מידע שימושי מס חדש לטסים לאירופה

3524

משתמש מקצוען
החל מחודש נובמבר 2023 יידרשו כל המבקרים במדינות החברות באיחוד האירופי אשר אין בידם דרכון אירופי, לקבל אישור כדי להיכנס למדינות באירופה, ולשלם עבורו מראש 7 אירו. מדובר בתוכנית המכונה ETIAS אשר מטרתה להדק את הבקרה על הגבולות של 26 מדינות החברות באמנת שנגן. תוקפו של האישור יהיה כ-3 שנים.
כניסתה של התוכנית לתוקף הייתה אמורה להיות כבר לפני מס' חודשים אולם בשל הקורונה נדחתה התוכנית.
היום הודיעה גם בריטניה, אשר כידוע כבר אינה חברה באיחוד האירופי, כי גם על מנת להיכנס לבריטניה יידרשו המבקרים שאינם אזרחים בריטיים לקבל את האישור. התוכנית תיכנס לתוקף כבר בחודשים הקרובים בהדרגה, והחובה תהיה בשנת 2024.
לפי התוכנית של האיחוד האירופי ושל בריטניה, אין המדובר בויזה בדומה לארה"ב אלא במילוי טופס פשוט מראש וקבלת התשובה לגבי האישור תוך דקות ספורות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  11  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה