ייעוץ בקשר למיכשור, בבקשה

משולש

משתמש צעיר
מכירים את המכשירים הבאים? האם כדאי לרכוש לאולפן ביתי להקלטות שירה וקריינות? כדאי ללכת על דברים זולים יותר / להשקיע?
בתודה מראש
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
הכל נראה טוב מאד. רק צריך לקחת בחשבון התאמת המחשב (החוזק,זיכרון וכו') לעבודה. כי גם אם אתה רוכש את הציוד הטוב ביותר, בסופו של דבר המחשב אמור לעשות את העבודה, וח"ו שהוא יתקע באמצע...
 

משולש

משתמש צעיר
מה הדרישות של מחשב לעבודה כזו? והאם יש קשר בין רמת המיכשור לבין חוזק המחשב?
 

משולש

משתמש צעיר
סליחה, מה קרה פה?
הייתי באמצע וזה נשלח איכשהו. אמשיך:
לא גודל הקובץ, סגנון העבודה והעומס על המחשב קובעים כאן?
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
גם וגם. אי אפשר לצפות מה יהיה גודל הקובץ. מאידך, אם תזלזל באיכות החומרה, דהיינו לוח אם מצ'וקמק, או זכרונות (אפילו טובים, אבל כל פס של חברה אחרת ומהירות אחרת) וכו' וכו'. הרי שתקבל הכלאה שמפילה את המחשב באמצע העבודה, וגורמת רק צרות. כשעושים עריכה - לא מתפשרים על האיכות. וחשוב גם להתייעץ עם מישהו שמבין טוב בשני התחומים: מוסיקה, הקלטה - מיחשוב. יש לי המלצה על מישהו כזה אם תרצה - באישי.
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מה שלא יהיה ובהמשך לקודמיי למעלה, אני חושב שמיקרופונים ברמה כזו לעומת מוניטורים ברמה הרבה פחות זה קצת מוזר, לדעתי המוניטורים צריכים לעלות כפול מהמיקרופון, וכמובן שזה הולך ע"פ האוזן, משהו שאוהבים ולא מבלבל, כדאי ללכת עם פרוייקט שעשית לחנות כזו, ולבדוק רמקול רמקול, איפה אתה הכי מבחין בהבדלים של כל דבר ודבר בשביל המיקס, אני עשיתי את זה וזה היה שווה כל רגע, וכמובן שהם עושים את זה - בשביל זה יש בכל חנות כזו אולפן קטן. בעת הבדיקה חייבים לעמוד בנקודת הסוויט ספוט, כלומר הנקודה בין 2 המוניטורים, שהמרחק בין המוניטורים ובין הבוחן יהיה שווה. (בצורת משולש שווה צלעות)

ושוב לדעתי המוניטורים זה הדבר כמעט הכי חשוב באולפן אם לא הכי ! מומלץ להשקיע הרבה בהם ופחות במיקרופון!

בהצלחה.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
לפי מה שאני מכיר המוניטורים האלו מעולים
דווקא ה BX5 לטעמי יותר טובים מ ה8 לחדרים מסויימים
והם מומלצים בחום
הם יחסית זולים והסאונד שלהם מעולה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  37  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה