הקריאייטיב שלי לתחרות שהסתיימה

  • פותח הנושא LMNT
  • פורסם בתאריך

LMNT

משתמש פעיל
הרעיון הבסיסי הוא שכשאתה נכנס לאינטרנט אתה יודע איך נכנסת, אתה לעולם לא יודע איך תצא.

והמשפט הסוגר למטה אומר את התשובה של אם לא התחברת לאינטרנט כשר איך תתנתק מהאינטרנט הטרף?

אשמח לשמוע את דעתכם.
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-11-01.jpg
    KB 112.7 · צפיות: 8
  • Untitled-11-02.jpg
    KB 87.1 · צפיות: 9
  • Untitled-11-03.jpg
    KB 84 · צפיות: 8
  • Untitled-11-04.jpg
    KB 76.3 · צפיות: 7

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
מבחינה קריאייטיבית זה מאוד יפה, אבל הכרזה האחרונה - הלוואי וזה היה נכון :mad:
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
-מבחינה עיצובית - יצא יפה מאוד.

ברשותך כמה הארות:

*האמת שאני יותר הייתי מנסה בכיוון של "אינטרנט מסונן",
משהו משותף ומשולב של רימון, נתיב, אתרוג.
ואז זה היה יותר חזק בעיני ולא מעין- 'עוד פרסומת ל"רימון"'- שזה לכשעצמו מנסיון קודם נושא נתון למחלוקת [רימון לא מספיק חוסם, נתיב לא טוב ל...,וכו' וכו'].
[אה, ואני ברימון...]

*גם המשפט "אם לא התחברת וכו'"- לא מספיק ברור.
-המסר הראשוני שאני קיבלתי- "אתה צריך להתחבר [לאינטרנט] בשביל להתנתק"...
וזה לא ממש נשמע טוב.
רק אם מאוד מתעמקים מתחילים להבין את הנקודה, אבל לדעתי זה אמור לתפוס אותך בראייה הראשונית.
לא לכולם יהיה מצורף ההסבר שלך שהבאת לעיל.
 

LMNT

משתמש פעיל
דבר ראשון תודה על ההארות..

דבר שני, הבחירה באינטנרנט רימון היא אקראית לחלוטין. באותה המידה ניתן להצמיד את זה למתחרים, אין כאן כל הצהרה לגבי איכותן של כל אחת מהחברות המספקות אינטרנט כשר.

לגבי המשפט התחתון, נכון שהוא מעט מורכב ודורש התבוננות נוספת, אבל הוא יותר בסגנון סלוגן ולא כמסר בפני עצמו. ומכיוון שלא הוא זה שהיה אמור לתפוס אותך בראיה הראשונית הרשיתי לעצמי להתחכם קצת,

ומצד שני, גם בצורה שבה הבנת את המסר הראשוני מהמשפט הוא מסר טוב, כי הוא מחמיא למי שלא מחובר בכלל.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הייתי שם מסנן אטריות או נפה לקמח שנקרע והמצב מלמטה ידוע לא עלינו (נגיד תמונה של נושרים וכדומה) בהמלצה בלבד....
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
שלום

אני לא נכנס כרגע לאיכות העיצוב אלא לשילוב שלו בקריאייטיב. לעניות דעתי המסר של הקריאייטיב לא עובר בצורה ברורה וחזקה במודעות. עצם העובדה שבחלק מהמודעות צריך זמן כדי להבין את הקשר של משפטי המסר הנלווים לעיצוב (שמשום מה יש יותר מידי מהם) ומאחר וודאי שללקוח רגיל יקח יותר זמן להבין ממי שבא מהתחום, זה אומר שהעיצוב\הקריאייטיב לא מעביר את המסר.

וסתם הערה לגבי שאר המודעות שהועלו כאן בתחרות המדוברת(רובן ככולן מאוד יפות ומקצועיות בעבודת הגרפיקה שלהן)
אחת הבעיות המרכזיות בהעברת מסרים במודעות היא המחשבה של איש המקצוע שחדשנות בקריאייטיב משמעותה לאתגר את קהל היעד. זוהי לצערי טעות נפוצה והיא מתרחשת לעיתים גם במשרדים גדולים. חשוב להבין שככל שהקמפיין עם תקציב רב יותר המשחק של החשיבה האתגרית מסוכן פחות, בגלל היכולת התקציבית לשנות (וזה אכן קורא לפעמים בקמפיינים בתקציבי ענק גם אם זה נדיר ). אך בתקציבים נמוכים או בקמפיין קצר מועד.. מדובר במשהו שעלול לגרום נזק גדול למפרסם וכמובן למשרד הפרסום.

שוב ככל שהמסר יהיה פשוט יותר אך ישולב בחומר שיפתיע ירגש או ייצר רגש חזק אחר אצל הצופה כך התוצאה תהיה טובה יותר, אם הצופה יצטרך להבין את המסר הויזואלי או הטקסטואלי ולחשוב יותר משניה "למה התכוון המשורר" הוא פשוט ידפדף יזפזפ או ישלח לסל המחזור.

לסיכום... קריאייטיב יצירתי איכותי הוא מסר פשוט הן טקסטואלית והן ויזואלית. מסר כזה יעביר את התחושה המבוקשת אצל הצופה יצור תגובה חיובית למוצר ויגרום כמובן לפעולה\רכישה\הצטרפות לשירות.

מצטער על החפירה

בהצלחה

אדיר
 

LMNT

משתמש פעיל
אל תצטער, החפירה שלך מוציאה דברים טובים :)

אני מסכים איתך במאה אחוז כאשר מדובר במודעות שנועדו למכור. בתחרות הזו, כך לפחות אני מרגיש, המטרה היתה להציג קראטיביות, שברובה מובנת על ידי אנשים מהתחום בלבד.

ולגבי המשפטים, אני לא חושב ש-2 משפטים זה יותר מידי, בטח לא כאשר אחד מהם אמור להיות סלוגן של הקמפיין. מכיוון שהמודעות בוצעו בין עבודה לעבודה, לא היה לי מספיק זמן כדי לעשות את כל הגימורים, ולכן הסלוגן והלוגו של החברה מרוחקים זה מזה, ואין לוגו מלא וכדו'.

מהניסיון שלנו עם לקוחות, התובנה שכתבת נכונה ברוב רובם של המקרים, ובאמת במודעות אותן אנו מבצעים ללקוחות המשרד אנחנו שמים דגש משמעותי על הנקודה הזו, ולפעמים פוסלים מודעה קריאטיבית כאשר זה בא על חשבון זמן הקליטה של המסר מהמודעה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה