חשבתם פעם יותר משניה על זול פה?
חשבתם מה גרם לזול פה לכבוש בסערה את השוק?
ניסיתם פעם לחשוב למה לוגו של חברה כל כך גדולה הוא ברמת ביצוע של תלמידת סמינר חובבנית?
זול פה הייתה אמורה להיות ממותגת כרשת זולה. המטרה היתה לבדל אותה מכל הרשתות הזולות שטוענות לכתר הזול ולהכניס לראש של האנשים אנחנו זולים!!!
ואיך?
שימו לב למהלך מבריק שנבנה שלבאחר שלב:
הלוגו - לוגו שביצועו לא עולה על רמה של גרפיקאית פחות ממתחילה - אנו לא משקיעים כסף בכאלו דברים על חשבון הלקוח.
הפרסומות - לא יותר מוורד פשוט. שחור לבן (למרות שזה עולה כמו עמוד צבע מלא) הצבע יוצר תחושה של בזבוז, כסף - שבסוף משלם הלקוח.
אין חתימה של משרד פרסום - משדר: כאן לא ישבו וחשבו טובי המוחות איך לשטוף לנו את המוח ולעשות כסף על חשבוננו. זה משהו תמים. וכן, משרד פרסום עולה הרבה כסף שאותו בסוף משלם הלקוח הקטן והאומלל שלנו.
וכך הלך והתפתח עולפ קראיטיבי חדש. התחלה מאפס, מחנות מכולת, הובילה למהפכה הגדולה של "מה שזול פה ומה שלא זול - לא פה"
והשאר אתם כבר מכירים...
ההייתם מאמינים כמה ראש, תחכום ומחשבה מושקעים בקמפיין?!
נ.ב הנ"ל בהפקת פרסום גל.
חשבתם מה גרם לזול פה לכבוש בסערה את השוק?
ניסיתם פעם לחשוב למה לוגו של חברה כל כך גדולה הוא ברמת ביצוע של תלמידת סמינר חובבנית?
זול פה הייתה אמורה להיות ממותגת כרשת זולה. המטרה היתה לבדל אותה מכל הרשתות הזולות שטוענות לכתר הזול ולהכניס לראש של האנשים אנחנו זולים!!!
ואיך?
שימו לב למהלך מבריק שנבנה שלבאחר שלב:
הלוגו - לוגו שביצועו לא עולה על רמה של גרפיקאית פחות ממתחילה - אנו לא משקיעים כסף בכאלו דברים על חשבון הלקוח.
הפרסומות - לא יותר מוורד פשוט. שחור לבן (למרות שזה עולה כמו עמוד צבע מלא) הצבע יוצר תחושה של בזבוז, כסף - שבסוף משלם הלקוח.
אין חתימה של משרד פרסום - משדר: כאן לא ישבו וחשבו טובי המוחות איך לשטוף לנו את המוח ולעשות כסף על חשבוננו. זה משהו תמים. וכן, משרד פרסום עולה הרבה כסף שאותו בסוף משלם הלקוח הקטן והאומלל שלנו.
וכך הלך והתפתח עולפ קראיטיבי חדש. התחלה מאפס, מחנות מכולת, הובילה למהפכה הגדולה של "מה שזול פה ומה שלא זול - לא פה"
והשאר אתם כבר מכירים...
ההייתם מאמינים כמה ראש, תחכום ומחשבה מושקעים בקמפיין?!
נ.ב הנ"ל בהפקת פרסום גל.