חדשות בעולם מלחמת רוסיה & אוקראינה

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
דיווחים ברוסיה: זלנסקי נכנס לרשימת המבוקשים של המדינה
רוסיה הכניסה את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לרשימת המבוקשים שלה. כך דיווחו כלי תקשורת במדינה, שציינו כי גם נשיא אוקראינה הקודם פטרו פורושנקו ומפקד כוחות היבשה האוקראיני האוקראיני אולכסנדר פאבליוק נכנסו לרשימה. במוסקבה לא ציינו מהן ההאשמות נגד השלושה. (AP)
 

חסוי 7

משתמש מקצוען

רוסיה תקיים תרגיל שימוש בנשק גרעיני​

רוסיה תקיים תרגיל צבאי שיכלול תרגול שימוש בנשק גרעיני טקטי, זאת בעקבות מה שתפסו כאיומים מהמערב ששלח כוחותיו לאוקראינה. משרד ההגנה הרוסי: "התרגיל נועד להבטיח את שלמותה הטריטוריאלית וריבונותה של רוסיה"

 

חסוי 7

משתמש מקצוען
שירותי הביטחון של אוקראינה הודיעו כי עצרו שני קצינים אוקראינים בדרגת סגן אלוף בחשד שהתכוונו להתנקש בחייו של הנשיא ולדימיר זלנסקי ובכירים נוספים.

מדובר בקצינים המשרתים ביחידה המאבטחת את הנשיא ובכירים נוספים. על פי החשד השניים גויסו על ידי המודיעין הרוסי. סעיף האישום המיוחס לעצורים הוא "בגידה במולדת". על פי הודעת שירות הביטחון האוקראיני השניים היו חלק מרשת שהופעלה ממוסקווה, כך דיווח אלכס נירנבורג בכאן חדשות.

בשבוע שעבר הכריזה רוסיה על נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ועל קודמו בתפקיד פטרו פורושנקו כמבוקשים. על פי אחת הפרשנויות ההכרזה היא חלק מההכשרה המשפטית הרוסית לחיסולו הפיזי של נשיא אוקראינה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה