ב.ד.ה. טרגדיה קשה, הבחור יצחק שטיינברגר ז"ל נהרג מהתמוטטות קיר.

דסיג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ברוך דיין האמת
באסון התמוטטות קיר מבנה בחדר בדירה בבית ישראל בירושלים.

נהרג הבחור החשוב יצחק שטיינברג ז״ל (25)
תלמיד ישיבת מיר
מתגורר ברחוב סירקין בבני ברק.

על מועד הלוויתו תבוא הודעה נוספת.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

הבחור יצחק שטיינברגר ז"ל נהרג מקיר שקרס​

הבחור איציק שטיינברגר ז"ל בן 24 תלמיד קיבוץ 'בית אהרן' בבית וגן נהרג מקיר שקרס בעודו ישן במיטתו בדירה בשכונת בית ישראל הסמוכה לישיבת מיר בירושלים. היה איש חסד בכל רמ"ח אבריו שהתנדב בארגון 'חיינו'. "הבחור הכי שמח וחייכן שהכרתי", סופדים חבריו
1704218729804.png
הלם הערב עם פטירתו באורח טראגי של הבחור החשוב, איש החסד יצחק שטיינברגר ז"ל בן 24 בלבד שנהרג בעת שקיר קרס עליו בעת שישן בחדרו בדירה בשכונת בית ישראל בירושלים.

היום איציק ז"ל נם את שנת הצהריים כאשר קיר קורס עליו בשנתו, לגורמי ההצלה כבר לא נותר מה לעשות והם נאלצו לקבוע את מותו.
המנוח ז"ל נולד בבני ברק בכ"ג אייר תשנ"ט לאביו הרב שמחה שטיינברגר שיבלחט"א משגיח כשרות נודע שמפקח על מפעלים בעולם ומתנדב בזק"א ת"א ולאמו מרת אסתר שתחי'. סבו וסבתו אנשי חסד של אמת מתנדבים בעצמם ר' משה שטיינברגר והגב' תרצה שטיינברגר שיחי'.

רק לפני שנה ניצל אביו הרב שמחה שטיינברגר בעת שהיה בדרכו מדובאי לויטנאם, אביו התמוטט במטוס והחלו לבצע בו החייאה ומכות חשמל. הוא הובהל לבית חולים בדובאי שם הצליחו לייצב את מצבו וכעבור מספר ימים הוטס לישראל ובחסדי שמים החלים.

בבית הוריו שכולו מושתת על אדני החסד גדל איציק וינק את המושג של חסד, בישיבה קטנה למד בישיבת 'תפארת מרדכי' שבראשות הגרי"ש זק"ש שם קנה את תורתו, בהגיעו לישיבה גדולה עלה לישיבת 'דרך חכמה' - סילבר שבראשות הגר"י וילינסקי והגר"א סילבר שם המשיך להתעלות במעלות התורה.

לאחר מכן המשיך ללמוד בקיבוץ ישיבת 'בית אהרן' בבית וגן מיסודו של המשגיח הגאון הצדיק רבי חיים וואלקין זצ"ל. חבריו לספסל הלימודים מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו של איציק ז"ל: "איזה לב וחיוך ענק, איזה שמחת חיים לא נתפס, תמיד עם האימרות המחודדות. רק הבוקר עוד היה ולמד איתנו בבית המדרש, ודיבר על הסוגיות הבאות שצריך ללמוד בחורף, בחור עם חיוך תמידי על הפנים, תמיד חיפש במה אפשר לעזור לזולת, אבידה גדולה לקיבוץ, הקב"ה רוצה את הטובים איתו. אנחנו ננציח את זכרו ונלמד לעילוי נשמתו".

היה איש חסד בכל רמ"ח אבריו והתנדב במסגרת ארגון 'חיינו' שמגשימים משאלות לילדים חולים במחלה ל"ע. איציק ז"ל היה מסתובב ממקום למקום ומשמח עוד ועוד חולים. ומה שהיה שגור על לשונו תדיר: "כל מה שה' עושה הכל לטובה".

במוקד זק"א ת"א שיגרו הודעה על פטירתו: "בכאב עצום ובצער רב, רבני היחידה, סגל הפיקוד והמתנדבים, משתתפים באבלו הכבד של המת' היקר ה"ה שמחה שטיינברגר ומשפ' שיבלחט"א עם פטירתו הטראגית של בנו הבה"ח יצחק ז"ל, באסון קריסת קיר בי-ם. נכדם של אנשי חסד של אמת מתנדבים בעצמם ה"ה משה והגב' תרצה שטיינברגר שיבלחט"א. על מועד הלויה תצא הודעה בהמשך. בהמשך מעשי החסד תנוחמו, פעילות המתנדבים בשבוע זה מוקדשת לזכרו".

מסע הלוויתו תצא הערב בשעה 22:30 מבית הכנסת 'לווקווע וולברוז' ברחוב סירקין 8 בני ברק ומשם לבית העלמין באלעד, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 

אחג

משתמש מקצוען
אבי גדלוביץ: החשודים שנעצרו בפרשת מותו של הבחור יצחק שטיינברגר ז״ל - בעל הדירה שבה התקיימו העבודות, הקבלן ושני עובדים. במשטרה מייחסים לארבעה המתה בקלות דעת.

עוד מאבי גדלוביץ: הסבר המשטרה לקריסה שהובילה לאסון: ״גילחו אבנים מצד אחד של הקיר ומצידו השני השאירו. יצרו קונסטרוקציה של ברזל עמ״נ ליצוק קיר חדש אך לא נתנו חיזוק מהצד השני, דבר שגרם לקריסה״.
 

דיני

משתמש מקצוען
לירן תמרי: האסון שעיריית ירושלים יכלה למנוע???
לפני חודשים הדיירים פנו למחלקת מבנים מסוכנים והתריעו על הסכנה באתר הבנייה בשכונת בית ישראל, הערב נהרג בחור ישיבה מקריסת קיר במקום.


צפה בקובץ המצורף 1541758
לפי תגובת העיריה לא מדובר באותה הכתובת, ובין 2 האתרים יש 2-3 בניינים.
אין קשר בין המקרים
 

קוויק

משתמש מקצוען
לפי תגובת העיריה לא מדובר באותה הכתובת, ובין 2 האתרים יש 2-3 בניינים.
אין קשר בין המקרים
ובא נראה אם היא לא מיהרה עוד באותו יום לדאוג למיקום השני שעליו התלוננו... בטוח שכן, כי לצערנו רק כשקורים אסונות מתעוררים לטפל
 

סמליל

משתמש מקצוען
אתם יודעים אם מדובר בבניה חדשה ? או שזה בניין ישן?


מה הסיכוי שקיר בטון יקרוס?
ישפו כשל בבניה!
לא היה מהנדס?
זוועה!
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
חקירת קריסת הקיר באתר הבנייה בשכונת בית ישראל שהובילה למותו של בחור ישיבה: המשטרה עצרה את המהנדס שחתם על אישורי הבנייה במקום, מהחקירה עולה כי המהנדס ידע על כשלים אך חרף זאת חתם על אישור הנדסי ״בעקבות לחצים שהופעלו עליו״. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. (תמרי).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ:ג הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב יְהוָה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים:ד כִּי יַעֲקֹב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ:ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי גָדוֹל יְהוָה וַאֲדֹנֵינוּ מִכָּל אֱלֹהִים:ו כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהוֹמוֹת:ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו:ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה:ט שָׁלַח אֹתוֹת וּמֹפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעֹה וּבְכָל עֲבָדָיו:י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים:יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכֹל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן:יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ:יג יְהוָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְהוָה זִכְרְךָ לְדֹר וָדֹר:יד כִּי יָדִין יְהוָה עַמּוֹ וְעַל עֲבָדָיו יִתְנֶחָם:טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:טז פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ רוּחַ בְּפִיהֶם:יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת יְהוָה בֵּית אַהֲרֹן בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת יְהוָה יִרְאֵי יְהוָה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כא בָּרוּךְ יְהוָה מִצִּיּוֹן שֹׁכֵן יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

השירים שאהבנו • אתגר 20

לוח מודעות

למעלה