יוזמה מעשית: "בעד הנוסעים, לא נגד אגד"

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מצויין שעיה,
עכשיו נותר לך רק להוריד את מסמך הWROD להחליף את הלוגו ופרטי הטלפון והפקסים והנה לך מהלך אפטקיבי זה בדיוק כל הרעיון של הכרטיס. שכל אחד שימצא את החברה / עמותה / ארגון ופשוט ישתמש באותה פלטפורמה בשביל להקל על אנשים, אנשים היום לא אוהבים ומתקשים להשקיע מזמנם גם על דברים שמציקים, לעומת זאת אפקט העדר הוא דבר חזק. תן פלטפורמה קלה כמו לביטוי, "פייסבוק ודומיו והנה לך מחאה אדירת מימדים.

הרעיון של הכרטיס הוא לא עמותה / ארגון כזה או אחר בדווקא אלא הדרך. האפשרות שכל נוסע פשוט גם אנשים בלי מחשב יוכלו לפעול זה מבלי לטרוח ולהשקיע מזמנם יותר מידי, פשוט מציינים את הפרטים ומטיסים את זה לאותה חברה / ארגון שמטפל בעניין.

כש20 נוסעים בקו מסוים יעשו זאת יהיה לזה אפקט חזק, כש100 איש יעשו זאת האפקט יתעצם, כש1000 ירושלמים יתלוננו כל אחד בקו שלו (בפעולה של 3 שניות) על בעיה מסוימת אגד תתחיל לבצע פעילות דרסטית ואמיתית לטיפול הנושא וכמוה חברות תחבורה אחרות. ככל שהנושא יצבור תאוצה הפתרון יהיה חזק יותר.
ולדעתי כרטיס זה יוכל וישמש ככלב שמירה נאמן גם בעתיד.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י sh12;1052990:
אך כפי שכבר כתבו כאן קודם,
לדוג': כשארעה תקלה בקו מסוים, כגון איחור / אי עצירה בתחנה / עומס חריג וכו'
כמה אנשים מתוך העשרות נוסעים באמת התלוננו לאגד? אחד? הלוואי!

לגבי מס' התלונות בעבר, אתה צודק לגמרי! למי יש כוח להתחיל לחפש דרכים להתלונן על אגד, למי יש זמן לחכות על הקו, או לכתוב מכתב ואח"כ גם לוודאות שהוא באמת טופל, ובכלל בדיוק מאותה מחשבה שמרפה את ידי הנוסעים. רק אחד באמת מתעקש ומתלונן.

אבל תאר לך שכל אחד (מחברי הפורום) בעל מדפסת שחור לבן ידפיס 4-5 דפים וידביק בתחנה. או שישלחו את המסמך לחברים במייל יהיה לזה אפקט מטורף.
יהיו את הצינים שבחיים לא ימלאו ויונעם להם, אך יהיו את האנשים שהנושא באמת מפריע להם ויש להם איזה פקס בבית וכשהיוזמה לא שלהם הם עוד יאמינו שחברות גדולות עומדות מאחורי זה ואכן יתעדו במיוחד שאין להם מאמץ והאפשרות שלהם לתיעוד קלה ומהירה.

לדעתי פה הכללים כבר ישתנו דרסטית, אנשים יקלטו שיש להם כח גם מול חברת אגד. ואחרי שזה יקרה אגד לא תשמש בססמאות נחמדות בלבד, היא תיישם אותם הלכה למעשה.
 

sh12

משתמש מקצוען
ואם היה לך עיכוב או תקלה בנסיעה, כדאי לתת עוד 2 דקות, בזמן הנח לך
ולמלא דף תלונה ישיר לאגד:
http://www.egged.co.il/Publiccomplaint.asp

גם אם לא כולם נגישים למילוי פניה כזו,
אפילו אם רק נוסעים החברים ב"פרוג" יתלוננו. בטוח שנרגיש שינוי!

היה פעם מבקר אגד, שהטריד באופן קבוע את הנוסעים בתחנה בצומת רמות...
לאחר מס' תלונות לאגד, המבקר הושעה והועבר לפיקוח באזור אחר בעיר!!!
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
א. הלכתית אני לא פוסק, אבל לא נראה לי שאפשר לקחת את אגד לדין תורה, ובמצב כזה, למיטב ידיעתי, רוב הרבנים מתירים ללכת לבית משפט.
ב. תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות היא תהליך פשוט ושווה לכל נפש המסתיים על פי רוב בדיון אחד.
ג. אין אפשרות לעשות מליונים בבימ"ש לתביעות קטנות, מכיוון שגובה התביעה המקסימלי הוא 32 אש"ח. -לא לחינם נקרא שמו בית משפט לתביעות קטנות.
ד. לא עודדתי או שיכנעתי מישהו לתבוע, רק הבעתי את דעתי שזו הדרך הטובה ביותר לחולל שינוי בהתייחסות של אגד לעניין.
אם נדמה לך שתיבת התלונות של אגד ריקה, יש לי חדשות בשבילך. ואם נראה לך שיש מישהו באגד שלא ישן טוב בלילה בגלל התלונות, גם כאן תופתע אולי לשמוע שהם דווקא לא מתרגשים מכמה תלונות בתיבה. לעומת זאת, תביעה הגוררת פיצוי כספי של לקוחות, בהחלט עשויה להסב אי נוחות לאגד ולאלץ אותה להתייחס במידה ראויה של רצינות לצרכי לקוחותיה החרדים.
 

sh12

משתמש מקצוען
נכתב ע"י Shia;1053010:
א. הלכתית אני לא פוסק, אבל לא נראה לי שאפשר לקחת את אגד לדין תורה, ובמצב כזה, למיטב ידיעתי, רוב הרבנים מתירים ללכת לבית משפט.
ב. תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות היא תהליך פשוט ושווה לכל נפש המסתיים על פי רוב בדיון אחד.
ג. אין אפשרות לעשות מליונים בבימ"ש לתביעות קטנות, מכיוון שגובה התביעה המקסימלי הוא 32 אש"ח. -לא לחינם נקרא שמו בית משפט לתביעות קטנות.
ד. לא עודדתי או שיכנעתי מישהו לתבוע, רק הבעתי את דעתי שזו הדרך הטובה ביותר לחולל שינוי בהתייחסות של אגד לעניין.
אם נדמה לך שתיבת התלונות של אגד ריקה, יש לי חדשות בשבילך. ואם נראה לך שיש מישהו באגד שלא ישן טוב בלילה בגלל התלונות, גם כאן תופתע אולי לשמוע שהם דווקא לא מתרגשים מכמה תלונות בתיבה. לעומת זאת, תביעה הגוררת פיצוי כספי של לקוחות, בהחלט עשויה להסב אי נוחות לאגד ולאלץ אותה להתייחס במידה ראויה של רצינות לצרכי לקוחותיה החרדים.

אצטרף אף אני להודעתך:
מי שיכול לפנות לתביעה, יעשה זאת ויבורך!
התובע ירוויח באופן ישיר. וכל השאר באופן עקיף!!
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י sh12;1052947:
מה הכוונה מס' בעיה?

ולמיטב ידיעתי לא מספיק לרשום מס' קו תאריך ושעה
אגד לא יתייחסו לשום ארוע אם לא יהיה להם עוד פרטים שחובה לשמור:

עיר |מס' קו | כיוון נסיעה | תאריך | שעת יציאה | שעת ארוע | פרטי ארוע מפורטים | עדים לארוע!!

ללא עדים נוספים לכל ארוע, אגד מתחמקים בקלות בטענה שהנהג טוען אחרת!!
קרו לנו כמה נזקים באגד, הנהג ראה ואפילו היה ג'נטלמן והציע את עזרתו... לאחר מכן פנינו בתלונה לאגד, ותשובתם: "מברור מול הנהג עולה שלא קרה מקרה כזה בתאריך שציינת..." :cool:
כנ"ל לגבי ארועים כמו איחור אוטובוס. דילוג על תחנות, כי היה אוטובוס אחר במפרץ וכו'

תשמרו בצמוד לכרטיס את הפיתקית של הנסיעה זה כבר יהווה הוכחה לשאר הפרטים שציינת.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עשרות כרטיסיות ונסיעות חינם כבר קיבלתי מאגד,
ולא עושה רושם שזה הטריד אותם.

ואגב, התלונה לא צריכה לכלול גם את השעה בניו יורק...
מספיק תאריך, ושעת יציאה של האוטובוס. כמובן, כולל תיאור הבעיה.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אגד תחבורה תשמח

אני לא כ"כ בטוח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה