דרוש מידע עדכון כרטיס מסך במחשב גרפי

שרה.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שלום,
אני סטודנטית לאדריכלות ומשתמשת במחשב של HP דגם OMEN שזה מחשב חזק מאוד, מיועד לביצועים גרפיים גבוהים, (מתאים להדמיות וכו') עם כרטיס מסך מתקדם מאוד.
יש לי את המחשב הנ"ל כבר שנה ומשום מה הוא לא מתפקד טוב - איטי, נתקע, תכנת אוטוקאד לא נפתחת, פעולות מורכבות מכבידות עליו והוא לא מגיב. אף אחד מהדברים הללו לא אמור לקרות במחשב ברמה הזאת.
אני מנסה לבדוק איפה הבעיה ואני פונה לכל מי שיכול להבין מה קורה כאן. יש לי חסימה של נטפרי, יכול להיות שהיא זו שמכבידה על המחשב? יכול להיות שהיא חוסמת עדכונים של ווינדוז ושל אנוידיה (=החברה של כרטיס המסך הגרפי) ולכן המחשב נתקע?
אני זקוקה לתשובות בדחיפות, כל מידע בנושא יוכל לעזור לי... תודה!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה