח 2 שקל על כל עשר שעתה צריך למכור ב50000 ש"ח כדי לכסות). או חברות גדולות שבולטון או פרנקל משגע להם את המוח שחייבים להשים בשביל 'מיתוג' והאינטרס שלו זה כדי לקבל את ה25% עמלה שהוא לוקח.

התזה שמקובלת כיום - שמאבק הפלס פשוט העיר דובים מרבצם, ונתן לחברות לעשות חושבים האם בכלל כדאי לפרסם. רובם קלטו שאנשים עוברים בנקים וקופות חולים עדיין בלי הפרסום בעיתונים שהמחיר שלהם לא פורפצינאלי ביחס לתוצאה.

ובוא נאתגר אותכם -
מי קנה פחות 'קליק' או צרך פחות שמפו 'דאב' בגלל שינילוור נעלמה מהשטח?

זה פשוט לא נכון.

פרסום עובד.

כולנו קונים פחות ממוצר זה ויותר ממוצר זה - בגלל פרסום ומיתוג.
 

bitcoin

משתמש פעיל
ידוע לכם שהרבה מאוד מהציבור החסידי היותר מקפיד לא מכניס יתד הביתה? ורוד הירושלמים?!,,,
 

israelintop

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י אלי אלימלך;2486060:
זה פשוט לא נכון.

פרסום עובד.

כולנו קונים פחות ממוצר זה ויותר ממוצר זה - בגלל פרסום ומיתוג.

אז קדימה לאתגר -

תנסה שניה להיזכר כמה קליק קנית לפני שנתיים. וכמה אתה קונה היום (בוא נגיד ביחס לשוקולד פרה שממשיכים לפרסם)

כמה פחות שמפו פינוק קנית (ביחס לשמפו אחר)

ולסיום, הפסקת להשתמש בפנטסטיק בבית???


ברור שתגיד שפרסום עובד - אחרת אין הצדקה למושג 'משרדי פרסום' וכל הטראסק שנלווה אליהם.

חוץ מזה - הנקודה העיקרית שהמחיר למודעה לא שווה פורפצינאלית לרווח. - גם עם פרסום עובד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  41  פעמים

לוח מודעות

למעלה