מצויין שעיה,
עכשיו נותר לך רק להוריד את מסמך הWROD להחליף את הלוגו ופרטי הטלפון והפקסים והנה לך מהלך אפטקיבי זה בדיוק כל הרעיון של הכרטיס. שכל אחד שימצא את החברה / עמותה / ארגון ופשוט ישתמש באותה פלטפורמה בשביל להקל על אנשים, אנשים היום לא אוהבים ומתקשים להשקיע מזמנם גם על דברים שמציקים, לעומת זאת אפקט העדר הוא דבר חזק. תן פלטפורמה קלה כמו לביטוי, "פייסבוק ודומיו והנה לך מחאה אדירת מימדים.
הרעיון של הכרטיס הוא לא עמותה / ארגון כזה או אחר בדווקא אלא הדרך. האפשרות שכל נוסע פשוט גם אנשים בלי מחשב יוכלו לפעול זה מבלי לטרוח ולהשקיע מזמנם יותר מידי, פשוט מציינים את הפרטים ומטיסים את זה לאותה חברה / ארגון שמטפל בעניין.
כש20 נוסעים בקו מסוים יעשו זאת יהיה לזה אפקט חזק, כש100 איש יעשו זאת האפקט יתעצם, כש1000 ירושלמים יתלוננו כל אחד בקו שלו (בפעולה של 3 שניות) על בעיה מסוימת אגד תתחיל לבצע פעילות דרסטית ואמיתית לטיפול הנושא וכמוה חברות תחבורה אחרות. ככל שהנושא יצבור תאוצה הפתרון יהיה חזק יותר.
ולדעתי כרטיס זה יוכל וישמש ככלב שמירה נאמן גם בעתיד.
עכשיו נותר לך רק להוריד את מסמך הWROD להחליף את הלוגו ופרטי הטלפון והפקסים והנה לך מהלך אפטקיבי זה בדיוק כל הרעיון של הכרטיס. שכל אחד שימצא את החברה / עמותה / ארגון ופשוט ישתמש באותה פלטפורמה בשביל להקל על אנשים, אנשים היום לא אוהבים ומתקשים להשקיע מזמנם גם על דברים שמציקים, לעומת זאת אפקט העדר הוא דבר חזק. תן פלטפורמה קלה כמו לביטוי, "פייסבוק ודומיו והנה לך מחאה אדירת מימדים.
הרעיון של הכרטיס הוא לא עמותה / ארגון כזה או אחר בדווקא אלא הדרך. האפשרות שכל נוסע פשוט גם אנשים בלי מחשב יוכלו לפעול זה מבלי לטרוח ולהשקיע מזמנם יותר מידי, פשוט מציינים את הפרטים ומטיסים את זה לאותה חברה / ארגון שמטפל בעניין.
כש20 נוסעים בקו מסוים יעשו זאת יהיה לזה אפקט חזק, כש100 איש יעשו זאת האפקט יתעצם, כש1000 ירושלמים יתלוננו כל אחד בקו שלו (בפעולה של 3 שניות) על בעיה מסוימת אגד תתחיל לבצע פעילות דרסטית ואמיתית לטיפול הנושא וכמוה חברות תחבורה אחרות. ככל שהנושא יצבור תאוצה הפתרון יהיה חזק יותר.
ולדעתי כרטיס זה יוכל וישמש ככלב שמירה נאמן גם בעתיד.