דרוש מידע מנין ההיתר של המורים והמורות להחרים חפצים לתלמידים?

מצב
הנושא נעול.

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הם לוקחים את החפץ משל הוא שלהם, בעוד הוא שייך להורה התלמיד.
מניין ההיתר?

דעתי האישית, הלא תורנית והלא מלומדת רק הולכת עם ההגיון - מדובר בגזל גמור.
מה אומרים?
אולי ידוע לכם על נידון הילכתי בעניין?
 

פלמונה

משתמש פעיל
הם לוקחים את החפץ משל הוא שלהם, בעוד הוא שייך להורה התלמיד.
מניין ההיתר?

דעתי האישית, הלא תורנית והלא מלומדת רק הולכת עם ההגיון - מדובר בגזל גמור.
מה אומרים?
אולי ידוע לכם על נידון הילכתי בעניין?
מי אמר שיש להם היתר?
 

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא הבנתי למה אתה בא בהנחה שהם עושים עפ"י ההלכה
הם הרי צדיקים גמורים..................

אבל באמת, אני נאלצת כעת לריב עם מורה שתחזיר חפץ ששייך לי.
אי מנסה להבין מניין העזות להחזיק בחפץ שלא שייך לך בכח.
מה עובר לה בראש.
 

גימפעל

משתמש מקצוען
אגב, התפרסם לאחורה מכתב מרן הגרע"י זצוק"ל למנהל הת"ת של בנו הגר"ד שליט"א שניתן ללמוד ממנו כמה דברים..
154060.jpg
 

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
זה אכן נידון הלכתי ארוך ועמוק,
אבל לפני הדיון, זה אחד מן הדברים שעליהם אומרים תהיה חכם ואל תהיה צודק.
כרגע אנחנו גמרנו להיות חכמים, זהו סיפור שצריך לסיים איתו.
ותודה על הנידון ההלכתי שהעלית. למרות אורכו ישנם נידונים שלא הועלו שם.
 

ברכת הגשם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אם הילד/ה רואים שההורים כועסים על המוסד-
זה הרס חינוכי ממדרגה ראשונה
אפשר להתקשר למורה לברר, לא ליד הילד/ה.
אם התקנון לא מתאים לכם- תתכבדו ותרשמו את הילדים במקום שמתירים להביא את החפצים הללו.
 

אנטוריום

משתמש מקצוען
אם הילד/ה רואים שההורים כועסים על המוסד-
זה הרס חינוכי ממדרגה ראשונה
אפשר להתקשר למורה לברר, לא ליד הילד/ה.
עד כמה שאיש ההוראה מתנהג באופן הגון....
ובלי לחלוק על הרעיון במקרים נורמטיבים,
יותר חשוב ללמד את הילד ערכים אמיתיים מאשר לחנכו לציות עיוור לכל מי שכתר ההוראה לראשו..
כלל בסיסי במוגנות
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

Chanae

משתמש מקצוען
לא ייודעת כמה אשכול בפרוג יכול לעזור לך בנושא
אני הייתי מתקשרת למו"צ ומבררת את הנושא,
ומחר שולחת פתק למורה שבהוראת הרב XXX היא מתבקשת להחזיר את את החפץ.
ואם היא מסרבת תאלצו להמשיך איתה לדין תורה.
כל זה במידה ואכן אתם צודקים, רק קחו בחשבון שיתכן והצדק עם המורה
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עד כמה שאיש ההוראה מתנהג באופן הגון....
ובלי לחלוק על הרעיון במקרים נורמטיבים,
יותר חשוב ללמד את הילד ערכים אמיתיים מאשר לחנכו לציות עיוור לכל מי שכתר ההוראה לראשו..
על מורא רבך כמורא שמיים שמעת על זה פעם ??
זה חיוב ממש לשמוע בקול המלמד, ואולי נכלל בזה גם מורה, לא יודע
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אם הילד/ה רואים שההורים כועסים על המוסד-
זה הרס חינוכי ממדרגה ראשונה
אפשר להתקשר למורה לברר, לא ליד הילד/ה.
אם התקנון לא מתאים לכם- תתכבדו ותרשמו את הילדים במקום שמתירים להביא את החפצים הללו.
ולפעמים חשוב לילד לא פחות לראות עד כמה הוריו עם האמת והצדק ומאמינים לו.
ולא מצטרפים לדריסה שלו רק בגלל שכתר מורה חבוש על ראש הדורס.

הגיע הזמן להתבגר מכל מיני מנטרות זקנות ועבשות.
אף פעם אין דבר אחד טוב לחינוך. כל עניין לגופו, ולעניינו.
 
נערך לאחרונה ב:

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לא ייודעת כמה אשכול בפרוג יכול לעזור לך בנושא
אני הייתי מתקשרת למו"צ ומבררת את הנושא,
ומחר שולחת פתק למורה שבהוראת הרב XXX היא מתבקשת להחזיר את את החפץ.
ואם היא מסרבת תאלצו להמשיך איתה לדין תורה.
כל זה במידה ואכן אתם צודקים, רק קחו בחשבון שיתכן והצדק עם המורה
היא לא מחויבת לרב שלך, אלא להנהלה וכן לרב של ההנהלה
 

:)Rachel

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עד כמה שאיש ההוראה מתנהג באופן הגון....
ובלי לחלוק על הרעיון במקרים נורמטיבים,
יותר חשוב ללמד את הילד ערכים אמיתיים מאשר לחנכו לציות עיוור לכל מי שכתר ההוראה לראשו..
זה לא ממש נכון
כי הילד לא מבין בדקויות
והוא ילמד לצפצף על המוסד
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה