מי יודע ומכיר רופאים המטפלים בסרטן בשיטות טבעיות?

חיים V

משתמש מקצוען
בס"ד

הנתונים הם שההקרנות והכימו נכשלו; כמעט ולא עשו כלום (אולי הזיקו יותר משהועילו). לגידול ג'י בי אם (gbm) שבראש. (גידול אלים במיוחד שברפואה המודרנית לא יודעים איך להתמודד איתו כיום. בגדול).
מבירורים שערכנו, הסיכויים היותר טובים להחלים או לכל הפחות להאריך את חיי החולה (ואין מאה אחוז באף דבר) הוא למרבה ההפתעה הגדולה זהו דווקא ברפואה האלטרנטיבית. שם יש טיפולים שהוכיחו את עצמם ביחס לגידול האלים הזה, טיפולים די טובים. אך כמובן שוב לא מאה אחוז. (מבירורים שערכנו אחד הדרכים החזקים הראשונים שמטפלים בו זהו באמצעות שמן של 'ריק סימפסון' המופק מקנביס, הזוכה להצלחות מרשימות אם כי עדיין לא מאה אחוז. משהו כמו 70 אחוז. תלוי לפי מספר משתנים ותנאים שונים וכו').
מאחר והרפואה המודרנית הורידה ידיים. היא אינה רואה טיפול שיהיה יכול לעזור במקרה הנוכחי מול הגידול האלים הזה, לא נותר ברירה אלא לפנות לערוצים האחרים, לרופאים המתעסקים בשיטות טבעיות לרפא סרטן, שלהם יש הצלחה במידה מסוימת בריפוי המחלה. (בפרט בגדולי מוח שאחוזי ההצלחה אצלם קצת יותר טובים).

אם כן נשמח לשמוע ממי שמכיר ויודע על רופאים המטפלים בסרטן בשיטות טבעיות. החשוב פה הוא, מידת ההצלחה שלהם; כמה אחוזי הצלחה יש להם בריפוי המחלה.
ונציין כמו כן: המליצו לנו על ר. בן חמו שהיא טובה בתחום ולא ייקרה, נשמח לשמוע המלצות ממי שעבר אצלה טיפול; האם הוא מרוצה ומהי מידת ההצלחה שלה בטיפול במחלה. (ואיך היא בתחום הרפואה האלטרנטיבית, בגדול? מישהו יודע / מכיר? נשמח לשמוע).

דעתכם חשובה לנו! נשמח לשמוע מכם.



נ.ב. שימו לב, אשכל זה נפתח כדי לקבל אינדיקציה (התרשמות כללית) על אחוזי הצלחה אצל רופאים בתחום ולא על הדרך המומלצת לטיפול במחלה. מי שירצה לשתף, לייעץ, להעיר ולהאיר, ולגלות אוזן על דרך כזו או אחרת נשמח לשמוע מאוד בפרטי/אישי. ממספר שיקולים חשובים.
 

יהושע בנמי

משתמש צעיר
אני מכיר את גברת בן חמו, אשה נפלאה עם הרבה ידע וחכמה, והיא לא יקרה, לדעתי מאוד כדאי לפנות אליה.

כדאי גם לדבר עם הרב קלמן גולדשמיד, הוא היה על סף מוות כשגילו אצלו את המחלה לפני שנתיים וחצי , והוא עושה רק טיפולים רפואיים.
 

super tiger

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אני מכיר את גברת בן חמו, אשה נפלאה עם הרבה ידע וחכמה, והיא לא יקרה, לדעתי מאוד כדאי לפנות אליה.

כדאי גם לדבר עם הרב קלמן גולדשמיד, הוא היה על סף מוות כשגילו אצלו את המחלה לפני שנתיים וחצי , והוא עושה רק טיפולים רפואיים.
התה של שרה?
 

גברת

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
המסע - מסע ריגשי
הוציא הרבה ממחלותיהם ללא שום טיפולים קונבנצוינאלים.
 

ציפופו 1

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
שמעתי לאחרונה על אחד בשם ארז שקד שהוציא כמה מהמחלה, יודעת על מישהו שהתחיל לאחרונה לטפל אצלו וראו רגיעה של ההתפשטות שהיתה ב MRI והקלה גדולה בכאבים, אבל הוא לא זול והשיטה שלו דורשת משמעת מאוד חזקה וממש שינוי של הרגלי החיים
 

יהושע בנמי

משתמש צעיר
העניין עם שרה חמו לפי מה שידוע לי אם אני לא טועה, שהיא מתמקדת רק בדיאטה, ודיאטה לבד זה לא מספיק לסמוך על זה לריפוי סרטן, ובוודאי לא בסרטן שכבר התפשט, לכל מתרפא מסרטן חייב דיאטה, ולזה יכול להיות שהדיאטה שלה מספיק טוב, ואני מכיר כמה אנשים שמכירים אנשים שהתרפאו ע״י השיטה הזאת, אבל דיאטה לבד זה לא מספיק אם רוצים סיכוי גבוה לריפוי חייבים לשלב עוד הרבה דברים.
 

יהושע בנמי

משתמש צעיר
רשימה של מרפאים אלטרנטיביים לסרטן:
ד"ר יוסף בנר, הוא גם אונקולוג
ד"ר משה רפאל צרור
ד"ר אריה אבני
ד"ר ערן אשחר
ד"ר מרדכי ליטמן
דוד שדה
ארז שקד
בני אהרן
רחל בן חמו
גדעון כינר
 

יטל

משתמש פעיל
אין לי בכלל הבנה בזה .בס"ד

הנה מהכתבה של הרב יובל אשרוב בעניין:

צום נגד סרטן

גם בתחום המחלה בסרטן יש לרב אשרוב בשורה מהפכנית: ניתן להתמודד עם המחלה באמצעות שיטות צום וניקוי. "אתה רואה את זה?", הוא שואל ומציג ספר שנח על שולחנו. "את הספר הזה כתב רופא אוסטרי בשם ברוייס, שריפא ארבעים אלף מקרי סרטן. יש פה מכתבי תודה, אפשר לקרוא. השיטה שלו היא בעצם 42 יום של דיאטת מיצים – סלק, גזר, סלרי, צנון, תפוח אדמה ועוד. יש לצרוך חצי ליטר ליום, בצירוף תה לניקוי הכליות והכבד. את זה עושים במינון שיאפשר מצב שבו הגוף ימשיך לחיות – אבל הסרטן ימות. 40 אלף אנשים נרפאו מהשיטה הזו. בעבר היו שמים מטפלים כאלה בבית הסוהר. היום כבר בודקים את זה ברצינות.

"סרטן הוא גידול שמתפתח מהר מאוד. תאים סרטניים מתפתחים פי שניים מאשר תאים רגילים. וכך, כשלא נותנים להם מזון – תוך 42 ימים נעלמים גידולים! באה אליי אישה בת 44, אמא לארבעה ילדים, לפני השתלת כבד. במשך שלושה חודשים היא עשתה דיאטת ענבים, ובהמשך צרכה רק מזון חי. ואחרי אותה תקופה הרופא שלה התקשר אליה ואמר לה 'תשמעי, הכבד שלך מתחדש. לא יודע מה קרה'. זה בשבילי רפואה. עזוב את כל התיאוריות מסביב.

"אם משרד הבריאות היה נותן צ'אנס לדבר הזה, והיה מורה על ביצוע מחקר אמיתי, המציאות היתה משתנה. אני מציע שייקחו אלף חולי סרטן לפני כימותרפיה שמסכימים לעבור את זה – וממילא לא מסכנים אותם כי מדובר בתוכנית של 42 ימים בסך הכל – ופשוט מנסים. ברוייס מעיד על מאה אחוזי הצלחה ברמת השינוי. אמנם לא כולם התרפאו לגמרי, כי לפעמים זה מאוחר מדי, אבל אצל כולם קרה שינוי. אז שינסו. כואב, כואב הלב. כל יום אני שומע על עוד מקרים. היום אחד משלושה חולה בסרטן, ובארה"ב אומרים שבעוד 15 שנה אחד משני אנשים יחלה בסרטן. מול זה המציאות מלמדת שבאמצעות שיטת התזונה הטבעית יש אנשים שניצלו מהשתלות של כבד, מדיאליזה וכן הלאה. בנוסף לכך, מחקרים וסטטיסטיקות מראים שישנה ירידה גם בתוחלת החיים, לאחר שהעלייה נבלמה. זה נובע משלוש מחלות עיקריות – סוכרת, סרטן ויתר לחץ דם. היום גם ילדים ונערים לוקים יותר ויותר במחלות האלה".

בפועל, התפריט שמציע הרב אשרוב פשוט מאוד. לא תמצאו בו מיץ עשב חיטה או מאכלים מורכבים להכנה או להשגה, אלא בסך הכל כמה פירות ביום, שני סלטי ירקות גדולים, קצת שקדים, אגוזים – וזהו. כמובן, בהתאמה ספציפית לכל מטופל.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
אשכל זה נפתח כדי לקבל אינדיקציה (התרשמות כללית) על אחוזי הצלחה אצל רופאים בתחום
רופאים אלטרנטיביים ואחוזי הצלחה זו סתירה.
רובן הגדול, אם לא המוחלט של השיטות האלטרנטיביות לא נבדקו מחקרית בצורה טובה.
ולכן , אפשר לבקש סיפורי הצלחה, התרשמות וכו' , והעיקר סיעתא דשמיא.
 

חיים V

משתמש מקצוען
שמעתי לאחרונה על אחד בשם ארז שקד שהוציא כמה מהמחלה, יודעת על מישהו שהתחיל לאחרונה לטפל אצלו וראו רגיעה של ההתפשטות שהיתה ב MRI והקלה גדולה בכאבים, אבל הוא לא זול והשיטה שלו דורשת משמעת מאוד חזקה וממש שינוי של הרגלי החיים
מה השיטה והדרך בה הוא פועל?
אפשר להרחיב? מאוד יעזור!

תודה רבה.
 

ציפופו 1

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מה השיטה והדרך בה הוא פועל?
אפשר להרחיב? מאוד יעזור!

תודה רבה.
אני לא יודעת יותר מדי פרטים, תזונה קפדנית מאוד שלא עברה שום תהליכים תעשייתיים, הימנעות מקרינה כמה שיותר ויש עוד דברים, אבל אני לא יודעת לפרטי פרטים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה