כמה לדרוש פיצויים עבור רשלנות רפואית??

לב ים

משתמש צעיר
עימוד ספרים
חמי הלך לרופא עיניים מפורסם בשביל להסיר 'קטרקט'. לפני כן הוא החתים אותו שבמקרה שתהיה ח"ו תקלה הוא לא יוכל לתבוע אותו. בתחילה הוא סירב לחתום על כך, ורק אחרי שהוסבר לו שזה סתם בשביל הסדר הטוב, הוא הסכים.

באמצע הטיפול הרופא שואל אותו אם הוא רוצה שהוא יוריד לו את המספר במשקפיים. חמי הסכים, והוא מתח את הקרנית, כדי להוריד את המספר.

הטיפול הסתיים וחמי חוזר לביתו, אך במקום שהראייה תשתפר, היא רק החלה לדעוך, עד שכמעט ולא ראה באותה עין שבצעו בה את הטיפול.

הוא חזר לרופא, זה האחרון הסתכל ואמר שהוא רואה שיש משהו, אך אין זה קשור אליו בכלל, ובכל אופן הוא ממליץ ללכת למיון.

חמי הלך למיון, ושם התברר כי הרופא מתח את הקרנית חזק מאד, וכמעט שקרע אותה חלילה, ואז לא היה כבר תקנה ח"ו.

למרבה הנס, עדיין היה מה להציל, והוא נכנס לניתוח חירום, שהיה מלווה ביסורים גדולים, וגם בהשקעה כספית של 7,000 ש"ח.

במחלקה אח"כ שכב לידו עוד חולה, גם הוא פצוע מאותו רופא מפורסם. האחות, כשעברה שם הפטירה 'אלה פצועי .... [כאן נקטה בשם הרופא]'.

לאחר חודש הוצרך חמי לעבור ניתוח נוסף, יותר קשה מהראשון, כדי להוציא חומרים שהכניסו לתוך העין בשביל שיעזרו באיחוי התפרים [כך הבנתי פחות או יותר אך זה לא משנה לעצם הענין]. גם הניתוח הזה עלה 6,000 ש"ח.

אנחנו במשפחה כמובן כעסנו מאד.

א. לאחר מעשה הרופא לא מתנצל כלל, להיפך, הוא טוען בכל עוז שהדבר אינו קשור אליו כלל. מה שנסתר על ידי הרופאים, שסוברים בוודאות שהבעיה החלה בעקבות הטיפול יתר...

ב. נראה שאין זה מעשה חד-פעמי, יוכיח החולה ששכב לידו, גם אם אותה בעיה בערך.. וכמובן, מאותו רופא. אם לא יטפלו ברופא הזה כעת, מי יודע עוד כמה יסבלו מכך חלילה.

ג. למה הפצוע, בנוסף לסבלו הגופני והנפשי הרב, צריך לשלם מכיסו את הוצאות הניתוחים????

אי לכך ובהתאם לזאת, רציתי ללכת על מהלך של 'דמי שתיקה'. נכון שאי אפשר לתבוע את הרופא, אבל אני רוצה לכתוב לו מכתב, שבו יהיה כתוב עיקרי הדברים הנ"ל, ולהבהיר לו שזכותינו המלאה לפרסם את המעשה הזה בעיתונים ובכלי התקשורת, ולכל הפחות במדור 'רשות הרבים' שבעיתון 'יתד נאמן'. כמובן שלאחר שזה יפורסם, הוא יקבל ביטולים רבים של הזמנות, וכמו כן היומן מכאן ואילך לא יהיה צפוף כל כך.. מה שבטוח שהדבר לא יעשה לו טוב בכלל...

וכאן אני ממשיך לכתוב לו, שבמידה והוא מעוניין שלא נפרסם את הדברים, הוא צריך לשלם לנו 'דמי שתיקה' סכום כספי גדול.

הרווח הראשון שלנו הוא שמכאן ואילך הוא יפסיק את הנסיונות שהוא עושה על הפציינטים שלו, אחרי שהוא שילם על כך בכיסו...

וגם למשפחה מגיע קצת פיצויים, וגם יותר מכך, על הסבל שנגרם להם..

מקווה שלא הארכתי מידי.

מה אתם חושבים? אני חושב בכיוון הנכון? ככה לפנות אליו במכתב פשוט ודי?

והעיקר - איזה סכום לדרוש? לדוגמא 200,000 ש"ח זה קצת או הרבה?

אשמח מאד לתשובות מהמומחים כאן.

תודה רבה.
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
המומחים- לא כאן. המומחים הם עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית וכדאי לפנו אליהם ולו רק לפגישת יעוץ וכדאיות-שוה את ההשקעה. פה מקסימום תבקש המלצות לעורכי דין כאלו. מה שברור הוא שהחתימה השגרתית שחותמים בכל ניתוח שהוא לא בהכרח תפריד בינכם ובין הפיצוי אז כדאי ושוה לנסות.
 

kola

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כאמור להתייעץ עם עורכי דין, וגם עם רב מורה הוראה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה