בריאות ילד נמוך ובלוטת התריס- 2 נושאים

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ילד ששומר על אחוזון 5, בכיתה גבוהה, ונמוך. צילום כף יד תואם גיל, מישהו יודע מה זה אומר? שהוא ימשיך באחוזון 5 עד שיהיה בגובה ההורים? או שאם גיל עצמות הוא כילד מתבגר עוד מעט נסגרת האפשרות לגבוהה? או שזה גם תלוי בהתפתחות מ. שלא התחיל? יש מה לפנות לאנדוקרינולוג?

שאלה שניה בנושא בלוטת התריס מבררת- על מצב כזה האם אומר על תת פעילות או על פעילות יתר.
והאם יש המלצה לאנדוקרינולוג למבוגרים באזור המרכז.(אלעד)
1688674360792.png
 

goodmed

משתמש חדש
זה מראה על גבול תת פעילות בלוטת התריס,
כדאי לבדוק גם מדדי ויטמינים בדם כגון ויטמין d, קלציום , ברזל, וגם WBC , אאוזינופילים, כי זה יכול להיות קשור לבעיה ( למרות שהרבה רופאים לא ערניים לקשר בין אלו לבלוטת התריס )
טיפול בדברים ה "פשוטים" האלו יכול לחסוך טיפול תרופתי ארוך טווח בבלוטת התריס
 

המסודרת

משתמש מקצוען
ככל שתפני לאנדוקרינולוג יותר מוקדם יהיה יותר איך לעזור לו לגבוה (יכול להיות שהוא יגיד שזה תקין אבל שווה להתייעץ - אני לא יודעת מה זה אומר אחוזון 5 כשאנחנו פנינו הוא היה פחות מ 3-)
תחפרי כאן באתר נושא הנמוכים דובר הרבה לאחרונה
 

אתי פרידלנדר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בקשר לשאלה ראשונה
אשמח לתת לך מידע בפרטי
050-4123036
בקשר לבלוטת התריס -
לכי לרופא אל תחכי -
לפעמים רק לבדוק מידי פעם
לפעמים - חובה התערבות ,
לא משחקים עם בלוטת התריס!
 

SARAM618

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
תתקשרי לרינה פליישמן - היא מטפלת בילדים נמוכים.
אישית עכשיו אחיין שלי מטופל אצלה ובת של בת דודה ושניהם גבהו בצורה משמעותית מאוד בשלושה חודשים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה